dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Heb net de aflevering gezien. Wel een spannende laatste 5 minuten inderdaad. De rest van de aflevering was.. ehm .. matig eigenlijk. Niet goed en niet slecht. Toch zit ik ook na die laatste scene niet op het puntje van m'n stoel. Geen idee waaraan dat ligt eigenlijk.
Vorige seizoenen zat ik vaak met zweethanden en een hartslag van 180 op de bank (echt waar!)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Heb net de aflevering gezien. Wel een spannende laatste 5 minuten inderdaad. De rest van de aflevering was.. ehm .. matig eigenlijk. Niet goed en niet slecht. Toch zit ik ook na die laatste scene niet op het puntje van m'n stoel. Geen idee waaraan dat ligt eigenlijk.
idd, dat kidnappen van de Hellers compleet met inval was echt geweldig. daar zat ik echt weer bij op het puntje van me stoelquote:Op woensdag 11 mei 2005 06:40 schreef scanman01 het volgende:
De oplossing is "make it personal again!!!", maar de vraag is hoe je dat moet doen zonder in herhaling te vallen. Dat is denk ik ook het probleem waar de schrijvers mee zitten.
Dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef greatgonzo het volgende:
moeten ze vooral doen, iedereen roept om een wat persoonlijker verhaal, en dan gaan ze de mensen laten vermoorden waar je al een band mee hebt opgebouwd
Idd een beetje dubieus punt in deze serie. Het lijkt wel of alles zich in een straal van een paar honderd meter afspeelt. Het is best redelijk spannend, maar een stuk ongeloofwaardiger dan voorheen en wat ik al zei, de personen aanwezig nu heb ik niet echt veel mee en Jack krijgt ook steeds minder creditquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:22 schreef MikeyMo het volgende:
een vand e krachtige dingen aan seizoen 1 vond ik juist dat Kim aan het bgin vertrok uit huis, uiteindelijk in een busje werd geladen en dat busje gewoon een hele afleveringa an het rijden was om op plaats van bestemming aan te komen. Nu wordt alles binnen 10 minuten gedaan in dit seizoen lijkt wel.
Dat was juist eerst niet zo in dit seizoen. Jack zat soms hele afleveringen in de auto of helicopterquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:19 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Idd een beetje dubieus punt in deze serie. Het lijkt wel of alles zich in een straal van een paar honderd meter afspeelt. Het is best redelijk spannend, maar een stuk ongeloofwaardiger dan voorheen en wat ik al zei, de personen aanwezig nu heb ik niet echt veel mee en Jack krijgt ook steeds minder credit
in de vorige aflevering was Jack binnen 5 minuten ook al ter plaatste bij de ambassade, ze zullen dus wel naast elkaar liggenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:09 schreef kreischer2000 het volgende:
Die Chen was wel supersnel bij CTU zeg, dat viel me gewoon op. Verder wel aardige aflevering, gewoon normaal niets bijzonders...
je kunt van de spanning voor de seizoensfinale niet slapen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:13 schreef Dos37 het volgende:
OMFG nou heb ik dus een probleem
Nee de site waar ik de aflevering vanaf haal is down gegooidquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
je kunt van de spanning voor de seizoensfinale niet slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |