Hierquote:Op woensdag 20 april 2005 11:11 schreef dapluiz het volgende:
isitonyet ligt weer eens plat
Iemand mirror ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 20 april 2005 21:11 schreef CloudStrife het volgende:
Weet je wat me wel opviel: heel weinig Jack. Hij zat in het midden van de aflevering de hele tijd in die heli. Jack was er alleen ff aan het begin, en aan het einde.
ook hij moet soms eten en schijtenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:11 schreef CloudStrife het volgende:
Weet je wat me wel opviel: heel weinig Jack. Hij zat in het midden van de aflevering de hele tijd in die heli. Jack was er alleen ff aan het begin, en aan het einde.
Dat moest ie in seizoen 1 2 en 3 een stuk minderquote:
Waarschijnlijk omdat Jack vorige aflevering bijna in ELKE scene zat en ook veel telefoongesprekken in de helicopter had.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al
niet de eerste keer dit seizoen
Daarbij vind ik het opzich niet erg, ook wel grappig dat andere mensen ook nog eens iets doenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Jack vorige aflevering bijna in ELKE scene zat en ook veel telefoongesprekken in de helicopter had.
Een hard aanvalquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:51 schreef raptorix het volgende:
Ben benieuwd hoe ze Palmer de aflevering inschrijving, ik denk zomaar dat die andere vent een hard aanval krijgt ofzo, want hij doet zo zenuwachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iemand riep hier dat de schrijvers met Marwan een soort Osama neerzetten, omdat Marwan net als Osama nooit opgepakt wordt en telkens weet te ontsnappen. Ik weet nu zeker dat de schrijvers dat proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:29 schreef CloudStrife het volgende:
Er keert nog iemand terug!
Een van mijn favoriete,Cool, ik had hem dit seizoen al gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |