zal ik ff doen ja, staat wat beterquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:14 schreef Trancelocator het volgende:
wlsandman, zou je even de OP kunnen aanpassen zodat die lijkt op die van deel 1? Gewoon met de bedoeling van de topic en de spelregels. Misschien is het ook wel leuk om een link naar deel 1 te plaatsen.
![]()
Dank jequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed gezien Vom, leuk!
keijz heeft de foto gepost, aangezien hij niet reageert doe ik het maar:quote:Op zondag 17 april 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, doe de uitslag maar, wlsandman!
dan doe jij hem toch?quote:Op maandag 18 april 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Uitslag al bekend?
dan doe ik het wel weer, maar de WINNAAR post wel een nieuwe foto!!! (AirRaid dus!)quote:Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Nee, de poster van de foto. Dat zijn de regels!
voor een url moet je [img] zetten, na de url zet je [/img] en deze ronde is trouwens al afgelopen, we wachten nog op een nieuwe foto van de winnaarquote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef johannes1986 het volgende:
haha de onderschriften zijn echt geniaal dit keer....lach bij sommige echt dubbel van t lachen![]()
ff testen of ik t zo goed doe ( dat er een foto bij komt)
http://home.kabelfoon.nl/~wlpakro/inkontschoppen.jpg
" Klootzak! Mij proberen zwart te maken...je geeft dónders af..had k net nieuwe zilveren voetbalschoentjes, moet jij t weer verneuken...hier heb je t weer terug.. "
dat betekend dan nog niet dat je niet kunt oordelen over andermans onderschriften, dus neem zelf het initiatief en zet je top-3 neer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:06 schreef johannes1986 het volgende:
Haha...hoe kom je daarbij? Ik ben maar een heel simpel figuur dat semi-grappige onderschriften verzint hoor
Da_Sandman moet met de uitslag komen en de winnaar daarvan moet de nieuwe foto postenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:04 schreef wlsandman het volgende:
Waar zijn de uitslagen van de vorige foto dan, die zou johannes toch doen???
ja maar ik had de vorige keer gewonnen en toen poste het zandmannetje een fotoquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, de Zeeuw moet het doen!
de eikelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ja maar ik had de vorige keer gewonnen en toen poste het zandmannetje een foto
zet er ook effe de onderschriften achter, is makkelijker omdat sommige er meerdere platstenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
1. Keijz
2. Twi
3. EW
Sorry voor de late jurering
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Cagliari-speler laat zien dat je met één been en een goed hulpje ook succesvol kunt zijn
jaja rustig aan, een mens mag toch wel effe gaan werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Uitslag, AirRaid?
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Na stoelendans-reclame voert Nike nu de nieuwe "Head, shoulders, knees & toes"-reclame in
wat je geniaal noemtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Geniaal...haha
Ik denk dat we een winnaar hebben![]()
1. Ed, alleen de winnaar mag een nieuw foto posten.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef edje34 het volgende:
tijd voor een nieuwe word een beetje moe van die Owen.
[afbeelding]
Wat moeten we hiermee Voreg??quote:
probeer je aan de regels te houden en laat verder commentaar achterwegquote:Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef Trancelocator het volgende:
1. Ed, alleen de winnaar mag een nieuwe foto posten.
De nieuwe foto wordt dus door InTrePidlvity geplaatst.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitslag:
Komt ie!
1. InTrePidIvity: Na stoelendans-reclame voert Nike nu de nieuwe "Head, shoulders, knees & toes"-reclame in
2. MaxPower: Hoofdluis-epidemie uitgebroken in Liverpool
3. VoreG: Publiek helpt Owen bij buikspieroefeningen
Mocht ie morgen, zeg voor 12 uur niet een nieuwe foto gepost hebben, is het dan een idee om de nummer 2 (MaxPower) uit de uitslag van de laatste foto een nieuwe te laten plaatsen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me eerlijkgezegd wel af of hij hier snel weer komt.
iig tot 12.00 dusquote:
Kan er dan zolang iemand een andere foto plaatsen??quote:
Het gaat hem ook niet om het winnen, het gaat hem om de pestploerterige kutuser uithangen met zulke reactiesquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Die is a. niet humoristisch en b. niet waar, dus je zult niet winnen...
zo danquote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef WooZ het volgende:
Mag ik een suggestie plaatsen voor de volgende foto?
http://www.telegraaf.nl/m(...)alex_jpg_822591g.jpg
moet toch wat van te maken zijn
Domme tekst zeg over de vrouw van Alex,Orgineel is er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef GnAgn het volgende:
[afbeelding]
Vrouw op heterdaad betrapt door echtgenoot na anale sex sessie die opgenomen werd
Die is leukquote:Op zondag 24 april 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Verzin jij eens een leuke Edje!
Zeg, heb je jezelf nou nog niet opgehangen?quote:Op zondag 24 april 2005 12:03 schreef edje34 het volgende:
[..]
Domme tekst zeg over de vrouw van Alex,Orgineel is er niet meer bij tegenwoordig.
wordt lastig want welke foto gaan we nemenquote:Op zondag 24 april 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Wie doet de uitslag?
anders doe jij de beoordeling van de rest van de foto´s toch ookquote:Op maandag 25 april 2005 13:06 schreef Bjoro het volgende:
Trouwens maar 2 winnende inzendingen van de Kluivert foto
1) showmelove
Kluivert heeft zeehondendribbel nog niet helemaal onder de knie
2) methodmich
Opzichtige sollicitatie Kluivert bij Louis v Gaal
Nedved in nieuwe pipi langkousfilm??quote:
nee die foto's van jou stelden iets voorquote:Op maandag 25 april 2005 23:42 schreef edje34 het volgende:
eerlijk gezegd valt er van deze foto weinig tot niets te maken.
Straalt niks uit.
Here you go:quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
1. ElegantlyWasted
Ik vroeg me al af waarom die houding me zo bekend voor kwamquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef Herr_Munk het volgende:
[afbeelding]
" And we are..... THE GINYU FORCE!"
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef Herr_Munk het volgende:
[afbeelding]
" And we are..... THE GINYU FORCE!"
Lucius verbijsterd na bezoek zoontjequote:Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Even tussendoor. Deze schudde ik uit m'n mouw, nav een foto in een ander subforum.
[afbeelding]
Mysterieus bezoek Wesley Sneijder training PSV. Hier in gesprek met Theo Lucius.
Ik wilde geen nieuwe ronde openen hoor, met die foto van Lucius. Gewoon even laten zien hoe 't moet.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:46 schreef wlsandman het volgende:
dit gaat niet goed zo..
De foto is in het vorige topic al geplaatst en daar is er ook al op gereageerd. Ik had de onderschriften al getypd toen ik zag dat de foto tussendoor was geplaatst.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, probeer er zelf een te winnen en krijg de eer om zelf de nieuwe foto te plaatsen.
En die heeft daar geen tijd voor, kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
EW moet de uitslag doen!
dan de bedenker van dit geheel Methodmich...lijkt mij !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En die heeft daar geen tijd voor, kan ik je zeggen.
En ik ook niet.
Dus moet iemand maar de honeurs waarnemen
Ken je lang wachten, want ik ben nu aan het inpakken en na morgen 3 weken pleitosquote:Op donderdag 28 april 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wachte we rustig af tot DIGGER weer een keer tijd heeft.
Ik moest lachen!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bjoro het volgende:
Hee B39, daar lopen die clown en die acrobaat !
Huh...wat zeggie baas....
zo een gelijke grap kwma ook in me opquote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Hee B39, daar lopen die clown en die acrobaat !
Huh...wat zeggie baas....
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Luca Toni quote Wilders: " Ik heb geen hekel aan rode shirts, ik heb een hekel aan het uitwassen van rode shirts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |