zet er ook effe de onderschriften achter, is makkelijker omdat sommige er meerdere platstenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
1. Keijz
2. Twi
3. EW
Sorry voor de late jurering
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Cagliari-speler laat zien dat je met één been en een goed hulpje ook succesvol kunt zijn
jaja rustig aan, een mens mag toch wel effe gaan werkenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef methodmich het volgende:
Uitslag, AirRaid?
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Na stoelendans-reclame voert Nike nu de nieuwe "Head, shoulders, knees & toes"-reclame in
wat je geniaal noemtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:09 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Geniaal...haha
Ik denk dat we een winnaar hebben![]()
1. Ed, alleen de winnaar mag een nieuw foto posten.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef edje34 het volgende:
tijd voor een nieuwe word een beetje moe van die Owen.
[afbeelding]
Wat moeten we hiermee Voreg??quote:
probeer je aan de regels te houden en laat verder commentaar achterwegquote:Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef Trancelocator het volgende:
1. Ed, alleen de winnaar mag een nieuwe foto posten.
De nieuwe foto wordt dus door InTrePidlvity geplaatst.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitslag:
Komt ie!
1. InTrePidIvity: Na stoelendans-reclame voert Nike nu de nieuwe "Head, shoulders, knees & toes"-reclame in
2. MaxPower: Hoofdluis-epidemie uitgebroken in Liverpool
3. VoreG: Publiek helpt Owen bij buikspieroefeningen
Mocht ie morgen, zeg voor 12 uur niet een nieuwe foto gepost hebben, is het dan een idee om de nummer 2 (MaxPower) uit de uitslag van de laatste foto een nieuwe te laten plaatsen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me eerlijkgezegd wel af of hij hier snel weer komt.
iig tot 12.00 dusquote:
Kan er dan zolang iemand een andere foto plaatsen??quote:
Het gaat hem ook niet om het winnen, het gaat hem om de pestploerterige kutuser uithangen met zulke reactiesquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Die is a. niet humoristisch en b. niet waar, dus je zult niet winnen...
zo danquote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef WooZ het volgende:
Mag ik een suggestie plaatsen voor de volgende foto?
http://www.telegraaf.nl/m(...)alex_jpg_822591g.jpg
moet toch wat van te maken zijn
Domme tekst zeg over de vrouw van Alex,Orgineel is er niet meer bij tegenwoordig.quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef GnAgn het volgende:
[afbeelding]
Vrouw op heterdaad betrapt door echtgenoot na anale sex sessie die opgenomen werd
Die is leukquote:Op zondag 24 april 2005 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Verzin jij eens een leuke Edje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |