zal ik ff doen ja, staat wat beterquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:14 schreef Trancelocator het volgende:
wlsandman, zou je even de OP kunnen aanpassen zodat die lijkt op die van deel 1? Gewoon met de bedoeling van de topic en de spelregels. Misschien is het ook wel leuk om een link naar deel 1 te plaatsen.
![]()
Dank jequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed gezien Vom, leuk!
keijz heeft de foto gepost, aangezien hij niet reageert doe ik het maar:quote:Op zondag 17 april 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
Nou, doe de uitslag maar, wlsandman!
dan doe jij hem toch?quote:Op maandag 18 april 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Uitslag al bekend?
dan doe ik het wel weer, maar de WINNAAR post wel een nieuwe foto!!! (AirRaid dus!)quote:Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Nee, de poster van de foto. Dat zijn de regels!
voor een url moet je [img] zetten, na de url zet je [/img] en deze ronde is trouwens al afgelopen, we wachten nog op een nieuwe foto van de winnaarquote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef johannes1986 het volgende:
haha de onderschriften zijn echt geniaal dit keer....lach bij sommige echt dubbel van t lachen![]()
ff testen of ik t zo goed doe ( dat er een foto bij komt)
http://home.kabelfoon.nl/~wlpakro/inkontschoppen.jpg
" Klootzak! Mij proberen zwart te maken...je geeft dónders af..had k net nieuwe zilveren voetbalschoentjes, moet jij t weer verneuken...hier heb je t weer terug.. "
dat betekend dan nog niet dat je niet kunt oordelen over andermans onderschriften, dus neem zelf het initiatief en zet je top-3 neer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:06 schreef johannes1986 het volgende:
Haha...hoe kom je daarbij? Ik ben maar een heel simpel figuur dat semi-grappige onderschriften verzint hoor
Da_Sandman moet met de uitslag komen en de winnaar daarvan moet de nieuwe foto postenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:04 schreef wlsandman het volgende:
Waar zijn de uitslagen van de vorige foto dan, die zou johannes toch doen???
ja maar ik had de vorige keer gewonnen en toen poste het zandmannetje een fotoquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, de Zeeuw moet het doen!
de eikelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ja maar ik had de vorige keer gewonnen en toen poste het zandmannetje een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |