dan doe ik het wel weer, maar de WINNAAR post wel een nieuwe foto!!! (AirRaid dus!)quote:Op maandag 18 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Nee, de poster van de foto. Dat zijn de regels!
voor een url moet je [img] zetten, na de url zet je [/img] en deze ronde is trouwens al afgelopen, we wachten nog op een nieuwe foto van de winnaarquote:Op maandag 18 april 2005 18:14 schreef johannes1986 het volgende:
haha de onderschriften zijn echt geniaal dit keer....lach bij sommige echt dubbel van t lachen![]()
ff testen of ik t zo goed doe ( dat er een foto bij komt)
http://home.kabelfoon.nl/~wlpakro/inkontschoppen.jpg
" Klootzak! Mij proberen zwart te maken...je geeft dónders af..had k net nieuwe zilveren voetbalschoentjes, moet jij t weer verneuken...hier heb je t weer terug.. "
dat betekend dan nog niet dat je niet kunt oordelen over andermans onderschriften, dus neem zelf het initiatief en zet je top-3 neer...quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:06 schreef johannes1986 het volgende:
Haha...hoe kom je daarbij? Ik ben maar een heel simpel figuur dat semi-grappige onderschriften verzint hoor
Da_Sandman moet met de uitslag komen en de winnaar daarvan moet de nieuwe foto postenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:04 schreef wlsandman het volgende:
Waar zijn de uitslagen van de vorige foto dan, die zou johannes toch doen???
ja maar ik had de vorige keer gewonnen en toen poste het zandmannetje een fotoquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, de Zeeuw moet het doen!
de eikelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ja maar ik had de vorige keer gewonnen en toen poste het zandmannetje een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |