Zeg, heb je jezelf nou nog niet opgehangen?quote:Op zondag 24 april 2005 12:03 schreef edje34 het volgende:
[..]
Domme tekst zeg over de vrouw van Alex,Orgineel is er niet meer bij tegenwoordig.
wordt lastig want welke foto gaan we nemenquote:Op zondag 24 april 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Wie doet de uitslag?
anders doe jij de beoordeling van de rest van de foto´s toch ookquote:Op maandag 25 april 2005 13:06 schreef Bjoro het volgende:
Trouwens maar 2 winnende inzendingen van de Kluivert foto
1) showmelove
Kluivert heeft zeehondendribbel nog niet helemaal onder de knie
2) methodmich
Opzichtige sollicitatie Kluivert bij Louis v Gaal
Nedved in nieuwe pipi langkousfilm??quote:
nee die foto's van jou stelden iets voorquote:Op maandag 25 april 2005 23:42 schreef edje34 het volgende:
eerlijk gezegd valt er van deze foto weinig tot niets te maken.
Straalt niks uit.
Here you go:quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
1. ElegantlyWasted
Ik vroeg me al af waarom die houding me zo bekend voor kwamquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef Herr_Munk het volgende:
[afbeelding]
" And we are..... THE GINYU FORCE!"
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:24 schreef Herr_Munk het volgende:
[afbeelding]
" And we are..... THE GINYU FORCE!"
Lucius verbijsterd na bezoek zoontjequote:Op woensdag 27 april 2005 15:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Even tussendoor. Deze schudde ik uit m'n mouw, nav een foto in een ander subforum.
[afbeelding]
Mysterieus bezoek Wesley Sneijder training PSV. Hier in gesprek met Theo Lucius.
Ik wilde geen nieuwe ronde openen hoor, met die foto van Lucius. Gewoon even laten zien hoe 't moet.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:46 schreef wlsandman het volgende:
dit gaat niet goed zo..
De foto is in het vorige topic al geplaatst en daar is er ook al op gereageerd. Ik had de onderschriften al getypd toen ik zag dat de foto tussendoor was geplaatst.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, probeer er zelf een te winnen en krijg de eer om zelf de nieuwe foto te plaatsen.
En die heeft daar geen tijd voor, kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
EW moet de uitslag doen!
dan de bedenker van dit geheel Methodmich...lijkt mij !quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En die heeft daar geen tijd voor, kan ik je zeggen.
En ik ook niet.
Dus moet iemand maar de honeurs waarnemen
Ken je lang wachten, want ik ben nu aan het inpakken en na morgen 3 weken pleitosquote:Op donderdag 28 april 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wachte we rustig af tot DIGGER weer een keer tijd heeft.
Ik moest lachen!quote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bjoro het volgende:
Hee B39, daar lopen die clown en die acrobaat !
Huh...wat zeggie baas....
zo een gelijke grap kwma ook in me opquote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Hee B39, daar lopen die clown en die acrobaat !
Huh...wat zeggie baas....
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Luca Toni quote Wilders: " Ik heb geen hekel aan rode shirts, ik heb een hekel aan het uitwassen van rode shirts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |