quote:Het werk van deze dame is vooral bekend in de vorm van posters en ansichtkaarten. (denk aan Unicef)
Heb zelf al zo'n 20 jaar een poster van haar boven mijn bed hangen. (al wist ik tot voor gister ook niet meer dan haar naam)
Ik ga TV kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit topic verdient - gezien de huidige topictitel - een oplettende moderator, vrees ik.
Waarom is metallica geen kunst?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit topic verdient - gezien de huidige topictitel - een oplettende moderator, vrees ik.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:04 schreef Gellius het volgende:
Jij bent gewoon een ongeduldig draufgängertje, jij.
Ik heb er eigenlijk al een paar op. maar dat was voor de gezelligheid, dus dat telt niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je wat, ik ga ook een biertje opentrekken. Maakt mij het ook uit.
Kijk je wel uit met oversteken, AR.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, that reminds me; ik heb er binnenkort ook 1
Jezus is toch ook nooit overreden, is het wel??quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met oversteken, AR.
Begin je nu al met zeiken??quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
En je gaat toch niet wéér voor de klok 12 heeft geslagen naar bed, he?
Vast wel, maar zoiets schrijven ze natuurlijk niet op...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jezus is toch ook nooit overreden, is het wel??
Dan spijbel je maar een keer!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Begin je nu al met zeiken??
Ik moet morgen gewoon weer naar school hoor![]()
Zou wel een leuke anekdote geweest zijn...quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vast wel, maar zoiets schrijven ze natuurlijk niet op...
Nee hoor, ik negeer een hoopquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je loopt al een aantal posts achter, AR.
Ik ben lui Do2, da's wat anders...,quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, je bent een wijs man...NU weten we het wel.
Ach, bellen naarquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zoiets zou mij dan weer teveel geld kosten
Hangt er van af waar jequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, bellen naarhoeft tegenwoordig niet veel meer te kosten dan
te bellen in
, hoor. Gewoon een kwestie van een
abonnement nemen.
Heb je die krant net onder je kat vandaag getrokken, trouwens?
Inquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hangt er van af waar jewoont natuurlijk
Hier krijg je problemen mee denk ik.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb je die krant net onder je kat vandaag getrokken, trouwens?
Dit is niet de minste schilder Gellius!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef Gellius het volgende:
Problemen! Jezus, daar zit ik niet op te wachten, natuurlijk. Ik kon toch ook niet weten dat het een Volkskrant was?
Wil je het wel voor ons zingen, Ollie?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef OllieA het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat de Volkskrant een kutkrant is? Ik ken daar een aardig liedje over.
*Schraapt keel*quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wil je het wel voor ons zingen, Ollie?
Gelijkenis of niet, het is niet de schilderes van de te raden titel.quote:In het vorige BdT-deel schreef Gajus:
De Afro-Amerikaanse kunstenares Faith Ringgold (1930) ontplooit allerlei UNICEF-activiteiten. Ook haar schilderwerk vertoont gelijkenis met de opgave, voorbeeld:
maar verder kom ik niet
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Gellius het volgende:
Daarom hou ik ook niet van Dalí.
Klap.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef OllieA het volgende:
Enig applaus zou op prijs gesteld worden.
Dat werd tijd, Gajus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Gajus het volgende:
![]()
Met de laatste aanwijzingen is het een makkie: Sunlit Shores van Syvia Edwards.
Dat weet jij wel Do2, hoe heet zij???quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haar voornaam is dezelfde als de nederlandse actrice die bekend werd door haar rol in "Emanuelle".
Dat is correct.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Gajus het volgende:
![]()
Met de laatste aanwijzingen is het een makkie: Sunlit Shores van Syvia Edwards.
Syvia, als ik Gajus mag geloven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat weet jij wel Do2, hoe heet zij???
Nou moe. Wat een matig applaus. Kwetsend hoor.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Syvia, als ik Gajus mag geloven.
Ik niet......quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR en Do2... kennen jullie Sylvia Kristel niet?
Toen er nog dingen nat waren was dat, Onevene?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, natuurlijk ken ik die wel. Daar heb ik als kleine jongen nog van gedroomd...
So am i...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik niet......
Ik ben nog jong en onwetend
Dat was dan vast een natte boel als je wakker werd?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, natuurlijk ken ik die wel. Daar heb ik als kleine jongen nog van gedroomd...
De Volkskrant: spreekbuis der regenten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef OllieA het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat de Volkskrant een kutkrant is? Ik ken daar een aardig liedje over.
Jij leert snel, Gellius.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Toen er nog dingen nat waren was dat, Onevene?
Waren die films niet Frans??quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
So am i...
Leeftijd staat hier los van, ken je nederlandse geschiedenis.
Ja, nou vind ik het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat was dan vast een natte boel als je wakker werd?
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waren die films niet Frans??
Turks Fruit ken ik bv weer wel![]()
Ahhhhw.... biertje dan maar?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, nou vind ik het niet leuk meer.
Zo nee, geef er dan maar eens eentje, potverdimme!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een hint, AR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |