Ik ben lui Do2, da's wat anders...,quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, je bent een wijs man...NU weten we het wel.
Ach, bellen naarquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zoiets zou mij dan weer teveel geld kosten
Hangt er van af waar jequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, bellen naarhoeft tegenwoordig niet veel meer te kosten dan
te bellen in
, hoor. Gewoon een kwestie van een
abonnement nemen.
Heb je die krant net onder je kat vandaag getrokken, trouwens?
Inquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hangt er van af waar jewoont natuurlijk
Hier krijg je problemen mee denk ik.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb je die krant net onder je kat vandaag getrokken, trouwens?
Dit is niet de minste schilder Gellius!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef Gellius het volgende:
Problemen! Jezus, daar zit ik niet op te wachten, natuurlijk. Ik kon toch ook niet weten dat het een Volkskrant was?
Wil je het wel voor ons zingen, Ollie?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef OllieA het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat de Volkskrant een kutkrant is? Ik ken daar een aardig liedje over.
*Schraapt keel*quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wil je het wel voor ons zingen, Ollie?
Gelijkenis of niet, het is niet de schilderes van de te raden titel.quote:In het vorige BdT-deel schreef Gajus:
De Afro-Amerikaanse kunstenares Faith Ringgold (1930) ontplooit allerlei UNICEF-activiteiten. Ook haar schilderwerk vertoont gelijkenis met de opgave, voorbeeld:
maar verder kom ik niet
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Gellius het volgende:
Daarom hou ik ook niet van Dalí.
Klap.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef OllieA het volgende:
Enig applaus zou op prijs gesteld worden.
Dat werd tijd, Gajus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Gajus het volgende:
![]()
Met de laatste aanwijzingen is het een makkie: Sunlit Shores van Syvia Edwards.
Dat weet jij wel Do2, hoe heet zij???quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haar voornaam is dezelfde als de nederlandse actrice die bekend werd door haar rol in "Emanuelle".
Dat is correct.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:12 schreef Gajus het volgende:
![]()
Met de laatste aanwijzingen is het een makkie: Sunlit Shores van Syvia Edwards.
Syvia, als ik Gajus mag geloven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat weet jij wel Do2, hoe heet zij???
Nou moe. Wat een matig applaus. Kwetsend hoor.quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Syvia, als ik Gajus mag geloven.
Ik niet......quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR en Do2... kennen jullie Sylvia Kristel niet?
Toen er nog dingen nat waren was dat, Onevene?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, natuurlijk ken ik die wel. Daar heb ik als kleine jongen nog van gedroomd...
So am i...quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik niet......
Ik ben nog jong en onwetend
Dat was dan vast een natte boel als je wakker werd?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, natuurlijk ken ik die wel. Daar heb ik als kleine jongen nog van gedroomd...
De Volkskrant: spreekbuis der regenten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:56 schreef OllieA het volgende:
Wisten jullie eigenlijk dat de Volkskrant een kutkrant is? Ik ken daar een aardig liedje over.
Jij leert snel, Gellius.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Toen er nog dingen nat waren was dat, Onevene?
Waren die films niet Frans??quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
So am i...
Leeftijd staat hier los van, ken je nederlandse geschiedenis.
Ja, nou vind ik het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat was dan vast een natte boel als je wakker werd?
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waren die films niet Frans??
Turks Fruit ken ik bv weer wel![]()
Ahhhhw.... biertje dan maar?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, nou vind ik het niet leuk meer.
Zo nee, geef er dan maar eens eentje, potverdimme!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een hint, AR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |