meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Cruoninga het volgende:
Geen Matthijssen, Opdam en Meerdink. Zal zwaar worden, maar dat dacht ik vanaf Shakthar al.
owja lindenbergh kan ook goed verdedigenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..
wie moet er nu achterin?? Jaliens, Kromkamp, de Cler en..?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Kan Co alvast wennen aan het Portugese klimaat.
Die deed sowieso niet mee, want die speelt (nog) niet bij AZ.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Cruoninga het volgende:
Geen Matthijssen
die opmerking heb ik vandaag al 100000x langs zien komen.. hoezo bijdehand...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Die deed sowieso niet mee, want die speelt (nog) niet bij AZ.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die opmerking heb ik vandaag al 100000x langs zien komen.. hoezo bijdehand...
Als ie van Sporting weet te winnen en door gaat naar de finale... is ie binnen 1 uur na de wedstrijd trainer van Porto volgend jaarquote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Kan Co alvast wennen aan het Portugese klimaat.
Ron Vlaarquote:Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..
wie moet er nu achterin?? Jaliens, Kromkamp, de Cler en..?
Dat vond Feyenoord ookquote:Op donderdag 14 april 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Eerst uit is iig wel gunstig.
Co roept het altijd en tot nu toe heeft het wel goed uitgepakt (voor AZ iig)quote:
wel een beetje triest eigenlijk, co mag hem best minuten gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
leuk voor Ali... kan ie weer helemaal de trein nemen naar Portugal voor geen speelminuten
De afstand is nog een heel stuk groter..ik denk niet dat 'ie dat gaat doen..zeker na 50 uur reizen voor niks.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
leuk voor Ali... kan ie weer helemaal de trein nemen naar Portugal voor geen speelminuten
Ik gun het Ali wel. Als hij in topvorm is, is ie beter dan Nellise en Huysegems. Kijk maar naar vorig jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:14 schreef Linz het volgende:
[..]
wel een beetje triest eigenlijk, co mag hem best minuten geven
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
gaat die halve finale nou over 1 wedstrijd?
Nee 2. Alleen de finale is over 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
Ja en de winnaar krijgt een kilo speculaas letters en de verliezer moet 2 maanden het zwembad schoonmaken van Viola Holtquote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
Benfica is de club daar, niet Sporting.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef The_Hives het volgende:
Heel Lissabon beeft van angst voor AZ
Amsterdam is dan wat dichterbij..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Benfica is de club daar, niet Sporting.
Lekker weertje wel daar. Blokken hasj kan je op de straathoek kopen.
Helemaal niets in A'damquote:Op donderdag 14 april 2005 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Amsterdam is dan wat dichterbij..
alsof ze dan wel gebeefd haddenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Benfica is de club daar, niet Sporting.
Lekker weertje wel daar. Blokken hasj kan je op de straathoek kopen.
Als PSV 'm wint: volgens mij wel een extra plaats (PSV + beste op PSV na in competitie en een voorrondeplaats voor de tweede na PSV).quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef nightfall het volgende:
eigenlijk nog iets: is het niet zo dat nederland een extra club mag vertegenwoordigen in de CL volgend jaar of het jaar daarop?, gezien het presteren van psv daarin, of moeten ze die dan eerst winnen?,.. als je ziet wat er aan spaanse en italiaanse clubs inzit....
quote:Op donderdag 14 april 2005 @ 23:17 schreef golfer (Moderator) het volgende:
Of je let even op: [UEFA-cup 1/2 finale] Co naar Portugal: Sporting Lissabon-AZ
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Stefkuh het volgende:
sluit mijnes maar.. ik moet stoppen met drinken
zoiets dacht ik ook ja,. maar als je bv ziet hoelang we hebben kunnen teren op het succes van ajax aldaar,. het heeft geloof ik wel 5 jaar geduurt voordat we die 3de cl-plaats kwijt raakten..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als PSV 'm wint: volgens mij wel een extra plaats (PSV + beste op PSV na in competitie en een voorrondeplaats voor de tweede na PSV).
Als PSV 'm niet wint: niet volgend jaar, misschien het jaar daarna. Ik geloof dat dat om de zoveel jaar wordt bepaald, ik weet alleen niet wanneer.
Het automatisch meespelen van een cupwinnaar is om commerciele reden overboord gezet. De grote landen weten zich elk seizoen in ieder geval verzekerd van vier deelnamekansen, omdat ze goed zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 23:32 schreef nightfall het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook ja,. maar als je bv ziet hoelang we hebben kunnen teren op het succes van ajax aldaar,. het heeft geloof ik wel 5 jaar geduurt voordat we die 3de cl-plaats kwijt raakten..
Tuurlijk, AZ is levensgevaarlijk. Is het niet het elftal, dan zijn het wel die supporters waar ze voor moeten oppassen...ik poep altijd in mijn broek van angst wanneer ik weer eens naar Alkmaar ga.quote:
kan ie weer betonstrijkers koppenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef hellmondunited het volgende:
godver..
dit valt vies tegen.. komt die kut ricardo weer naar Nederland
Natuurlijk niet. Die lijst ligt al vast, al win je beide EC's.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als PSV 'm wint: volgens mij wel een extra plaats (PSV + beste op PSV na in competitie en een voorrondeplaats voor de tweede na PSV).
Als PSV 'm niet wint: niet volgend jaar, misschien het jaar daarna. Ik geloof dat dat om de zoveel jaar wordt bepaald, ik weet alleen niet wanneer.
Dat dachten we ook allemaal van Villarreal, die ik eigenlijk hoger inschat dan Sporting, maarja we zien het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Normaliter moet Sporting dit gewoon heel uitgekookt en volwassen kunnen winnen.
Ofwel: Sporting is superieur, volgens Armando Sá. Alle zorgen van Sporting zijn voor niets. AZ werkt en geeft alles, maar heeft geen grote individuele kwaliteiten. Mid-mid Van Galen is hun beste speler, maar wees gerust. AZ gaat niet voor de tweede keer zoveel geluk hebben. Desondanks verdient AZ wel respect, al is het maar vanwege hun scherpe counters waarmee ze de foutjes van Villarreal hebben afgestraft.quote:Sporting
«Sporting é superior ao AZ Alkmaar» (Armando Sá)
Apesar de a sua actual equipa ter sido eliminada, o ex-benfiquista Armando Sá acredita que o Sporting é superior ao AZ Alkmaar, ainda que deixe o conselho: «Todo o cuidado é pouco.»
ASF
O actual jogador do Villarreal salienta que o AZ Alkmaar «é uma equipa que vale pelo seu conjunto, pois não tem grandes individualidades, mas trabalha e dá tudo em campo».
«O médio-centro Van Galen é o melhor jogador, mas claro que todo o cuidado é pouco. A equipa vale pelo seu todo e não podemos dizer que vai dificultar a vida ao Sporting, até porque não pode ter sorte em duas eliminatórias seguidas», afirmou à TSF Armando Sá, que ontem cumpriu os 90 minutos frente ao próximo adversário dos «leões».
Ainda assim, «o AZ Alkmaar merece todo o respeito. O Sporting, com certeza, vai dominar grande parte da eliminatória, mas eles jogam muito em contra-ataque e esperam sempre pelas falhas do adversário», finalizou o jogador moçambicano.
Wat een kapsonesquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ofwel: Sporting is superieur, volgens Armando Sá. Alle zorgen van Sporting zijn voor niets. AZ werkt en geeft alles, maar heeft geen grote individuele kwaliteiten. Mid-mid Van Galen is hun beste speler, maar wees gerust. AZ gaat niet voor de tweede keer zoveel geluk hebben. Desondanks verdient AZ wel respect, al is het maar vanwege hun scherpe counters waarmee ze de foutjes van Villarreal hebben afgestraft.
Ja i know. Hij verliest eerst van AZ en heeft dan nog het lef om ze als een tussendoortje te beoordelenquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Armando Sá is dus de Villarreal-speler he, Ludacriss.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
kan ie weer betonstrijkers koppen![]()
Ik hoop dat ze nu met grotere dingen gooienquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
kan ie weer betonstrijkers koppen![]()
Is zelfs de sleutel tot hun succes. De duels als favoriet verloren ze of speelden ze slecht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:19 schreef nz1900 het volgende:
Laat AZ maar de underdog zijn, dat gaat ze tot nu toe prima af.
daarom gun ik het az al, maar ik ben bang dat ze te kort komenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Kickje.
Heb ergens gelezen,weet niet meer waar,dat Sporting protest aantekend bij de UEFA over de Alkmaarderheid,zij achten het ongeschikt voor Europees voetbal,jankerds,kansloos dus.
Ja, ik hoorde het bij het Sportjournaal van 19.05. Belachelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Kickje.
Heb ergens gelezen,weet niet meer waar,dat Sporting protest aantekend bij de UEFA over de Alkmaarderheid,zij achten het ongeschikt voor Europees voetbal,jankerds,kansloos dus.
Kansloos inderdaad. Gewoon in de Alkmaarderhoutquote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
Kickje.
maar zijn niet kansloos. Hoop dat Barry die ricardo ff een behandeling geeftquote:Op donderdag 28 april 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd
Mijn tekst ook zie ik en ik heb echt niet gezopenquote:Op donderdag 28 april 2005 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad. Gewoon in de Alkmaarderhout
AZ gaat er helaas aan. Best jammer had ze die cup wel gegundquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:17 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook allemaal van Villarreal, die ik eigenlijk hoger inschat dan Sporting, maarja we zien het wel.
De Alkmaarderhout is voor UEFA-cup gewoon goedgekeurd, dus waarom naar een ander stadion?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik geef ze weinig kans, maar hoop op een stuntje.
Waarom er gewoon in de Alkmaarderhout wordt gevoetbald is mij echter een raadsel. Waarom niet naar Heerenveen, Utrecht of zelfs Amsterdam? Daar zijn de voorzieningen 100x beter en kunnen veel meer supporters in..
Omdat er in de Alkmaarderhout maar 8.500 in kunnen misschien..?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
De Alkmaarderhout is voor UEFA-cup gewoon goedgekeurd, dus waarom naar een ander stadion?
Omdat AZ, nadat ze finale van de UEFA-cup ooit in het Olympisch Stadion hadden gespeeld, aan hun fans had beloofd nooit meer uit te wijken naar een ander stadion.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik geef ze weinig kans, maar hoop op een stuntje.
Waarom er gewoon in de Alkmaarderhout wordt gevoetbald is mij echter een raadsel. Waarom niet naar Heerenveen, Utrecht of zelfs Amsterdam? Daar zijn de voorzieningen 100x beter en kunnen veel meer supporters in..
Pffff wanneer was dat?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat AZ, nadat ze finale van de UEFA-cup ooit in het Olympisch Stadion hadden gespeeld, aan hun fans had beloofd nooit meer uit te wijken naar een ander stadion.
Is het normaal gesproken uitverkocht met scc's dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat er in de Alkmaarderhout maar 8.500 in kunnen misschien..?
Jaartje ervoor: mei 1981.quote:
Nou hierquote:
Overigens denk ik dat het veel makkelijker is om van buitenaf over de tribune heen wat vuurwerk de A'hout in te gooien, dan de Kuipquote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
Sporting was gewoon bezorgd na het vuurwerk-incident bij Feyenoord en in de Hout zou zoiets nog sneller kunnen gebeuren. Nadat AZ-bestuursleden met Sporting-mensen hebben gesproken en verteld hebben over de thuisduels dit jaar, is Sporting niet bang meer.
Niet omdat het jankerds zijn?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Dat staat er toch, daarom waren ze bezorgd en schakelden de UEFA in.
Ze waren toch bang voor vuurwerk dat VANAF de tribune kwam?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Dat staat er toch, daarom waren ze bezorgd en schakelden de UEFA in.
Dat is vanavond nog makkelijker natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:34 schreef Radegast het volgende:
mm, voor wie ben je vanavond?
Die Portugesen eten nogal laat geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bliksem het begint pas om 21:10Zitten ze in portugal met een tijdzone te kloten of zo?
Daar is het een uurtje vroeger inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Bliksem het begint pas om 21:10Zitten ze in portugal met een tijdzone te kloten of zo?
Uurtje vroeger daarquote:Op donderdag 28 april 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Rampzalig tijdstip zeg...
Al had hij Sjachtar Donetsk liever in de halve finale gehadquote:Op donderdag 28 april 2005 19:17 schreef okee6 het volgende:
Zonnetje met 24 graden, Scheringa mag over 'deze loting' echt niet klagen!
Nee hoor, gewoon om 6 uur.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die Portugesen eten nogal laat geloof ik.
Ik mag mede-crew niet afvallenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
Dus Methodmich is voor die Portugezen vanavond?
Daar ben ik eigenlijk ook een beetje bang voorquote:Op donderdag 28 april 2005 20:29 schreef okee6 het volgende:
Het gemis van Opdam achterin zou net wel eens too much kunnen zijn. Van het raderwerk is zo niet veel meer over
Of schopt ie 3 van die tering Portugezen door middenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:31 schreef methodmich het volgende:
Maar misschien maakt Vlaar vandaag wel fouten, we gaan het zien.
Heel AZ is overschat bij jou.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Opdam is overschat, Ron Vlaar is niet veel minder.
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of schopt ie 3 van die tering Portugezen door midden
Dan zou het een held zijn
Ik ben trouwens eens te gast geweest bij een Portugees gezin voor een week, en om 10 uur 's avonds of later eten is daar heel normaal.. En een honger dat je tegen die tijd hebt!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag mede-crew niet afvallen
Maar ik ben voor AZ![]()
Ziet er schier uit ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:wat een prachtig stadion is t toch
Valt reuze mee hoor, als je er binnenin zit...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:wat een prachtig stadion is t toch
Ben jij er geweest?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, als je er binnenin zit...
Hij lult maar wat. Cart_man is juist een teletekst-supporter.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij er geweest?Ziet er op TV wel indrukwekkend uit hoor
ssst nouquote:Op donderdag 28 april 2005 21:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij lult maar wat. Cart_man is juist een teletekst-supporter.
Als ik het goed zag, heb ik het idee dat het doen bedoelt was als (volgens de portugeze supp.) voorbode op de overwinning van Sporting.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:04 schreef Moody het volgende:
AZ-doek zegt HumbertoDuidelijk een doek van Sporting. AZ is nog niet zo bekend met tifo
van het ergste soort,bahquote:Op donderdag 28 april 2005 21:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij lult maar wat. Cart_man is juist een teletekst-supporter.
Ja precies. Iets te nationalistisch gedacht van Humpie....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik het goed zag, heb ik het idee dat het doen bedoelt was als (volgens de portugeze supp.) voorbode op de overwinning van Sporting.
en foutje 2 van Humberto.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:04 schreef Moody het volgende:
AZ-doek zegt HumbertoDuidelijk een doek van Sporting. AZ is nog niet zo bekend met tifo
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga meer voor 668 volgend seizoen
Nee want dan kan de NOS dit volgend jaar ook niet meer betalenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Bliksem ik word doodziek van die reclameKunnen we gewoon gaan aftrappen?
Hmm goed puntquote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee want dan kan de NOS dit volgend jaar ook niet meer betalen
laten we idd hopen van nietquote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef Moody het volgende:
Hoevaak zeggen ze wel niet dat er 4 spelers ontbreken?
Dat gaat toch niet het excuus worden als ze verliezen??
Ging toch nog redelijk ver over dacht ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:18 schreef Dos37 het volgende:
wat een kans alweer
Aardig irritant idd..quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Rev- het volgende:
Wat staat die camera klote hoog
Het is wachten op die eerste koka, of wazariquote:Op donderdag 28 april 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
Evert ter Napel zwatelt er weer lustig op los.
ik wou het net postenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Moody het volgende:
Het is zooo fout om een megafoon nodig te hebben om het publiek op te jutten
Nog erger dan de Jamba reclames:quote:Op donderdag 28 april 2005 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen ze die mongool met die microfoon niet dat ding uit de handen slaan ofzo?
http://www.live-foot.com/matchsquote:Op donderdag 28 april 2005 21:22 schreef Jayhawk het volgende:
iemand een stream?
Die kerel loopt gewoon liedjes te zingenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:28 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Eerst kon ik het blijkbaar onbewust negeren, maar nu ik hier over die toeter gelezen heb hoor ik hem, en wil ik die toeter in de kont van de blazer stoppen.
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Die kerel loopt gewoon liedjes te zingen
La la bamba
echt zon ivbo'r die 1 liedje kentquote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog erger dan de Jamba reclames:
Oleeeeeeeeeeeeeeee OlaOlaOlaOla !!![]()
Ja wat een mongool ik dacht precies het zelfdequote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik hoop dat die toetergast zn stembanden afscheuren en dat ie dan doodgaat ofzo
Mja, AZ staat al een tijdje niet meer goed te spelen hoor. Vaak verloren in de competitie.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:43 schreef Moody het volgende:
Best wel verschil tussen een Nederlandse "topclub" (zoals AZ tegenwoordig al genoemd wordt) en een Portugese subtopper
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik hoop dat die toetergast zn stembanden afscheuren en dat ie dan doodgaat ofzo
Tot op heden doet die Vlaar het helemaal niet slecht ..quote:Op donderdag 28 april 2005 21:45 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Mja, AZ staat al een tijdje niet meer goed te spelen hoor. Vaak verloren in de competitie.
Veel geblesseerden ook he, 4 geloof ik dat Co zei![]()
Ik wil meer 'dekselse' feitjes van Evert horen, anders is het zo saai als ie even 2 seconden zijn muil houdt.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Dankje Evert: ''Nooit won een Nederlandse ploeg hier''
Kijk was er meteen een. Rugnummer 76, zn geboortejaar!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil meer 'dekselse' feitjes van Evert horen, anders is het zo saai als ie even 2 seconden zijn muil houdt.
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, steek die toeter maar in je hol.
Er gebeurd dan ook eindelijk wat.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef paultjuhhh het volgende:opeens vliegt dit topic met posts omhoog
welke stream?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:51 schreef popolon het volgende:
Oops, stream loopt wat achter, whehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |