AZ gaat er helaas aan. Best jammer had ze die cup wel gegundquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:17 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook allemaal van Villarreal, die ik eigenlijk hoger inschat dan Sporting, maarja we zien het wel.
De Alkmaarderhout is voor UEFA-cup gewoon goedgekeurd, dus waarom naar een ander stadion?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik geef ze weinig kans, maar hoop op een stuntje.
Waarom er gewoon in de Alkmaarderhout wordt gevoetbald is mij echter een raadsel. Waarom niet naar Heerenveen, Utrecht of zelfs Amsterdam? Daar zijn de voorzieningen 100x beter en kunnen veel meer supporters in..
Omdat er in de Alkmaarderhout maar 8.500 in kunnen misschien..?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
De Alkmaarderhout is voor UEFA-cup gewoon goedgekeurd, dus waarom naar een ander stadion?
Omdat AZ, nadat ze finale van de UEFA-cup ooit in het Olympisch Stadion hadden gespeeld, aan hun fans had beloofd nooit meer uit te wijken naar een ander stadion.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik geef ze weinig kans, maar hoop op een stuntje.
Waarom er gewoon in de Alkmaarderhout wordt gevoetbald is mij echter een raadsel. Waarom niet naar Heerenveen, Utrecht of zelfs Amsterdam? Daar zijn de voorzieningen 100x beter en kunnen veel meer supporters in..
Pffff wanneer was dat?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat AZ, nadat ze finale van de UEFA-cup ooit in het Olympisch Stadion hadden gespeeld, aan hun fans had beloofd nooit meer uit te wijken naar een ander stadion.
Is het normaal gesproken uitverkocht met scc's dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat er in de Alkmaarderhout maar 8.500 in kunnen misschien..?
Jaartje ervoor: mei 1981.quote:
Nou hierquote:
Overigens denk ik dat het veel makkelijker is om van buitenaf over de tribune heen wat vuurwerk de A'hout in te gooien, dan de Kuipquote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
Sporting was gewoon bezorgd na het vuurwerk-incident bij Feyenoord en in de Hout zou zoiets nog sneller kunnen gebeuren. Nadat AZ-bestuursleden met Sporting-mensen hebben gesproken en verteld hebben over de thuisduels dit jaar, is Sporting niet bang meer.
Niet omdat het jankerds zijn?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Dat staat er toch, daarom waren ze bezorgd en schakelden de UEFA in.
Ze waren toch bang voor vuurwerk dat VANAF de tribune kwam?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Dat staat er toch, daarom waren ze bezorgd en schakelden de UEFA in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |