meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Cruoninga het volgende:
Geen Matthijssen, Opdam en Meerdink. Zal zwaar worden, maar dat dacht ik vanaf Shakthar al.
owja lindenbergh kan ook goed verdedigenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..
wie moet er nu achterin?? Jaliens, Kromkamp, de Cler en..?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Kan Co alvast wennen aan het Portugese klimaat.
Die deed sowieso niet mee, want die speelt (nog) niet bij AZ.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Cruoninga het volgende:
Geen Matthijssen
die opmerking heb ik vandaag al 100000x langs zien komen.. hoezo bijdehand...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Die deed sowieso niet mee, want die speelt (nog) niet bij AZ.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die opmerking heb ik vandaag al 100000x langs zien komen.. hoezo bijdehand...
Als ie van Sporting weet te winnen en door gaat naar de finale... is ie binnen 1 uur na de wedstrijd trainer van Porto volgend jaarquote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Kan Co alvast wennen aan het Portugese klimaat.
Ron Vlaarquote:Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..
wie moet er nu achterin?? Jaliens, Kromkamp, de Cler en..?
Dat vond Feyenoord ookquote:Op donderdag 14 april 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Eerst uit is iig wel gunstig.
Co roept het altijd en tot nu toe heeft het wel goed uitgepakt (voor AZ iig)quote:
wel een beetje triest eigenlijk, co mag hem best minuten gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
leuk voor Ali... kan ie weer helemaal de trein nemen naar Portugal voor geen speelminuten
De afstand is nog een heel stuk groter..ik denk niet dat 'ie dat gaat doen..zeker na 50 uur reizen voor niks.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
leuk voor Ali... kan ie weer helemaal de trein nemen naar Portugal voor geen speelminuten
Ik gun het Ali wel. Als hij in topvorm is, is ie beter dan Nellise en Huysegems. Kijk maar naar vorig jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:14 schreef Linz het volgende:
[..]
wel een beetje triest eigenlijk, co mag hem best minuten geven
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
gaat die halve finale nou over 1 wedstrijd?
Nee 2. Alleen de finale is over 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
Ja en de winnaar krijgt een kilo speculaas letters en de verliezer moet 2 maanden het zwembad schoonmaken van Viola Holtquote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef nightfall het volgende:
Benfica is de club daar, niet Sporting.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef The_Hives het volgende:
Heel Lissabon beeft van angst voor AZ
Amsterdam is dan wat dichterbij..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Benfica is de club daar, niet Sporting.
Lekker weertje wel daar. Blokken hasj kan je op de straathoek kopen.
Helemaal niets in A'damquote:Op donderdag 14 april 2005 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Amsterdam is dan wat dichterbij..
alsof ze dan wel gebeefd haddenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Benfica is de club daar, niet Sporting.
Lekker weertje wel daar. Blokken hasj kan je op de straathoek kopen.
Als PSV 'm wint: volgens mij wel een extra plaats (PSV + beste op PSV na in competitie en een voorrondeplaats voor de tweede na PSV).quote:Op donderdag 14 april 2005 23:25 schreef nightfall het volgende:
eigenlijk nog iets: is het niet zo dat nederland een extra club mag vertegenwoordigen in de CL volgend jaar of het jaar daarop?, gezien het presteren van psv daarin, of moeten ze die dan eerst winnen?,.. als je ziet wat er aan spaanse en italiaanse clubs inzit....
quote:Op donderdag 14 april 2005 @ 23:17 schreef golfer (Moderator) het volgende:
Of je let even op: [UEFA-cup 1/2 finale] Co naar Portugal: Sporting Lissabon-AZ
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Stefkuh het volgende:
sluit mijnes maar.. ik moet stoppen met drinken
zoiets dacht ik ook ja,. maar als je bv ziet hoelang we hebben kunnen teren op het succes van ajax aldaar,. het heeft geloof ik wel 5 jaar geduurt voordat we die 3de cl-plaats kwijt raakten..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als PSV 'm wint: volgens mij wel een extra plaats (PSV + beste op PSV na in competitie en een voorrondeplaats voor de tweede na PSV).
Als PSV 'm niet wint: niet volgend jaar, misschien het jaar daarna. Ik geloof dat dat om de zoveel jaar wordt bepaald, ik weet alleen niet wanneer.
Het automatisch meespelen van een cupwinnaar is om commerciele reden overboord gezet. De grote landen weten zich elk seizoen in ieder geval verzekerd van vier deelnamekansen, omdat ze goed zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 23:32 schreef nightfall het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook ja,. maar als je bv ziet hoelang we hebben kunnen teren op het succes van ajax aldaar,. het heeft geloof ik wel 5 jaar geduurt voordat we die 3de cl-plaats kwijt raakten..
Tuurlijk, AZ is levensgevaarlijk. Is het niet het elftal, dan zijn het wel die supporters waar ze voor moeten oppassen...ik poep altijd in mijn broek van angst wanneer ik weer eens naar Alkmaar ga.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |