Ja wat een mongool ik dacht precies het zelfdequote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik hoop dat die toetergast zn stembanden afscheuren en dat ie dan doodgaat ofzo
Mja, AZ staat al een tijdje niet meer goed te spelen hoor. Vaak verloren in de competitie.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:43 schreef Moody het volgende:
Best wel verschil tussen een Nederlandse "topclub" (zoals AZ tegenwoordig al genoemd wordt) en een Portugese subtopper
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik hoop dat die toetergast zn stembanden afscheuren en dat ie dan doodgaat ofzo
Tot op heden doet die Vlaar het helemaal niet slecht ..quote:Op donderdag 28 april 2005 21:45 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Mja, AZ staat al een tijdje niet meer goed te spelen hoor. Vaak verloren in de competitie.
Veel geblesseerden ook he, 4 geloof ik dat Co zei![]()
Ik wil meer 'dekselse' feitjes van Evert horen, anders is het zo saai als ie even 2 seconden zijn muil houdt.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Dankje Evert: ''Nooit won een Nederlandse ploeg hier''
Kijk was er meteen een. Rugnummer 76, zn geboortejaar!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil meer 'dekselse' feitjes van Evert horen, anders is het zo saai als ie even 2 seconden zijn muil houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |