Ziet er schier uit ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:wat een prachtig stadion is t toch
Valt reuze mee hoor, als je er binnenin zit...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:43 schreef rubbereend het volgende:wat een prachtig stadion is t toch
Ben jij er geweest?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor, als je er binnenin zit...
Hij lult maar wat. Cart_man is juist een teletekst-supporter.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij er geweest?Ziet er op TV wel indrukwekkend uit hoor
ssst nouquote:Op donderdag 28 april 2005 21:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij lult maar wat. Cart_man is juist een teletekst-supporter.
Als ik het goed zag, heb ik het idee dat het doen bedoelt was als (volgens de portugeze supp.) voorbode op de overwinning van Sporting.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:04 schreef Moody het volgende:
AZ-doek zegt HumbertoDuidelijk een doek van Sporting. AZ is nog niet zo bekend met tifo
van het ergste soort,bahquote:Op donderdag 28 april 2005 21:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij lult maar wat. Cart_man is juist een teletekst-supporter.
Ja precies. Iets te nationalistisch gedacht van Humpie....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik het goed zag, heb ik het idee dat het doen bedoelt was als (volgens de portugeze supp.) voorbode op de overwinning van Sporting.
en foutje 2 van Humberto.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:04 schreef Moody het volgende:
AZ-doek zegt HumbertoDuidelijk een doek van Sporting. AZ is nog niet zo bekend met tifo
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga meer voor 668 volgend seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |