Ja, maar doe er alsjeblieft niet al te lacherig over. Want ik denk dat 't al zwaar genoeg is, zo'n coming-out.quote:
Je komt toch ff stiekem om 't hoekje kijken hè. Boefje.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
mij niet gezien
Was ooit fanatiek Ajax supporter, maar daar ging het niet zo goed meequote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was ooit fanatiek Ajax supporter, maar daar ging het niet zo goed mee
Omdat het een enorm taboe is van club te veranderen. Dat taboe wil ik er vanaf hebben, vandaar dit topic.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Dat idee heb ik nu helemaal niet bij PSV. Hoe komt dat?
Omdat ik mensen graag de kans wil geven. Dat heb ik van Co geleerd.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo wil je dat taboe er zo graag vanaf hebben?
Ik vind het iets laags, iets landsverraderigs hebben...
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Ah, een topic voor nep(succes)supporters.
Zullen er na het resultaat van PSV wel heel wat bijkomen die plotseling van club veranderen?![]()
Tja, ik ben juist een voorstander van 'support your local team'. Waarom zou iemand in Appingedam bijvoorbeeld voor PSV zijn? Dat is dan toch op niks anders dan gloryhunten gebaseerd?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Omdat het een enorm taboe is van club te veranderen. Dat taboe wil ik er vanaf hebben, vandaar dit topic.
Het gaat hier alleen zo moeilijkquote:Op donderdag 14 april 2005 14:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, ik ben juist een voorstander van 'support your local team'. Waarom zou iemand in Appingedam bijvoorbeeld voor PSV zijn? Dat is dan toch op niks anders dan gloryhunten gebaseerd?
Och, je kan je bijvoorbeeld vinden in de uitstraling van de club (provinciaal in het geval van PSV). Bepaalde spelers spreken je aan. Prestaties, speelstijl, historie, uitstraling etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, ik ben juist een voorstander van 'support your local team'. Waarom zou iemand in Appingedam bijvoorbeeld voor PSV zijn? Dat is dan toch op niks anders dan gloryhunten gebaseerd?
Da's geen voetbalsupporter, da's iemand die er een sadistisch genoegen in neemt andere mensen te treiteren. Laagste levensvorm die er is.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:20 schreef kastanova het volgende:
Een kameraad van me wisselt net zo vaak van club als van ondergoed, inderdaad afhankelijk van de positie.
Het meest sneue is echter nog dat hij zichzelf dan ook nog serieus neemt, mensen van andere clubs uitlachen enzo.
Naja, da's meestal wel op te lossen door hem naar 5 basisspelers van de betreffende club te vragen....
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:20 schreef kastanova het volgende:
Een kameraad van me wisselt net zo vaak van club als van ondergoed, inderdaad afhankelijk van de positie.
Het meest sneue is echter nog dat hij zichzelf dan ook nog serieus neemt, mensen van andere clubs uitlachen enzo.
Naja, da's meestal wel op te lossen door hem naar 5 basisspelers van de betreffende club te vragen....
Ok, duidelijke beargumentatie.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och, je kan je bijvoorbeeld vinden in de uitstraling van de club (provinciaal in het geval van PSV). Bepaalde spelers spreken je aan. Prestaties, speelstijl, historie, uitstraling etc.
Ik ben ook een Fries en al eeuwen PSV-fan. Ik bezoek ook een paar keer per seizoen een wedstrijd. Verder noem ik mezelf ook geen supporter, maar hooguit fan. Want zo enorm fanatiek en betrokken ben ik nou ook weer niet.
Kan ik me ook nog herrineren.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Om maar ff een ander onderwerp aan te snijden...
In '95 was (bijna) iedereen in Nederland voor Ajax. De Arena was toen in aanbouw dacht ik en kon wel 4/5 keer uitverkocht worden. Enorm veel gloryhunters en iedereen liep met zijn Ajax-broodbak op school.
Nee was ik al een paar weken.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ok, duidelijke beargumentatie.
Weet je trouwens zeker dat je niet stiekem gisteren PSV-fan bent geworden?
Denk 't niet. Ik ben ook enig hoor, op z'n tijd.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je zeker dat je de enigste was?
Als je het tegen mij hebt dan bedoelde ik me me woonomgevingquote:Op donderdag 14 april 2005 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je zeker dat je de enigste was?
Dan kan die knipoog er misschien nog wel af ookquote:Op donderdag 14 april 2005 14:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Da's geen voetbalsupporter, da's iemand die er een sadistisch genoegen in neemt andere mensen te treiteren. Laagste levensvorm die er is.
ajax is ook de bakermat van het Nederlands voetbal wat betreft internationale successen. Vraag in het buitenland eens aan iemand om een nederlandse voetbalclub op te noemen. 9 van de 10 keer zal diegene ajax zeggen. Tis nu eenmaal zo dat ajax nederland op de kaart heeft gezet in de wereld wat betreft voetbal.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Om maar ff een ander onderwerp aan te snijden...
In '95 was (bijna) iedereen in Nederland voor Ajax. De Arena was toen in aanbouw dacht ik en kon wel 4/5 keer uitverkocht worden. Enorm veel gloryhunters en iedereen liep met zijn Ajax-broodbak op school.
Dat idee heb ik nu helemaal niet bij PSV. Hoe komt dat?
(overigens zorgde ik er in '95 ook voor dat ik op tijd bij de TV was, want het was wel schitterend om te zien elke keer. Elke woensdag als een dolle terug van de training naar huis fietsen. Nu is dat veel minder, als ik de wedstrijd van PSV zou missen, zou ik niet enorm balen)
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
ajax is ook de bakermat van het Nederlands voetbal wat betreft internationale successen. Vraag in het buitenland eens aan iemand om een nederlandse voetbalclub op te noemen. 9 van de 10 keer zal diegene ajax zeggen. Tis nu eenmaal zo dat ajax nederland op de kaart heeft gezet in de wereld wat betreft voetbal.![]()
Ik moet wel opmerken dat Ajax het meest voor het nederlandse voetbal betekend heeft, 4x Europa Cup, 2x wereldbeker, vaak zat landskampioen. Helaas was dit het verleden, en teld de tegenwoordige tijd.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Altijd voor ajax geweest, zal ook altijd wel zo blijven.
Toch gefeliciteerd met PSV en AZ, en volgend jaar weer een kans voor ons...
Daar vergis je je dus heel erg inquote:Op donderdag 14 april 2005 15:33 schreef Daiha het volgende:
Zoiets zal je bij Feyenoord niet snel meemaken.
Oke, niet zo snel als in Amsterdam danquote:Op donderdag 14 april 2005 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar vergis je je dus heel erg in
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:44 schreef Cruoninga het volgende:
Ontopic: Ik heb je seizoenskaart in de Euroborg al voor je aangevraagd, MaxPower.
alleen serieuze posts graag in dit topic...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik was vroeger eik voor ajax maar die haalde te weinig successen en toen ben ik zonder moeite overgestapt naar het succesvolle FC Den Bosch
een supporter bezoekt zijn club.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Veranderen van club? Never. Ik heb uiteraard sympathie voor vele clubs (In Engeland ben ik niet voor één specifieke club), maar ik ben en blijf supporter van PSV, AC Milan, Schalke 04, Valencia en Oranje.
vond de definitie van Johnny Footballhero wel aardig, meer fan dan supporter.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een supporter bezoekt zijn club.
Heb ik niet gelezen maar in mijn optiek is iemand die "zijn" club niet bezoekt idd een fanquote:Op donderdag 14 april 2005 16:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
vond de definitie van Johnny Footballhero wel aardig, meer fan dan supporter.
Dus jij bent geen Oranje-supporter? Of is het dan opeens andersquote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik en oranje?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus jij bent geen Oranje-supporter?
Ik dacht dat bij jou Engeland op 1 stond en dan een tijdje niets en dan NL?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik en oranje?
Staat gelijk aan cultheld en ajax bij wijze van spreken
niet voor niets spreekt men in de media over miljoenen oranjefansquote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus jij bent geen Oranje-supporter? Of is het dan opeens anders
En ook vaak genoeg over miljoenen oranje-supporters. Een supporter is iemand die een vereniging/club moreel en/of financieel steunt.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
niet voor niets spreekt men in de media over miljoenen oranjefans
yup,maar ik ben Engelandfan,geen supporterquote:Op donderdag 14 april 2005 16:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij jou Engeland op 1 stond en dan een tijdje niets en dan NL?
quote:sup·por·ter (de ~ (m.), ~s)
1 aanhanger van een sportvereniging, die wedstrijden bezoekt
Is-ie alleen supporter als-ie een wedstrijd bezoekt. En als je geen wedstrijd bezoekt op het moment zelf - hoe lang geleden moet-ie een wedstrijd bezocht hebben om zich nog supporter te mogen noemen ...quote:
Klopt, is ook een vage dedinitie maar ik dacht zal maar ff zeggen wat het woordenboek ervan vindtquote:Op donderdag 14 april 2005 17:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Is-ie alleen supporter als-ie een wedstrijd bezoekt. En als je geen wedstrijd bezoekt op het moment zelf - hoe lang geleden moet-ie een wedstrijd bezocht hebben om zich nog supporter te mogen noemen ...
Vage definitie ...
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Ik wilde mijn Ajax-kaart omruilen tegen een AZ-kaart, maar dat mocht niet.
Dus volgens jou kunnen er maar 50.000 Ajax- en Feyenoordsupporters zijn, omdat er meer niet in het stadion passen?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet per se,Europese wedstrijden zitten er toch vaak voor een deel ander volk dan bij HCE wedstrijden,maar zwart/wit gestelt,ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus volgens jou kunnen er maar 50.000 Ajax- en Feyenoordsupporters zijn, omdat er meer niet in het stadion passen?
Zijn de groen/witten van Yeovil iets voor je?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:10 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb trouwens nog een contract tot 2007 hier. Het ligt in de lijn der verwachting dat ik volgend seizoen al verkocht word zodat ik niet straks gratis weg kan. Er schijnt wel enige interesse te zijn van een paar Nederlandse Eredivisionisten, maar ik hoop eigenlijk op een mooie buitenlandse club. Ik vind dat ik genoeg heb laten zien om die stap te kunnen maken. En mijn salariseisen zijn heel redelijk in verhouding tot mijn kwaliteiten, daar hoeven ze het dus niet voor te laten.
Spot on...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn de groen/witten van Yeovil iets voor je?
Is Friesland buitenland genoeg? Ik heb gehoord dat Nieuw Noord op zoek is naar ervaren banierimakers als volgend seizoen het eigen vak in gebruik genomen gaat worden...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:10 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb trouwens nog een contract tot 2007 hier. Het ligt in de lijn der verwachting dat ik volgend seizoen al verkocht word zodat ik niet straks gratis weg kan. Er schijnt wel enige interesse te zijn van een paar Nederlandse Eredivisionisten, maar ik hoop eigenlijk op een mooie buitenlandse club. Ik vind dat ik genoeg heb laten zien om die stap te kunnen maken. En mijn salariseisen zijn heel redelijk in verhouding tot mijn kwaliteiten, daar hoeven ze het dus niet voor te laten.
En jij hoopt dan zeker in de transfer/ruil tussen SCH en FCG opgenomen te worden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Is Friesland buitenland genoeg? Ik heb gehoord dat Nieuw Noord op zoek is naar ervaren banierimakers als volgend seizoen het eigen vak in gebruik genomen gaat worden...![]()
Da's de goedkoopste optiequote:Op vrijdag 15 april 2005 01:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En jij hoopt dan zeker in de transfer/ruil tussen SCH en FCG opgenomen te worden?
Mja, zo'n zuigende opmerking over een bepaalde mod was niet in goede aarde gevallen natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:51 schreef MaxPower het volgende:
anders verander je je reactie 3x... (en heb ik ze alledrie gelezen...)
Ook Ajacieden hebben humorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Twi,je signature,je hebt antwoord C veranderd![]()
Uiteindelijk eindigde de 22ste speelronde voor Ajax zeer positief. De ploeg won zelf in de slotfase met 2-0 van FC Den Bosch en concurrent voor de tweede plaats AZ liet twee punten liggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was eerst voor Ajax, maar ik ben nu voor Den Bosch... Die kunnen tenminste wel van Feyenoord winnen..![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was eerst voor Ajax, maar ik ben nu voor Den Bosch... Die kunnen tenminste wel van Feyenoord winnen..![]()
Dat valt best te begrijpen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik was altijd voor Ajax maar nu ben ik voor PSV.
pleur op kut!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigde de 22ste speelronde voor Ajax zeer positief. De ploeg won zelf in de slotfase met 2-0 van FC Den Bosch en concurrent voor de tweede plaats AZ liet twee punten liggen.![]()
.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben dat verliezen van FC Den Bosch echt gruwelijk zat.
Ik denk dat ik voor Feyenoord word!
Ook als ze op vrijdagavond voor 20 man met 0-3 van Telstar verliezen op Sportpark het Amsterdamse Bos?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Ajax is mijn club, en dat zal het ook altijd blijven.
Kut. Ik wist wel dat ik er een smilie aan had moeten hangen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nu kom je d'r ook niet meer vanaf, zie mijn signature.
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ook als ze op vrijdagavond voor 20 man met 0-3 van Telstar verliezen op Sportpark het Amsterdamse Bos?
Op een aantal na ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef Bonobo11 het volgende:
Feyenoord, The best there is, Forever!!!
Mijn ene kant van de familie komt uit Amsterdam. Jouw redenatie gaat in ieder geval niet in álle gevallen opquote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
Als klein jongetje was ik al voor Groningen, maar ook voor Feyenoord. De ene kant van de familie komt oorspronkelijk uit R'dam dus dan krijg je dat
Haha, bij Amsterdam kan ik me dat voorstellenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mijn ene kant van de familie komt uit Amsterdam. Jouw redenatie gaat in ieder geval niet in álle gevallen op
quote:Op maandag 14 april 2008 01:01 schreef rubbereend het volgende:
Wil Jorien hier dan even uitleggen welke club hij nu supporterd in Nederland. Feyenoord, PSV of toch AZ als ze weer omhoog gaan?
Goede ervaring meequote:Op maandag 14 april 2008 01:24 schreef Gatalin het volgende:
Misschien moet ik maar eens een switch naar FC Twente overwegen. Alleen al qua afstand zou het het overwegen waard zijn. Komend seizoen maar eens rustig beginnen met het bezoeken van de Europese wedstrijd(en)...
quote:
I Agreequote:Op maandag 14 april 2008 08:34 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat de slechte jaren het supporter zijn nog wel mooier maken dan de goede, ook al snak ik naar succes. Nooit, echt nooit, zou ik kunnen overstappen naar een andere club.
Vanuit New York ben je sneller in Amsterdam hoorquote:Op maandag 14 april 2008 21:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Zit er toch over te denken om psv supporter te worden
Stukje dichter in de buurt dus is dan ook makkelijker om naar europese wedstrijden te gaan enzo
Dat vind ik nog wel het meest aandoenlijke.quote:Op maandag 14 april 2008 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ergste is nog dat je nu pretendeerd een hekel te hebben aan Ajax, je oude liefde.
Het spamt alle topics vol maar hier durft hij geen antwoord te geven hoor :pquote:
Beter gaat hij verder onder de naam fritsphilips of harryvanraaijquote:Op maandag 14 april 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
Jorien, waar blijf je?
Ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ikzelf ben in de PSV-topics te vinden, logischerwijs ben ik een PSV-supporter.
Maarja, wat is logisch? Betekend dit dat Voreg ook een PSV'er is?
timing -100quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |