quote:Op donderdag 14 april 2005 14:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
ajax is ook de bakermat van het Nederlands voetbal wat betreft internationale successen. Vraag in het buitenland eens aan iemand om een nederlandse voetbalclub op te noemen. 9 van de 10 keer zal diegene ajax zeggen. Tis nu eenmaal zo dat ajax nederland op de kaart heeft gezet in de wereld wat betreft voetbal.![]()
Ik moet wel opmerken dat Ajax het meest voor het nederlandse voetbal betekend heeft, 4x Europa Cup, 2x wereldbeker, vaak zat landskampioen. Helaas was dit het verleden, en teld de tegenwoordige tijd.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Altijd voor ajax geweest, zal ook altijd wel zo blijven.
Toch gefeliciteerd met PSV en AZ, en volgend jaar weer een kans voor ons...
Daar vergis je je dus heel erg inquote:Op donderdag 14 april 2005 15:33 schreef Daiha het volgende:
Zoiets zal je bij Feyenoord niet snel meemaken.
Oke, niet zo snel als in Amsterdam danquote:Op donderdag 14 april 2005 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar vergis je je dus heel erg in
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:44 schreef Cruoninga het volgende:
Ontopic: Ik heb je seizoenskaart in de Euroborg al voor je aangevraagd, MaxPower.
alleen serieuze posts graag in dit topic...quote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik was vroeger eik voor ajax maar die haalde te weinig successen en toen ben ik zonder moeite overgestapt naar het succesvolle FC Den Bosch
een supporter bezoekt zijn club.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Veranderen van club? Never. Ik heb uiteraard sympathie voor vele clubs (In Engeland ben ik niet voor één specifieke club), maar ik ben en blijf supporter van PSV, AC Milan, Schalke 04, Valencia en Oranje.
vond de definitie van Johnny Footballhero wel aardig, meer fan dan supporter.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een supporter bezoekt zijn club.
Heb ik niet gelezen maar in mijn optiek is iemand die "zijn" club niet bezoekt idd een fanquote:Op donderdag 14 april 2005 16:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
vond de definitie van Johnny Footballhero wel aardig, meer fan dan supporter.
Dus jij bent geen Oranje-supporter? Of is het dan opeens andersquote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een supporter bezoekt zijn club.
Ik en oranje?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus jij bent geen Oranje-supporter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |