Mja, zo'n zuigende opmerking over een bepaalde mod was niet in goede aarde gevallen natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:51 schreef MaxPower het volgende:
anders verander je je reactie 3x... (en heb ik ze alledrie gelezen...)
Ook Ajacieden hebben humorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Twi,je signature,je hebt antwoord C veranderd![]()
Uiteindelijk eindigde de 22ste speelronde voor Ajax zeer positief. De ploeg won zelf in de slotfase met 2-0 van FC Den Bosch en concurrent voor de tweede plaats AZ liet twee punten liggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was eerst voor Ajax, maar ik ben nu voor Den Bosch... Die kunnen tenminste wel van Feyenoord winnen..![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was eerst voor Ajax, maar ik ben nu voor Den Bosch... Die kunnen tenminste wel van Feyenoord winnen..![]()
Dat valt best te begrijpen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik was altijd voor Ajax maar nu ben ik voor PSV.
pleur op kut!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigde de 22ste speelronde voor Ajax zeer positief. De ploeg won zelf in de slotfase met 2-0 van FC Den Bosch en concurrent voor de tweede plaats AZ liet twee punten liggen.![]()
.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben dat verliezen van FC Den Bosch echt gruwelijk zat.
Ik denk dat ik voor Feyenoord word!
Ook als ze op vrijdagavond voor 20 man met 0-3 van Telstar verliezen op Sportpark het Amsterdamse Bos?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Ajax is mijn club, en dat zal het ook altijd blijven.
Kut. Ik wist wel dat ik er een smilie aan had moeten hangen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nu kom je d'r ook niet meer vanaf, zie mijn signature.
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ook als ze op vrijdagavond voor 20 man met 0-3 van Telstar verliezen op Sportpark het Amsterdamse Bos?
Op een aantal na ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef Bonobo11 het volgende:
Feyenoord, The best there is, Forever!!!
Mijn ene kant van de familie komt uit Amsterdam. Jouw redenatie gaat in ieder geval niet in álle gevallen opquote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
Als klein jongetje was ik al voor Groningen, maar ook voor Feyenoord. De ene kant van de familie komt oorspronkelijk uit R'dam dus dan krijg je dat
Haha, bij Amsterdam kan ik me dat voorstellenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mijn ene kant van de familie komt uit Amsterdam. Jouw redenatie gaat in ieder geval niet in álle gevallen op
quote:Op maandag 14 april 2008 01:01 schreef rubbereend het volgende:
Wil Jorien hier dan even uitleggen welke club hij nu supporterd in Nederland. Feyenoord, PSV of toch AZ als ze weer omhoog gaan?
Goede ervaring meequote:Op maandag 14 april 2008 01:24 schreef Gatalin het volgende:
Misschien moet ik maar eens een switch naar FC Twente overwegen. Alleen al qua afstand zou het het overwegen waard zijn. Komend seizoen maar eens rustig beginnen met het bezoeken van de Europese wedstrijd(en)...
quote:
I Agreequote:Op maandag 14 april 2008 08:34 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat de slechte jaren het supporter zijn nog wel mooier maken dan de goede, ook al snak ik naar succes. Nooit, echt nooit, zou ik kunnen overstappen naar een andere club.
Vanuit New York ben je sneller in Amsterdam hoorquote:Op maandag 14 april 2008 21:15 schreef Max-Westerman het volgende:
Zit er toch over te denken om psv supporter te worden
Stukje dichter in de buurt dus is dan ook makkelijker om naar europese wedstrijden te gaan enzo
Dat vind ik nog wel het meest aandoenlijke.quote:Op maandag 14 april 2008 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ergste is nog dat je nu pretendeerd een hekel te hebben aan Ajax, je oude liefde.
Het spamt alle topics vol maar hier durft hij geen antwoord te geven hoor :pquote:
Beter gaat hij verder onder de naam fritsphilips of harryvanraaijquote:Op maandag 14 april 2008 21:17 schreef denthemen het volgende:
Jorien, waar blijf je?
Ik lees dit nu pasquote:Op donderdag 14 april 2005 16:50 schreef ASSpirine het volgende:
Ikzelf ben in de PSV-topics te vinden, logischerwijs ben ik een PSV-supporter.
Maarja, wat is logisch? Betekend dit dat Voreg ook een PSV'er is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |