En jij hoopt dan zeker in de transfer/ruil tussen SCH en FCG opgenomen te worden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Is Friesland buitenland genoeg? Ik heb gehoord dat Nieuw Noord op zoek is naar ervaren banierimakers als volgend seizoen het eigen vak in gebruik genomen gaat worden...![]()
Da's de goedkoopste optiequote:Op vrijdag 15 april 2005 01:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En jij hoopt dan zeker in de transfer/ruil tussen SCH en FCG opgenomen te worden?
Mja, zo'n zuigende opmerking over een bepaalde mod was niet in goede aarde gevallen natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:51 schreef MaxPower het volgende:
anders verander je je reactie 3x... (en heb ik ze alledrie gelezen...)
Ook Ajacieden hebben humorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Twi,je signature,je hebt antwoord C veranderd![]()
Uiteindelijk eindigde de 22ste speelronde voor Ajax zeer positief. De ploeg won zelf in de slotfase met 2-0 van FC Den Bosch en concurrent voor de tweede plaats AZ liet twee punten liggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was eerst voor Ajax, maar ik ben nu voor Den Bosch... Die kunnen tenminste wel van Feyenoord winnen..![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was eerst voor Ajax, maar ik ben nu voor Den Bosch... Die kunnen tenminste wel van Feyenoord winnen..![]()
Dat valt best te begrijpen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik was altijd voor Ajax maar nu ben ik voor PSV.
pleur op kut!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigde de 22ste speelronde voor Ajax zeer positief. De ploeg won zelf in de slotfase met 2-0 van FC Den Bosch en concurrent voor de tweede plaats AZ liet twee punten liggen.![]()
.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben dat verliezen van FC Den Bosch echt gruwelijk zat.
Ik denk dat ik voor Feyenoord word!
Ook als ze op vrijdagavond voor 20 man met 0-3 van Telstar verliezen op Sportpark het Amsterdamse Bos?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:28 schreef ThomasBerge het volgende:
Ajax is mijn club, en dat zal het ook altijd blijven.
Kut. Ik wist wel dat ik er een smilie aan had moeten hangen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nu kom je d'r ook niet meer vanaf, zie mijn signature.
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:31 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ook als ze op vrijdagavond voor 20 man met 0-3 van Telstar verliezen op Sportpark het Amsterdamse Bos?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |