ja die was er ook later blijkt ook vlak bij maar elkaar helaas mis gelopen.quote:
Nee dat zeker weten van niet. Ik heb vaak domme actie,s en die zijn soms hier terug te lezen. En normaal doet het me helemaal niks heb ik allemaal schijt aan. Maar deze keer was ik ECHT dood ziek er vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:10 schreef Christine het volgende:
En niet zoveel "indrinken" lijkt me een goed plan
maar wel een keertje flink zou willen ketsen hè? viespeukquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:50 schreef ook_gek het volgende:
bla bla bla![]()
![]()
![]()
blablabla
Man ik was er kapot van echt waar want het is een heel lief aardig en leuk meisje. Iemand die ik zeker niet wil kwetsen.
Gelukkig kreeg ik dan eindelijk een smsje terug na dat ik een hele lange mail had gestuurd. En gelukkig is alles vergeten en vergeven. Waar ik haar nog heel erg dankbaar voor ben.
Maar goed ik moet echt gaan leren niet alles te zeggen![]()
Ps
ja dit is echt gebeurd en jullie willen niet weten hoe kut ik mij die dagen gevoeld heb.
Bwuahahahahaha!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zelf de laatste tijd geen blunders gehad (zit al bijna 3 jaar aan dezelfde jongen vast) ken er wel één van een vriend van mijn vriend. Ze waren met een hele groep gaan stappen in de LExion. Dé tent met travestieten en transsexuelen.
Ze waren al een tijd binnen, veel drank en drugs. Op een gegeven moment besloten ze weg te gaan. Ziet die vriend een heel mooie vrouw. Dus hij roept: wow, lekker wijf. Komt die vrouw naar hem toe, pakt hem op zn bek en zegt daarna met een lage, mannenstem: Dankje, lekker ventje. Was t dus een vent
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
toch wel leuk dat wanneer ik een blunder vertel dat er meteen andere mensen ook komen met hun blunders![]()
* ook_gek heeft topic gered
Ik zou je een goede tip geven antwoord die vragen gewoon niet, vooral niet op ja en nee vragen van chicks, tenzijn het echt een nee is.quote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Swolly het volgende:
Sta ik gisteren in de kroeg rustig een biertje te zuipen. Staan er achter mij een 3 dames te dansen.![]()
Ik heb altijd wat drank nodig voor ik in beweging kom (ben beetje verlegen), dus ik bestel een kan bier.![]()
Na die grotendeels leeggezopen te hebben, was ik ver genoeg heen om van mijn barkruk af te komen en ook te gaan dansen
Binnen no time oogcontact met 1 van die dames, een beetje zuidamerikaans typje
Ik stond op een meter afstand van die dames te dansen en ze wenkt me dat ik met haar moet komen dansen. Ik gooi nog ff een amsterdammertje naar binnen om moed te verzamelen en ga met haar dansen.![]()
Heb me de poten uit het lijf staan dansen. Was echt een toppertje. Na luidkeels samen met haar "Je hoeft niet naar huis vannacht" van Marco Borsato te hebben meegezongen terwijl we elkaar diep in de ogen keken, dacht ik toch wel dat ik aardig goed zat.
Op een gegeven moment vraagt ze hoe oud ik ben en ik antwoord waarheidsgetrouw dat ik 30 ben.
Even later ga ik pissen en toen ik terug kwam waren de dames pleite.![]()
Eerstvolgende keer dat een meid mij vraagt hoe oud ik ben dan ben ik 25.![]()
ik zeg altijd leeftijd is maar een getalquote:Op donderdag 28 april 2005 17:22 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik zou je een goede tip geven antwoord die vragen gewoon niet, vooral niet op ja en nee vragen van chicks, tenzijn het echt een nee is.
"Hoe oud ben je?"
Oud genoeg
Te volwassen om daarop te antwoorden.
"Jij versierd zeker veel vrouwen?"
Duizenden.
dat heb ik zo vaakquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
Liep laatst met een vriend over straat, komt dr een meid naar ons toe die we een beetje vaag kennen via sporten (weleens gezien, misschien 1x gesproken ofzo maar daar houd het ook mee op) begint ze ineens tegen ons aan te lullen alsof we haar al jaaaren kennen. Wij natuurlijk heel verbaasd van fuck wat bezielt jou ineens
.
Krijgt ze ineens een rode kop, blijkt dat ze dacht dat wij van een of andere dansvereniging waren. Ze had een jett-lag van een vakantie in Amerika ofzo
.
dat-is-niet-leukquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zelf de laatste tijd geen blunders gehad (zit al bijna 3 jaar aan dezelfde jongen vast) ken er wel één van een vriend van mijn vriend. Ze waren met een hele groep gaan stappen in de LExion. Dé tent met travestieten en transsexuelen.
Ze waren al een tijd binnen, veel drank en drugs. Op een gegeven moment besloten ze weg te gaan. Ziet die vriend een heel mooie vrouw. Dus hij roept: wow, lekker wijf. Komt die vrouw naar hem toe, pakt hem op zn bek en zegt daarna met een lage, mannenstem: Dankje, lekker ventje. Was t dus een vent
Dat zeggen alle mensen die oud zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg altijd leeftijd is maar een getal![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2005 03:49 schreef prinsrob het volgende:
Was met een meid wat aan het socializen, op een gegeven moment zegt ze dat ik niet zo naar d'r tieten moet kijken. Ik antwoordde met 'welke tieten?' en toen liep ze boos weg.
Meisjes zijn ook zo onzeker soms.
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef Ciscus het volgende:
Vast herkenbaar: Hele avond met meisje gepraat, compleet nuchter acterend maar ondertussen ene biertje naar het andere. Zij doet op hetzelfde tempo mee, dus dat was gezellig. Na ongeveer 4 uurtjes gezellig gepraat en heftig geflirt te hebben (ik zoen niet in kroegen), werd het tijd om naar het toilet te gaan (sterke blaas indeed). Ik sta op en zak meteen door m'n hoeven!! M'n benen sliepen en m'n hoofd voelde lamlendig zwaar aan. Het lief meisje pakte m'n hand nog beet in m'n bal en ik trok haar per ongeluk mee, toe ze overeind probeerde te komen stootte ze haar hoofd tegen de bar. Ik kon vervolgens niet overeind komen, want m'n benen sliepen nog, ik kon slechts met al m'n kracht mezelf aan de bar overeind hijsen. Zij was toen al naar de wc, want er sijpelde bloed uit haar hoofd (bleek onschuldig wondje). Voor de nieuwsgierigen: die avond werd het niets meer, want iedereen zat op ons te letten en ik was te ver heen om echt iets constructiefs te vermelden bij haar. Een week of 2 later konden we er om lachen en werd het een avond met een betere afloop.
Prachtig!quote:Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef Ciscus het volgende:
schreef ik nou 'in m'n bal'??? ik bedoelde 'in m'n val'!! (dit is te onnozel om te editen)
ben ben 24quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:26 schreef JimBob het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen die oud zijn.
Beter dan naar een meisje per ongeluk 'He neukie' ipv 'He leukie' te sms'en. Gelukkig sms'te ze terug (potentiele Ciscus- dame)quote:Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef Ciscus het volgende:
schreef ik nou 'in m'n bal'??? ik bedoelde 'in m'n val'!! (dit is te onnozel om te editen)
Er zouden admins moeten zijn die controleren op normaal taalgebruik en normale zinsconstructies...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Benik zo een jongen aan t versieren en zo.. Die ik vaag ken en in m'n msn heb en vorige week had gezien met uitgaan. Dus ik een beetje met hem aanpappen.
Is het een tweelingbroerDus ik zo met drank op en zo.
ECHT NIET! jij bent het gewoon !
Kom ik ze later alle 2 tegen :/ En ik zo ojaa.. Toch :|
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef Ciscus het volgende:
Vast herkenbaar: Hele avond met meisje gepraat, compleet nuchter acterend maar ondertussen ene biertje naar het andere. Zij doet op hetzelfde tempo mee, dus dat was gezellig. Na ongeveer 4 uurtjes gezellig gepraat en heftig geflirt te hebben (ik zoen niet in kroegen), werd het tijd om naar het toilet te gaan (sterke blaas indeed). Ik sta op en zak meteen door m'n hoeven!! M'n benen sliepen en m'n hoofd voelde lamlendig zwaar aan. Het lief meisje pakte m'n hand nog beet in m'n bal en ik trok haar per ongeluk mee, toe ze overeind probeerde te komen stootte ze haar hoofd tegen de bar. Ik kon vervolgens niet overeind komen, want m'n benen sliepen nog, ik kon slechts met al m'n kracht mezelf aan de bar overeind hijsen. Zij was toen al naar de wc, want er sijpelde bloed uit haar hoofd (bleek onschuldig wondje). Voor de nieuwsgierigen: die avond werd het niets meer, want iedereen zat op ons te letten en ik was te ver heen om echt iets constructiefs te vermelden bij haar. Een week of 2 later konden we er om lachen en werd het een avond met een betere afloop.
Breezer maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op zondag 1 mei 2005 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Er zouden admins moeten zijn die controleren op normaal taalgebruik en normale zinsconstructies...
0fss0w![]()
Vrouwen zien ons alleen als een lekker geil stuk vlees, terwijl ze het innerlijk niet eens kennen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Benik zo een jongen aan t versieren en zo.. Die ik vaag ken en in m'n msn heb en vorige week had gezien met uitgaan. Dus ik een beetje met hem aanpappen.
Is het een tweelingbroerDus ik zo met drank op en zo.
ECHT NIET! jij bent het gewoon !
Kom ik ze later alle 2 tegen :/ En ik zo ojaa.. Toch :|
ik voel me nu net een gebruiksvoorwerpquote:Op zondag 1 mei 2005 18:54 schreef gigant het volgende:
[..]
Vrouwen zien ons alleen als een lekker geil stuk vlees, terwijl ze het innerlijk niet eens kennen.
ja t0ch :/quote:Op zondag 1 mei 2005 18:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Breezer maakt meer kapot dan je lief is..
ik ook nietquote:Op zondag 1 mei 2005 20:24 schreef Sport_Life het volgende:
Gelukkig maak ik nooit domme opmerkingen/acties na een hoop biertjes!!![]()
ligt er aan hoe je weg dookquote:Op maandag 16 mei 2005 18:59 schreef runaway het volgende:
iemand probeerde mij te zoenen, maar ik ben weggedoken
telt die ook?
nee whehe, stond in de kroegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:51 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je weg dook
dook je achter een kast?
28 was ik wel overheen gegaan hoor, als ze lekker was zou ik er totaal geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Afgelopen zaterdag zat ik 'n beetje te zitten op 'n blok waar 2 personen op kunnen. Komt op een begeven moment een wat oudere dame (voor mij oudere iig) naast me zitten. En het eerst dat ze zei was: "Jij ziet eruit alsof je zin hebt in vrouwelijk schoon, je mag me hebben voor vanavond als je raad hoe oud ik ben". Waarop ik antwoorde: "je bent 28 en nee, ik hoef je niet." Toen liep ze weer weg, nadat ze had gezegd dat ik het goed had
Blunder van haar kant, maar toch iets dat je niet vaak meemaakt.
Bij mij is het meestal zoiets:quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:30 schreef RearGuard het volgende:![]()
Sta ik pas de hele avond tegen een meisje van de buitencategorie aan te dansen en te kletsen. Beetje vozen.. Ze bleek nog bij me in de buurt te wonen ook dus dat zag er goed uit.
Op een gegeven moment vraag ik hoe oud ze is.. (ze was nogal klein) Dus ze zegt:
"17, en jij?"
"21"
"aha"
.......![]()
meisje weg..![]()
Volgende keer toch maar liegen over mijn leeftijd... dat begint steeds vroeger volgens mij![]()
Ik ben 17, dat scheelt toch al 11 jaar. En mijn eerste keer moet nog komen en dat gaat niet in 'n one-night-stand met een of ander dronken wijf gebeuren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
28 was ik wel overheen gegaan hoor, als ze lekker was zou ik er totaal geen moeite mee hebben.
Daar gaat het om, want als ze frikkin lekker was geweest, ga jij mij niet vertellen dat je niets had gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Ik ben 17, dat scheelt toch al 11 jaar. En mijn eerste keer moet nog komen en dat gaat niet in 'n one-night-stand met een of ander dronken wijf gebeuren.
Dat, en ze was toch niet zo knap.
Oftewel, volgende keer, hoiquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Roellio het volgende:
Vorige week een leuk blond meisje in de bus gezien, beetje stiekempjes naar elkaar kijken enzo. Sta ik vanmiddag mijn fiets vast te maken voor de Albert Heijn hier, loopt datzelfde meisje langs. Dus ik kijk 'r aan en zij heel schattig in deze volgorde --> kijk -->![]()
--> hoi
--> snel doorlopen.
En wat deed * Roellio .... -->
Jatte ze je bier?! Wat een trutquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:32 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb een keer een meisje voor trut uitgemaakt toen ze bier jatten van mij
dat waren al mijn blunders
je moet ook zeggen. Leeftijd is maar een getal. Het lot heeft gezorgt dat we op dit punt zijn gekomen. Nu is het de vraag of we er wat mee gaan doen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal zoiets:
Oud ben je?
ik: 19.
zij: wtf![]()
![]()
Pff, als ik eerlijk mag zijn. Een vriend van mij zou dit nooit geflikt hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:46 schreef Leins het volgende:
Mijn bijdrage:
Met koninginnenacht was ik heel leuk met een meisje aan het praten. Kende haar wel al vaag, maar nog nooit echt gesproken. Maar die avond was het heel gezellig. Zeker 2 uur mee staan lullen. Toen ging ze een beetje dansen. Was een vrij drukke tent, dus ik stond half tegen haar aan. Maar onzeker als ik ben doe ik niet mee...Ik dácht op dat moment van tering, tis nu of nooit! Dus ik ging dat in mijn hoofd nog een aantal keer herhalen terwijl ik naar de wc ging. Kom ik terug, staat een vriend van mij met haar te zoenen. Hij had die avond hooguit 5 minuten aandacht aan haar geschonken
![]()
Naja, ben ook gewoon te terughoudend eigenlijk. Beetje eigen schuld toch wel, hoewel ik die vriend nu wel beter in de gaten houd...
Wel, al 'n keer eerder gedaan. Niet iedereen loopt z'n lul achternaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef Roa het volgende:
[..]
Daar gaat het om, want als ze frikkin lekker was geweest, ga jij mij niet vertellen dat je niets had gedaan
Zo dan. Genaaid.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:46 schreef Leins het volgende:
Mijn bijdrage:
[KNIP]
Naja, ben ook gewoon te terughoudend eigenlijk. Beetje eigen schuld toch wel, hoewel ik die vriend nu wel beter in de gaten houd...
Dat noemen ze toch "matennaaierij"?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Pff, als ik eerlijk mag zijn. Een vriend van mij zou dit nooit geflikt hebben.
Mwa ik zie het niet als blunder hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet ook zeggen. Leeftijd is maar een getal. Het lot heeft gezorgt dat we op dit punt zijn gekomen. Nu is het de vraag of we er wat mee gaan doen...
Oke vaak kijken ze je dan aan en zeggen dan iets van. Oke gast voor jou geen drank meer![]()
Maar je sluit je blunder toch goed af![]()
Ik jatte toen haar sigaretten, een dikke rel. De plaatselijk nep gangsterturk wilde mij wel even aanpakken, wat een prutserquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:32 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb een keer een meisje voor trut uitgemaakt toen ze bier jatten van mij
dat waren al mijn blunders
Weet je zeker dat ze je probeerde te versieren?quote:Op zondag 22 mei 2005 03:02 schreef Rapaille het volgende:
Mijn bijdrage van vandaag (zaterdag dan):
2 weken terug kwam een meisje op me af of ik rens heet (nee dus) blabla ik negeerde haar een beetje en ze bleef maar tegen me aanlullen. Dat ze nu een weddenschap won met haar vriendinnen want die dachten dat ik rens heette blabla. Het enige wat ik tegen haar zei was dus 'nee'. Heb ook niet echt doorgehad dat het iets van een versieriets was (was druk bezig met bestellen)
Vandaag was ik in een kroeg waar ik (bijna) nooit kom en daar bleef een meisje volhouden dat ze me kende (en ik was er zeker van dat ik haar niet kende) Op een bepaald moment was ik het zat en liep ik weg![]()
Meisje 2 was lelijk dus dat boeide niet zo, Bij meisje 1 begreep ik niet echt dat het een versieriets was(en het ergste is... ik heb geen excuus, was nog nuchter)
Ach ja... er zijn ergere dingen in het leven![]()
nadat ze jou bier pakte of deed jij dit gewoon uit je eigenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:29 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik jatte toen haar sigaretten, een dikke rel. De plaatselijk nep gangsterturk wilde mij wel even aanpakken, wat een prutserToen kwam de uitsmijter, en die vond de vrouwtjes wel leuk, en nu heb ik een verbod gekregen voor die tent en dat allemaal voor een paar knieperhoeren!
Jawel joh, dat is toch juist lachenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Pff, als ik eerlijk mag zijn. Een vriend van mij zou dit nooit geflikt hebben.
Vrienden helpen elkaar leren te versieren. Nu weet ie dat ie volgende keer aggressiever moet zijn en dat meisje sneller moet bekkenquote:Op maandag 23 mei 2005 01:18 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Jawel joh, dat is toch juist lachen. Het is niet dat hij ongelofelijk verliefd op haar is ofzo...
Die is eigenlijk wel ad rem en sterk vind ikquote:Op maandag 23 mei 2005 10:20 schreef merdeka het volgende:
Zijn versierkansen waren toen wel verkeken. Ze was er niet echt gecharmeerd van zijn geheugenverlies, zeker niet toen hij met zijn dronken hoofd ook nog zei dat dit dan haar 2e kans was om een blijvende indruk te maken![]()
Bij de eerste wel. Ze keek later ook een beetje teleurgesteld naar me. Ik ben alleen beetje blonT en heb dat soort dingen niet door.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze je probeerde te versieren?
Nou, leuk is anders natuurlijk, maar al doende leert men in deze harde wereld. Zal het andersom nu ook niet laten. Helaas komen die situaties minder voor omdat ik minder makkelijk meisjes 'aanvoel'... Maar als ie er een sport van gaat maken, moet ik het toch wel remmen. Door fysieke aanpassingen van zijn hoofd bijvoorbeeld...quote:Op maandag 23 mei 2005 08:17 schreef Domai het volgende:
[..]
Vrienden helpen elkaar leren te versieren. Nu weet ie dat ie volgende keer aggressiever moet zijn en dat meisje sneller moet bekken
Had ergens wat gelezen, vond ik wel grappig. In de praktijk niet helemaal flex natuurlijk maar het was in de trant van:
"If your friend's girl offers you a piece, you should hit that shit because your friends shouldn't be dating with no ho."
![]()
Vind ik eigenlijk meer een blunder van hem dat hij dat zo opvattequote:Op maandag 23 mei 2005 23:59 schreef Electrocute het volgende:
Ik stond een keer laddertje zat in de kroeg te zwalken op mijn eigen benen. Gelukkig spotte ik een kennis van mij die lekker groot en breed is. Mijn zatte geest: groot lijf + tegenaan leunen = niet omvallen. Helaas begon mijn steunpilaar toen een heel verhaal over dat ik niet het soort meisje was met wie hij zijn leven wilde delen. Hij was op zoek naar een vrouw met wie hij een toekomst op kon bouwen en ookal vond hij me heel leuk, ik was die vrouw niet. Tenminste nu nog niet.
Niet echt een versierblunder, maar wel een beetje jammer.
en dat verstond je wel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef Smoonshine het volgende:
Een paar weken terug:
Normaal gesproken dans ik nooit op RnB, maar deze avond was een uitzondering. Er waren net een paar toffe dansplaten geweest en we dachten van. Nou ja, weet je wat, we dansen die RnB er ook wel even doorheen.
Nu is het grote voordeel van RnB dat vrouwen daarvan de dansvloer opkomen en het duurde dus ook niet lang, voordat een paar leuke meiden bij ons in de buurt stonden te dansen. Voor ik het doorhad (jaja, drank) stond ik behoorlijk close met een leuke meid te dansen, wat ook nog wel een tijdje aanhield. Ik voelde dat het gewoon goed zat en mijn kameraad en haar vriendinnen vonden dat ook.
Na verloop van tijd begon ze tegen me te praten. Maar nu wil het geval dat mijn gehoor me behoorlijk in de steek laat met een sloot drank op. Dus eerst is het onbegrijpelijk kijken en nog eens onbegrijpelijk kijken, maar na 10x had ze de hoop dus wel laten varen. En liep ze weg.
Gelukkig kwam ze 5 minuten later weer terug bij mij en we begonnen weer te dansen. Toch wel een aardige bevestiging van mijn gevoel al dacht ik het zelf. Helaas was mijn vermogen om haar te verstaan nog steeds niet beter en toen liet ze het definitief afweten. "Ik ga naar huis"
hehe, ik zit ook altijd wel 100x wat te roepen bij elke zin.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef Smoonshine het volgende:
-edit-
*denkt aan een bepaald liedjequote:Op maandag 11 april 2005 13:42 schreef Rooligan het volgende:
Haar reactie: "Ik wil wel mee gaan hoor! Maar ik moet het even aan mijn ouders vragen. Weet je wat, kom even mee. Ze zitten daar aan de bar...!!"![]()
Bleek dus dat haar ouders al de hele avond op 5 meter afstand van ons zaten. Ik heb haar vader toch maar niet gevraagd of ze mee mocht naar de tent.....![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:43 schreef Aurelium het volgende:
[..]
hehe, ik zit ook altijd wel 100x wat te roepen bij elke zin.
Wat??
-bwhhwbbwbwbwbWat?
Als ze iets zegt met huis erin en ze loopt daarna weg, is dat voor mij wel aardig duidelijkquote:
Behalve als ze om feedback vroeg. Sta je heel blij ja te knikken en breed te lachen.. 'Ja? wat dan?' En jij maar lachenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:56 schreef Smoonshine het volgende:
Dat doe ik ook vaak, beetje lachen en ja knikken doet vaak wonderen
Goh herkenbaar.. niet dat ik zo een blunder gemaakt heb maar tegen mij zeggen ze wel eens '' hey ga jij bier halen'' net als we recht voor de speakers staan. meestal al sik niets hoor knip gewoon ja dus dan ben ik de lulquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:59 schreef GF het volgende:
[..]
Behalve als ze om feedback vroeg. Sta je heel blij ja te knikken en breed te lachen.. 'Ja? wat dan?' En jij maar lachen
Heel herkenbaar, mijn gehoor is ook niet al te best met veel geluid om me heen en een slok opquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef Smoonshine het volgende:
Een paar weken terug:
Normaal gesproken dans ik nooit op RnB, maar deze avond was een uitzondering. Er waren net een paar toffe dansplaten geweest en we dachten van. Nou ja, weet je wat, we dansen die RnB er ook wel even doorheen.
Nu is het grote voordeel van RnB dat vrouwen daarvan de dansvloer opkomen en het duurde dus ook niet lang, voordat een paar leuke meiden bij ons in de buurt stonden te dansen. Voor ik het doorhad (jaja, drank) stond ik behoorlijk close met een leuke meid te dansen, wat ook nog wel een tijdje aanhield. Ik voelde dat het gewoon goed zat en mijn kameraad en haar vriendinnen vonden dat ook.
Na verloop van tijd begon ze tegen me te praten. Maar nu wil het geval dat mijn gehoor me behoorlijk in de steek laat met een sloot drank op. Dus eerst is het onbegrijpelijk kijken en nog eens onbegrijpelijk kijken, maar na 10x had ze de hoop dus wel laten varen. En liep ze weg.
Gelukkig kwam ze 5 minuten later weer terug bij mij en we begonnen weer te dansen. Toch wel een aardige bevestiging van mijn gevoel al dacht ik het zelf. Helaas was mijn vermogen om haar te verstaan nog steeds niet beter en toen liet ze het definitief afweten. "Ik ga naar huis"
In ieder geval anders approachen, (kom niet op het Nederlandse woord), en een andere opmerking maken, je mag wel lekker lullig zijn. Vraag bijvoorbeeld of ze een corset probeert te verbergen met die grote riem.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:57 schreef SilentChaos het volgende:
Een vriend van mij en ik zelf stonden eens in een discotheek. Een paar weken hadden we daar al een erg aantrekkelijk meisje gezien...Deze keer had ze een riem aan met daarop de tekst: I am D-Lited....
Aangezien wij het niet konden lezen vroegen we aan haar: Hey...wat staat er nou op je riem?
Zij kijkt ons aan en zegt: Ik ga hier weg! Ik vind jullie eng!
Op dat moment hebben we helemaal dubbel gelegen van het lachen.......maar eigenlijk is het maar raar...wat moet je zeggen op zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |