abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:05:51 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26521833
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:59 schreef Christine het volgende:
Ja maar waar was dat meisje dan
ja die was er ook later blijkt ook vlak bij maar elkaar helaas mis gelopen.
Balen we beiden heel erg van. Binnen kort gaan we een herkansing doen maar dan wel goed afspreken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:10:39 #102
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26521916
En niet zoveel "indrinken" lijkt me een goed plan
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:21:48 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26522117
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:10 schreef Christine het volgende:
En niet zoveel "indrinken" lijkt me een goed plan
Nee dat zeker weten van niet. Ik heb vaak domme actie,s en die zijn soms hier terug te lezen. En normaal doet het me helemaal niks heb ik allemaal schijt aan. Maar deze keer was ik ECHT dood ziek er van

Ik ben echt blij dat ze het vergeten en vergeven heeft
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_26522493
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:50 schreef ook_gek het volgende:
bla bla bla blablabla

Man ik was er kapot van echt waar want het is een heel lief aardig en leuk meisje. Iemand die ik zeker niet wil kwetsen.

Gelukkig kreeg ik dan eindelijk een smsje terug na dat ik een hele lange mail had gestuurd. En gelukkig is alles vergeten en vergeven. Waar ik haar nog heel erg dankbaar voor ben.

Maar goed ik moet echt gaan leren niet alles te zeggen

Ps
ja dit is echt gebeurd en jullie willen niet weten hoe kut ik mij die dagen gevoeld heb.
maar wel een keertje flink zou willen ketsen hè? viespeuk
pi_26522730
zij was zeker aan het neuken toen TS "los" ging met z'n maten

en TS maar in zijn eigen wereld blijven leven
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:58:32 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26522844
Nee hoor ik wil haar nou niet zo graag neuken of zo.
Het is gewoon een heel aardig meisje en die wil ik niet kwetsen dat is het verhaal.
Ik voelde me ook echt een boere lul
pi_26522908
Zelf de laatste tijd geen blunders gehad (zit al bijna 3 jaar aan dezelfde jongen vast ) ken er wel één van een vriend van mijn vriend. Ze waren met een hele groep gaan stappen in de LExion. Dé tent met travestieten en transsexuelen.
Ze waren al een tijd binnen, veel drank en drugs. Op een gegeven moment besloten ze weg te gaan. Ziet die vriend een heel mooie vrouw. Dus hij roept: wow, lekker wijf. Komt die vrouw naar hem toe, pakt hem op zn bek en zegt daarna met een lage, mannenstem: Dankje, lekker ventje. Was t dus een vent
pi_26523995
Liep laatst met een vriend over straat, komt dr een meid naar ons toe die we een beetje vaag kennen via sporten (weleens gezien, misschien 1x gesproken ofzo maar daar houd het ook mee op) begint ze ineens tegen ons aan te lullen alsof we haar al jaaaren kennen . Wij natuurlijk heel verbaasd van fuck wat bezielt jou ineens .
Krijgt ze ineens een rode kop, blijkt dat ze dacht dat wij van een of andere dansvereniging waren . Ze had een jett-lag van een vakantie in Amerika ofzo .

Geen versierblunder maar wel beetje lullig voor haar .
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:27:26 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26526233
toch wel leuk dat wanneer ik een blunder vertel dat er meteen andere mensen ook komen met hun blunders

* ook_gek heeft topic gered
pi_26526382
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zelf de laatste tijd geen blunders gehad (zit al bijna 3 jaar aan dezelfde jongen vast ) ken er wel één van een vriend van mijn vriend. Ze waren met een hele groep gaan stappen in de LExion. Dé tent met travestieten en transsexuelen.
Ze waren al een tijd binnen, veel drank en drugs. Op een gegeven moment besloten ze weg te gaan. Ziet die vriend een heel mooie vrouw. Dus hij roept: wow, lekker wijf. Komt die vrouw naar hem toe, pakt hem op zn bek en zegt daarna met een lage, mannenstem: Dankje, lekker ventje. Was t dus een vent
Bwuahahahahaha!!!!!
pi_26531202
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:27 schreef ook_gek het volgende:
toch wel leuk dat wanneer ik een blunder vertel dat er meteen andere mensen ook komen met hun blunders

* ook_gek heeft topic gered
  donderdag 28 april 2005 @ 17:22:10 #112
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26574665
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Swolly het volgende:
Sta ik gisteren in de kroeg rustig een biertje te zuipen. Staan er achter mij een 3 dames te dansen.

Ik heb altijd wat drank nodig voor ik in beweging kom (ben beetje verlegen), dus ik bestel een kan bier.
Na die grotendeels leeggezopen te hebben, was ik ver genoeg heen om van mijn barkruk af te komen en ook te gaan dansen

Binnen no time oogcontact met 1 van die dames, een beetje zuidamerikaans typje
Ik stond op een meter afstand van die dames te dansen en ze wenkt me dat ik met haar moet komen dansen. Ik gooi nog ff een amsterdammertje naar binnen om moed te verzamelen en ga met haar dansen.

Heb me de poten uit het lijf staan dansen. Was echt een toppertje. Na luidkeels samen met haar "Je hoeft niet naar huis vannacht" van Marco Borsato te hebben meegezongen terwijl we elkaar diep in de ogen keken, dacht ik toch wel dat ik aardig goed zat.

Op een gegeven moment vraagt ze hoe oud ik ben en ik antwoord waarheidsgetrouw dat ik 30 ben.

Even later ga ik pissen en toen ik terug kwam waren de dames pleite.

Eerstvolgende keer dat een meid mij vraagt hoe oud ik ben dan ben ik 25.
Ik zou je een goede tip geven antwoord die vragen gewoon niet, vooral niet op ja en nee vragen van chicks, tenzijn het echt een nee is.

"Hoe oud ben je?"
Oud genoeg
Te volwassen om daarop te antwoorden.

"Jij versierd zeker veel vrouwen?"
Duizenden.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  donderdag 28 april 2005 @ 17:35:06 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26575027
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:22 schreef gigant het volgende:

[..]

Ik zou je een goede tip geven antwoord die vragen gewoon niet, vooral niet op ja en nee vragen van chicks, tenzijn het echt een nee is.

"Hoe oud ben je?"
Oud genoeg
Te volwassen om daarop te antwoorden.

"Jij versierd zeker veel vrouwen?"
Duizenden.
ik zeg altijd leeftijd is maar een getal
  donderdag 28 april 2005 @ 18:03:32 #114
91306 GF
Kingwood
pi_26575758
Voor mij voorlopig geen versierblunders meer. Heb een lieve vriendin overgehouden aan 1 van m'n wat mindere blunders
Unspoken words were understood
  donderdag 28 april 2005 @ 18:37:03 #115
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_26576460
zaterdag avond ff wezen zuipen bij een maat en daarna de kroeg in, sta ik met zo'n meisje te praten komt me kameraad d'r aan "ja die jongen is erg kieskeurig hoor"
en je raad het al, weg was mevrouw
"wat heb je tegen d'r gezegd"
"ja dat je kieskeurig bent, je wilt toch niks met d'r"
"nou over 4 bier wel ofzo"

nou ja weg was ze, en ook niet meer gezien
  donderdag 28 april 2005 @ 18:42:00 #116
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_26576557
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
Liep laatst met een vriend over straat, komt dr een meid naar ons toe die we een beetje vaag kennen via sporten (weleens gezien, misschien 1x gesproken ofzo maar daar houd het ook mee op) begint ze ineens tegen ons aan te lullen alsof we haar al jaaaren kennen . Wij natuurlijk heel verbaasd van fuck wat bezielt jou ineens .
Krijgt ze ineens een rode kop, blijkt dat ze dacht dat wij van een of andere dansvereniging waren . Ze had een jett-lag van een vakantie in Amerika ofzo .
dat heb ik zo vaak
  donderdag 28 april 2005 @ 22:46:29 #117
118565 bouncing
Come Together
pi_26583445
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:01 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dat-is-niet-leuk

zal ie voor de rest van zijn leven wel aan moeten horen ?waawhawh medelijden met die gozer
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_26603640
quote:
Op donderdag 28 april 2005 17:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik zeg altijd leeftijd is maar een getal
Dat zeggen alle mensen die oud zijn .
pi_26613487
Was met een meid wat aan het socializen, op een gegeven moment zegt ze dat ik niet zo naar d'r tieten moet kijken. Ik antwoordde met 'welke tieten?' en toen liep ze boos weg .

Meisjes zijn ook zo onzeker soms .
pi_26614272
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 03:49 schreef prinsrob het volgende:
Was met een meid wat aan het socializen, op een gegeven moment zegt ze dat ik niet zo naar d'r tieten moet kijken. Ik antwoordde met 'welke tieten?' en toen liep ze boos weg .

Meisjes zijn ook zo onzeker soms .
pi_26642751
Vast herkenbaar: Hele avond met meisje gepraat, compleet nuchter acterend maar ondertussen ene biertje naar het andere. Zij doet op hetzelfde tempo mee, dus dat was gezellig. Na ongeveer 4 uurtjes gezellig gepraat en heftig geflirt te hebben (ik zoen niet in kroegen), werd het tijd om naar het toilet te gaan (sterke blaas indeed). Ik sta op en zak meteen door m'n hoeven!! M'n benen sliepen en m'n hoofd voelde lamlendig zwaar aan. Het lief meisje pakte m'n hand nog beet in m'n bal en ik trok haar per ongeluk mee, toe ze overeind probeerde te komen stootte ze haar hoofd tegen de bar. Ik kon vervolgens niet overeind komen, want m'n benen sliepen nog, ik kon slechts met al m'n kracht mezelf aan de bar overeind hijsen. Zij was toen al naar de wc, want er sijpelde bloed uit haar hoofd (bleek onschuldig wondje). Voor de nieuwsgierigen: die avond werd het niets meer, want iedereen zat op ons te letten en ik was te ver heen om echt iets constructiefs te vermelden bij haar. Een week of 2 later konden we er om lachen en werd het een avond met een betere afloop.
pi_26642793
schreef ik nou 'in m'n bal'??? ik bedoelde 'in m'n val'!! (dit is te onnozel om te editen)
pi_26642856
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef Ciscus het volgende:
Vast herkenbaar: Hele avond met meisje gepraat, compleet nuchter acterend maar ondertussen ene biertje naar het andere. Zij doet op hetzelfde tempo mee, dus dat was gezellig. Na ongeveer 4 uurtjes gezellig gepraat en heftig geflirt te hebben (ik zoen niet in kroegen), werd het tijd om naar het toilet te gaan (sterke blaas indeed). Ik sta op en zak meteen door m'n hoeven!! M'n benen sliepen en m'n hoofd voelde lamlendig zwaar aan. Het lief meisje pakte m'n hand nog beet in m'n bal en ik trok haar per ongeluk mee, toe ze overeind probeerde te komen stootte ze haar hoofd tegen de bar. Ik kon vervolgens niet overeind komen, want m'n benen sliepen nog, ik kon slechts met al m'n kracht mezelf aan de bar overeind hijsen. Zij was toen al naar de wc, want er sijpelde bloed uit haar hoofd (bleek onschuldig wondje). Voor de nieuwsgierigen: die avond werd het niets meer, want iedereen zat op ons te letten en ik was te ver heen om echt iets constructiefs te vermelden bij haar. Een week of 2 later konden we er om lachen en werd het een avond met een betere afloop.
pi_26643249
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef Ciscus het volgende:
schreef ik nou 'in m'n bal'??? ik bedoelde 'in m'n val'!! (dit is te onnozel om te editen)
Prachtig!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:52:06 #125
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26643433
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:26 schreef JimBob het volgende:

[..]

Dat zeggen alle mensen die oud zijn .
ben ben 24
pi_26643927
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef Ciscus het volgende:
Beter dan naar een meisje per ongeluk 'He neukie' ipv 'He leukie' te sms'en. Gelukkig sms'te ze terug (potentiele Ciscus- dame)
pi_26644175
Benik zo een jongen aan t versieren en zo.. Die ik vaag ken en in m'n msn heb en vorige week had gezien met uitgaan. Dus ik een beetje met hem aanpappen.
Is het een tweelingbroer Dus ik zo met drank op en zo.
ECHT NIET! jij bent het gewoon !

Kom ik ze later alle 2 tegen :/ En ik zo ojaa.. Toch :|
  zondag 1 mei 2005 @ 18:12:55 #128
73888 DIA
die ja .....
pi_26645200
en zo
pi_26645421
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Benik zo een jongen aan t versieren en zo.. Die ik vaag ken en in m'n msn heb en vorige week had gezien met uitgaan. Dus ik een beetje met hem aanpappen.

Er zouden admins moeten zijn die controleren op normaal taalgebruik en normale zinsconstructies...
0fss0w
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 1 mei 2005 @ 18:24:19 #130
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26645430
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef Ciscus het volgende:

ik moest gewoon heel hard lachen om je bal

[ Bericht 1% gewijzigd door Principessa op 01-05-2005 18:33:49 (schreef ik nou laggen?!) ]
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26645537
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Er zouden admins moeten zijn die controleren op normaal taalgebruik en normale zinsconstructies...
0fss0w
Breezer maakt meer kapot dan je lief is..
  zondag 1 mei 2005 @ 18:54:05 #132
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26646108
quote:
Op zondag 1 mei 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:

Vrouwen zien ons alleen als een lekker geil stuk vlees, terwijl ze het innerlijk niet eens kennen.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  zondag 1 mei 2005 @ 18:56:45 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26646160
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:54 schreef gigant het volgende:

[..]

Vrouwen zien ons alleen als een lekker geil stuk vlees, terwijl ze het innerlijk niet eens kennen.
ik voel me nu net een gebruiksvoorwerp
pi_26647045
quote:
Op zondag 1 mei 2005 18:28 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Breezer maakt meer kapot dan je lief is..
ja t0ch :/

Het was nog al lomp. Of zo.
pi_26648098
Gelukkig maak ik nooit domme opmerkingen/acties na een hoop biertjes!!
  zondag 1 mei 2005 @ 20:25:27 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26648134
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:24 schreef Sport_Life het volgende:
Gelukkig maak ik nooit domme opmerkingen/acties na een hoop biertjes!!
ik ook niet
  zondag 1 mei 2005 @ 20:36:33 #137
12621 tcr
*nix 4ever
pi_26648440
Koningenach, lekker druk in de stad. Ik loop mijn vaste plek binnen, op zoek naar bekenden. Het was echter zo druk dat ik via de trap naar boven moest, wel handig om de jas op te hangen. Helemaal uit mijn doen loop ik verder naar beneden, houdt halverwege een meid me tegen en wijst naar haar vriendin. Ik kijk verbaasd naar die vriendin en vraag vriendelijk of ik d'r ken. Ze noemt een naam tegen me die niet goed is.
Ik schud mijn hoofd, helaas dat is niet mijn naam, vertel d'r nog wel mijn naam, haal mijn schouders op en loop verder. Tja ik leer het denk ik nooit...
pi_26649044
de nach was lachen

ik heb geloof ik 8 pogingen ondernomen, maar is niets geworden
pi_26650974
Ja gister was het wel weer flink raak, ik probeerde de bierviltjes methode eens uit (wel eens eerder gelezen hier, je doet dus een bierviltje op je neus en vraagt aan een meisje of ze die gegooid had). Heb het 3 keer geprobeerd maar hij deed het niet .
  zondag 1 mei 2005 @ 22:12:16 #140
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26650998
Vrijdag probeerde een knul een vriendin van me te versieren... door informatie over haar te vragen aan haar vriend
Ik moest er erg hard om lachen...
pi_26656411
Geen versierblunder, maar wel beetje stom.

Moest tijdens de les ff naar de wc. Kom later terug, en naast me loopt toevallig een meisje. (had dr wel door maar zonder besef zegmaar..) dus ik kom bij t lokaal, doe de deur open, maar dat ging met zoveel onhandigheid gepaard dat ik die deur keihard tegen haar neus aandruk. (ik vraag me nog steeds af hoe ik dat voormekaar kreeg). Hele klas lachen en schreeuwen dat ik haar wel wat subtieler had kunnen versieren e.d. .
  maandag 2 mei 2005 @ 03:04:23 #142
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26656636
Geen versierblunder, wel komisch an sich, maar ook wel jammer.

Ik sta in m'n stamkroeg, gezellig, zie 2 meiden die ik ken waarvan ik er 1 toch best leuk vind, dus ik loop erheen en op het moment dat ik wat wil zeggen wordt ik door 2 vrienden (die ik niet gezien had) naar achteren getrokken, ik werd dus letterlijk weggetrokken voor ik ook maar hoi gezegt had. Dus ik draai me om te kijken wtf er gebeurde, zie de vrienden, begroet ze, sta ff te lachen, draai me weer om, meisjes weg. Rest van de avond niet meer gezien
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_26732004
hahaha, idd exec...je had er wel gebruik van kunnen maken..zien ze ook een andere kant van je
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  zondag 8 mei 2005 @ 17:00:27 #144
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26828037
Hmm, wat ben ik ook een schijterd:

'Ik ga zo ergens anders heen, je hebt nog 5 minuten...'

En dan niets doen. Vanavond maar even opbellen...
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_27059641
pinkster weekdn is achter de rug, iemand nog geblunderd>
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_27060007
iemand probeerde mij te zoenen, maar ik ben weggedoken

telt die ook ?
pi_27071724
quote:
Op maandag 16 mei 2005 18:59 schreef runaway het volgende:
iemand probeerde mij te zoenen, maar ik ben weggedoken

telt die ook ?
ligt er aan hoe je weg dook

dook je achter een kast?
pi_27071905
uit ander topic, maar past hier ook wel

Trouwens ik ben ooit de verjaardag van een date vergeten (die zouden we de week erop hebben), had dr wel gesmst hoe het was enzo, smst ze terug dat het gezellig was met erg veel visite (hint hint). Toen pas viel het kwartje .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:37:04 #149
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_27072374
-edit-

hey verrekt dat opmaak gedoe is wel handig
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:38:39 #150
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post