Precies, niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef Pile het volgende:
Ik zat net in de tram, leuk meisje, dacht dat ze me wel zag zitten
Dus ik, toen ze uitstapte bij de zelfde halte, naar dr toe, en vraag haar telefoon nr.
Antwoord: "Sorry, maar ik heb al een vriendje" odd. want aangezien dat een standaard excuus schijnt te zijn (als je hier zo rondleest) weet ik dus niet of ik gewoon afgewezen benof dat ze dr echt een heeft
Mja, wat rommelig geformuleerd, ik geef het toe, maar ik heb t tenminste maar weer een keer geprobeerd
Had ik ook niet zo gedaan overigens, maar iedereen zijn ding. Als je bij mijn halte uitstapt, weet ik zeker dat ze ook op het studentencomplex woont, dus kan je makkelijker wat afspreken daarquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef exec het volgende:
Ja maar een telefoon nummer is ook weer zo direct, je kan beter eerst even vragen of ze een keer wat wil gaan drinken, en dan der tel nr vragen.
Tel nr komt zo direct over vind ik zelf.
Bullshit. Als je d´r telefoonnummer hebt dan kan je toch wat met d´r afspreken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef exec het volgende:
Ja maar een telefoon nummer is ook weer zo direct, je kan beter eerst even vragen of ze een keer wat wil gaan drinken, en dan der tel nr vragen.
Tel nr komt zo direct over vind ik zelf.
Gewoon naar beneden laten flikkeren, die chicks willen je wel verzorgen. Ik zit op een school, met een 2 dochters van 2 bekende voetballers, lekkere wijven, arrogant maar daar houd ik van en kan er goed mee overweg.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:44 schreef CrustyClown het volgende:
Ach ja, ik denk ik zal ook weer eens gaan posten...
Het is niet echt een versierblunder, maar gewoon een domme blunder..
Ik stond laatst op het perron in Breda. En er stonden ook een paar leuke meiden bij, en eentje keek me wel een beetje aan. En ja ze zag er wel leuk uit. Na ja, nixs geprobeerd ofzo.
Zitten we later in de trein, en ik moest wel even naar de wc. Dus ik via de trap naar beneden naar de wc. En wie zit er op de trap. Ja die meid he, dus ik; goh mag ik er toevallig langs. Dus ja ik mocht er langs en ze glimlachte naar me toe. Dus ik stap de wc in, na paar minuutjes ik weer terug te trap op. Zij weer van de trap af natuurlijk. En weer een glimlachje, maar ik met mijn stomme kop natuurlijk niets proberen he.. Dus ik die trap op, ik denk doe effe stoer. Paar treden tegelijk.
Wat gebeurt er MISSTAP!!.... ajj... en hun allemaal, ahh zou het pijn doen...
Toen maar heel snel doorgesneld naar boven, en even gewacht met uitstappen *schaam schaam*
Zeg dan iets als: "ja, maar ik kom niet voor je vriendje te versieren", meestal is het een kleine test en 5 min. later kan je hem zo krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef Pile het volgende:
Ik zat net in de tram, leuk meisje, dacht dat ze me wel zag zitten
Dus ik, toen ze uitstapte bij de zelfde halte, naar dr toe, en vraag haar telefoon nr.
Antwoord: "Sorry, maar ik heb al een vriendje" odd. want aangezien dat een standaard excuus schijnt te zijn (als je hier zo rondleest) weet ik dus niet of ik gewoon afgewezen benof dat ze dr echt een heeft
Mja, wat rommelig geformuleerd, ik geef het toe, maar ik heb t tenminste maar weer een keer geprobeerd
lekker bullshit, tis toch duidelijker als je eerst je bedoeling laat blijken, en dan om het tel nr vraagt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bullshit. Als je d?r telefoonnummer hebt dan kan je toch wat met d?r afspreken?
Onzin, aan een bushalte is het vaak haastig gedoe. Kan je beter het telefoonnummer vragen en dan een smsje sturen of even bellen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef exec het volgende:
[..]
lekker bullshit, tis toch duidelijker als je eerst je bedoeling laat blijken, en dan om het tel nr vraagt.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef JimBob het volgende:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?
'Ga naar de kleuterschool ofzo'.
Is dat een blunder?
En als ze nou vraagt, hoezo wil je me telefoon nummer... dan krijg je dat soort vragen weer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onzin, aan een bushalte is het vaak haastig gedoe. Kan je beter het telefoonnummer vragen en dan een smsje sturen of even bellen.
Zoals hij al zei, iedereen heeft z'n eigen manier, persoonlijk zou ik ook eerst vragen of ze zin heeft om, en daarna haar nr. Maar goed, terug ontopic.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan geef je de reden waarom je d'r nummer wilt...
ik zou zeggen leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef JimBob het volgende:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?
Is dat een blunder?
ja als je ten onder gaat dan wel goedquote:
Tsja, dat is ook wel weer een risico.quote:Op zondag 17 april 2005 15:17 schreef ook_gek het volgende:
Zo jij effe balen dat je 30 bent![]()
Wat nog leuker is. Is wanneer jij zegt van ik ben 25 dat zij zegt jammer zeg ik val op oudere mannen. DOEI![]()
Tja swolhoofd ... ik denk dat liegen ook niet helpt .. je ziet er gewoon oud uitquote:Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Swolly het volgende:
Sta ik gisteren in de kroeg rustig een biertje te zuipen. Staan er achter mij een 3 dames te dansen.![]()
Ik heb altijd wat drank nodig voor ik in beweging kom (ben beetje verlegen), dus ik bestel een kan bier.![]()
Na die grotendeels leeggezopen te hebben, was ik ver genoeg heen om van mijn barkruk af te komen en ook te gaan dansen
Binnen no time oogcontact met 1 van die dames, een beetje zuidamerikaans typje
Ik stond op een meter afstand van die dames te dansen en ze wenkt me dat ik met haar moet komen dansen. Ik gooi nog ff een amsterdammertje naar binnen om moed te verzamelen en ga met haar dansen.![]()
Heb me de poten uit het lijf staan dansen. Was echt een toppertje. Na luidkeels samen met haar "Je hoeft niet naar huis vannacht" van Marco Borsato te hebben meegezongen terwijl we elkaar diep in de ogen keken, dacht ik toch wel dat ik aardig goed zat.
Op een gegeven moment vraagt ze hoe oud ik ben en ik antwoord waarheidsgetrouw dat ik 30 ben.
Even later ga ik pissen en toen ik terug kwam waren de dames pleite.![]()
Eerstvolgende keer dat een meid mij vraagt hoe oud ik ben dan ben ik 25.![]()
Samen gaan? Met jou erbij ben ik bij voorbaat al kansloosquote:Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef Groko het volgende:
[..]
Tja swolhoofd ... ik denk dat liegen ook niet helpt .. je ziet er gewoon oud uit
Moeten we samen maar weer eens gaan
tja sorry dat ik ze voor je wegneem dan :pquote:Op zondag 17 april 2005 15:39 schreef Swolly het volgende:
[..]
Samen gaan? Met jou erbij ben ik bij voorbaat al kansloos
Laat je je moeder wel de spellingsfouten eruit halen?quote:Op zondag 24 april 2005 11:26 schreef Frenzy_ls het volgende:
ze woondt, ik ga maar een stuk of 30 A4'tjes printen met de tekst "Hoi met Nick, ben jij Eveline ? Ik ben je nummer verloren, bel me op 06***** " en door de bus gooien ofzo ......
will doquote:Op zondag 24 april 2005 12:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat je je moeder wel de spellingsfouten eruit halen?
Misschien is het verstandig om je vader er ook nog even naar te laten kijken.quote:Op zondag 24 april 2005 11:26 schreef Frenzy_ls het volgende:
ze woond, ik ga maar een stuk of 30 A4'tjes printen met de tekst "Hoi met Nick, ben jij Eveline ? Ik ben je nummer verloren, bel me op 06***** " en door de bus gooien ofzo ......
Liep je daar vrijdagmiddag mee door Venlo?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:49 schreef runaway het volgende:
weer veel te spontaan zijn en opgescheept zitten met een date waar ik geen zin in heb
En zn slimmere zusje.quote:Op maandag 25 april 2005 13:18 schreef Pikaia het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om je vader er ook nog even naar te laten kijken.
nee, dat was een vriend.quote:Op maandag 25 april 2005 13:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Liep je daar vrijdagmiddag mee door Venlo?
dat heb ik ooit gezegt tegen een meisje na een hele domme actie. Het antwoord wat ik toen kreeg was van. Alcohol brengt de ware aard naar boven van een mens ik weet genoeg. Nu heb ik altijd wel een antwoord terug maar in dit geval werd het wel erg lastigquote:Op zondag 24 april 2005 02:48 schreef junction het volgende:
Terwijl ik eigenlijk gewoon een hele lieve jongen ben , maarja alcohol ......![]()
N vriend van me ging ooit een Fransman op zn bek pakken, wij allemaal vanquote:Op maandag 25 april 2005 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik ooit gezegt tegen een meisje na een hele domme actie. Het antwoord wat ik toen kreeg was van. Alcohol brengt de ware aard naar boven van een mens ik weet genoeg. Nu heb ik altijd wel een antwoord terug maar in dit geval werd het wel erg lastig
Ik na een tijdje in een gesprek:quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef JimBob het volgende:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?
Is dat een blunder?
Haha! Dan had ik het toch goed! Vriend van me zei nog "Wie is dat?" Ik zeg "Ik ken d'r van foto's en internet.... denk ik!"quote:Op maandag 25 april 2005 15:00 schreef runaway het volgende:
[..]
nee, dat was een vriend.
en waarom heb ik jou godsamme dan weer niet gezien![]()
deze date is een Duitse studiegenoot. Jottum
de date moet nog komen, dus nog geen spannend verhaal
dan kom je je wel even voorstellen he!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2005 23:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Haha! Dan had ik het toch goed! Vriend van me zei nog "Wie is dat?" Ik zeg "Ik ken d'r van foto's en internet.... denk ik!"Ik zat bij de Tapperie. Bruine jas aan, en ik draaide me 2 keer om om te kijken. Nu ben ik wel zeker van m'n zaak als ik je weer eens tegenkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |