abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2005 @ 16:31:27 #51
118976 Rene_H
Beholder of Justice...
pi_26199007
that sucks...

maar wat exec zegt... inspelen op de situatie.. hoe pijnlijk ze ook zijn...
je moet alles naar je eigen hand kunnen zetten whahaha...

anyways.. waarom moeten mensen (mannen) stoer doen als er leuke dames in de buurt zijn?? lol
..:: Confront and shatter everything that stands in your way ::..
pi_26244357
Ik zat net in de tram, leuk meisje, dacht dat ze me wel zag zitten
Dus ik, toen ze uitstapte bij de zelfde halte, naar dr toe, en vraag haar telefoon nr.
Antwoord: "Sorry, maar ik heb al een vriendje" odd. want aangezien dat een standaard excuus schijnt te zijn (als je hier zo rondleest) weet ik dus niet of ik gewoon afgewezen ben of dat ze dr echt een heeft

Mja, wat rommelig geformuleerd, ik geef het toe, maar ik heb t tenminste maar weer een keer geprobeerd
pi_26245218
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef Pile het volgende:
Dus ik, toen ze uitstapte bij de zelfde halte, naar dr toe, en vraag haar telefoon nr.
Antwoord: "Sorry, maar ik heb al een vriendje" odd. want aangezien dat een standaard excuus schijnt te zijn (als je hier zo rondleest) weet ik dus niet of ik gewoon afgewezen ben of dat ze dr echt een heeft

Mja, wat rommelig geformuleerd, ik geef het toe, maar ik heb t tenminste maar weer een keer geprobeerd
Precies, niet geschoten is altijd mis
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26247493
Ja maar een telefoon nummer is ook weer zo direct, je kan beter eerst even vragen of ze een keer wat wil gaan drinken, en dan der tel nr vragen.
Tel nr komt zo direct over vind ik zelf.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26247782
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef exec het volgende:
Ja maar een telefoon nummer is ook weer zo direct, je kan beter eerst even vragen of ze een keer wat wil gaan drinken, en dan der tel nr vragen.
Had ik ook niet zo gedaan overigens, maar iedereen zijn ding. Als je bij mijn halte uitstapt, weet ik zeker dat ze ook op het studentencomplex woont, dus kan je makkelijker wat afspreken daar
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26254498
vanavond feest, dus maar is kijken of er nog potentieel vrouwlijk vlees rondhuppelt
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:34:03 #57
73888 DIA
die ja .....
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:52:15 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26255666
ik ga verlopig even niet stappen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_26266573
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef exec het volgende:
Bullshit. Als je d´r telefoonnummer hebt dan kan je toch wat met d´r afspreken?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:53:44 #60
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26270002
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:44 schreef CrustyClown het volgende:
Ach ja, ik denk ik zal ook weer eens gaan posten...

Het is niet echt een versierblunder, maar gewoon een domme blunder..

Ik stond laatst op het perron in Breda. En er stonden ook een paar leuke meiden bij, en eentje keek me wel een beetje aan. En ja ze zag er wel leuk uit. Na ja, nixs geprobeerd ofzo.

Zitten we later in de trein, en ik moest wel even naar de wc. Dus ik via de trap naar beneden naar de wc. En wie zit er op de trap. Ja die meid he, dus ik; goh mag ik er toevallig langs. Dus ja ik mocht er langs en ze glimlachte naar me toe. Dus ik stap de wc in, na paar minuutjes ik weer terug te trap op. Zij weer van de trap af natuurlijk. En weer een glimlachje, maar ik met mijn stomme kop natuurlijk niets proberen he.. Dus ik die trap op, ik denk doe effe stoer. Paar treden tegelijk.

Wat gebeurt er MISSTAP!!.... ajj... en hun allemaal, ahh zou het pijn doen...
Toen maar heel snel doorgesneld naar boven, en even gewacht met uitstappen *schaam schaam*
Gewoon naar beneden laten flikkeren, die chicks willen je wel verzorgen. Ik zit op een school, met een 2 dochters van 2 bekende voetballers, lekkere wijven, arrogant maar daar houd ik van en kan er goed mee overweg.
Was ik aan het gymen, en ik doe altijd van de meeste lompe dingen die vaak al gedoemd te zijn om te mislukken. Maar het was aan het eind van de gymles, zo goed als iedereen weg, en huppakee me ribben gekneust oid. Dus ik flikker neer, en werd heerlijk verzorgd door die twee
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:55:06 #61
114120 gigant
pi_26270036
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef Pile het volgende:

Zeg dan iets als: "ja, maar ik kom niet voor je vriendje te versieren", meestal is het een kleine test en 5 min. later kan je hem zo krijgen
pi_26275647
Helaas, dat bedacht ik me pas toen ik wegliep
pi_26276934
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bullshit. Als je d?r telefoonnummer hebt dan kan je toch wat met d?r afspreken?
lekker bullshit, tis toch duidelijker als je eerst je bedoeling laat blijken, en dan om het tel nr vraagt.
pi_26277208
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef exec het volgende:

[..]

lekker bullshit, tis toch duidelijker als je eerst je bedoeling laat blijken, en dan om het tel nr vraagt.
Onzin, aan een bushalte is het vaak haastig gedoe. Kan je beter het telefoonnummer vragen en dan een smsje sturen of even bellen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26277333
weer veel te spontaan zijn en opgescheept zitten met een date waar ik geen zin in heb
pi_26277772
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?

'Ga naar de kleuterschool ofzo'.

Is dat een blunder?
pi_26279314
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef JimBob het volgende:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?

Is dat een blunder?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26279359
Had ik zelf ook een keer.

"Hoe oud ben jij?"
"24, en jij?"
"Ik 19"
"Oooh dat gaat echt niet."

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26281783
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Onzin, aan een bushalte is het vaak haastig gedoe. Kan je beter het telefoonnummer vragen en dan een smsje sturen of even bellen.
En als ze nou vraagt, hoezo wil je me telefoon nummer... dan krijg je dat soort vragen weer.
(allemaal leuk en aardig hoe je reageert, maar jij doet het zo, en ik doe het zo, om het dan meteen onzin te noemen...)
pi_26284009
Dan geef je de reden waarom je d'r nummer wilt...
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:06:27 #71
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26284279
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan geef je de reden waarom je d'r nummer wilt...
Zoals hij al zei, iedereen heeft z'n eigen manier, persoonlijk zou ik ook eerst vragen of ze zin heeft om, en daarna haar nr. Maar goed, terug ontopic.

Eens kijken wat er vanavond allemaal te beleven valt
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:15:12 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26284544
quote:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?

Is dat een blunder?
ik zou zeggen leeftijd is maar een getal
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_26284595
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Beach het volgende:

[..]

Moet ze er ook maar niet als 20 uitzien.

ook_gek:
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:49:06 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26285390
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:16 schreef JimBob het volgende:

ook_gek:
ja als je ten onder gaat dan wel goed
pi_26297214
Sta ik gisteren in de kroeg rustig een biertje te zuipen. Staan er achter mij een 3 dames te dansen.

Ik heb altijd wat drank nodig voor ik in beweging kom (ben beetje verlegen), dus ik bestel een kan bier.
Na die grotendeels leeggezopen te hebben, was ik ver genoeg heen om van mijn barkruk af te komen en ook te gaan dansen

Binnen no time oogcontact met 1 van die dames, een beetje zuidamerikaans typje
Ik stond op een meter afstand van die dames te dansen en ze wenkt me dat ik met haar moet komen dansen. Ik gooi nog ff een amsterdammertje naar binnen om moed te verzamelen en ga met haar dansen.

Heb me de poten uit het lijf staan dansen. Was echt een toppertje. Na luidkeels samen met haar "Je hoeft niet naar huis vannacht" van Marco Borsato te hebben meegezongen terwijl we elkaar diep in de ogen keken, dacht ik toch wel dat ik aardig goed zat.

Op een gegeven moment vraagt ze hoe oud ik ben en ik antwoord waarheidsgetrouw dat ik 30 ben.

Even later ga ik pissen en toen ik terug kwam waren de dames pleite.

Eerstvolgende keer dat een meid mij vraagt hoe oud ik ben dan ben ik 25.
  zondag 17 april 2005 @ 15:17:45 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26297277
Zo jij effe balen dat je 30 bent

Wat nog leuker is. Is wanneer jij zegt van ik ben 25 dat zij zegt jammer zeg ik val op oudere mannen. DOEI
pi_26297394
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:17 schreef ook_gek het volgende:
Zo jij effe balen dat je 30 bent

Wat nog leuker is. Is wanneer jij zegt van ik ben 25 dat zij zegt jammer zeg ik val op oudere mannen. DOEI
Tsja, dat is ook wel weer een risico.
pi_26297500
eerst vragen hoe oud zei is dus Daar beetje op anticiperen dan
Jupiler is goed
  zondag 17 april 2005 @ 15:26:28 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26297513
het zou wel een geweldige blunder zijn
pi_26297779
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:15 schreef Swolly het volgende:
Sta ik gisteren in de kroeg rustig een biertje te zuipen. Staan er achter mij een 3 dames te dansen.

Ik heb altijd wat drank nodig voor ik in beweging kom (ben beetje verlegen), dus ik bestel een kan bier.
Na die grotendeels leeggezopen te hebben, was ik ver genoeg heen om van mijn barkruk af te komen en ook te gaan dansen

Binnen no time oogcontact met 1 van die dames, een beetje zuidamerikaans typje
Ik stond op een meter afstand van die dames te dansen en ze wenkt me dat ik met haar moet komen dansen. Ik gooi nog ff een amsterdammertje naar binnen om moed te verzamelen en ga met haar dansen.

Heb me de poten uit het lijf staan dansen. Was echt een toppertje. Na luidkeels samen met haar "Je hoeft niet naar huis vannacht" van Marco Borsato te hebben meegezongen terwijl we elkaar diep in de ogen keken, dacht ik toch wel dat ik aardig goed zat.

Op een gegeven moment vraagt ze hoe oud ik ben en ik antwoord waarheidsgetrouw dat ik 30 ben.

Even later ga ik pissen en toen ik terug kwam waren de dames pleite.

Eerstvolgende keer dat een meid mij vraagt hoe oud ik ben dan ben ik 25.
Tja swolhoofd ... ik denk dat liegen ook niet helpt .. je ziet er gewoon oud uit
Moeten we samen maar weer eens gaan
pi_26297817
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:37 schreef Groko het volgende:

[..]

Tja swolhoofd ... ik denk dat liegen ook niet helpt .. je ziet er gewoon oud uit
Moeten we samen maar weer eens gaan
Samen gaan? Met jou erbij ben ik bij voorbaat al kansloos
pi_26297850
quote:
Op zondag 17 april 2005 15:39 schreef Swolly het volgende:

[..]

Samen gaan? Met jou erbij ben ik bij voorbaat al kansloos
tja sorry dat ik ze voor je wegneem dan :p
als je je mond maar houdt tegen Irene
of bedoelde je dat niet';)
  zondag 17 april 2005 @ 16:04:40 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26298446
ag je kan mij ook best mee nemen. Weet je zeker dat er iets gebeurd waar je weken later over na gaat praten
  zondag 17 april 2005 @ 19:44:17 #84
114120 gigant
pi_26304430
Gisteren dus als volgt:

Ik was met een chick aan het praten, had echt een knap kopje en toffe kleding. Totdat zich omdraaide had ze nogal een reet aan de dikke kant, en ben nogal kieskeurig dus ben weggegaan. Anderhalf uur later, zag ik een meisje uit dezelfde categorie en leek er echt op. Dus even praten, zei ik: ik zou toch zweren dat ik al met jou gepraat heb, alleen jij bent een stuk slanker, toen zei zij: je hebt me al gesproken, maar ik heb me even omgekleed en een nieuwe broek aangedaan.
Maar gelukkig realiseerde ik de helft van het moment al wat ik zei, dus zette ik me pretogen op. In de pocket, goed afgelopen dus.
pi_26466949
Oke om dit topic levend te houden:
Een week geleden stapt er een dame op mij af waar ik van te voren al veel oogcontact mee gehad had. Ik vond haar wel leuk maar niet echt bijzonder. Zij zegt: "Ik vind je wel leuk", en ze vraagt of ik dit ook vind. Ik zeg : "Ja ik ben verliefd op je" ik was poepzat dus ja, je moet toch wat dan. Oke, ik haar gezoend sta ik 5 min later met iemand anders te flirten . Vrouwtje huilend weggelopen, ik wist niet wat er aan de hand was Dus ik ga naar dat vrouwtje toe waar ik naar aan het flirten was, zegt ze dat ik een gladde jongen ben weg 2 dames Terwijl ik eigenlijk gewoon een hele lieve jongen ben , maarja alcohol ......
  zondag 24 april 2005 @ 11:26:57 #86
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_26469674
aargh,

Gisteren echt een hele leuke dame ontmoet. Zij had geen phone bij, dus ik sloeg haar nummer in mijn telefoon op. Maar wat ik niet wist... er stond al een Eveline in mijn telefoon (deze telefoon overgenomen van iemand anders). Heb ik met m'n aangeschoten harses haar nummer niet opgeslagen door niet te kijken en op "terug" te drukken :S

Echt te schraal. Ik weet ongeveer waar ze woond, ik ga maar een stuk of 30 A4'tjes printen met de tekst "Hoi met Nick, ben jij Eveline ? Ik ben je nummer verloren, bel me op 06***** " en door de bus gooien ofzo ......

[ Bericht 0% gewijzigd door Frenzy_ls op 24-04-2005 14:32:04 ]
  zondag 24 april 2005 @ 12:29:15 #87
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26470902
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:26 schreef Frenzy_ls het volgende:

ze woondt, ik ga maar een stuk of 30 A4'tjes printen met de tekst "Hoi met Nick, ben jij Eveline ? Ik ben je nummer verloren, bel me op 06***** " en door de bus gooien ofzo ......
Laat je je moeder wel de spellingsfouten eruit halen?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 24 april 2005 @ 14:33:03 #88
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_26473683
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Laat je je moeder wel de spellingsfouten eruit halen?
will do
pi_26495980
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:26 schreef Frenzy_ls het volgende:
ze woond, ik ga maar een stuk of 30 A4'tjes printen met de tekst "Hoi met Nick, ben jij Eveline ? Ik ben je nummer verloren, bel me op 06***** " en door de bus gooien ofzo ......
Misschien is het verstandig om je vader er ook nog even naar te laten kijken.
pi_26496236
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:49 schreef runaway het volgende:
weer veel te spontaan zijn en opgescheept zitten met een date waar ik geen zin in heb
Liep je daar vrijdagmiddag mee door Venlo?
pi_26496368
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:18 schreef Pikaia het volgende:

[..]

Misschien is het verstandig om je vader er ook nog even naar te laten kijken.
En zn slimmere zusje.
pi_26498169
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:29 schreef fratsman het volgende:

[..]

Liep je daar vrijdagmiddag mee door Venlo?
nee, dat was een vriend.
en waarom heb ik jou godsamme dan weer niet gezien

deze date is een Duitse studiegenoot. Jottum
de date moet nog komen, dus nog geen spannend verhaal
  maandag 25 april 2005 @ 15:19:08 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26498662
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:48 schreef junction het volgende:
Terwijl ik eigenlijk gewoon een hele lieve jongen ben , maarja alcohol ......
dat heb ik ooit gezegt tegen een meisje na een hele domme actie. Het antwoord wat ik toen kreeg was van. Alcohol brengt de ware aard naar boven van een mens ik weet genoeg. Nu heb ik altijd wel een antwoord terug maar in dit geval werd het wel erg lastig
pi_26508299
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat heb ik ooit gezegt tegen een meisje na een hele domme actie. Het antwoord wat ik toen kreeg was van. Alcohol brengt de ware aard naar boven van een mens ik weet genoeg. Nu heb ik altijd wel een antwoord terug maar in dit geval werd het wel erg lastig
N vriend van me ging ooit een Fransman op zn bek pakken, wij allemaal van . Volgende dag moesten wij uitleggen met die foto erbij wat ie gedaan had
pi_26508365
quote:
'Hoe oud ben je dan?'
ehh, 19..hoezo?

Is dat een blunder?
Ik na een tijdje in een gesprek:
Hoe oud ben je?
Zij: "14, bijna 15 hoor"
Ik: "oh ok... ah, een maat van me heeft bier voor me, doei!"
geef een hand, en ik loop weg.

Geen blunder omdat ik er van baal, maar omdat ze 14 jaar is.
pi_26508389
quote:
Op maandag 25 april 2005 15:00 schreef runaway het volgende:

[..]

nee, dat was een vriend.
en waarom heb ik jou godsamme dan weer niet gezien

deze date is een Duitse studiegenoot. Jottum
de date moet nog komen, dus nog geen spannend verhaal
Haha! Dan had ik het toch goed! Vriend van me zei nog "Wie is dat?" Ik zeg "Ik ken d'r van foto's en internet.... denk ik!" Ik zat bij de Tapperie. Bruine jas aan, en ik draaide me 2 keer om om te kijken. Nu ben ik wel zeker van m'n zaak als ik je weer eens tegenkom!
pi_26521260
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:29 schreef fratsman het volgende:

[..]

Haha! Dan had ik het toch goed! Vriend van me zei nog "Wie is dat?" Ik zeg "Ik ken d'r van foto's en internet.... denk ik!" Ik zat bij de Tapperie. Bruine jas aan, en ik draaide me 2 keer om om te kijken. Nu ben ik wel zeker van m'n zaak als ik je weer eens tegenkom!
dan kom je je wel even voorstellen he!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu weet ik nog niet wie je bent

maar back over blunders
pi_26521503
Ik was zo zaterdag uit.. Komt een jongen naar me toe.. Hij helemaal aan me zitten en ik okey
Beginnen we een beetje te praten, vraagt ie op een gegeven moment: zit je nog op die en die school?
En ik ik zit bij je in de klas
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:50:55 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26521582
oke een mega blunder van mij.

Ik had afgesproken met een meisje die ik lang niet gezien had ( paar jaar ) ergens in een disco. Ik er heen met wat collega,s. Allemaal leuk en aardig wij hadden ergens anders flink in zitten te zuipen en ik was al vrij ver weg moet ik zeggen. Collega van me zegt van jo bel dat meisje effe op kijken waar ze is. Dus ik zeg nee man lama. Nee zegt ze ik bel wel en ze spreekt die voice mail van haar in. Ik geen erg in en wij naar die club toe. En waar ik ook kijk nergens dat meisje te zien dus ik bellen met mijn zatte kop van ja waar ben je dan bla bla bla voice mail. Ook smsjes gestuurd je kent het wel. Goed nog meer drank in mij en dan word ik nog los lippiger dan ik eigelijk al ben. Ik zeg dan echt alles wat ik denk. Dus ik pak weer die telefoon op en weer voice mail. Dus ik zeg van jo ik weet niet waar je bent maar het zal me ook een rot zorg wezen verrot maar en ik hang op. Ik lekker door feesten helemaal los en uit mijn dak geweldig gewoon. Straal bezopen man het was de tijd van mijn leven op dat moment. Maar goed die zelfde nacht dacht ik nog van. WTF heb ik gezegt snel smsje gestuurd nog. Geen reactie natuurlijk. dag er op smsje gestuurd geen reactie weer. 3 dagen lang geen reactie gehad. Man ik was er kapot van echt waar want het is een heel lief aardig en leuk meisje. Iemand die ik zeker niet wil kwetsen.

Gelukkig kreeg ik dan eindelijk een smsje terug na dat ik een hele lange mail had gestuurd. En gelukkig is alles vergeten en vergeven. Waar ik haar nog heel erg dankbaar voor ben.

Maar goed ik moet echt gaan leren niet alles te zeggen

Ps
ja dit is echt gebeurd en jullie willen niet weten hoe kut ik mij die dagen gevoeld heb.
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:59:15 #100
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26521725
Ja maar waar was dat meisje dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')