Beter dan naar een meisje per ongeluk 'He neukie' ipv 'He leukie' te sms'en. Gelukkig sms'te ze terug (potentiele Ciscus- dame)quote:Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef Ciscus het volgende:
schreef ik nou 'in m'n bal'??? ik bedoelde 'in m'n val'!! (dit is te onnozel om te editen)
Er zouden admins moeten zijn die controleren op normaal taalgebruik en normale zinsconstructies...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Benik zo een jongen aan t versieren en zo.. Die ik vaag ken en in m'n msn heb en vorige week had gezien met uitgaan. Dus ik een beetje met hem aanpappen.
Is het een tweelingbroerDus ik zo met drank op en zo.
ECHT NIET! jij bent het gewoon !
Kom ik ze later alle 2 tegen :/ En ik zo ojaa.. Toch :|
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef Ciscus het volgende:
Vast herkenbaar: Hele avond met meisje gepraat, compleet nuchter acterend maar ondertussen ene biertje naar het andere. Zij doet op hetzelfde tempo mee, dus dat was gezellig. Na ongeveer 4 uurtjes gezellig gepraat en heftig geflirt te hebben (ik zoen niet in kroegen), werd het tijd om naar het toilet te gaan (sterke blaas indeed). Ik sta op en zak meteen door m'n hoeven!! M'n benen sliepen en m'n hoofd voelde lamlendig zwaar aan. Het lief meisje pakte m'n hand nog beet in m'n bal en ik trok haar per ongeluk mee, toe ze overeind probeerde te komen stootte ze haar hoofd tegen de bar. Ik kon vervolgens niet overeind komen, want m'n benen sliepen nog, ik kon slechts met al m'n kracht mezelf aan de bar overeind hijsen. Zij was toen al naar de wc, want er sijpelde bloed uit haar hoofd (bleek onschuldig wondje). Voor de nieuwsgierigen: die avond werd het niets meer, want iedereen zat op ons te letten en ik was te ver heen om echt iets constructiefs te vermelden bij haar. Een week of 2 later konden we er om lachen en werd het een avond met een betere afloop.
Breezer maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op zondag 1 mei 2005 18:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Er zouden admins moeten zijn die controleren op normaal taalgebruik en normale zinsconstructies...
0fss0w![]()
Vrouwen zien ons alleen als een lekker geil stuk vlees, terwijl ze het innerlijk niet eens kennen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:
Benik zo een jongen aan t versieren en zo.. Die ik vaag ken en in m'n msn heb en vorige week had gezien met uitgaan. Dus ik een beetje met hem aanpappen.
Is het een tweelingbroerDus ik zo met drank op en zo.
ECHT NIET! jij bent het gewoon !
Kom ik ze later alle 2 tegen :/ En ik zo ojaa.. Toch :|
ik voel me nu net een gebruiksvoorwerpquote:Op zondag 1 mei 2005 18:54 schreef gigant het volgende:
[..]
Vrouwen zien ons alleen als een lekker geil stuk vlees, terwijl ze het innerlijk niet eens kennen.
ja t0ch :/quote:Op zondag 1 mei 2005 18:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Breezer maakt meer kapot dan je lief is..
ik ook nietquote:Op zondag 1 mei 2005 20:24 schreef Sport_Life het volgende:
Gelukkig maak ik nooit domme opmerkingen/acties na een hoop biertjes!!![]()
ligt er aan hoe je weg dookquote:Op maandag 16 mei 2005 18:59 schreef runaway het volgende:
iemand probeerde mij te zoenen, maar ik ben weggedoken
telt die ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |