nee whehe, stond in de kroegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:51 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je weg dook
dook je achter een kast?
28 was ik wel overheen gegaan hoor, als ze lekker was zou ik er totaal geen moeite mee hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Afgelopen zaterdag zat ik 'n beetje te zitten op 'n blok waar 2 personen op kunnen. Komt op een begeven moment een wat oudere dame (voor mij oudere iig) naast me zitten. En het eerst dat ze zei was: "Jij ziet eruit alsof je zin hebt in vrouwelijk schoon, je mag me hebben voor vanavond als je raad hoe oud ik ben". Waarop ik antwoorde: "je bent 28 en nee, ik hoef je niet." Toen liep ze weer weg, nadat ze had gezegd dat ik het goed had
Blunder van haar kant, maar toch iets dat je niet vaak meemaakt.
Bij mij is het meestal zoiets:quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:30 schreef RearGuard het volgende:![]()
Sta ik pas de hele avond tegen een meisje van de buitencategorie aan te dansen en te kletsen. Beetje vozen.. Ze bleek nog bij me in de buurt te wonen ook dus dat zag er goed uit.
Op een gegeven moment vraag ik hoe oud ze is.. (ze was nogal klein) Dus ze zegt:
"17, en jij?"
"21"
"aha"
.......![]()
meisje weg..![]()
Volgende keer toch maar liegen over mijn leeftijd... dat begint steeds vroeger volgens mij![]()
Ik ben 17, dat scheelt toch al 11 jaar. En mijn eerste keer moet nog komen en dat gaat niet in 'n one-night-stand met een of ander dronken wijf gebeuren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
28 was ik wel overheen gegaan hoor, als ze lekker was zou ik er totaal geen moeite mee hebben.
Daar gaat het om, want als ze frikkin lekker was geweest, ga jij mij niet vertellen dat je niets had gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Ik ben 17, dat scheelt toch al 11 jaar. En mijn eerste keer moet nog komen en dat gaat niet in 'n one-night-stand met een of ander dronken wijf gebeuren.
Dat, en ze was toch niet zo knap.
Oftewel, volgende keer, hoiquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Roellio het volgende:
Vorige week een leuk blond meisje in de bus gezien, beetje stiekempjes naar elkaar kijken enzo. Sta ik vanmiddag mijn fiets vast te maken voor de Albert Heijn hier, loopt datzelfde meisje langs. Dus ik kijk 'r aan en zij heel schattig in deze volgorde --> kijk -->![]()
--> hoi
--> snel doorlopen.
En wat deed * Roellio .... -->
Jatte ze je bier?! Wat een trutquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:32 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb een keer een meisje voor trut uitgemaakt toen ze bier jatten van mij
dat waren al mijn blunders
je moet ook zeggen. Leeftijd is maar een getal. Het lot heeft gezorgt dat we op dit punt zijn gekomen. Nu is het de vraag of we er wat mee gaan doen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal zoiets:
Oud ben je?
ik: 19.
zij: wtf![]()
![]()
Pff, als ik eerlijk mag zijn. Een vriend van mij zou dit nooit geflikt hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:46 schreef Leins het volgende:
Mijn bijdrage:
Met koninginnenacht was ik heel leuk met een meisje aan het praten. Kende haar wel al vaag, maar nog nooit echt gesproken. Maar die avond was het heel gezellig. Zeker 2 uur mee staan lullen. Toen ging ze een beetje dansen. Was een vrij drukke tent, dus ik stond half tegen haar aan. Maar onzeker als ik ben doe ik niet mee...Ik dácht op dat moment van tering, tis nu of nooit! Dus ik ging dat in mijn hoofd nog een aantal keer herhalen terwijl ik naar de wc ging. Kom ik terug, staat een vriend van mij met haar te zoenen. Hij had die avond hooguit 5 minuten aandacht aan haar geschonken
![]()
Naja, ben ook gewoon te terughoudend eigenlijk. Beetje eigen schuld toch wel, hoewel ik die vriend nu wel beter in de gaten houd...
Wel, al 'n keer eerder gedaan. Niet iedereen loopt z'n lul achternaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef Roa het volgende:
[..]
Daar gaat het om, want als ze frikkin lekker was geweest, ga jij mij niet vertellen dat je niets had gedaan
Zo dan. Genaaid.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:46 schreef Leins het volgende:
Mijn bijdrage:
[KNIP]
Naja, ben ook gewoon te terughoudend eigenlijk. Beetje eigen schuld toch wel, hoewel ik die vriend nu wel beter in de gaten houd...
Dat noemen ze toch "matennaaierij"?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:53 schreef DuranK het volgende:
[..]
Pff, als ik eerlijk mag zijn. Een vriend van mij zou dit nooit geflikt hebben.
Mwa ik zie het niet als blunder hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet ook zeggen. Leeftijd is maar een getal. Het lot heeft gezorgt dat we op dit punt zijn gekomen. Nu is het de vraag of we er wat mee gaan doen...
Oke vaak kijken ze je dan aan en zeggen dan iets van. Oke gast voor jou geen drank meer![]()
Maar je sluit je blunder toch goed af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |