abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27076392
Moet die niet in het geslachtsdeelblooperstopic of versier je altijd meisjes met je lul uit je broek?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:42:59 #152
120982 GekkeMat
Loonslaaf
pi_27079952
Ik ben niet zon versierder en heb 2 jaar relatie gehad ( waar ik werd versierd )

Toch had ik 2 weken geleden een (klein) blauwtje gelopen..

Ik stond in Brabant in een disco beetje te drinken met wat maten van me en ik denk ik ga bier halen. Zo gezegd zo gedaan. Ik loop dus naar de bar toe maar ondertussen toen ik langs een dame liep keek ze me een beetje aan en ik dus met me zatte ballen haar vastgepakt en beetje mee gedanst maar ik zag een paar vriendinnen van haar smerig kijken dus ik wist alweer hoe laat het was ( vrouwen pfff ).. dus toen heb ik maar gezegd: Srry maar ik ga maar weer bier halen doek vast beter.. en ben maar doorgelopen..

overigens ging het dit weekend wel beter en heb ik lekker "geslapen"
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_27093421
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 00:51 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ligt er aan hoe je weg dook

dook je achter een kast?
nee whehe, stond in de kroeg

ik dook naar links
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:26:13 #154
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_27109284
ben sinds een paar weken weer "beschikbaar". Stond ik zondag in de kroeg komt er een meisje naar me toe "Ik hoorde dat je weer vrij bent, als je zin hebt moet je maar eens bellen!"

Dus ik sta met me bek vol tanden "Nou ja... ik zal je op de lijst zetten"

Ben ik vergeten d'r nummer te vragen.....
pi_27115854
Afgelopen zaterdag zat ik 'n beetje te zitten op 'n blok waar 2 personen op kunnen. Komt op een begeven moment een wat oudere dame (voor mij oudere iig) naast me zitten. En het eerst dat ze zei was: "Jij ziet eruit alsof je zin hebt in vrouwelijk schoon, je mag me hebben voor vanavond als je raad hoe oud ik ben". Waarop ik antwoorde: "je bent 28 en nee, ik hoef je niet." Toen liep ze weer weg, nadat ze had gezegd dat ik het goed had

Blunder van haar kant, maar toch iets dat je niet vaak meemaakt.
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:30:33 #156
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27116737

Sta ik pas de hele avond tegen een meisje van de buitencategorie aan te dansen en te kletsen. Beetje vozen.. Ze bleek nog bij me in de buurt te wonen ook dus dat zag er goed uit.
Op een gegeven moment vraag ik hoe oud ze is.. (ze was nogal klein) Dus ze zegt:
"17, en jij?"
"21"
"aha"
.......
meisje weg..
Volgende keer toch maar liegen over mijn leeftijd... dat begint steeds vroeger volgens mij
-
pi_27118200
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 13:57 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Afgelopen zaterdag zat ik 'n beetje te zitten op 'n blok waar 2 personen op kunnen. Komt op een begeven moment een wat oudere dame (voor mij oudere iig) naast me zitten. En het eerst dat ze zei was: "Jij ziet eruit alsof je zin hebt in vrouwelijk schoon, je mag me hebben voor vanavond als je raad hoe oud ik ben". Waarop ik antwoorde: "je bent 28 en nee, ik hoef je niet." Toen liep ze weer weg, nadat ze had gezegd dat ik het goed had

Blunder van haar kant, maar toch iets dat je niet vaak meemaakt.
28 was ik wel overheen gegaan hoor, als ze lekker was zou ik er totaal geen moeite mee hebben.

@ Rearguard, als zij 17 zeggen moet je nooit zeggen dat je 21 bent, kun je t meestal vergeten ik vind t altijd zo stom die leeftijd, gewoon ervoor gaan, je komt er vanzelf wel achter later.

[ Bericht 14% gewijzigd door PeuRac op 18-05-2005 15:39:25 ]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_27118383
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:30 schreef RearGuard het volgende:

Sta ik pas de hele avond tegen een meisje van de buitencategorie aan te dansen en te kletsen. Beetje vozen.. Ze bleek nog bij me in de buurt te wonen ook dus dat zag er goed uit.
Op een gegeven moment vraag ik hoe oud ze is.. (ze was nogal klein) Dus ze zegt:
"17, en jij?"
"21"
"aha"
.......
meisje weg..
Volgende keer toch maar liegen over mijn leeftijd... dat begint steeds vroeger volgens mij
Bij mij is het meestal zoiets:
Oud ben je?
ik: 19.
zij: wtf

pi_27119498
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

28 was ik wel overheen gegaan hoor, als ze lekker was zou ik er totaal geen moeite mee hebben.
Ik ben 17, dat scheelt toch al 11 jaar. En mijn eerste keer moet nog komen en dat gaat niet in 'n one-night-stand met een of ander dronken wijf gebeuren.

Dat, en ze was toch niet zo knap.
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:37:21 #160
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27122372
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Ik ben 17, dat scheelt toch al 11 jaar. En mijn eerste keer moet nog komen en dat gaat niet in 'n one-night-stand met een of ander dronken wijf gebeuren.

Dat, en ze was toch niet zo knap.
Daar gaat het om, want als ze frikkin lekker was geweest, ga jij mij niet vertellen dat je niets had gedaan
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_27122467
Vorige week een leuk blond meisje in de bus gezien, beetje stiekempjes naar elkaar kijken enzo. Sta ik vanmiddag mijn fiets vast te maken voor de Albert Heijn hier, loopt datzelfde meisje langs. Dus ik kijk 'r aan en zij heel schattig in deze volgorde --> kijk --> --> hoi --> snel doorlopen.

En wat deed * Roellio .... -->
pi_27168782
Prettig:

grappige meid zit in de disco met haar borsten rare bewegingen te maken. Keksi's uitpuillende ogen vallen blijkbaar op en op haar vraag 'heb ik geen grote borsten' komt een volmondig: "Nee, dat valt wel mee"... Je kan het gesprek beter beginnen ze kijkt me nu amper aan...
Danmark: more usefull every day!
pi_27170272
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Roellio het volgende:
Vorige week een leuk blond meisje in de bus gezien, beetje stiekempjes naar elkaar kijken enzo. Sta ik vanmiddag mijn fiets vast te maken voor de Albert Heijn hier, loopt datzelfde meisje langs. Dus ik kijk 'r aan en zij heel schattig in deze volgorde --> kijk --> --> hoi --> snel doorlopen.

En wat deed * Roellio .... -->
Oftewel, volgende keer, hoi ik ben bla bla bla bla.... Nou hopen dat er een volgende keer komt
pi_27173561
ik heb een keer een meisje voor trut uitgemaakt toen ze bier jatten van mij

dat waren al mijn blunders
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:54:56 #165
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_27188623
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 02:32 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb een keer een meisje voor trut uitgemaakt toen ze bier jatten van mij

dat waren al mijn blunders
Jatte ze je bier?! Wat een trut
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_27189040
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:54 schreef Domai het volgende:

[..]

Jatte ze je bier?! Wat een trut
Ja! volgende keer lijfstraffen toepassen.
pi_27191416
wijven die bier drinken zijn wel geil maar niet als het míjn bier is
  zaterdag 21 mei 2005 @ 23:46:10 #168
23044 Leins
Thunderstruck
pi_27232744
Mijn bijdrage:

Met koninginnenacht was ik heel leuk met een meisje aan het praten. Kende haar wel al vaag, maar nog nooit echt gesproken. Maar die avond was het heel gezellig. Zeker 2 uur mee staan lullen. Toen ging ze een beetje dansen. Was een vrij drukke tent, dus ik stond half tegen haar aan. Maar onzeker als ik ben doe ik niet mee... Ik dácht op dat moment van tering, tis nu of nooit! Dus ik ging dat in mijn hoofd nog een aantal keer herhalen terwijl ik naar de wc ging. Kom ik terug, staat een vriend van mij met haar te zoenen. Hij had die avond hooguit 5 minuten aandacht aan haar geschonken

Naja, ben ook gewoon te terughoudend eigenlijk. Beetje eigen schuld toch wel, hoewel ik die vriend nu wel beter in de gaten houd...
You don't want my love, you wanna satisfaction
  zaterdag 21 mei 2005 @ 23:50:46 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_27232932
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:34 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Bij mij is het meestal zoiets:
Oud ben je?
ik: 19.
zij: wtf

je moet ook zeggen. Leeftijd is maar een getal. Het lot heeft gezorgt dat we op dit punt zijn gekomen. Nu is het de vraag of we er wat mee gaan doen...

Oke vaak kijken ze je dan aan en zeggen dan iets van. Oke gast voor jou geen drank meer

Maar je sluit je blunder toch goed af
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_27233061
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:46 schreef Leins het volgende:
Mijn bijdrage:

Met koninginnenacht was ik heel leuk met een meisje aan het praten. Kende haar wel al vaag, maar nog nooit echt gesproken. Maar die avond was het heel gezellig. Zeker 2 uur mee staan lullen. Toen ging ze een beetje dansen. Was een vrij drukke tent, dus ik stond half tegen haar aan. Maar onzeker als ik ben doe ik niet mee... Ik dácht op dat moment van tering, tis nu of nooit! Dus ik ging dat in mijn hoofd nog een aantal keer herhalen terwijl ik naar de wc ging. Kom ik terug, staat een vriend van mij met haar te zoenen. Hij had die avond hooguit 5 minuten aandacht aan haar geschonken

Naja, ben ook gewoon te terughoudend eigenlijk. Beetje eigen schuld toch wel, hoewel ik die vriend nu wel beter in de gaten houd...
Pff, als ik eerlijk mag zijn. Een vriend van mij zou dit nooit geflikt hebben.
pi_27237033
Mijn bijdrage van vandaag (zaterdag dan):

2 weken terug kwam een meisje op me af of ik rens heet (nee dus) blabla ik negeerde haar een beetje en ze bleef maar tegen me aanlullen. Dat ze nu een weddenschap won met haar vriendinnen want die dachten dat ik rens heette blabla. Het enige wat ik tegen haar zei was dus 'nee'. Heb ook niet echt doorgehad dat het iets van een versieriets was (was druk bezig met bestellen )

Vandaag was ik in een kroeg waar ik (bijna) nooit kom en daar bleef een meisje volhouden dat ze me kende (en ik was er zeker van dat ik haar niet kende) Op een bepaald moment was ik het zat en liep ik weg

Meisje 2 was lelijk dus dat boeide niet zo, Bij meisje 1 begreep ik niet echt dat het een versieriets was (en het ergste is... ik heb geen excuus, was nog nuchter)

Ach ja... er zijn ergere dingen in het leven
pi_27237409
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef Roa het volgende:

[..]

Daar gaat het om, want als ze frikkin lekker was geweest, ga jij mij niet vertellen dat je niets had gedaan
Wel, al 'n keer eerder gedaan. Niet iedereen loopt z'n lul achterna
  zondag 22 mei 2005 @ 16:45:55 #173
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_27247596
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:46 schreef Leins het volgende:
Mijn bijdrage:

[KNIP]
Zo dan. Genaaid. Ik zou er een beetje nare smaak van krijgen om eerlijk te zijn.... Wist die vriend niet dat jij de hele avond bij haar stond ofzo.. Wat een kut streek
Eigen schuld???? Bullshit! tis not done om een meisje voor de neus van je maat "af te pakken" imo.
Voor de volgende keer. Beetje aggresiever werkt vaak veel beter. (ben ik ook sinds kort achter ) En als het niet werkt, boeiend dan ben je voor haar een lul. Op naar de volgende!
-
pi_27248116
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:53 schreef DuranK het volgende:

[..]

Pff, als ik eerlijk mag zijn. Een vriend van mij zou dit nooit geflikt hebben.
Dat noemen ze toch "matennaaierij"?
pi_27248981
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je moet ook zeggen. Leeftijd is maar een getal. Het lot heeft gezorgt dat we op dit punt zijn gekomen. Nu is het de vraag of we er wat mee gaan doen...

Oke vaak kijken ze je dan aan en zeggen dan iets van. Oke gast voor jou geen drank meer

Maar je sluit je blunder toch goed af
Mwa ik zie het niet als blunder hoor . Vaak worden de meisjes dan juist heel verlegen hehe .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')