Een ietwat domme vraag is nog geen Darwin award waardig, en een rare benaming van bepaald iets al helemaal niet.quote:
Die was echt goed ja. Stond er eerst ook niet iets van achterlijk bij?quote:Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef Loedertje het volgende:
Gelly met stip op 1 in NWS deze maand .
Achtergronden over brabantse gewelddadigheid?
Het wordt maar weer eens bewezen dat ze daar in Drenthe een flinke achterstand hebben, niet alleen op taalkundig gebied.quote:Op zondag 10 april 2005 15:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Shit je was me al voor..... Onze rekenmeester (de Albert Einstein van Fok!) Gelly die geen statistische verbanden kan leggen.
DVDK heeft ook altijd wel vage topics.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:14 schreef coz het volgende:
bedankt lui, dit topic had ik net nodig![]()
* coz voorstelt uhm..
hoe heet dat geval ook alweer met die snor
sourcy ofzo .... elk topic van hem ?
Vind je het goed als ik uitsluit dat het geen troll is?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
50 Cent een legende. Deel 2: Voor al de fans.
Al sluit ik niet uit dat het een troll is. Maar dan wel een bijzonder goede troll![]()
Bij 50 Cent moest ik eigenlijk denken aan een matige grap.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:13 schreef Berkery het volgende:
Waarom ...
50 Cent een legende.
50 Cent een legende. Deel 2: Voor al de fans.
Al sluit ik niet uit dat het een troll is. Maar dan wel een bijzonder goede troll![]()
Mag van mij, maar dan lijkt het me een waardige kandidaatquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik uitsluit dat het geen troll is?
quote:Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef Loedertje het volgende:
Gelly met stip op 1 in NWS deze maand .
Achtergronden over brabantse gewelddadigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |