handig als je dat zelf kunt doenquote:
Hebbie ff naar buiten gekeken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
*Biertje.
Ga zo denk ik even tv kijken, Bone Collector is.
Voor een keer toch maar niet stappen.
Trusten, succes enzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
ik ga naar bed, morgen 8 uur op
truste
Lopen is goed voor je !quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
En dat in een combinatie met een lekke band, ja.
quote:Ik vind het wel jammer dat het blijkbaar door sommigen zo grappig wordt gevonden die het dan belachelijk gaan maken terwijl het voor mij echt een probleem is, anders snij ik het toch niet aan.
Ben vorige week al teruggelopen. Om 3 uur s'nachts 40 minuten lopen gaat vervelenquote:
Welke welke welke welke!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:Hoolekes, ik ga filmpie op de belg kijken
Naar de sportschool op zaterdag? Way out of my league.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef JaWi het volgende:
Morgen misschien maar eens even naar de sportschool als de spierpijn over is.
En deze man gaat meequote:Op zaterdag 9 april 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Deze vrouw gaat ook haar bedje opzoeken
Bluezz heeft vanavond de updates gevolgd via de Internetradio en plaatst zo even het laatst bekende hier, maar we zijn even bezig wat wormen, 4-russen en andere zooi van haar PC te verwijderen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:avond ff bij mn beste vriend langs geweest
hij heeft net een huis gekocht met zn vriendin, mooi ding, bier om t te vieren was t
is er nog nieuws gekomen van fokradio over die boshoppers?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Great eendenmamsje![]()
Voelt ze zich ook wel een beetje ok?
oeps. lezen bloes
Ja zie mijn linkje ook nog ff, heb het er net in gezet.
Bloes: dank!quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Zeer beknopte samenvatting:
Er is gebeld en uitgezocht en door fokkers gezocht op de verkeerde plekken. Er zijn ook groepjes fokkers elkaar tegengekomen in het (verkeerde bos).
Daarna toch het juiste bos gevonden.
Toen gebeld met gemeente etc. en zij bevestigden dat het om iets van een grondwatergedoe/waterwinning zou gaan.... bla bla
De foto's van Ryan en Stali zijn w.s. op verschillende plekken genomen.
Dus daar zit een luchtje aan.
Het werd op Fokradio (speciaal ingelast) gebracht als hot item, maar in wezen is er niets nieuws wat betreft de 2 fokkers met hun hondje.
Alleen de "Pit" is gelokaliseerd etc.
Zie ook : http://depit.web-log.nl/
quote:
Zullen we dat spelletje maar niet doen?quote:
Clauwhee... waar is je PSV hartquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:57 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
Klinkt goed Eend!![]()
Straks nog even kaarten halen voor vanavond, clauwheee wil weer mee naar de FC![]()
hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:10 schreef JaWi het volgende:
Zit ik te ontbijten, komt mijn vader beneden 'zeg, ben jij niet wat vergeten'?
Ik: "uhhm, had ik de garage niet op slot gedaan vanacht"
Vader: "nee, je moeder is jarig"![]()
.
Dat is inderdaad niet echt goed. Ga maar snel een cadeautje kopen dan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:10 schreef JaWi het volgende:
.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:10 schreef JaWi het volgende:
.
Ja maar, ja maar, ja maar, de FC is ook leuk enzo..samen met PSVquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:01 schreef appelsientje het volgende:
Clauwhee... waar is je PSV hart![]()
Jammer jammer
Overigens hoop ik wel dat FC gaat winnen
Ach makkie tegen RBC![]()
Ik hoorde het gisteren op 538 jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:18 schreef methodmich het volgende:
JaWi, daar is nu een fantastisch middel voor!
www.lovestat.nl
Krachten sparen voor het algemeen amateurkampioenschap!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ook wat eten maken en dan naar ASWH - Noordwijk. Gemengde gevoelens vooraf. Zouden de pilsjes al uit de benen zijn verdwenen en gaan ze veel goals maken voor de fans of wordt het een wedstrijd van niks?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, de FC is ook leuk enzo..samen met PSV![]()
Jawidas wel heel erg
De eerste helft van het volgende seizoen wordt nog in het Oosterpark gespeeld, ze hopen het tweede gedeelte, na de winterstop, in de Euroborg te kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wanneer is het nieuwe stadion trouwens klaar ??
Waar ben je geweestquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:* BliksemSchigt is weer eens thuis
Amsterdam was weer gezellig
Toen we met kerst naar mijn oma reden kwamen we er langs.... ben benieuwd als die klaar is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
De eerste helft van het volgende seizoen wordt nog in het Oosterpark gespeeld, ze hopen het tweede gedeelte, na de winterstop, in de Euroborg te kunnen voetballen.
JaWi
met spek ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:38 schreef Eilanden het volgende:
Wordt er vandaag ook lunch in Hools geserveerd? Doe maar een omeletje!
Ik zou zeggen, neem eens een kijkjequote:Op zaterdag 9 april 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen we met kerst naar mijn oma reden kwamen we er langs.... ben benieuwd als die klaar is.
Vet ik zie 2 ringen ... en dichtbij het veld! wordt een mooi stadion!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje
http://www.euroborg.nl/pages/webcam1.php
quote:
Ajax, broer, verjaardag broer, drank, nog meer drank, Cafe Cuba oid, Het Loosje oid bij Nieuwmarkt, slapen op de bankquote:
Ah, Ajax ben ik wel eens geweest. Rest nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax, broer, verjaardag broer, drank, nog meer drank, Cafe Cuba oid, Het Loosje oid bij Nieuwmarkt, slapen op de bank, wakker, trein
Was wel okay!
Ajax schijnt wel eens leuk te zijn. Best een gezellige tokoquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, Ajax ben ik wel eens geweest. Rest niet.
Laten gooien is een beetje laf.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Zo'n blok in mijn buik - pap in de benen - ben sowieso niet zo fit.
Zal ik me vanmiddag van een flat af laten gooien?
Anders kon je een SCHneeuwpop makenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog geen sneeuw geweest.
Hier schijnt het zonnetje nog lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog geen sneeuw geweest.
Dank je! Het helpt enormquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje nog lekker
Ach SCH, je moet maar zo denken: je staat op een toneel met allemaal mensen in de zaal die verwachten dat ze iets leuks te zien krijgen en dat alles goedgaat. Dus waarom zou je zenuwachtig zijn?
Feedbackrellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef De_Ananas het volgende:
M'n eerste topic in klaagbaak is gesloten![]()
![]()
![]()
Wat had Bioslock getypt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Feedbackrellen.
Ik ga m'n cluppie aanmoedigen.
aaa zieltjequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
Godver, die Pyrox enzo dat zijn vrienden van mij, hebben ze allemaal dingen in dat bos beleeft en ik kon niet mee
Kon nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa zieltje![]()
Kon je niet mee? of wilde je niet mee ??
ja, je moet wat met dit weer....quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Whehe, nu al kennis met Fok laten maken, AZ?
En als Internet het niet doet, meteen bellen met de helpdeksquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, je moet wat met dit weer....
Planet doet het hier prima hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En als Internet het niet doet, meteen bellen met de helpdeks![]()
Vorige week was het zo rustig en nu ..... ja ja ik mag niet klagen, krijg er voor betaald.. bla bla
User to stupidquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mooidoen we toch nog goed ons best
Je vraagt je dan toch af waarom ze dan toch nog bellen
Aandachtsgeile sukkels waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mooidoen we toch nog goed ons best
Je vraagt je dan toch af waarom ze dan toch nog bellen
aaaquote:
Kan jij uitslapen tot 2 uur 's middags ??? dat lukt mij echt nooit!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Uitslapen is fijn.
Nu even brunchen met een gebakkelen eitje met spek.![]()
Wij hebben nog niet zo veel slaap nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan jij uitslapen tot 2 uur 's middags ??? dat lukt mij echt nooit!
Goede morgen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet zo veel slaap nodig natuurlijk.
Ah, daar snap ik de lol ook niet helemaal van, dan is er toch niets meer te beleven thuis?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan dan ook niet voor 3/4 uur naar bed snachts op vrijdag
Don't fuck with nighthools!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, daar snap ik de lol ook niet helemaal van, dan is er toch niets meer te beleven thuis?
Ieder zijn ding natuurlijk.
quote:
Filmpie kijken,beetje rellen,beetje fokken,beetje eBayen,beetje dit,beetje datquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]Maar wat doe je dan zo allemaal 's nachts? Iets nuttigs of wat?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:39 schreef DutchGooner het volgende:
Filmpie kijken,beetje rellen,beetje fokken,beetje eBayen,beetje dit,beetje dat
Hemelsbreed ongeveer een kilometerquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:41 schreef Suijk het volgende:
Woonde jij nou bij de Graafsewijk trouwens?
Da's wel vlakbij. Nog iets gemerkt van de relletjes of is het weer opgeklopt door de media?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hemelsbreed ongeveer een kilometer
als het zomer is.. en ik heb vakantie.. ga ik ook altijd laat naar bed... lekker de stilte van de nachtquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]Maar wat doe je dan zo allemaal 's nachts? Iets nuttigs of wat?
Heb late dienst gehad deze week dus weinig van gemerkt,in 2000 meer maar toen stonden we met de neus vooraan,je bent ramptoerist of je bent het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's wel vlakbij. Nog iets gemerkt van de relletjes of is het weer opgeklopt door de media?
Dat laatste natuurlijk... het mug olifant verhaalquote:
Waarom zijn je borsten zo grooooooooootquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Jules de Corte?
Ik zou wel eens willen weten....
Doe maar niet trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef Eilanden het volgende:
Deelder en DG ... als twee druppels water
eikelquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk... het mug olifant verhaal
ps wat is trouwens de board code om door letters een streep te trekken??
hebbie het tegen mijquote:
Ik was al bang dat de psv-ers daar last van zouden krijgenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik kan er trouwens niks aan doen, maar lees steeds alex....
www.albert.nlquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:56 schreef just me het volgende:
de regen hier niet en ik moet zo echt boodschappen doen![]()
Goedquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:56 schreef Bluezz het volgende:
hoe is het in het bosch?
maar ik moet ook nog de kleedkamer indeling voor morgen gaan ophangenquote:
Morgen heeeeeeeeel vroeg opstaan!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
maar ik moet ook nog de kleedkamer indeling voor morgen gaan ophangen![]()
ik doe nog een kop koffie en dan ga ik dapper izjn
en mijn bril ligt ook nog in rotterdam, lekker bezig MustMutsquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:59 schreef just me het volgende:
ik doe nog een kop koffie en dan ga ik dapper izjn
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:03 schreef just me het volgende:
[..]
en mijn bril ligt ook nog in rotterdam, lekker bezig MustMuts
* appelsientje schuift thee door...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een hondenweer
* BliksemSchigt wil wel graag een kopje thee
Misschien hebben ze de Tarzan al uitgepakt. Is het ijs wel gebroken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat eensch bij buren die ik niet ken een pakketje ophalen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de Tarzan al uitgepakt. Is het ijs wel gebroken.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat eensch bij buren die ik niet ken een pakketje ophalen
Ik pak ze terugquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]heerlijk dat zelf beklaag
ben je trouwens een beetje over het gedoe heen ?
oke dat klinkt idd erg smerig... ach je hebt echt overal van die klootzakken lopen.. jammer alleen dat jij de dupe bent van dat machtspelletje... ben benieuwd hoe het team erop reageert.. gewoon in staking gaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik pak ze terug![]()
![]()
donderdagavond gaat mijn "ontslag" aan de spelers worden meegedeeld maar ik zorg ervoor dat ik van te voren wat punten op papier heb staan en sla ze daarmee om de oren.
Ondertussen is duidelijk dat er een vuil spelletje gespeeld wordt! er was mij verteld dat de aanvoerder op de hoogte was en ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is woedend want hij wist van niks; de trainer van 2 die volgend jaar blijft "laat het er niet bij zitten" en wat ik ook gehoord heb is dat één van de spelers commentaar op mij had omdat het selectieweekend niet goed geregeld wasmijn god.. wat laten ze zich kennen!
de leider die vorig jaar gestopt is en die mij had gevraagd om leider te worden gaat volgend jaar weer leider worden en hij is lid van de 5e colonne binnen de vereniging die er constant op uit is om de vereniging naar zijn hand te zetten en ja.. ik heb daar niet aan meegewerkt
Nooit meer wat van Bluezz gehoord (hey zo'n soort verhaal ken ik ergens vanquote:
Hahahaha ik zei tegen de aanvoerder dat "als de groep" geen vertrouwen in me heeft ik wel per direkt wilde stoppenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke dat klinkt idd erg smerig... ach je hebt echt overal van die klootzakken lopen.. jammer alleen dat jij de dupe bent van dat machtspelletje... ben benieuwd hoe het team erop reageert.. gewoon in staking gaan![]()
20.00quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nooit meer wat van Bluezz gehoord (hey zo'n soort verhaal ken ik ergens van)
SCH wanneer moet je op ? (hoe laat)
O oke leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]
20.00
zoek mij: http://www.aangenaamverrast.nl
Jij bent ook niet een klein beetje slechtquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:22 schreef just me het volgende:
[..]
Hahahaha ik zei tegen de aanvoerder dat "als de groep" geen vertrouwen in me heeft ik wel per direkt wilde stoppenmaar ik moet het seizoen afmaken en dát wilde ik juist horen
JustEvil
Dat heet theatrale expressie, VoreG.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef VoreG het volgende:
Is het normaal dat iedereen zo;n lelijke kop trekt?
Marijke kijkt alsof ze eindelijk haar clitoris heeft gevonden.quote:
Het is niet andersquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef VoreG het volgende:
Is het normaal dat iedereen zo;n lelijke kop trekt?
Kom jequote:Op zaterdag 9 april 2005 15:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Marijke kijkt alsof ze eindelijk haar clitoris heeft gevonden.
Is het al uitverkocht SCH?
En desiree kijkt alsof ze euhm..quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Marijke kijkt alsof ze eindelijk haar clitoris heeft gevonden.
Vanavond gaat niet lukken, maar misschien dat we de VBL meet kunnen verplaatsen naar Groningen.quote:
Cewlquote:
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig ik had een heel ander gezicht bij jou geplaatst
Ik zeg ook niet dat het erg is... ik had gewoon een ander gezicht bij SCH ...quote:
Pulp Fiction en Jerry Maguire komen op tv. Allebeide het waard om voor thuis te blijvenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Wat is het toch heerlijk om een middagje helemaal niets te moeten doen.
Lekker met een paar bakken Senseo de hele krant en PS van de Week op mijn gemak kunnen doorlezen.
Muziekje op de achtergrond.
Nou nog even bedenken wat we vanavond eens zouden kunnen gaan doen.
Avondje TV hangen of toch maar eens 'uit' gaan?
Daar leek het wel op. 1-1, gezapig tempo, vieze regen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Krachten sparen voor het algemeen amateurkampioenschap!
Dat hadden we bij Huizen ook pas het tweede jaar door.
euh in die kou ?? ik begrijp Golferquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog lekker lopen spitten, wieden en planten in de tuin gezet die ik van collega's heb gekregen tussen de buien door, en golfer verklaard me dan voor gek![]()
Patat en een kroket. Daar zou ik ook wel trek in hebben. Maar zal wel iets cheap en makkelijks worden. Geen zin om moeite te doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:51 schreef appelsientje het volgende:
nog 10 minen dan naar huis...
Ga lekker ongezond eten
Patat met iets anders ongezonds! heerlijk!
Toch nog wel ff een bodem leggen voor vanavond!
Wie hadden een sekspakje besteld Michel?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
Dacht je dat ze een sekspakje hadden besteld Trudie Bluezz?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Patat en een kroket. Daar zou ik ook wel trek in hebben. Maar zal wel iets cheap en makkelijks worden. Geen zin om moeite te doen
dat is ook lekker natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:58 schreef Noca het volgende:
Ik ga ff stokbroodjes maken met gehakt, groente en pesto rosso. Lekker in de oven![]()
Precies, dus niet meer zenuwachtig in de rijquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar mag je nu natuurlijk ook legaal in tha_dark!
Mag nog wel een stukje groeien hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, je bent nu een Big Boy!
* Spideyman zit in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ga ook eten, vriendin komt net binnen.
Vanavond gaan we gezellig naar een verjaardag. Althans, we hopen dat het gezellig wordt.
Kleed je maar goed aan,ik heb het zelden zokoud gehad als vanmiddag.Maar als echte supportyer ben ik met een paar man niet op de tribune gaan zitten maar weer en wind getrotseerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Zo onze maaltijd was ook
Straks maar es een dikke trui opzoeken voor straks naar de FC..overdekt was al uitverkocht![]()
Ja ben bang dat het aardig fris zal zijn straks...maar goed, de Nevland-muts ligt al klaarquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kleed je maar goed aan,ik heb het zelden zokoud gehad als vanmiddag.Maar als echte supportyer ben ik met een paar man niet op de tribune gaan zitten maar weer en wind getrotseerd
Ik heb veel vet om me te beschremenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
Stoere tong. Als je maar geen kou hebt gevat, mien jong.
Wat ben jij de laatste tijd ad rem jongen, hoe komt dat? (vooral zo doorgaan hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
Hup Den Bos81!
Geen idee, het overkomt je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd ad rem jongen, hoe komt dat? (vooral zo doorgaan hoor)
Met FM gaat het erg goed met groningenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:26 schreef Noca het volgende:
Allemachtig, ik kwam nog een Het Kanon biertje tegen hier. Sterk spul![]()
Zo maar richting Oosterpark! Groningen!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |