Wat had Bioslock getypt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Feedbackrellen.
Ik ga m'n cluppie aanmoedigen.
aaa zieltjequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
Godver, die Pyrox enzo dat zijn vrienden van mij, hebben ze allemaal dingen in dat bos beleeft en ik kon niet mee
Kon nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa zieltje![]()
Kon je niet mee? of wilde je niet mee ??
ja, je moet wat met dit weer....quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Whehe, nu al kennis met Fok laten maken, AZ?
En als Internet het niet doet, meteen bellen met de helpdeksquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, je moet wat met dit weer....
Planet doet het hier prima hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En als Internet het niet doet, meteen bellen met de helpdeks![]()
Vorige week was het zo rustig en nu ..... ja ja ik mag niet klagen, krijg er voor betaald.. bla bla
User to stupidquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mooidoen we toch nog goed ons best
Je vraagt je dan toch af waarom ze dan toch nog bellen
Aandachtsgeile sukkels waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mooidoen we toch nog goed ons best
Je vraagt je dan toch af waarom ze dan toch nog bellen
aaaquote:
Kan jij uitslapen tot 2 uur 's middags ??? dat lukt mij echt nooit!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Uitslapen is fijn.
Nu even brunchen met een gebakkelen eitje met spek.![]()
Wij hebben nog niet zo veel slaap nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan jij uitslapen tot 2 uur 's middags ??? dat lukt mij echt nooit!
Goede morgen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet zo veel slaap nodig natuurlijk.
Ah, daar snap ik de lol ook niet helemaal van, dan is er toch niets meer te beleven thuis?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan dan ook niet voor 3/4 uur naar bed snachts op vrijdag
Don't fuck with nighthools!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, daar snap ik de lol ook niet helemaal van, dan is er toch niets meer te beleven thuis?
Ieder zijn ding natuurlijk.
quote:
Filmpie kijken,beetje rellen,beetje fokken,beetje eBayen,beetje dit,beetje datquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]Maar wat doe je dan zo allemaal 's nachts? Iets nuttigs of wat?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:39 schreef DutchGooner het volgende:
Filmpie kijken,beetje rellen,beetje fokken,beetje eBayen,beetje dit,beetje dat
Hemelsbreed ongeveer een kilometerquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:41 schreef Suijk het volgende:
Woonde jij nou bij de Graafsewijk trouwens?
Da's wel vlakbij. Nog iets gemerkt van de relletjes of is het weer opgeklopt door de media?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hemelsbreed ongeveer een kilometer
als het zomer is.. en ik heb vakantie.. ga ik ook altijd laat naar bed... lekker de stilte van de nachtquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Suijk het volgende:
[..]Maar wat doe je dan zo allemaal 's nachts? Iets nuttigs of wat?
Heb late dienst gehad deze week dus weinig van gemerkt,in 2000 meer maar toen stonden we met de neus vooraan,je bent ramptoerist of je bent het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's wel vlakbij. Nog iets gemerkt van de relletjes of is het weer opgeklopt door de media?
Dat laatste natuurlijk... het mug olifant verhaalquote:
Waarom zijn je borsten zo grooooooooootquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Jules de Corte?
Ik zou wel eens willen weten....
Doe maar niet trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef Eilanden het volgende:
Deelder en DG ... als twee druppels water
eikelquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk... het mug olifant verhaal
ps wat is trouwens de board code om door letters een streep te trekken??
hebbie het tegen mijquote:
Ik was al bang dat de psv-ers daar last van zouden krijgenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik kan er trouwens niks aan doen, maar lees steeds alex....
www.albert.nlquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:56 schreef just me het volgende:
de regen hier niet en ik moet zo echt boodschappen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |