Wat had Bioslock getypt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Feedbackrellen.
Ik ga m'n cluppie aanmoedigen.
aaa zieltjequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
Godver, die Pyrox enzo dat zijn vrienden van mij, hebben ze allemaal dingen in dat bos beleeft en ik kon niet mee
Kon nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaa zieltje![]()
Kon je niet mee? of wilde je niet mee ??
ja, je moet wat met dit weer....quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Whehe, nu al kennis met Fok laten maken, AZ?
En als Internet het niet doet, meteen bellen met de helpdeksquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, je moet wat met dit weer....
Planet doet het hier prima hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En als Internet het niet doet, meteen bellen met de helpdeks![]()
Vorige week was het zo rustig en nu ..... ja ja ik mag niet klagen, krijg er voor betaald.. bla bla
User to stupidquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mooidoen we toch nog goed ons best
Je vraagt je dan toch af waarom ze dan toch nog bellen
Aandachtsgeile sukkels waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
mooidoen we toch nog goed ons best
Je vraagt je dan toch af waarom ze dan toch nog bellen
aaaquote:
Kan jij uitslapen tot 2 uur 's middags ??? dat lukt mij echt nooit!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:17 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Uitslapen is fijn.
Nu even brunchen met een gebakkelen eitje met spek.![]()
Wij hebben nog niet zo veel slaap nodig natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan jij uitslapen tot 2 uur 's middags ??? dat lukt mij echt nooit!
Goede morgen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet zo veel slaap nodig natuurlijk.
Ah, daar snap ik de lol ook niet helemaal van, dan is er toch niets meer te beleven thuis?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan dan ook niet voor 3/4 uur naar bed snachts op vrijdag
Don't fuck with nighthools!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, daar snap ik de lol ook niet helemaal van, dan is er toch niets meer te beleven thuis?
Ieder zijn ding natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |