quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:10 schreef JaWi het volgende:
Zit ik te ontbijten, komt mijn vader beneden 'zeg, ben jij niet wat vergeten'?
Ik: "uhhm, had ik de garage niet op slot gedaan vanacht"
Vader: "nee, je moeder is jarig"![]()
.
Ja maar, ja maar, ja maar, de FC is ook leuk enzo..samen met PSVquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:01 schreef appelsientje het volgende:
Clauwhee... waar is je PSV hart![]()
Jammer jammer
Overigens hoop ik wel dat FC gaat winnen
Ach makkie tegen RBC![]()
Ik hoorde het gisteren op 538 jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:18 schreef methodmich het volgende:
JaWi, daar is nu een fantastisch middel voor!
www.lovestat.nl
Krachten sparen voor het algemeen amateurkampioenschap!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ook wat eten maken en dan naar ASWH - Noordwijk. Gemengde gevoelens vooraf. Zouden de pilsjes al uit de benen zijn verdwenen en gaan ze veel goals maken voor de fans of wordt het een wedstrijd van niks?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, de FC is ook leuk enzo..samen met PSV![]()
Jawidas wel heel erg
De eerste helft van het volgende seizoen wordt nog in het Oosterpark gespeeld, ze hopen het tweede gedeelte, na de winterstop, in de Euroborg te kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wanneer is het nieuwe stadion trouwens klaar ??
Waar ben je geweestquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:* BliksemSchigt is weer eens thuis
Amsterdam was weer gezellig
Toen we met kerst naar mijn oma reden kwamen we er langs.... ben benieuwd als die klaar is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
De eerste helft van het volgende seizoen wordt nog in het Oosterpark gespeeld, ze hopen het tweede gedeelte, na de winterstop, in de Euroborg te kunnen voetballen.
JaWi
met spek ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:38 schreef Eilanden het volgende:
Wordt er vandaag ook lunch in Hools geserveerd? Doe maar een omeletje!
Ik zou zeggen, neem eens een kijkjequote:Op zaterdag 9 april 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen we met kerst naar mijn oma reden kwamen we er langs.... ben benieuwd als die klaar is.
Vet ik zie 2 ringen ... en dichtbij het veld! wordt een mooi stadion!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje
http://www.euroborg.nl/pages/webcam1.php
quote:
Ajax, broer, verjaardag broer, drank, nog meer drank, Cafe Cuba oid, Het Loosje oid bij Nieuwmarkt, slapen op de bankquote:
Ah, Ajax ben ik wel eens geweest. Rest nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax, broer, verjaardag broer, drank, nog meer drank, Cafe Cuba oid, Het Loosje oid bij Nieuwmarkt, slapen op de bank, wakker, trein
Was wel okay!
Ajax schijnt wel eens leuk te zijn. Best een gezellige tokoquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, Ajax ben ik wel eens geweest. Rest niet.
Laten gooien is een beetje laf.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Zo'n blok in mijn buik - pap in de benen - ben sowieso niet zo fit.
Zal ik me vanmiddag van een flat af laten gooien?
Anders kon je een SCHneeuwpop makenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog geen sneeuw geweest.
Hier schijnt het zonnetje nog lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog geen sneeuw geweest.
Dank je! Het helpt enormquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje nog lekker
Ach SCH, je moet maar zo denken: je staat op een toneel met allemaal mensen in de zaal die verwachten dat ze iets leuks te zien krijgen en dat alles goedgaat. Dus waarom zou je zenuwachtig zijn?
Feedbackrellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef De_Ananas het volgende:
M'n eerste topic in klaagbaak is gesloten![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |