Ajax, broer, verjaardag broer, drank, nog meer drank, Cafe Cuba oid, Het Loosje oid bij Nieuwmarkt, slapen op de bankquote:
Ah, Ajax ben ik wel eens geweest. Rest nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajax, broer, verjaardag broer, drank, nog meer drank, Cafe Cuba oid, Het Loosje oid bij Nieuwmarkt, slapen op de bank, wakker, trein
Was wel okay!
Ajax schijnt wel eens leuk te zijn. Best een gezellige tokoquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, Ajax ben ik wel eens geweest. Rest niet.
Laten gooien is een beetje laf.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:03 schreef SCH het volgende:
Zo'n blok in mijn buik - pap in de benen - ben sowieso niet zo fit.
Zal ik me vanmiddag van een flat af laten gooien?
Anders kon je een SCHneeuwpop makenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog geen sneeuw geweest.
Hier schijnt het zonnetje nog lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier nog geen sneeuw geweest.
Dank je! Het helpt enormquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje nog lekker
Ach SCH, je moet maar zo denken: je staat op een toneel met allemaal mensen in de zaal die verwachten dat ze iets leuks te zien krijgen en dat alles goedgaat. Dus waarom zou je zenuwachtig zijn?
Feedbackrellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef De_Ananas het volgende:
M'n eerste topic in klaagbaak is gesloten![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |