Ben je mooi klaar mee als ze dat nu nog constaterenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Tinkerbell het volgende:
.De reumatoloog wilde Lyme nog even uitsluiten (dat had eigenlijk al een jaar of 2 geleden moeten gebeuren).
Nou zeg! We willen Gijs zienquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef moussy het volgende:
volgens mij komen de foto's van Gijs pas boven water als Gijs hier al lang en breed woont
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:12 schreef kissa het volgende:
Ik vind sterilon vreselijk prikken.
Liefquote:Ik zal vanavond een kaarsje branden voor Casper, dat alles soepeltjes verlopen mag.
Je hebt plek zat in de auto want Misu gaat niet met jou meequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik maar met een busje kom, dan kan ik al die mooiers stiekem dognappen
Miss_sly, wat goed.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
Zo dan!
Ik liep naar boven om een spijkerbroek aan te doen voor de wandeling en Noppes lag zo lief rustig in haar mandje, ik dacht: Ik kan het natuurlijk altijd nog een keer proberen. En jawel, gelukt: mevrouw bleef heel lief rustig liggen terwijl ik de teek eruit haaldeOngelofelijk! Betadine erop, stukje kaas omdat ze zo lief is geweest. Noppes is stoer
En nu wandelen met Misu!
Nee klopt, die gaat namelijk met mij meequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je hebt plek zat in de auto want Misu gaat niet met jou mee
Kijk het ook natuurlijk ook gebeuren dat ik alles mee ga nemenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee klopt, die gaat namelijk met mij mee![]()
Goed zo Miss-Sly en Noppes![]()
quote:
Gelukkig zeg..quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Er was helemaal niks aan de hand. Smek bijt altijd in Casper zijn oren en waarschijnlijk een keer iets te hard en dat is gaan irriteren. Geen oormijt, geen ontstekingen alleen wat oorsmeer en viezigheid. Zou vanzelf over moeten gaan. Heeft zijn inenting gehad en mag april volgend jaar terugkomenWe hebben ook weer een jaarvoorraad antivlooienmeuk voor de honden in huis.
Casper heeft zich keurig gedragen! Niet gegromd, niet gehapt. Hij vond het niet leuk maar liet alles gewoon toe. Ik ben een heel opgelucht en heel blij en trots vrouwtjeHij krijgt straks een lekker kluifje van me
Bedankt voor de kaarsjes
En terecht! Jullie doen het fantastischquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Spindizzy het volgende:
BedanktIk loop echt helemaal te glimmen van trots.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:14 schreef kissa het volgende:
[..]
En terecht! Jullie doen het fantastisch![]()
Zeker doen Spin, Dat vinden ze vast erg leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een update schrijven over hoe goed hij het doet voor op de website van de stichting die hem heeft gered. Met een paar mooie foto's erbij.
Echt wel! Mijn vriendin was gister hier op bezoek en toen ik in de keuken was om te koken is hij naast haar op de bank gaan liggen. Je merkt aan alles dat hij minder bang is. Blaffen tegen bezoek is niet meer uit angst maar als aankondiging en houdt gewoon op als bezoek de woonkamer heeft gereikt. Vroeger ging hij dan nerveus heen en weer drentelen, ze in de gaten houden en blaffen of zelfs grommen als ze weer opstonden. Nu gaat hij gewoon lekker ergens liggen dutten als ze eenmaal zitten. Of spelen met Smekje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Hij is ook echt enorm vooruitgegaan, toch?
Nog steeds? Gatver. Gauw beter wordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop alleen dat ik dan helemaal beter ben, want ik voel me nog steeds beroerd
Zover is Casper nu dus ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Misu houdt er ook niet van om door vreemden aangeraakt te worden. Hij doet niets, hij deinst alleen achteruit. Nou, dat mag hij van mij hoor, ik wil ook niet door iedereen maar aangehaald worden als het hen uitkomt!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:31 schreef Spindizzy het volgende:
Is het ver rijden?
even tellen: 11 uur ophalen, verplichte babbeltje, in de auto, terug naar huis....nah, over 2 uur moeten we hier de eerste foto's al kunnen hebbenquote:
filmpje!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit Yian gefascineerd te volgen.... hij is namelijk bezig in de vijver te kukelen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
even tellen: 11 uur ophalen, verplichte babbeltje, in de auto, terug naar huis....nah, over 2 uur moeten we hier de eerste foto's al kunnen hebben![]()
![]()
Toen ik de camera pakte rende het schurkje natuurlijk vrolijk de tuin inquote:
Tuurlijk ben je wel zielig. Van slapen knap je juist op, en als dat niet lukt, dan blijf je een beetje in dat cirkeltje hangenquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Spin, ik heb het al geprobeerd met alcohol, met paracetamol, met warme baden, maar ik kan niet 1 nacht doorslapen. Het zit echt goed dwars. Het stomme is dat ik dat nooit heb, dus ik voel me nu veel zieliger dan normaalEn natuurlijk ben ik niet zielig, maar toch...
Volgens mij was er nog wel eentje overquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zusje hebben
Zusje hebben
Zusje hebben!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
Toen Smek 12 weken oud was kwamen we een retrieverpup tegen van 10 weken en die was doodleuk zowat twee keer zo groot als Smek![]()
Helaas, zo'n grote hond wil mister_d écht niet.quote:
Jaaaaa... snel zijn ze, he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:13 schreef Beaker het volgende:
Ik heb zojuist iets met bloemen ontvangenVanmiddag Jopie met bloemenriemspam
Ik had ze toen nog een mailtje gestuurd om te bedanken voor de snelle levering, had ik ook al heel snel een antwoord op. Echt helemaal te gek, vind ik zequote:
Ja, dat vinden ze vast heel leuk. Ik heb dat van de week ook gedaan, met een foto erbij, en ik kreeg een razend enthousiast mailtje terug.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:17 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ga binnenkort eens een update schrijven over hoe goed hij het doet voor op de website van de stichting die hem heeft gered. Met een paar mooie foto's erbij.
Och, wat een moppiequote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog een vergelijkfoto:
Ozzie nu (negen weken en 3 dagen)
[afbeelding]
Ozzie met bijna 8 weken:
[afbeelding]
Hij krijgt een snuit! En z'n oren zijn ook al echt langer geworden. En hij heeft dikkere pootjes gekregen.
Een Beagle(tje).quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:20 schreef rena het volgende:
[..]
Och, wat een moppieWat voor soort hondje is dit?
Hij vind het wel een beetje eng ja, maar hij was volgens mij ook heel erg moe, want hij ligt nu helemaal knockout.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:45 schreef Spindizzy het volgende:
Bommeltje... Vind je het zo eng allemaal jongen
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef kissa het volgende:
Bommel![]()
Ozzie ziet er goed uit en hij is gegroeid![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:06 schreef Syrena het volgende:
[..]Hij is wel nog altijd kleiner dan Bommel
Hoe is oud is Bommeltje nu Rena?
Vandaag had Ozzie weer wat diarree, ik hoop maar dat het nog van die wortelactie van mij was en dat het morgen weer over is.
Eerdaags moeten we zijn halsband wat groter maken ipv kleiner
Ozzie tilde alleen zijn hoofd even van het kussen toen ie de bel hoordequote:Op zaterdag 9 april 2005 15:16 schreef Spindizzy het volgende:
Smekkie is gek op bezoek! Als de bel gaat staat hij al bij de voordeur om naar buiten te rennen en te bespringen wie er dan ook staat. Oma, Brechtje, pakjesbezorgers, collectanten... Allemaal krijgen ze een kwispel/stuitersmek op hun dakMet een Casper die woest in de gang staat te blaffen om me te waarschuwen dat er iemand aan de deur is... Nee joh! Echt? Bezoek? Nou, goed dat je het even meldt...
Op bezoek komen hier is een hele onderneming
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou... wij hadden dus de vriendin van een vriend van mister_d aan de deur staan met een kennis van haar (wat moet die bij mij in huis) en haar hond! Geen hondje! Maar enorme hond! Nou, dacht het dus ff niet
Ongastvrij dus
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef Syrena het volgende:
Werden jullie de 'we-komen-de-puppy-bekijken' bezoekjes niet zat?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou... wij hadden dus de vriendin van een vriend van mister_d aan de deur staan met een kennis van haar (wat moet die bij mij in huis) en haar hond! Geen hondje! Maar enorme hond! Nou, dacht het dus ff niet
Ongastvrij dus
Jawel hoor, maar ze waren wandelen met de hond en hadden zin in koffie en dachten: hup, gaan gelijk ff die kat kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:43 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is onbeschoft om zomaar je hond mee te nemenKan het beestje niet alleen zijn of zo?
Staat ze goedquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:03 schreef Beaker het volgende:Verse hondjes
Bommel en Ozzie
Hier is ze dan Jopie met haar nieuwe halsband
[afbeelding]
Poseren is niet haar sterkste kant, of ze vind de bloemen niet mooi
[afbeelding]
Bas![]()
[afbeelding]
Slimquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:49 schreef kissa het volgende:
Tijdens het gevecht heb ik eerst snel een emmer over de egel gezet. Toen het knokken afgelopen was en de aandacht verslapte heb ik de egel de emmer ingeschoven en weggebracht![]()
Ja...quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:36 schreef kissa het volgende:
Daan is vooral bang voor het binnenkomen van mensen, maar ik heb je uitgelegd hoe dat komt![]()
En andersom, ook hondenmensen kunnen kattenmensen worden (mijn man)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Zég dames.
Is dit "Het grote bekeer kattenmensen tot (ook) hondenmensen topic "
Dan is dat bij deze gelukt![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Zég dames.
Is dit "Het grote bekeer kattenmensen tot (ook) hondenmensen topic "
Dan is dat bij deze gelukt![]()
Jaaaa heel raar! Wij doen niet van die rare dingen als taart in huis halen om het te vierenquote:Op zondag 10 april 2005 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Of is het erg raar om zo te doen met de verjaardag van je hond?
Gefeliciteerd met Misu zijn verjaardag.quote:Op zondag 10 april 2005 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Ow Spin wat een bolletjes wol![]()
Omdat van Misu niet de exacte datum van geboorte bekend is en hij van 'april 2004' is, hebben wij bepaald dat we zijn verjaardag op 10 april vieren! Dat is vandaag, dus Misu is vandaag 1 jaar!
We hebben net al voor hem gezongen en zo dadelijk krijgt hij een nieuw balletje-met-touw en vanavond lekker pens
Goedquote:Op zondag 10 april 2005 08:41 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe ging Bommel zijn eerste nacht?
Vraagt u dat aan mij? Ik bak zelfs taarten en hang slingers op, dusseh.... nee!quote:Op zondag 10 april 2005 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Zo, wat een droomnacht dan!quote:Op zondag 10 april 2005 10:03 schreef rena het volgende:
GoedHij heeft wel even gejankt, maar voor de rest wel geslapen
![]()
Ja, hij kijkt zo zielig hequote:
Ik wist niet eens dat hondenijsjes bestondenquote:Op zondag 10 april 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
Aan hondenijsjes en taart had ik niet gedacht
quote:Op zondag 10 april 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
moussy, hoe is het met je rug? beetje opgeknapt?
De officiele regel is 5 minuten per maand per wandeling. Dus Smekje zou met zijn 4 maanden 20 minuten per wandeling mogen lopen. Er was laatst een topic op Hondenforum waarin duidelijk werd dat eigenlijk niemand zich daaraan hield met hun pupquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 10:57 schreef moussy het volgende:
Rena, je ticker, wat leuk!!
quote:Op zondag 10 april 2005 11:13 schreef Syrena het volgende:
Hoe lang kan/mag een pupje lopen?
Gijs doet er lang overquote:
En hartstikke goedquote:Op zondag 10 april 2005 12:34 schreef moussy het volgende:
Vind ik eigenlijk best wel dapper.
Hen ik ook gedaan. Kwam ook nooit kijken, zelfs niet bellen. Dat was Tardis. Tardis was de eerste die de doos kwam uiitlopen en kroop zo mijn nek in. De persoon die haar zou nemen was tot op dan nog nooit geweest (en daarna ook niet) en ik zei tegen Tardis: jij gaat hier niet weg. Toen ze na 9 weken eens belde, heb ik gezegd dat ze de pot op kon.quote:Op zondag 10 april 2005 12:34 schreef moussy het volgende:
Mijn schoonzus heeft wel eens iemand een kitten geweigerd. Die had hem ook vlak na de geboorte uitgezocht en na 9 weken stond ze op de stoep om kat op te halen. Ze kreeg hem mooi niet mee, omdat ze niet tussen door was komen kijken, of een belletje gepleegd had. Vind ik eigenlijk best wel dapper.
Dat dacht ik ook gelijk toen ik het lasquote:
Yian ook, die haalt dat soort geintjes ook regelmatig uitquote:
Ik wil niet de eigenwijze betweter uithangenquote:Op zondag 10 april 2005 14:58 schreef Syrena het volgende:
We gaan wat meer oefenen met in de tas zitten, want dat ging op zich maar liefst 3 minuten goed
Ik denk het wel, binnen piept hij bijna nooit meer, behalve als hij echt HEEL graag op schoot wil.quote:Op zondag 10 april 2005 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
Maak je geen zorgen over de zindelijkheid. Als je gewoon stug vol blijft houden en hem een beloning geeft en prijst als ij iets buiten doet dan komt dat echt wel goed. Bij sommige honden kan het rustig een jaar duren voor ze echt ongelukjesvrij zijn dus ga daar maar van uit dan kan het alleen maar meevallen
Dat piepen klinkt een beetje of hij bang is... Misschien is hij gewoon een beetje overweldigd door al het nieuws?
Hihihi, jij ziet het ook hequote:
Ik heb de Minolta Dimage Xquote:Op zondag 10 april 2005 22:05 schreef Beaker het volgende:
Spin, wat voor toestel heb jij? echt schitterende foto's maak je met dat ding![]()
Ik zag het ookquote:
Jaquote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, je begrijpt hopelijk wat ik bedoel
Voor zijdehoenders moet je een bredere loopplank gebruiken (minimaal 20 cm)quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
ons kippenhok in aanbouw
[[url=http://img59.echo.cx/img59/9618/kippenhok23xw.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn moeder ontdekte vanmorgen dat Ozzie dat dus ook doet... Ik had bij die blik inderdaad al eens de keukendeur opengezet, maar toen bleef ie gewoon op de mat zitten. Nu weet ik dus dat we echt naar buiten moeten gaan.quote:Op zondag 10 april 2005 23:53 schreef Spindizzy het volgende:
Malle ratjes
Smek is zo goed als zindelijk. Hij wil 's ochtends niet meer op de kattenbak maar dan wil hij echt buiten tegen de boom een plasje doenOm vervolgens binnen te poepen
Hij geeft keurig aan dat hij naar buiten moet alleen herken ik het niet altijd op tijd
(het is hetzelfde vragende bekkie dat hij ook gebruikt om te bedelen om eten en spelletjes
)We hebben dus nog wel ongelukjes maar dat is meer mijn schuld dat die van Smekkerd.
Al onder de wasmachine liggen froeten..quote:Op maandag 11 april 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Het jatmonster heeft vanochtend van de wasmachine het lenzendoosje van golfer gepikt om mee te spelen... bakje en 1 dopje gevonden, maar nu het groene dopje nog
Beaker, je komt steeds dichterbij
Moussy hopelijk lukt het Cas nóg een keertje, en komt er langzamerhand wat meer vertrouwen bij Shaka
quote:Op maandag 11 april 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Het jatmonster heeft vanochtend van de wasmachine het lenzendoosje van golfer gepikt om mee te spelen... bakje en 1 dopje gevonden, maar nu het groene dopje nog
Zolang het er weer uitkomt niet vlgs mij en het is van dat "afbreekbare" plastic dus dat scheelt. Ik heb wel zoiets van, voorlopig goed in de gaten houden maar vlgs mij moet het er vanzelf weer uitkomen. (ben me wel wezenloos geschrokken en zal die zakjes in het vervolg ook maar in een kastje ofzo leggen)quote:Op maandag 11 april 2005 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, is dat niet best wel heel gevaarlijk
Dat kunnen we nu pas echt goed gaan ontdekken. De eerste keer hadden we heel naief maar 10 kg voer besteld, dat was in 5 dagen opquote:Op maandag 11 april 2005 13:54 schreef Spindizzy het volgende:Chakra... Eng beest
![]()
Hoe is het nu met Chakra? Knapt ze op van het nieuwe voer?
quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef Uhmmie het volgende:
hmm voornaamste wat ik gemerkt heb met herders
was dat het aanrecht niet diep genoeg kan zijn
kan lang duren.. of korter.. maar als het lekker is komt het uiteindelijk wel van die aanrecht af
Wat een waanzinnig leuke beesten zijn dat! Je zou haast denken dat ze Doerak als hun moeder(kloek) zijn gaan zien. Ik smelt iedere keer als ik die kuikenfoto's met Doerak zie.quote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
........................ terwijl doerak lekker zit te eten prikt het grut lekker een vorkje mee met doerak. 5 tegen 1 kon doerak niet aan, dus die droop op den duur maar af.
maar het feest met het kattenvoer ging dus gewoon verder.
............
Wat een schatje is Bommel. Mijn buren hebben een Ozzie <ben even het ras van de hond van Syrena kwijt) die ook Bommel heet. Vind het een erg leuke naam voor een hond. Over een half jaar kun je waarschijnlijk net zulke modderfoto's maken als die van Juup en Dutchess want Goldens zijn echte waterhonden. (een ex van me had een labrador, die dook ook in elke sloot die die tegenkwam, erg leuk als je een horecabedrijf hebtquote:Op maandag 11 april 2005 17:51 schreef rena het volgende:
Met Bommel gaat het hartstikke goed, hij heeft net even heerlijk buiten gespeeld (zie foto-topic!) en hij begint nu wel te eten (dat deed hij de eerste dag en gisteren bijna niet). Hij is hartstikke ondeugend
en heel erg vrolijk. En hij luistert ook al wel redelijk goed, tot nu toe is het een fijne hond
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Wat een schatje is Bommel. Mijn buren hebben een Ozzie <ben even het ras van de hond van Syrena kwijt) die ook Bommel heet. Vind het een erg leuke naam voor een hond.
Jullie zijn ook origineel, alleen zijn andere mensen dat ookquote:Op maandag 11 april 2005 18:12 schreef rena het volgende:
We dachten dat we orgineel waren![]()
![]()
Die modderfoto'sHet schoonmaken
![]()
![]()
En dat is nou precies wat je niet hoeft te doen wat mij betreft.quote:Op maandag 11 april 2005 22:28 schreef kissa het volgende:
En ik heb vast vergeten om op iemand te reageren![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef kissa het volgende:
Lady-wrb...ik lig onder tafel van het lachen![]()
![]()
Heppu een filmpje?
knal je msn straks maar ff aanquote:Op dinsdag 12 april 2005 06:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]ik heb een filmpje van de kippies die doerak wegpesten bij dr voerbak.
is wel een flinkerd (4 min.)
bij imageshack lukte het niet, hoe krijg jij je filmpjes online?
mja ik moe twat.. dat beest heeft echt bergen(!!) energiequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:16 schreef Sprookjesbos het volgende:
Miss Sly, hoe was de cursus met Misu???
Uhmmie; pingpongballetjes en katten is cool <stuiterstuiterstuiter>
Ik wil kippenfilmpjes!
Niks, imageshack heeft de neiging Fok te bannen. In het handige linkjes-topic staan nog andere uploaders.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, net deedtie het nog
weet iemand wat ik verkeerd doe?
Daar loopt een topic over hier in F&F. Voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??
imageshack
Ik denk het wel, en al helemaal in een rijtjeshuis. Onze buren hebben ook kippen waar ik heel vaak 's nachts wakker van wordtquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:38 schreef Beaker het volgende:
Ga je nou weg![]()
[afbeelding]
Blijf nou bij ons!!
Ow ja, ik zie al helemaal voor me hoe Misu natuurlijk precies niet zo doet als ik wil, maar een andere manier zoekt om ergens over- of onderdoor te gaan ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:Ikwil verse foto's van iedereen
Kom maar op
Flyball, lijkt me erg leuk miss_sly en dan niet om zelt te doen natuurlijk, maar met de hond
Behendigheid is leuheukheb ik met Bas gedaan!! echt heel gaaf,maar je moet wel geduld hebben soms
Is dat een tunnelowh.....daar ga ik niet doorheen ik loop er wel langs
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veelquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Flyball is wel erg leuk, alleen op een gegeven moment weet je het wel. Behendigheid biedt meer variatie
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veel
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat de vrouwtjes van Ozzie en Bommel niet genoeg rekening houden met ons![]()
Ik wil eigenlijk wel meer gaan doen dan alleen deze cursus denk ik. Ik wil echter eerst even kijken hoe Misu het vindt, want dat is toch het belangrijksteAls hij er niets aan lijkt te vinden, stop ik als hij voldoende luistert, maar als hij het leuk vindt, gaan we zeker verder. Flyball weet ik niet of dat leuk is, maar behendigheid lijkt me wel wat
Goed zo Smekjequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smekje aan het leren apporterenLeuk dat hij het vindt
Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen
Alleen spelen met andere honden.
dr was vroeger zo'n hondenquize op televisie met o.a. flyball. dat vond ik altij zooo spannend.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smekje aan het leren apporterenLeuk dat hij het vindt
Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen
Alleen spelen met andere honden.
Ik weet niet of hij het leuk vindt want hij snapt het domweg nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
misschien vindt casper apporteren niet leuk, of is dat iets wat alle honden leuk vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |