quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:06 schreef Syrena het volgende:
[..]Hij is wel nog altijd kleiner dan Bommel
Hoe is oud is Bommeltje nu Rena?
Vandaag had Ozzie weer wat diarree, ik hoop maar dat het nog van die wortelactie van mij was en dat het morgen weer over is.
Eerdaags moeten we zijn halsband wat groter maken ipv kleiner
Ozzie tilde alleen zijn hoofd even van het kussen toen ie de bel hoordequote:Op zaterdag 9 april 2005 15:16 schreef Spindizzy het volgende:
Smekkie is gek op bezoek! Als de bel gaat staat hij al bij de voordeur om naar buiten te rennen en te bespringen wie er dan ook staat. Oma, Brechtje, pakjesbezorgers, collectanten... Allemaal krijgen ze een kwispel/stuitersmek op hun dakMet een Casper die woest in de gang staat te blaffen om me te waarschuwen dat er iemand aan de deur is... Nee joh! Echt? Bezoek? Nou, goed dat je het even meldt...
Op bezoek komen hier is een hele onderneming
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou... wij hadden dus de vriendin van een vriend van mister_d aan de deur staan met een kennis van haar (wat moet die bij mij in huis) en haar hond! Geen hondje! Maar enorme hond! Nou, dacht het dus ff niet
Ongastvrij dus
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef Syrena het volgende:
Werden jullie de 'we-komen-de-puppy-bekijken' bezoekjes niet zat?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou... wij hadden dus de vriendin van een vriend van mister_d aan de deur staan met een kennis van haar (wat moet die bij mij in huis) en haar hond! Geen hondje! Maar enorme hond! Nou, dacht het dus ff niet
Ongastvrij dus
Jawel hoor, maar ze waren wandelen met de hond en hadden zin in koffie en dachten: hup, gaan gelijk ff die kat kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:43 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is onbeschoft om zomaar je hond mee te nemenKan het beestje niet alleen zijn of zo?
Staat ze goedquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:03 schreef Beaker het volgende:Verse hondjes
Bommel en Ozzie
Hier is ze dan Jopie met haar nieuwe halsband
[afbeelding]
Poseren is niet haar sterkste kant, of ze vind de bloemen niet mooi
[afbeelding]
Bas![]()
[afbeelding]
Slimquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:49 schreef kissa het volgende:
Tijdens het gevecht heb ik eerst snel een emmer over de egel gezet. Toen het knokken afgelopen was en de aandacht verslapte heb ik de egel de emmer ingeschoven en weggebracht![]()
Ja...quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:36 schreef kissa het volgende:
Daan is vooral bang voor het binnenkomen van mensen, maar ik heb je uitgelegd hoe dat komt![]()
En andersom, ook hondenmensen kunnen kattenmensen worden (mijn man)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Zég dames.
Is dit "Het grote bekeer kattenmensen tot (ook) hondenmensen topic "
Dan is dat bij deze gelukt![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Zég dames.
Is dit "Het grote bekeer kattenmensen tot (ook) hondenmensen topic "
Dan is dat bij deze gelukt![]()
Jaaaa heel raar! Wij doen niet van die rare dingen als taart in huis halen om het te vierenquote:Op zondag 10 april 2005 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Of is het erg raar om zo te doen met de verjaardag van je hond?
Gefeliciteerd met Misu zijn verjaardag.quote:Op zondag 10 april 2005 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Ow Spin wat een bolletjes wol![]()
Omdat van Misu niet de exacte datum van geboorte bekend is en hij van 'april 2004' is, hebben wij bepaald dat we zijn verjaardag op 10 april vieren! Dat is vandaag, dus Misu is vandaag 1 jaar!
We hebben net al voor hem gezongen en zo dadelijk krijgt hij een nieuw balletje-met-touw en vanavond lekker pens
Goedquote:Op zondag 10 april 2005 08:41 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe ging Bommel zijn eerste nacht?
Vraagt u dat aan mij? Ik bak zelfs taarten en hang slingers op, dusseh.... nee!quote:Op zondag 10 april 2005 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Zo, wat een droomnacht dan!quote:Op zondag 10 april 2005 10:03 schreef rena het volgende:
GoedHij heeft wel even gejankt, maar voor de rest wel geslapen
![]()
Ja, hij kijkt zo zielig hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |