Echt wel! Mijn vriendin was gister hier op bezoek en toen ik in de keuken was om te koken is hij naast haar op de bank gaan liggen. Je merkt aan alles dat hij minder bang is. Blaffen tegen bezoek is niet meer uit angst maar als aankondiging en houdt gewoon op als bezoek de woonkamer heeft gereikt. Vroeger ging hij dan nerveus heen en weer drentelen, ze in de gaten houden en blaffen of zelfs grommen als ze weer opstonden. Nu gaat hij gewoon lekker ergens liggen dutten als ze eenmaal zitten. Of spelen met Smekje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Hij is ook echt enorm vooruitgegaan, toch?
Nog steeds? Gatver. Gauw beter wordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop alleen dat ik dan helemaal beter ben, want ik voel me nog steeds beroerd
Zover is Casper nu dus ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Misu houdt er ook niet van om door vreemden aangeraakt te worden. Hij doet niets, hij deinst alleen achteruit. Nou, dat mag hij van mij hoor, ik wil ook niet door iedereen maar aangehaald worden als het hen uitkomt!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:31 schreef Spindizzy het volgende:
Is het ver rijden?
even tellen: 11 uur ophalen, verplichte babbeltje, in de auto, terug naar huis....nah, over 2 uur moeten we hier de eerste foto's al kunnen hebbenquote:
filmpje!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit Yian gefascineerd te volgen.... hij is namelijk bezig in de vijver te kukelen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
even tellen: 11 uur ophalen, verplichte babbeltje, in de auto, terug naar huis....nah, over 2 uur moeten we hier de eerste foto's al kunnen hebben![]()
![]()
Toen ik de camera pakte rende het schurkje natuurlijk vrolijk de tuin inquote:
Tuurlijk ben je wel zielig. Van slapen knap je juist op, en als dat niet lukt, dan blijf je een beetje in dat cirkeltje hangenquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Spin, ik heb het al geprobeerd met alcohol, met paracetamol, met warme baden, maar ik kan niet 1 nacht doorslapen. Het zit echt goed dwars. Het stomme is dat ik dat nooit heb, dus ik voel me nu veel zieliger dan normaalEn natuurlijk ben ik niet zielig, maar toch...
Volgens mij was er nog wel eentje overquote:Op zaterdag 9 april 2005 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Zusje hebben
Zusje hebben
Zusje hebben!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
Toen Smek 12 weken oud was kwamen we een retrieverpup tegen van 10 weken en die was doodleuk zowat twee keer zo groot als Smek![]()
Helaas, zo'n grote hond wil mister_d écht niet.quote:
Jaaaaa... snel zijn ze, he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:13 schreef Beaker het volgende:
Ik heb zojuist iets met bloemen ontvangenVanmiddag Jopie met bloemenriemspam
Ik had ze toen nog een mailtje gestuurd om te bedanken voor de snelle levering, had ik ook al heel snel een antwoord op. Echt helemaal te gek, vind ik zequote:
Ja, dat vinden ze vast heel leuk. Ik heb dat van de week ook gedaan, met een foto erbij, en ik kreeg een razend enthousiast mailtje terug.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:17 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ga binnenkort eens een update schrijven over hoe goed hij het doet voor op de website van de stichting die hem heeft gered. Met een paar mooie foto's erbij.
Och, wat een moppiequote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog een vergelijkfoto:
Ozzie nu (negen weken en 3 dagen)
[afbeelding]
Ozzie met bijna 8 weken:
[afbeelding]
Hij krijgt een snuit! En z'n oren zijn ook al echt langer geworden. En hij heeft dikkere pootjes gekregen.
Een Beagle(tje).quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:20 schreef rena het volgende:
[..]
Och, wat een moppieWat voor soort hondje is dit?
Hij vind het wel een beetje eng ja, maar hij was volgens mij ook heel erg moe, want hij ligt nu helemaal knockout.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:45 schreef Spindizzy het volgende:
Bommeltje... Vind je het zo eng allemaal jongen
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef kissa het volgende:
Bommel![]()
Ozzie ziet er goed uit en hij is gegroeid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |