Ben je mooi klaar mee als ze dat nu nog constaterenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Tinkerbell het volgende:
.De reumatoloog wilde Lyme nog even uitsluiten (dat had eigenlijk al een jaar of 2 geleden moeten gebeuren).
Nou zeg! We willen Gijs zienquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef moussy het volgende:
volgens mij komen de foto's van Gijs pas boven water als Gijs hier al lang en breed woont
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:12 schreef kissa het volgende:
Ik vind sterilon vreselijk prikken.
Liefquote:Ik zal vanavond een kaarsje branden voor Casper, dat alles soepeltjes verlopen mag.
Je hebt plek zat in de auto want Misu gaat niet met jou meequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik maar met een busje kom, dan kan ik al die mooiers stiekem dognappen
Miss_sly, wat goed.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:31 schreef miss_sly het volgende:
Zo dan!
Ik liep naar boven om een spijkerbroek aan te doen voor de wandeling en Noppes lag zo lief rustig in haar mandje, ik dacht: Ik kan het natuurlijk altijd nog een keer proberen. En jawel, gelukt: mevrouw bleef heel lief rustig liggen terwijl ik de teek eruit haaldeOngelofelijk! Betadine erop, stukje kaas omdat ze zo lief is geweest. Noppes is stoer
En nu wandelen met Misu!
Nee klopt, die gaat namelijk met mij meequote:Op vrijdag 8 april 2005 13:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je hebt plek zat in de auto want Misu gaat niet met jou mee
Kijk het ook natuurlijk ook gebeuren dat ik alles mee ga nemenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:36 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee klopt, die gaat namelijk met mij mee![]()
Goed zo Miss-Sly en Noppes![]()
quote:
Gelukkig zeg..quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Er was helemaal niks aan de hand. Smek bijt altijd in Casper zijn oren en waarschijnlijk een keer iets te hard en dat is gaan irriteren. Geen oormijt, geen ontstekingen alleen wat oorsmeer en viezigheid. Zou vanzelf over moeten gaan. Heeft zijn inenting gehad en mag april volgend jaar terugkomenWe hebben ook weer een jaarvoorraad antivlooienmeuk voor de honden in huis.
Casper heeft zich keurig gedragen! Niet gegromd, niet gehapt. Hij vond het niet leuk maar liet alles gewoon toe. Ik ben een heel opgelucht en heel blij en trots vrouwtjeHij krijgt straks een lekker kluifje van me
Bedankt voor de kaarsjes
En terecht! Jullie doen het fantastischquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:32 schreef Spindizzy het volgende:
BedanktIk loop echt helemaal te glimmen van trots.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:14 schreef kissa het volgende:
[..]
En terecht! Jullie doen het fantastisch![]()
Zeker doen Spin, Dat vinden ze vast erg leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 08:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een update schrijven over hoe goed hij het doet voor op de website van de stichting die hem heeft gered. Met een paar mooie foto's erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |