Ik wist niet eens dat hondenijsjes bestondenquote:Op zondag 10 april 2005 10:38 schreef miss_sly het volgende:
Aan hondenijsjes en taart had ik niet gedacht
quote:Op zondag 10 april 2005 10:58 schreef miss_sly het volgende:
moussy, hoe is het met je rug? beetje opgeknapt?
De officiele regel is 5 minuten per maand per wandeling. Dus Smekje zou met zijn 4 maanden 20 minuten per wandeling mogen lopen. Er was laatst een topic op Hondenforum waarin duidelijk werd dat eigenlijk niemand zich daaraan hield met hun pupquote:
quote:Op zondag 10 april 2005 10:57 schreef moussy het volgende:
Rena, je ticker, wat leuk!!
quote:Op zondag 10 april 2005 11:13 schreef Syrena het volgende:
Hoe lang kan/mag een pupje lopen?
Gijs doet er lang overquote:
En hartstikke goedquote:Op zondag 10 april 2005 12:34 schreef moussy het volgende:
Vind ik eigenlijk best wel dapper.
Hen ik ook gedaan. Kwam ook nooit kijken, zelfs niet bellen. Dat was Tardis. Tardis was de eerste die de doos kwam uiitlopen en kroop zo mijn nek in. De persoon die haar zou nemen was tot op dan nog nooit geweest (en daarna ook niet) en ik zei tegen Tardis: jij gaat hier niet weg. Toen ze na 9 weken eens belde, heb ik gezegd dat ze de pot op kon.quote:Op zondag 10 april 2005 12:34 schreef moussy het volgende:
Mijn schoonzus heeft wel eens iemand een kitten geweigerd. Die had hem ook vlak na de geboorte uitgezocht en na 9 weken stond ze op de stoep om kat op te halen. Ze kreeg hem mooi niet mee, omdat ze niet tussen door was komen kijken, of een belletje gepleegd had. Vind ik eigenlijk best wel dapper.
Dat dacht ik ook gelijk toen ik het lasquote:
Yian ook, die haalt dat soort geintjes ook regelmatig uitquote:
Ik wil niet de eigenwijze betweter uithangenquote:Op zondag 10 april 2005 14:58 schreef Syrena het volgende:
We gaan wat meer oefenen met in de tas zitten, want dat ging op zich maar liefst 3 minuten goed
Ik denk het wel, binnen piept hij bijna nooit meer, behalve als hij echt HEEL graag op schoot wil.quote:Op zondag 10 april 2005 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
Maak je geen zorgen over de zindelijkheid. Als je gewoon stug vol blijft houden en hem een beloning geeft en prijst als ij iets buiten doet dan komt dat echt wel goed. Bij sommige honden kan het rustig een jaar duren voor ze echt ongelukjesvrij zijn dus ga daar maar van uit dan kan het alleen maar meevallen
Dat piepen klinkt een beetje of hij bang is... Misschien is hij gewoon een beetje overweldigd door al het nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |