Wat een schatje is Bommel. Mijn buren hebben een Ozzie <ben even het ras van de hond van Syrena kwijt) die ook Bommel heet. Vind het een erg leuke naam voor een hond. Over een half jaar kun je waarschijnlijk net zulke modderfoto's maken als die van Juup en Dutchess want Goldens zijn echte waterhonden. (een ex van me had een labrador, die dook ook in elke sloot die die tegenkwam, erg leuk als je een horecabedrijf hebtquote:Op maandag 11 april 2005 17:51 schreef rena het volgende:
Met Bommel gaat het hartstikke goed, hij heeft net even heerlijk buiten gespeeld (zie foto-topic!) en hij begint nu wel te eten (dat deed hij de eerste dag en gisteren bijna niet). Hij is hartstikke ondeugend
en heel erg vrolijk. En hij luistert ook al wel redelijk goed, tot nu toe is het een fijne hond
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Wat een schatje is Bommel. Mijn buren hebben een Ozzie <ben even het ras van de hond van Syrena kwijt) die ook Bommel heet. Vind het een erg leuke naam voor een hond.
Jullie zijn ook origineel, alleen zijn andere mensen dat ookquote:Op maandag 11 april 2005 18:12 schreef rena het volgende:
We dachten dat we orgineel waren![]()
![]()
Die modderfoto'sHet schoonmaken
![]()
![]()
En dat is nou precies wat je niet hoeft te doen wat mij betreft.quote:Op maandag 11 april 2005 22:28 schreef kissa het volgende:
En ik heb vast vergeten om op iemand te reageren![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef kissa het volgende:
Lady-wrb...ik lig onder tafel van het lachen![]()
![]()
Heppu een filmpje?
knal je msn straks maar ff aanquote:Op dinsdag 12 april 2005 06:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]ik heb een filmpje van de kippies die doerak wegpesten bij dr voerbak.
is wel een flinkerd (4 min.)
bij imageshack lukte het niet, hoe krijg jij je filmpjes online?
mja ik moe twat.. dat beest heeft echt bergen(!!) energiequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:16 schreef Sprookjesbos het volgende:
Miss Sly, hoe was de cursus met Misu???
Uhmmie; pingpongballetjes en katten is cool <stuiterstuiterstuiter>
Ik wil kippenfilmpjes!
Niks, imageshack heeft de neiging Fok te bannen. In het handige linkjes-topic staan nog andere uploaders.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, net deedtie het nog
weet iemand wat ik verkeerd doe?
Daar loopt een topic over hier in F&F. Voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??
imageshack
Ik denk het wel, en al helemaal in een rijtjeshuis. Onze buren hebben ook kippen waar ik heel vaak 's nachts wakker van wordtquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:38 schreef Beaker het volgende:
Ga je nou weg![]()
[afbeelding]
Blijf nou bij ons!!
Ow ja, ik zie al helemaal voor me hoe Misu natuurlijk precies niet zo doet als ik wil, maar een andere manier zoekt om ergens over- of onderdoor te gaan ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:Ikwil verse foto's van iedereen
Kom maar op
Flyball, lijkt me erg leuk miss_sly en dan niet om zelt te doen natuurlijk, maar met de hond
Behendigheid is leuheukheb ik met Bas gedaan!! echt heel gaaf,maar je moet wel geduld hebben soms
Is dat een tunnelowh.....daar ga ik niet doorheen ik loop er wel langs
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veelquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Flyball is wel erg leuk, alleen op een gegeven moment weet je het wel. Behendigheid biedt meer variatie
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veel
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat de vrouwtjes van Ozzie en Bommel niet genoeg rekening houden met ons![]()
Ik wil eigenlijk wel meer gaan doen dan alleen deze cursus denk ik. Ik wil echter eerst even kijken hoe Misu het vindt, want dat is toch het belangrijksteAls hij er niets aan lijkt te vinden, stop ik als hij voldoende luistert, maar als hij het leuk vindt, gaan we zeker verder. Flyball weet ik niet of dat leuk is, maar behendigheid lijkt me wel wat
Goed zo Smekjequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smekje aan het leren apporterenLeuk dat hij het vindt
Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen
Alleen spelen met andere honden.
dr was vroeger zo'n hondenquize op televisie met o.a. flyball. dat vond ik altij zooo spannend.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smekje aan het leren apporterenLeuk dat hij het vindt
Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen
Alleen spelen met andere honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |