abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 14:27:42 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26147059
die beesten zijn echt maf
ze zijn helemaal gek van wormen, ik ben de beroerdste niet dus ik wil ze best even helpen zoeken.
picture this:
ik zit op mijn hurken met een schepje in de tuin te wroeten, omgeven door kipjes die nauwlettend in de gaten houde of ik wat vind. de zwarte is de brutaalste dus die pikt de meeste wormen mee. daarna komt de bruine, die toch echt op zijn beurt moet wachten. de witjes zijn de brutaaltjes, maar die staan kennelijk onderaan de pikorde. ze mogen nooit als eerste, maar jatten alles gewoon af en rennen dan keihard weg.

ik kan dr uuuuuuuren naar kijken
  † In Memoriam † maandag 11 april 2005 @ 14:29:06 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26147093
en op het ogenblik heb ik een bont pluizig kleed in de tuin.
ze liggen en masse languit te zonnebaden
  maandag 11 april 2005 @ 16:00:22 #253
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26149282
Het is dat ik kippen houden op een balkon misdadig vindt maar anders..................

Voor de verandering weer eens een hondenvraagje:
Heeft iemand ervaring met randstadhondensport???
Ik ben nu serieus aan het kijken naar hondenscholen, maar omdat Chakra een ramp is in de auto (waarin is die schat geen ramp vraag je je haast af) moet het wel een beetje in de buurt zijn en deze geven les in het Zuiderpark hier in Den Haag.........Maar om d'r nou zomaar naar de eerste de beste school te sturen vind ik ook zo wat.
Als iemand ervaring heeft met andere scholen in Den Haag e.o. dan hoor ik dat natuurlijk ook graag (ik geloof dat bij het pension/asiel in Wassenaar waar ze vandaan komt ook een training gegeven wordt maar daarover heb ik nog niet echt enthousiaste verhalen gehoord)
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_26151888
Met Bommel gaat het hartstikke goed, hij heeft net even heerlijk buiten gespeeld (zie foto-topic!) en hij begint nu wel te eten (dat deed hij de eerste dag en gisteren bijna niet ). Hij is hartstikke ondeugend en heel erg vrolijk. En hij luistert ook al wel redelijk goed, tot nu toe is het een fijne hond
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 11 april 2005 @ 18:05:25 #255
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26152162
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:51 schreef rena het volgende:
Met Bommel gaat het hartstikke goed, hij heeft net even heerlijk buiten gespeeld (zie foto-topic!) en hij begint nu wel te eten (dat deed hij de eerste dag en gisteren bijna niet ). Hij is hartstikke ondeugend en heel erg vrolijk. En hij luistert ook al wel redelijk goed, tot nu toe is het een fijne hond
Wat een schatje is Bommel. Mijn buren hebben een Ozzie <ben even het ras van de hond van Syrena kwijt) die ook Bommel heet. Vind het een erg leuke naam voor een hond. Over een half jaar kun je waarschijnlijk net zulke modderfoto's maken als die van Juup en Dutchess want Goldens zijn echte waterhonden. (een ex van me had een labrador, die dook ook in elke sloot die die tegenkwam, erg leuk als je een horecabedrijf hebt )
pi_26152330
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Wat een schatje is Bommel. Mijn buren hebben een Ozzie <ben even het ras van de hond van Syrena kwijt) die ook Bommel heet. Vind het een erg leuke naam voor een hond.

We dachten dat we orgineel waren
Die modderfoto's Het schoonmaken
And you know I might
  maandag 11 april 2005 @ 18:19:31 #257
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26152467
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:12 schreef rena het volgende:

We dachten dat we orgineel waren
Die modderfoto's Het schoonmaken
Jullie zijn ook origineel, alleen zijn andere mensen dat ook
Dat schoonmaken is niet zo'n probleem, zolang je er maar voor zorgt dat Bommel z'n laatste duik in een schone sloot is. Enige nadeel is dat ze er zo van gaan stinken. (en dan werkt vlgs mij alleen wassen met shampoo, maar met enig geluk stapt Bommel vanzelf bij je onder de douche)
pi_26153713
Mijn eerste zwarte kat heette Dommel, we twijfelden tussen B of D
kat van mijn zoon, weggelopen tijdens het uitlaten van visite na een verjaardag
  Moderator maandag 11 april 2005 @ 19:17:55 #259
5428 crew  miss_sly
pi_26153806
Zometeen ga ik voor de eerste keer met Misu naar de cursus!
Eigenlijk zou T meegaan (en foto's maken natuurlijk ) maar ik heb T aangestoken en hij is echt heel ziek nu. Koorts (39,5) en erg beroerd Dus ik ga alleen en foto's kan ik dus niet maken.

Ow, en Misu heeft vandaag gezwommen zei de meneer van de uitlaatservice
Hij was even vergeten dat hij dat niet durfde/kon en was zo achter een labrador aangegaan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26158789
Beaker, succes morgen
Misu heeft gezwommen, leuke kuikenpubers enz....:)
Ayla gediplomeerd
Mous sterkte morgen....

En ik heb vast vergeten om op iemand te reageren
pi_26159378
Ayla duikt in elk water dat ze ziet
pi_26159866
Saar ook
Daan zet nog geen teen in water
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 00:01:49 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26160884
vanmiddag ben ik uit mijn vel gegaan tegen de kippetjes. ik had de toegang naar de aardbeiplantjes al gebarricadeerd, wisten ze nog kans te zien om er bij te komen. mijn veldje ziet er nu uit alsof er een houseparty heeft plaatsgevonden
voor straf moesten ze hun hok in, wat volgens hen geen probleem was, want ik had ze eerder op de dag een berg zand gegeven en die moest nu nodig afgegraven worden. ik kan het iedereen aanraden: wil je je kippen een middagje bezig houden meng dan een hand kippenvoer door een berg zand.
in eerste instantie staan ze raar te kijken : he dit lag er net toch nog niet vervolgens wordt het knokken, want iedereen wil bovenop zitten en na een uurtje knokken is het: he, dr zit wat te kanen in: graven maar . wat overblijft is een megagroot zandbad waar je dan ook met zijn 5en tegelijk in ligt te rollen
tot slot ligt de hele club op elkaar gestapeld in het 5 uurs-zonnetje na te genieten.

tja en als je dan als klein witje warm wil blijven, zorg je dat je de onderste bent. en als je dan niet zo 'n heel handig klein witje bent, kom je dus onder een kippekontje terecht en heb je poep op je rug.
en voor je het dan weet sta je in de gootsteen onder de warme kraan.
maar gelukkig mag je daarna in een handdoek gewikkeld weer opdrogen.
(nat blijft er helemaal niks van zo'n frummel over)

edit: even fotootje toevoegen

[ Bericht 4% gewijzigd door lady-wrb op 12-04-2005 07:21:47 ]
pi_26161275
Lady-wrb...ik lig onder tafel van het lachen
Heppu een filmpje?
pi_26162461
quote:
Op maandag 11 april 2005 22:28 schreef kissa het volgende:

En ik heb vast vergeten om op iemand te reageren
En dat is nou precies wat je niet hoeft te doen wat mij betreft.

Ik mis ook dingen, of heb gewoon geen zin om op ALLES te reageren.
Dat ligt aan mijn tijd/werk/zin etc.

Een slowchat is vooral bedoeld om de dagelijkse dingen qua F&F dan, te delen met elkaar.
Met als grote voordeel dat je elkaar met tips, hulp en bevestiging op dat gebied kan helpen.

En als het in andere sub-forums wel normaal is dat je alles quote van elkaar, of op alle posts ingaat die je terug moet lezen, dat is het hier niet wat mij betreft.
pi_26162476
My god die nuggets
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 06:47:27 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26163293
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef kissa het volgende:
Lady-wrb...ik lig onder tafel van het lachen
Heppu een filmpje?
ik heb een filmpje van de kippies die doerak wegpesten bij dr voerbak.
is wel een flinkerd (4 min. )
bij imageshack lukte het niet, hoe krijg jij je filmpjes online?
pi_26163395
Kipjes
And you know I might
pi_26163453
hmm gaat goed bij mij thuis
wil eerst avalanche continu lief zijn voor wup.. maar gaat die slaan
was het zondag adnersom
en gister ging wup stoer kopjes geven aan avalanche.. die echter nog klein is.. en dus gewoon omgeduwd word

alleen heeft wup nu ontdekt dat avalanche op dr flikker krijgt als ze awt uitvreet
met als gevolg.. dat hij ook dingen gaat uitvreten
aandacht is aandacht tenslotte.. goed of slecht :/
maar waar zij op dr donder krijgt omdat ze op de aanrecht of koelkast of whatever springt
gaat wup er met grof geweld tegen aan.. nagels in mn leren bureaustoel.. gewoon ronduit agressief doen.. en vanochtend vond meneer het nodig om te kijken of hij met zn nagels het katteluik uit de deur kon trekken
(wat overigens verrassend makkelijk gaat!)
*zucht*

gister van ellende hem maar een uur naar buiten gegooid
(het is zowieso een kat die graag buiten is.. dus hij zal het niet opvatten als "straf" of iets dergelijks.. dat scheelt)
kon ik EN op mn gemak avalanche even de nodige aandacht geven.. want die heeft ze gewoon nodig
EN kon wup zn mannelijke driften uitleven (tegen schuttingen piesen ipv mijn muren en dergelijke) en even uitrazen

en natuurlijk is dat niet alleen overdag.. maar ook midden in de nacht *gaaaaap*
leuk hoor poesjes

van het weekend ga ik iig een laserpennetje en/of pingpong balletjes kopen om avalanche wat meer dr energie kwijt te laten raken
want wup komt vooral tot rust als zij is uitgeraast
dan wil meneer wel op schoot.. dan wil meneer wel lief kopjes geven aan mij en geaaid worden etc
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 08:06:11 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_26163552
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 06:47 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb een filmpje van de kippies die doerak wegpesten bij dr voerbak.
is wel een flinkerd (4 min. )
bij imageshack lukte het niet, hoe krijg jij je filmpjes online?
knal je msn straks maar ff aan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 12 april 2005 @ 08:16:58 #271
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_26163628
Miss Sly, hoe was de cursus met Misu???
Uhmmie; pingpongballetjes en katten is cool <stuiterstuiterstuiter>
Ik wil kippenfilmpjes!
pi_26163736
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:16 schreef Sprookjesbos het volgende:
Miss Sly, hoe was de cursus met Misu???
Uhmmie; pingpongballetjes en katten is cool <stuiterstuiterstuiter>
Ik wil kippenfilmpjes!
mja ik moe twat.. dat beest heeft echt bergen(!!) energie
slaapt de hele dag als ik weg ben probably
en als ik dan terug kom.. dan gaat ze helemaal los
ze stuitert zonder balletje ook alle kanten op zegmaar
en met balletjes en laserpennen kan ik dr zich druk laten maken zo nder er continu achter aan te hoeven rennen
al moet ik bekennen.. als je dingen weggooit.. komt ze ze meestal ook wel terugbrengen.. dat scheelt weer
jobensaskia.nl
pi_26163829
Hoi Ik las net over zwemmende honden Bas gaat las het min 10 is nog het water in Joop springt nog over de plassen heen die op straat liggen
Hoe kan het nou toch dat de ene hond wel en andere hond niet van zwemmen houd??

Lady-wrb, foto's enzo doen het niet
Overigens zou ik in de nieuwe grotere tuin ook wel kippen willen, maar hoe doen jullie het bijvoorbeeld als je op vakantie gaat? Wie zorgt er voor de kipjes??

Tips over kippen houden graag
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 08:48:48 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26163924
nou ja zeg, net deedtie het nog
weet iemand wat ik verkeerd doe?
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 08:49:28 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26163935
beaker, hier gaan de buren voor de kippies zorgen als we weg zijn.
pi_26163980
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, net deedtie het nog
weet iemand wat ik verkeerd doe?
Niks, imageshack heeft de neiging Fok te bannen. In het handige linkjes-topic staan nog andere uploaders.
pi_26164077
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??

imageshack
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26164108
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Oke, oke, wij gaan in een rijtjes huis wonen en willen dan graag drie kipjes en geen haan, kunnen buren daar over gaan klagen? Nee toch??

imageshack
Daar loopt een topic over hier in F&F. Voor- en nadelen.
pi_26164140
Thanx Tink
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26164185
Ik zie hem alleen zo gauw niet. Er is een topic over kippen algemeen en een topic over kippen in een gewone straat, zeg maar.
pi_26164291
ik ga wel ff zoeken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_26164377
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:59 schreef Beaker het volgende:
Ik denk het wel, en al helemaal in een rijtjeshuis. Onze buren hebben ook kippen waar ik heel vaak 's nachts wakker van wordt Ik kan je vertellen dat het iets verschrikkelijk irritants is waar je niet aan went. Maar ze gaan verhuizen

En ik heb wel eens gelezen dat als je alleen kippen neemt dat er dan eentje dominant wordt en ook heel veel lawaai gaat maken Ik weet niet in hoever dat waar is, maar ik zou er wel rekening mee houden.
And you know I might
pi_26164414
hmm zou de poes ook kunnen zwemmen?
ze houdt wel van water namelijk
ze poedelt ook vrolijk in dr waterbak en in de gootsteen

en euh.. practisch gezien kunnen buren altijd klagen
ze hebben namelijk ook een mond
jobensaskia.nl
pi_26164449
Ik heb ook een kat die dol was op water, de douche en de afwasbak. Ik denk dat katten wel even boven kunnen blijven, maar echt zwemmen kunnen ze niet.
pi_26164501
Ik heb hem, tis een recent topic: Kippen houden in een Woonwijk
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 09:31:09 #286
5428 crew  miss_sly
pi_26164622
Goedemorgen

De cursus was erg leuk en leerzaam
Hoewel het vaak wel bekende dingen zijn (al over gelezen enzo), is het toch wel handig om er heel bewust mee bezig te zijn. En iemand erbij te hebben die op prettige manier uitlegt wat je nu precies fout doet. Ik moet zeggen dat Misu zich goed heeft gedragen, ik ben trots op hem Hij liet keurig zien dat hij kan luisteren naar me, kan zitten en af kan gaan en zelfs 'volg' dat we nog nooit hadden gedaan, deed hij best goed Hij vond alleen al die andere hondjes zo ontzettend leuk, en dan vooral degene uit andere groepen die los waren en flyball enzo aan het oefenen waren. Als er iets werd uitgelegd, zat hij demonstratief met zijn rug naar ons toe verlangend te kijken naar dat andere groepje dat lekker aan het rennen was
pi_26164756
Ga je nou weg

Blijf nou bij ons!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 12 april 2005 @ 09:42:47 #288
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26164839
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:38 schreef Beaker het volgende:
Ga je nou weg

[afbeelding]

Blijf nou bij ons!!

Wat is Misu toch een stoere hond Bent terecht trots op hem. Ga je zelf nog flyball met hem doen hierna?

Lady-wrb: HIER kun je filmpjes (tot 50MB) naartoe uploaden.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 12 april 2005 @ 09:43:11 #289
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26164843
En ik wil verse Bommel en Ozziepics
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 09:50:50 #290
5428 crew  miss_sly
pi_26164983
Ik vind dat de vrouwtjes van Ozzie en Bommel niet genoeg rekening houden met ons

Ik wil eigenlijk wel meer gaan doen dan alleen deze cursus denk ik. Ik wil echter eerst even kijken hoe Misu het vindt, want dat is toch het belangrijkste Als hij er niets aan lijkt te vinden, stop ik als hij voldoende luistert, maar als hij het leuk vindt, gaan we zeker verder. Flyball weet ik niet of dat leuk is, maar behendigheid lijkt me wel wat
pi_26165045
Ikwil verse foto's van iedereen

Kom maar op

Flyball, lijkt me erg leuk miss_sly en dan niet om zelt te doen natuurlijk, maar met de hond

Behendigheid is leuheuk heb ik met Bas gedaan!! echt heel gaaf,maar je moet wel geduld hebben soms
Is dat een tunnel owh.....daar ga ik niet doorheen ik loop er wel langs
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 12 april 2005 @ 09:57:36 #292
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26165109
Behendigheid ziet er ontzettend leuk uit! We hebben hier vlakbij een behendigheids/speelveldje voor de honden maar er ligt altijd zo ontzettend veel poep Wordt alleen maar gebruikt als uitlaatveldje terwijl dat daar niet mag.

Ik ben Smekje aan het leren apporteren Leuk dat hij het vindt Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen Alleen spelen met andere honden.
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 09:57:40 #293
5428 crew  miss_sly
pi_26165111
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:
Ikwil verse foto's van iedereen

Kom maar op

Flyball, lijkt me erg leuk miss_sly en dan niet om zelt te doen natuurlijk, maar met de hond

Behendigheid is leuheuk heb ik met Bas gedaan!! echt heel gaaf,maar je moet wel geduld hebben soms
Is dat een tunnel owh.....daar ga ik niet doorheen ik loop er wel langs
Ow ja, ik zie al helemaal voor me hoe Misu natuurlijk precies niet zo doet als ik wil, maar een andere manier zoekt om ergens over- of onderdoor te gaan ofzo He tlijkt me wel erg leuk. Flyball ziet er niet zo interessant uit, maar het lijkt me voor de hond wel heel leuk. Kortom: wat Misu wil, want als hij het niet leuk vindt, is er voor mij ook niets aan
pi_26165325
Flyball is wel erg leuk, alleen op een gegeven moment weet je het wel. Behendigheid biedt meer variatie
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 10:20:41 #295
5428 crew  miss_sly
pi_26165519
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 10:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Flyball is wel erg leuk, alleen op een gegeven moment weet je het wel. Behendigheid biedt meer variatie
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veel
pi_26165713
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ayla heeft wel een erg brede basis gekregen met de cursussen, als ze ook GG I en II heeft gedaan! Ik heb op de site van de club waar wij de cursus doen eens gekeken, maar als ze GG gedaan hebben, kunnen ze echt erg veel
Ja

We gaan het ook steeds meer merken. We hebben elkaar nu een half jaar kunnen aftasten en Ayla hoort nu echt bij ons. Die hele basis komt ook steeds meer naar voren. We gebruikten in het begin de commando's waarvan we zeker waren dat ze ze kende (af, zit, volg, naast, blijf, wacht, apport), maar het blijken er veel meer te zijn. Ze vind het ook allemaal steeds leuker. Ze is meer ontspannen waardoor we ook steeds meer spelletjes kunnen doen.

We zetten wel eens een bankje in de tuin en daar springt ze dan over heen. Zoekspelletjes/verstopspelletjes en apporteren doen we veel. Ze vind het allemaal prachtig. En wij ook

Ze wil ontzettend graag werken/leren

Ze is met hoge cijfers afgestudeerd van de G&G. Ze heeft zelfs in de krant gestaan
pi_26165838
Klinkt wel een beetje opschepperig . Maar de vorige eigenaresse krijgt de credits natuuk
pi_26165856
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat de vrouwtjes van Ozzie en Bommel niet genoeg rekening houden met ons

Ik wil eigenlijk wel meer gaan doen dan alleen deze cursus denk ik. Ik wil echter eerst even kijken hoe Misu het vindt, want dat is toch het belangrijkste Als hij er niets aan lijkt te vinden, stop ik als hij voldoende luistert, maar als hij het leuk vindt, gaan we zeker verder. Flyball weet ik niet of dat leuk is, maar behendigheid lijkt me wel wat
Straks komt er wel weer nieuw Bommel materiaal Hij heeft zich vannacht niet laten horen!

Op onze puppycursus is er ook een Smekje-hond Ieniemini klein Maar we hadden Bommeltje nog niet meegenomen gisteren, vanwege inentingen en zo.
And you know I might
pi_26165942
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Smekje aan het leren apporteren Leuk dat hij het vindt Casper snapt nog steeds de ballen niet van spelen met voorwerpen Alleen spelen met andere honden.
Goed zo Smekje
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2005 @ 11:47:47 #300
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26167311
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:57 schreef Spindizzy het volgende:

dr was vroeger zo'n hondenquize op televisie met o.a. flyball. dat vond ik altij zooo spannend.
zouden honden dat nou echt zo leuk vinden?

misschien vindt casper apporteren niet leuk, of is dat iets wat alle honden leuk vinden?
spelen met andere honden is toch ook veel leuker? ik vind het al zo geweldig dat hij dat doet

was het bij jullie ook zo grauw en grijs?
hier begint net een flauw zonnetje door te komen. dan kunnen de kippetjes tenminste naar buiten.
ze lopen nu los door de kamer en zijn strontvervelend. ze hebben de kitekat van doerak al weggekaapt. ze hebben nu echt letterlijk de smaak te pakken. ze vinden het heerlijk

ik ben met die filmpjestoestand bezig, maar wat moet ik nou invullen bij recipient enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')