Hihihi, jij ziet het ook hequote:
Ik heb de Minolta Dimage Xquote:Op zondag 10 april 2005 22:05 schreef Beaker het volgende:
Spin, wat voor toestel heb jij? echt schitterende foto's maak je met dat ding![]()
Ik zag het ookquote:
Jaquote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, je begrijpt hopelijk wat ik bedoel
Voor zijdehoenders moet je een bredere loopplank gebruiken (minimaal 20 cm)quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
ons kippenhok in aanbouw
[[url=http://img59.echo.cx/img59/9618/kippenhok23xw.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn moeder ontdekte vanmorgen dat Ozzie dat dus ook doet... Ik had bij die blik inderdaad al eens de keukendeur opengezet, maar toen bleef ie gewoon op de mat zitten. Nu weet ik dus dat we echt naar buiten moeten gaan.quote:Op zondag 10 april 2005 23:53 schreef Spindizzy het volgende:
Malle ratjes
Smek is zo goed als zindelijk. Hij wil 's ochtends niet meer op de kattenbak maar dan wil hij echt buiten tegen de boom een plasje doenOm vervolgens binnen te poepen
Hij geeft keurig aan dat hij naar buiten moet alleen herken ik het niet altijd op tijd
(het is hetzelfde vragende bekkie dat hij ook gebruikt om te bedelen om eten en spelletjes
)We hebben dus nog wel ongelukjes maar dat is meer mijn schuld dat die van Smekkerd.
Al onder de wasmachine liggen froeten..quote:Op maandag 11 april 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Het jatmonster heeft vanochtend van de wasmachine het lenzendoosje van golfer gepikt om mee te spelen... bakje en 1 dopje gevonden, maar nu het groene dopje nog
Beaker, je komt steeds dichterbij
Moussy hopelijk lukt het Cas nóg een keertje, en komt er langzamerhand wat meer vertrouwen bij Shaka
quote:Op maandag 11 april 2005 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Het jatmonster heeft vanochtend van de wasmachine het lenzendoosje van golfer gepikt om mee te spelen... bakje en 1 dopje gevonden, maar nu het groene dopje nog
Zolang het er weer uitkomt niet vlgs mij en het is van dat "afbreekbare" plastic dus dat scheelt. Ik heb wel zoiets van, voorlopig goed in de gaten houden maar vlgs mij moet het er vanzelf weer uitkomen. (ben me wel wezenloos geschrokken en zal die zakjes in het vervolg ook maar in een kastje ofzo leggen)quote:Op maandag 11 april 2005 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, is dat niet best wel heel gevaarlijk
Dat kunnen we nu pas echt goed gaan ontdekken. De eerste keer hadden we heel naief maar 10 kg voer besteld, dat was in 5 dagen opquote:Op maandag 11 april 2005 13:54 schreef Spindizzy het volgende:Chakra... Eng beest
![]()
Hoe is het nu met Chakra? Knapt ze op van het nieuwe voer?
quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef Uhmmie het volgende:
hmm voornaamste wat ik gemerkt heb met herders
was dat het aanrecht niet diep genoeg kan zijn
kan lang duren.. of korter.. maar als het lekker is komt het uiteindelijk wel van die aanrecht af
Wat een waanzinnig leuke beesten zijn dat! Je zou haast denken dat ze Doerak als hun moeder(kloek) zijn gaan zien. Ik smelt iedere keer als ik die kuikenfoto's met Doerak zie.quote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
........................ terwijl doerak lekker zit te eten prikt het grut lekker een vorkje mee met doerak. 5 tegen 1 kon doerak niet aan, dus die droop op den duur maar af.
maar het feest met het kattenvoer ging dus gewoon verder.
............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |