Vind je?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Battle Royale 2 is alleen wel kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in het midden van de film neemt de snelheid wat af en is het eerder drama dan actie/horror.
Ik denk dat het nodig is om daar rekening mee te houden. Als je denkt dat het exact zo'n film is als BR1, zou het wel eens een afknapper kunnen zijn. Persoonlijk vond ik het een erg goeie film. Niet zo goed als BR1 (want dat is echt een heel bijzondere film), maar zéker geen kutfilm.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Nee schijnt toch deel 1 geweest te zijn alleen waren het zulke sukkels dat ze er een 2 achter hebben gezet bij het MTV logo.quote:Op zondag 10 april 2005 13:42 schreef Cici het volgende:
The Grudge 2: Ju-On op 15 april???
Was er vannacht toch echt op, op MTV.
Jeetje, wat een film, was echt bang toen ik in bed lag![]()
Ik vond het ook prima gedaan. Die ene onderbreking van de film voor reclame was absoluut niet storend; daar zouden andere zenders een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb maar één keer reclame gezien (mooi op de helft. Perfecte timing voor de broodnodige plaspauze) en de ondertiteling was niet storend, ofzo (ik ben Engels gewend als ik naar Japanse films kijk). Lof voor MTV
quote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens mij zonden ze hem niet in Widescreen uit, of wel?
Gefeliciteerd, koekje erbij?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat geluid kan ik ook nadoen.
Ja, je hebt de openingspost goed gelezen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Joana het volgende:
Hey vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voordat iedereen die al gedownload op DVD heeft aangeschaft, vrees ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:57 schreef Wuder het volgende:
Gaan ze ook Infernal Affairs uitzenden?
Ik ben zeer beniewd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Motoko het volgende:
Als men graag nieuwe japanse films ziet check dan zeker ff Dejima Japanese Film Festival - Amsterdam Binnenkort zal ik daar wat titels gaan posten die we gaan draaien.
Dat zeker. Maar het einde viel weer net zo hard tegen. Lijkt wel of ze niet weten hoe ze deze films moeten eindigen...quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Roi het volgende:
Deeltje 1 was beter/enger.
Naja... da's vanavond!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef RAM_ het volgende:
22 april 22.00 'Deadly Outlaw Rekka'
Beter dan ichi??? Neej dat nooit, er bestaan geen films die beter zijn dan ichi!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef Witchfynder het volgende:
BR2 is echt een kutfilm. Heeft niks met BR1 te maken.
Ik wil wel iedereen aanraden Deadly Outlaw Rekka te gaan zien. Die film is echt geweldig! Het is mijn favoriete Takashi-film.
Iedereen die van mafia-films houdt: bekijk deze film! Hij is beter dan Ichi
als je Miike leuk vind moet je Bird People Of China maar eens kijken, ook van hem maar dan ff wat andersquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef Heras het volgende:
[..]
Beter dan ichi??? Neej dat nooit, er bestaan geen films die beter zijn dan ichi!![]()
Gozuquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:30 schreef Motoko het volgende:
[..]
als je Miike leuk vind moet je Bird People Of China maar eens kijken, ook van hem maar dan ff wat anders
Al staat er geen enkele film tussen waar ik echt warm van wordt. (al ga ik ze wel allemaal proberen te kijken, zover ik ze nog niet gezien heb). Is het iig mooi dat ze doorgaan met films uitzenden. Toen ze die actie hadden met cult-films uitzenden, stopten ze na 4 films al.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:24 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Vanavond Battle Royale II en dit zijn de films voor de komende tijd:06 mei 22:00 'Musa The Warrior' 13 mei 22:00 'Shiri' 20 mei 22:00 'Volcano High' 27 mei 22:00 'Drunken Master 3' 03 juni 22:00 'Natural City' 10 juni 22:00 'Tube' 17 juni 22:00 'Sword in the Moon'
Jammer dat Battle Royale I niet uitgezonden wordt.
Vanavond herkansing.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:50 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
ik dacht gister effe leuk battle royal 2 te kijken, doet mtv het niet![]()
Inderdaad, ik was ook bang dat het bij 4 zou blijven. En op de site van asiamania.nl staat dat ze na de zomerstop weer door gaan. Klinkt wel goed dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Al staat er geen enkele film tussen waar ik echt warm van wordt. (al ga ik ze wel allemaal proberen te kijken, zover ik ze nog niet gezien heb). Is het iig mooi dat ze doorgaan met films uitzenden. Toen ze die actie hadden met cult-films uitzenden, stopten ze na 4 films al.
die was zeker sterk, stukken beter dan zijn laatste film IZO.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef PDOA het volgende:
Gozu
ja idd, ik hoop echt dat ze die streetfighter films gaan uitzenden maar dat zel wel nietquote:Op maandag 2 mei 2005 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil meer films zien van Takeshi Kitano én Sonny Chiba
Dat was toch een vrolijke actiefilm? Net als Dronken Master 3... Dat sloeg ook helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:50 schreef Joana het volgende:
Dat volcano high van vorige week was eerste klas Koreaans bagger zeg.
das mooi iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef Wuder het volgende:
INFERNAL AFFAIRS!! EINDELIJK EINDELIJK!!!!!
Je weet of je films leuk vindt, zonder ze bekeken te hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef summerscent het volgende:
Totaal niet interessante lijst. Wat ik wel leuk vind, heb ik al gekeken (IA en Azumi). Wanneer komen ze nou met een romcom vooral Koreanen zijn daar erg goed in. Bijna al deze films zijn "mannenfilms".
Als ze zulke soort films willen uitzenden, kunnnen ze misschien de Young & Dangerous serie uitzenden of God of gamble.
God of Gamblequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef summerscent het volgende:
Totaal niet interessante lijst. Wat ik wel leuk vind, heb ik al gekeken (IA en Azumi). Wanneer komen ze nou met een romcom vooral Koreanen zijn daar erg goed in. Bijna al deze films zijn "mannenfilms".
Als ze zulke soort films willen uitzenden, kunnnen ze misschien de Young & Dangerous serie uitzenden of God of gamble.
Ook gezien ja, van die programmering van MTV ben ik echt het spoor bijsterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
das mooi idd
gister kwam er trouwens ook al een of andere gare tekenfilm op MTV. Aeon Flux ofzo
Ja ja! Ik zou ook meer romcom willen zien. My Love Ssagajyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef summerscent het volgende:
Geweldige film...heeft veel weg van Heat!quote:
Infernal Afffairs is zeer goed.quote:
De uitdrukkingen zijn vrij goed vertaald, maar toch, het klinkt raar in het Nederlands.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:38 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Infernal Afffairs is zeer goed.
Maar ik denk dat het voor Nederlanders nogal moeilijk te volgen is, qua verhaallijn.
Ik vind het ook jammer dat ie niet op filmtotaal stond. Gelukkig had ik hem al gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Infernal Affairs is tot nu toe erg cool imo!
deel 3 vond ik beter als deel 1quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Infernal Affairs was weer fantastisch. Imo echt één van de beste thrillers van de afgelopen jaren. De mensen die hem goed vonden moeten ook echt deel 2 en 3 kijken. Vooral deel 3 is bijna even goed als deel 1.
thanks, waar gaat die over? Het is weer een politiethriller, maar geen idee waar het verder over gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
zo goed als 30 minute warning!
Public Enemy staat op het menu...
je moet daarom ook 2 en 3 bekijken voordat je het echt ziet.quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef Herald het volgende:
Infernal affairs ook gekeken. Had al positieve verhalen erover gehoord. Grappig trouwens dat onder het MTV logo steeds Internal Affairs kwam te staan
In beschrijvingen van de film staat dat de mollen hun identiteit verliezen, alleen dat wordt haast niet getoond. Yan zegt wel dat ie niet meer weet of ie nou goed of slecht is, het wordt niet getoond. Dat Lau zich verliest naar de goede kant is wat logischer gezien hij het als politieman met een nieuw appartement en een aankomend huwelijk toch erg goed heeft. De symboliek met het boek lag er natuurlijk wel erg dik op .
asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken. Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
Public Enemy heb ik een goeie maand terug gekocht bij de FreeRecordShop. Kost-ie een tientje Of je koopt er nog 2 bij uit de AsiaMania serie en betaald 25 euriquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken. Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
Want je wil zulk spul toch niet 'n beetje gaan downloaden met bittorrent, enzo![]()
tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef RRRobert het volgende:
Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.
Als je de films netjes wil voorzien van subs, chapters, een netjes in kleur geprint hoesje... Dan vind ik ¤ 8,33 (per drie besteld) of soms voor nog minder niet veel geld nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...
Jaaah! Franstalige ondertiteling èn nasinchronisatie. Voor de liefhebberquote:Staan er nog behoorlijke extra's op de DVD's?
Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...
Want je wil zulk spul toch niet 'n beetje gaan downloaden met bittorrent, enzo![]()
Tsss, die dvd's kan je overal kopen en jij gaat ze bestellen? Trouwens, koop dan gelijk de hele trilogie van IA. Dit is voor China wat de Godfather voor Amerika was.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijn
Thanks voor de link naar de FRS, net Public Enemy en Internal Affairs daar besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door trancethrust op 15-10-2005 12:25:44 ]More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:47 schreef trancethrust het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Jordy-B op 15-10-2005 01:01:44 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Dat was volgens mij om die gozer zijn neef te laten bellen wat hij nie van plan was, eerst moest ie vrijven. En ging ie slaan, toen hij ging bellen en er niet werd opgenomen bleef hij doorslaan. Belde ie weer, voicemaïl, "hij belt terug", stopte die agent ff (volgens mij) en ging weer verder. Toen belde meneer weer en kreeg hij die politieman aan de telefoon, toen stopte hij pas met slaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En wat ik ook niet snap is dat slaan van die gast die zijn tatoage moest weg wrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die namen in die film...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
Zitten er nog aanraders tussen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef chibibo het volgende:
Vanavond non-stop Asian Screen van 22:00 uur tot 06:00 uur.
Ik weet niet welke films worden vertoond.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er nog aanraders tussen?
Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Hopey het volgende:
Casshern daarnet gezien. Wow.. als je van Final Fantasy The Spirits Within en Advent Children houdt, dan is dit de film voor jou. Erg anime achtig. Morgen herhaling.
Btw zouden ze taegukgi uitzenden, of is die al uitgezonden?
Hoe laat ongeveer wordt de herhaling uitgezonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Hopey het volgende:
Casshern daarnet gezien. Wow.. als je van Final Fantasy The Spirits Within en Advent Children houdt, dan is dit de film voor jou. Erg anime achtig. Morgen herhaling.
omstreeks 24:00quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe laat ongeveer wordt de herhaling uitgezonden?
Je moet het ook nog een keer kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Herald het volgende:
[..]
omstreeks 24:00
ik snapte geen drol van die film
Same here,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.
Boy o boy, what een rollercoaster. Ik heb ongeveer 5 verschillende thema's langs zien komen, van waarom is er oorlog, waar is het goed voor, enz.
Voor mijn ervaring was het een hele diepe film en zeker geen lichte kost voor de gem. kijker.
Al met al, moeilijk te zeggen. Eerste indruk was dat het mij met een bek vol met tanden liet zitten in mijn stoel.![]()
Big ass tegenvaller man..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:04 schreef El_Rolando het volgende:
Na het zien van Battle Royale ben ik benieuwd naar Battle Royale 2.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef truSteh het volgende:
Casshern is erg goed ja. Al vind ik dat de boodschap oorlog is niet goed wel door je strot geramt word.
Die vrouw die de professor komt halen die dat armor maakt, krijgt dat zwaard dwars door zich heen. Wie is die vrouw? Aan imdb had ik niet echt veel.
Let wel dat die versies HD-TV zijn en dus een flinke pc vereisenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, ik herkende haar van de serie Hana Yori Dango, een komische JDorama waarin ze een belangrijke bijrol heeft...
(voor de geïnteresseerden: de fansub van deze serie is verzorgd door SARS Fansubs)
Het formaat (in pixels) is 704×396... 704 is een standaard breedte voor HDTV (vind je bij 480p en 480i). De hoogte is 16:9, vandaar 396 pixels hoog (Het HDTV-formaat 480p heeft 4:3-verhoudingen)quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef summerscent het volgende:
Nee, slaat niet op het formaat. Tegenwoordig worden alle JP/KR tv geript van HDTV qualiteit. HDTV is erg populair in landen als Zuid-Korea en Japan.
Ze worden gewoon geript binnen de dvdformaten wat betreft the height and weight. Dus erg handig om op een divx speler te bekijken. Wat wel meer geheugen vereist is de laatste mp4 codec. Maar gelukkig wordt het in de tv/movie scene nog niet als standaard gebruikt.
ah, ik heb hier de trilogie van op dvd liggen, toevallig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Voor vanavond 23:00 staat Infernal Affairs 2 op het programma.
't was gewoon een opmerkingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Nou... dan kijk je toch gewoon niet, toevallig.![]()
und hoe was ie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef trancethrust het volgende:
Straks (11u) sword in the moon (Cheongpung myeongwol)
Veel knokken als t goed is
oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef trancethrust het volgende:
Wel leuk, veel meer verhaal dan ik had verwacht (wat niet slecht is ofc, integendeel)
pijnlijke avatar trouwens
Net de eerste helft gezien, echt prachtige film! Erg leuk meisjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef Hopey het volgende:
[..]
oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..
Jah die is pijnlijk he... My Sassy Girl.. als je nog niet gezien hebt... must see![]()
![]()
100 Days With mr. Arrogant is inderdaad ontzettend grappig... En de hoofdpersoon is echt een geweldige tomboy, dus de knalt zo lekker de beuk erin...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Hopey het volgende:
Ow welke ik je kan aanraden, is my love ssgagaji, 100 days with mr arrogant. Die is wel leuk![]()
![]()
Verfilmen naar Hollywood maatstaven? Dat moet niet al te moeilijk zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Hopey het volgende:
Wist je dat ze al heel lang plannen om MSG te verfilmen naar Hollywood maatstaven?
Echt..![]()
![]()
Yah, Cantonees is iequote:Nee, So Close ken ik niet. Zat even te kijken.. volgens mij is het een cantonese film.. ik zal er eens naar uit kijken.Kickass girls zijn natuurlijk altijd leuk
Ow welke ik je kan aanraden, is my love ssgagaji, 100 days with mr arrogant. Die is wel leuk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Verfilmen naar Hollywood maatstaven? Dat moet niet al te moeilijk zijn
Verhaal even versimpelen omdat het anders te ingewikkeld is, wat 'romantische scenes' a la hollywood (), en Jennifer Lopez in de hoofdrol. Wordt wat! Ik zou dr gelijk mee beginnen
![]()
Dr staat trouwens al wat op imdb, als announced. Plot outline: A man is wooed, groomed, and ultimately dumped by a complicated, elusive woman. Zelfs de outline is al redelijk doorelkaar geschud dus![]()
[..]
Yah, Cantonees is ieAzumi (Japans) heeft ook een kickass meisje btw =) Kom je zelf uit Korea trouwens? Kga 100 days iig ook maar gelijk checken dan hehe, volgens mij heb je wel goede smaak (en Bepop laat zich ook al positief uit
). Heb je nog meer film tips misschien?
![]()
Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.quote:Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Yup.. vooral met een Indiaanse regisueuse, oh please ik hoop zo dat het geen Bollywood achtige film wordt, ala bride and prejudice![]()
Ah Azumi moet ik nog steeds zien. Ik schaf ooit nog wel de dvd aan.
Hehe, nee hoor ik ben geen Koreanse. Zou wel leuk zijn, dan had ik familie daar en kon ik bezoek.. of zoiets![]()
Aanraders.. uhm.. jah! Windstruck! Die moet je zien! Zie je de ooh zo leuke Ji-Hyun weerHet vormt de prequel tot My Sassy Girl. En bevat lekker veel melodrama. Je ziet dan ook Gyun-Woo in die film dan
Ow en 1 van de laatste films die ik had gezien was 'Sad Movie' die is ook een aanrader. Niet echt een romcom, maar meer een romantische drama film.
En anderen.. My Boss My Hero en My Wife is a Gangster die zijn ook leuk. Een beetje de spot drijven met de maffia
Ik moest huilen bij Sad Movie, dat einde.. was zooo zieligquote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.
Andere aanraders, die meer romantisch en/of drama zijn: Marathon, A moment to remember, You're My Sunshine en natuurlijk Failan.
Aaah.. kan ik niet gewoon een keer je hele filmcollectie lenen?quote:Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Yup.. vooral met een Indiaanse regisueuse, oh please ik hoop zo dat het geen Bollywood achtige film wordt, ala bride and prejudice![]()
Ah Azumi moet ik nog steeds zien. Ik schaf ooit nog wel de dvd aan.
Hehe, nee hoor ik ben geen Koreanse. Zou wel leuk zijn, dan had ik familie daar en kon ik bezoek.. of zoiets![]()
Aanraders.. uhm.. jah! Windstruck! Die moet je zien! Zie je de ooh zo leuke Ji-Hyun weerHet vormt de prequel tot My Sassy Girl. En bevat lekker veel melodrama. Je ziet dan ook Gyun-Woo in die film dan
Ow en 1 van de laatste films die ik had gezien was 'Sad Movie' die is ook een aanrader. Niet echt een romcom, maar meer een romantische drama film.
En anderen.. My Boss My Hero en My Wife is a Gangster die zijn ook leuk. Een beetje de spot drijven met de maffia
Okeej, die komen ook op t verlanglijstje ;P Thanks!quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.
Andere aanraders, die meer romantisch en/of drama zijn: Marathon, A moment to remember, You're My Sunshine en natuurlijk Failan.
Hehe van mij mag je :pquote:Op zondag 9 april 2006 22:17 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Aaah.. kan ik niet gewoon een keer je hele filmcollectie lenen?
Hoe ben je trouwens terecht gekomen bij deze soort films? Je hoort echt heel weinig erover in NL jammer genoeg..
Inderdaad, erg vanzelfsprekend zijn die films niet. Ehehhe.. je komt ze maar halenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef trancethrust het volgende:
Jah dat zeker, AsianScreen is ook een voorbeeld van populariteitMaar toch, als je er niet naar zoekt zie je er weinig van.. Maarre, ik krijg dus binnenkort een paar films door de bus ofzo?
=)
Gheheh.. Adres?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef Hopey het volgende:
[..]
Inderdaad, erg vanzelfsprekend zijn die films niet. Ehehhe.. je komt ze maar halen![]()
![]()
hoe komt het dat je niet meer in het anime tpoic post?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef Hopey het volgende:
Vanavond Initial D. Ik geloof dat het de anime versie is, volgens tvgids. Maar weet niet zeker. Zou ook de live action movie kunnen zijn.
Heeft MTV Asia al wel eens eerder een anime film uitgezonden?
Anyway was vergeten dat vorige Shutter op MTV Asian was. Jammer.. leek me tof, iemand die hem gezien heeft?
Je stonk te ergquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoe komt het dat je niet meer in het anime tpoic post?
Ik was van de zomer in buitenland en kon weinig anime kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoe komt het dat je niet meer in het anime tpoic post?
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:55 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik was van de zomer in buitenland en kon weinig anime kijkenNu ik weer terug ben moet ik massa's weer inhalen. Plus, de topic loopt erg snel.. kan 't niet zo goed meer bij houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |