abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34038497
なんだっけ
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:40:17 #177
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34040894
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.
Boy o boy, what een rollercoaster. Ik heb ongeveer 5 verschillende thema's langs zien komen, van waarom is er oorlog, waar is het goed voor, enz.

Voor mijn ervaring was het een hele diepe film en zeker geen lichte kost voor de gem. kijker.
Al met al, moeilijk te zeggen. Eerste indruk was dat het mij met een bek vol met tanden liet zitten in mijn stoel.
Same here,
erg aparte film, zeer indrukwekkend aan de ene kant eigenlijk.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:01:09 #178
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34042930
ooit heel lang geleden was er een Casshern topic

aangemaakt door mij of een van mijn klonen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_34044132
Casshern is erg goed ja. Al vind ik dat de boodschap oorlog is niet goed wel door je strot geramt word.

Die vrouw die de professor komt halen die dat armor maakt, krijgt dat zwaard dwars door zich heen. Wie is die vrouw? Aan imdb had ik niet echt veel.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:43:05 #180
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_34044161
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:04 schreef El_Rolando het volgende:
Na het zien van Battle Royale ben ik benieuwd naar Battle Royale 2.
Big ass tegenvaller man..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_34050348
Het is geen film als het eerste deel, maar ik vond hem wel tof eigenlijk...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34061654
Voor de mensen met digitale TV: vanavond om elf uur komt Ping Pong op BBC4...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_34070981
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef truSteh het volgende:
Casshern is erg goed ja. Al vind ik dat de boodschap oorlog is niet goed wel door je strot geramt word.

Die vrouw die de professor komt halen die dat armor maakt, krijgt dat zwaard dwars door zich heen. Wie is die vrouw? Aan imdb had ik niet echt veel.

Van IMDB en Google heb ik voor U Mayumi Sada, een Jpop singer
なんだっけ
pi_34071139
Ah, ik herkende haar van de serie Hana Yori Dango, een komische JDorama waarin ze een belangrijke bijrol heeft...

(voor de geïnteresseerden: de fansub van deze serie is verzorgd door SARS Fansubs)

[ Bericht 6% gewijzigd door Jordy-B op 15-01-2006 01:42:22 ]
pi_34074755
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, ik herkende haar van de serie Hana Yori Dango, een komische JDorama waarin ze een belangrijke bijrol heeft...

(voor de geïnteresseerden: de fansub van deze serie is verzorgd door SARS Fansubs)
Let wel dat die versies HD-TV zijn en dus een flinke pc vereisen
なんだっけ
pi_34079914
neuh, zijn gewoon AVI-bestandjes zonder gekke codecs... Dat HDTV slaat meer op het schermformaat dunkt me...
pi_34095821
Nee, slaat niet op het formaat. Tegenwoordig worden alle JP/KR tv geript van HDTV qualiteit. HDTV is erg populair in landen als Zuid-Korea en Japan.
Ze worden gewoon geript binnen de dvdformaten wat betreft the height and weight. Dus erg handig om op een divx speler te bekijken. Wat wel meer geheugen vereist is de laatste mp4 codec. Maar gelukkig wordt het in de tv/movie scene nog niet als standaard gebruikt.
pi_34096111
Ik kon ze in ieder geval zonder problemen afspelen... En m'n computer is niet krachtig genoeg voor HD-TV..
pi_34120955
Ben nog niks van HD-TV tegengekomen ofzo.. en ik dl toch best zat dingen die hun oorsprong aan de andere kant van de wereld hebben
Casshern vond ik echt vet trouwens, blij dat ik zaterdagnacht voor de tv was gaan hangen
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34124095
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef summerscent het volgende:
Nee, slaat niet op het formaat. Tegenwoordig worden alle JP/KR tv geript van HDTV qualiteit. HDTV is erg populair in landen als Zuid-Korea en Japan.
Ze worden gewoon geript binnen de dvdformaten wat betreft the height and weight. Dus erg handig om op een divx speler te bekijken. Wat wel meer geheugen vereist is de laatste mp4 codec. Maar gelukkig wordt het in de tv/movie scene nog niet als standaard gebruikt.
Het formaat (in pixels) is 704×396... 704 is een standaard breedte voor HDTV (vind je bij 480p en 480i). De hoogte is 16:9, vandaar 396 pixels hoog (Het HDTV-formaat 480p heeft 4:3-verhoudingen)

Het HDTV in de bestandsnaam kan dus prima slaan op het schermformaat...

De gebruikte codec is trouwens Xvid.
pi_34289466
Voor vanavond 23:00 staat Infernal Affairs 2 op het programma.
pi_34289510
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Voor vanavond 23:00 staat Infernal Affairs 2 op het programma.
ah, ik heb hier de trilogie van op dvd liggen, toevallig.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34289963
Nou... dan kijk je toch gewoon niet, toevallig.

pi_34290612
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Nou... dan kijk je toch gewoon niet, toevallig.

't was gewoon een opmerking
ik heb hier nog 5 films liggen die ik meot kijken, dus ging 'm sowieso niet kijken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:18:51 #195
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_34293696
Deel 1 word uitgezonden toch?
pi_34299213
deel twee was 't dus... (deel 1 is vorig seizoen al geweest)

En hij was tof...
pi_35557089
typ
pi_36343050
Straks (11u) sword in the moon (Cheongpung myeongwol)

Veel knokken als t goed is
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:53:09 #200
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36345675
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef trancethrust het volgende:
Straks (11u) sword in the moon (Cheongpung myeongwol)

Veel knokken als t goed is
und hoe was ie?
Seen it all done it all, can't remember most of it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')