Same here,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.
Boy o boy, what een rollercoaster. Ik heb ongeveer 5 verschillende thema's langs zien komen, van waarom is er oorlog, waar is het goed voor, enz.
Voor mijn ervaring was het een hele diepe film en zeker geen lichte kost voor de gem. kijker.
Al met al, moeilijk te zeggen. Eerste indruk was dat het mij met een bek vol met tanden liet zitten in mijn stoel.![]()
Big ass tegenvaller man..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:04 schreef El_Rolando het volgende:
Na het zien van Battle Royale ben ik benieuwd naar Battle Royale 2.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef truSteh het volgende:
Casshern is erg goed ja. Al vind ik dat de boodschap oorlog is niet goed wel door je strot geramt word.
Die vrouw die de professor komt halen die dat armor maakt, krijgt dat zwaard dwars door zich heen. Wie is die vrouw? Aan imdb had ik niet echt veel.
Let wel dat die versies HD-TV zijn en dus een flinke pc vereisenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, ik herkende haar van de serie Hana Yori Dango, een komische JDorama waarin ze een belangrijke bijrol heeft...
(voor de geïnteresseerden: de fansub van deze serie is verzorgd door SARS Fansubs)
Het formaat (in pixels) is 704×396... 704 is een standaard breedte voor HDTV (vind je bij 480p en 480i). De hoogte is 16:9, vandaar 396 pixels hoog (Het HDTV-formaat 480p heeft 4:3-verhoudingen)quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef summerscent het volgende:
Nee, slaat niet op het formaat. Tegenwoordig worden alle JP/KR tv geript van HDTV qualiteit. HDTV is erg populair in landen als Zuid-Korea en Japan.
Ze worden gewoon geript binnen de dvdformaten wat betreft the height and weight. Dus erg handig om op een divx speler te bekijken. Wat wel meer geheugen vereist is de laatste mp4 codec. Maar gelukkig wordt het in de tv/movie scene nog niet als standaard gebruikt.
ah, ik heb hier de trilogie van op dvd liggen, toevallig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Voor vanavond 23:00 staat Infernal Affairs 2 op het programma.
't was gewoon een opmerkingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Nou... dan kijk je toch gewoon niet, toevallig.![]()
und hoe was ie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef trancethrust het volgende:
Straks (11u) sword in the moon (Cheongpung myeongwol)
Veel knokken als t goed is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |