Ik kreeg door de muziek in de openingsscène al binnen één minuut meerdere opmerkingen in de trant van "wat een kutmuziek" en "Mag 'ie niet wat zachter"...
De eerste opmerking nota bene van iemand die zelf überhaupt geen fuck verstand heeft van muziek, dus zoiets helemaal niet kan zeggen en daarbij ook nog 'ns aan de andere kant van de kamer achter de computer zat.
De ander zat pontificaal op de bank voor de TV
een boek te lezen en ergerde zich, omdat hij zich niet kon concentreren. Even lekker met je boek ergens anders gaan zitten lezen (een rustige omgeving, waar je niet gestoord wordt, bijvoorbeeld) is blijkbaar geen optie Ik had het nog wel gevraagd.
Hij vond het klereherrie. Hij vindt muziek alleen goeie muziek als het in geen geval een poging doet om je aandacht op te eisen, terwijl je muziek juist kutmuziek moet noemen als het niet in staat is om dat te doen. Die meuk die hij leuk vindt noem je maar 'muzak' of 'achtergrondmuziek, ofzo... voorbeeldje? Sky Radio... dan weet je gelijk genoeg. De meest gehoorde maar minst beluisterde zender... Het enige wat je kan onthouden is naar welke zender je luistert en da's dan niet alleen omdat je steeds in slaap sukkelt, maar ook omdat het je minimaal vijftien keer per uur verteld wordt!
En of 'ie zachter kan?! Ik had hem niet harder gezet. De luide reclame vonden ze blijkbaar geen probleem, maar een beetje ruige muziek kan echt niet door de beugel...
Uiteindelijk ben ìk weggestuurd naar boven, inmiddels de helft van de opening gemist door al het gezanik... Dus zit ik voor die kleine Y&*()^$#&*()@-tv op de slaapkamer van mijn ouders, waar ik
binnen tien minuten (!) gestoord werd doordat mijn moeder naar bed wilde. En toen uiteraard weer de helft gemist. Da's zó handig... de hele inleiding missen en dan zo in het diepe geflikkerd worden. Blijft er zo lekker veel van het verhaal van de film over.
Ik mocht hem wel afkijken (maar weet vantevoren ook wel dat ze het niet kan laten om de film op de meest onmogelijke momenten van commentaar te voorzien, waardoor je de hele tijd opnieuw 'in de film' moet zien te raken).
Ja... dan raak je geïrriteerd, ja.
![]()
Naja... gelukkig wordt 'ie herhaald.
ps. Je hoeft geen opmerking te plaatsen met de woorden "op kamers gaan" of iets in die trant
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.