Vind je?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:43 schreef jimjim1983 het volgende:
Battle Royale 2 is alleen wel kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar in het midden van de film neemt de snelheid wat af en is het eerder drama dan actie/horror.
Ik denk dat het nodig is om daar rekening mee te houden. Als je denkt dat het exact zo'n film is als BR1, zou het wel eens een afknapper kunnen zijn. Persoonlijk vond ik het een erg goeie film. Niet zo goed als BR1 (want dat is echt een heel bijzondere film), maar zéker geen kutfilm.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Nee schijnt toch deel 1 geweest te zijn alleen waren het zulke sukkels dat ze er een 2 achter hebben gezet bij het MTV logo.quote:Op zondag 10 april 2005 13:42 schreef Cici het volgende:
The Grudge 2: Ju-On op 15 april???
Was er vannacht toch echt op, op MTV.
Jeetje, wat een film, was echt bang toen ik in bed lag![]()
Ik vond het ook prima gedaan. Die ene onderbreking van de film voor reclame was absoluut niet storend; daar zouden andere zenders een voorbeeld aan moeten nemen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb maar één keer reclame gezien (mooi op de helft. Perfecte timing voor de broodnodige plaspauze) en de ondertiteling was niet storend, ofzo (ik ben Engels gewend als ik naar Japanse films kijk). Lof voor MTV
quote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens mij zonden ze hem niet in Widescreen uit, of wel?
Gefeliciteerd, koekje erbij?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat geluid kan ik ook nadoen.
Ja, je hebt de openingspost goed gelezen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Joana het volgende:
Hey vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voordat iedereen die al gedownload op DVD heeft aangeschaft, vrees ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:57 schreef Wuder het volgende:
Gaan ze ook Infernal Affairs uitzenden?
Ik ben zeer beniewd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:39 schreef Motoko het volgende:
Als men graag nieuwe japanse films ziet check dan zeker ff Dejima Japanese Film Festival - Amsterdam Binnenkort zal ik daar wat titels gaan posten die we gaan draaien.
Dat zeker. Maar het einde viel weer net zo hard tegen. Lijkt wel of ze niet weten hoe ze deze films moeten eindigen...quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef Roi het volgende:
Deeltje 1 was beter/enger.
Naja... da's vanavond!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef RAM_ het volgende:
22 april 22.00 'Deadly Outlaw Rekka'
Beter dan ichi??? Neej dat nooit, er bestaan geen films die beter zijn dan ichi!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef Witchfynder het volgende:
BR2 is echt een kutfilm. Heeft niks met BR1 te maken.
Ik wil wel iedereen aanraden Deadly Outlaw Rekka te gaan zien. Die film is echt geweldig! Het is mijn favoriete Takashi-film.
Iedereen die van mafia-films houdt: bekijk deze film! Hij is beter dan Ichi
als je Miike leuk vind moet je Bird People Of China maar eens kijken, ook van hem maar dan ff wat andersquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef Heras het volgende:
[..]
Beter dan ichi??? Neej dat nooit, er bestaan geen films die beter zijn dan ichi!![]()
Gozuquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:30 schreef Motoko het volgende:
[..]
als je Miike leuk vind moet je Bird People Of China maar eens kijken, ook van hem maar dan ff wat anders
Al staat er geen enkele film tussen waar ik echt warm van wordt. (al ga ik ze wel allemaal proberen te kijken, zover ik ze nog niet gezien heb). Is het iig mooi dat ze doorgaan met films uitzenden. Toen ze die actie hadden met cult-films uitzenden, stopten ze na 4 films al.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:24 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Vanavond Battle Royale II en dit zijn de films voor de komende tijd:06 mei 22:00 'Musa The Warrior' 13 mei 22:00 'Shiri' 20 mei 22:00 'Volcano High' 27 mei 22:00 'Drunken Master 3' 03 juni 22:00 'Natural City' 10 juni 22:00 'Tube' 17 juni 22:00 'Sword in the Moon'
Jammer dat Battle Royale I niet uitgezonden wordt.
Vanavond herkansing.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:50 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
ik dacht gister effe leuk battle royal 2 te kijken, doet mtv het niet![]()
Inderdaad, ik was ook bang dat het bij 4 zou blijven. En op de site van asiamania.nl staat dat ze na de zomerstop weer door gaan. Klinkt wel goed dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Al staat er geen enkele film tussen waar ik echt warm van wordt. (al ga ik ze wel allemaal proberen te kijken, zover ik ze nog niet gezien heb). Is het iig mooi dat ze doorgaan met films uitzenden. Toen ze die actie hadden met cult-films uitzenden, stopten ze na 4 films al.
die was zeker sterk, stukken beter dan zijn laatste film IZO.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef PDOA het volgende:
Gozu
ja idd, ik hoop echt dat ze die streetfighter films gaan uitzenden maar dat zel wel nietquote:Op maandag 2 mei 2005 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil meer films zien van Takeshi Kitano én Sonny Chiba
Dat was toch een vrolijke actiefilm? Net als Dronken Master 3... Dat sloeg ook helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:50 schreef Joana het volgende:
Dat volcano high van vorige week was eerste klas Koreaans bagger zeg.
das mooi iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef Wuder het volgende:
INFERNAL AFFAIRS!! EINDELIJK EINDELIJK!!!!!
Je weet of je films leuk vindt, zonder ze bekeken te hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef summerscent het volgende:
Totaal niet interessante lijst. Wat ik wel leuk vind, heb ik al gekeken (IA en Azumi). Wanneer komen ze nou met een romcom vooral Koreanen zijn daar erg goed in. Bijna al deze films zijn "mannenfilms".
Als ze zulke soort films willen uitzenden, kunnnen ze misschien de Young & Dangerous serie uitzenden of God of gamble.
God of Gamblequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef summerscent het volgende:
Totaal niet interessante lijst. Wat ik wel leuk vind, heb ik al gekeken (IA en Azumi). Wanneer komen ze nou met een romcom vooral Koreanen zijn daar erg goed in. Bijna al deze films zijn "mannenfilms".
Als ze zulke soort films willen uitzenden, kunnnen ze misschien de Young & Dangerous serie uitzenden of God of gamble.
Ook gezien ja, van die programmering van MTV ben ik echt het spoor bijsterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
das mooi idd
gister kwam er trouwens ook al een of andere gare tekenfilm op MTV. Aeon Flux ofzo
Ja ja! Ik zou ook meer romcom willen zien. My Love Ssagajyquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef summerscent het volgende:
Geweldige film...heeft veel weg van Heat!quote:
Infernal Afffairs is zeer goed.quote:
De uitdrukkingen zijn vrij goed vertaald, maar toch, het klinkt raar in het Nederlands.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:38 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Infernal Afffairs is zeer goed.
Maar ik denk dat het voor Nederlanders nogal moeilijk te volgen is, qua verhaallijn.
Ik vind het ook jammer dat ie niet op filmtotaal stond. Gelukkig had ik hem al gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef MMaRsu het volgende:
Infernal Affairs is tot nu toe erg cool imo!
deel 3 vond ik beter als deel 1quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Infernal Affairs was weer fantastisch. Imo echt één van de beste thrillers van de afgelopen jaren. De mensen die hem goed vonden moeten ook echt deel 2 en 3 kijken. Vooral deel 3 is bijna even goed als deel 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |