abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:43:24 #102
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30681545
Cup Noodles

En dan niet van die Europese meuk...

Laat ik Infernal Affiars nog maar eens zien.
The Internets, I needs it..
  zondag 18 september 2005 @ 02:03:13 #103
3767 Herald
Come get some
pi_30686177
Infernal affairs ook gekeken. Had al positieve verhalen erover gehoord. Grappig trouwens dat onder het MTV logo steeds Internal Affairs kwam te staan
In beschrijvingen van de film staat dat de mollen hun identiteit verliezen, alleen dat wordt haast niet getoond. Yan zegt wel dat ie niet meer weet of ie nou goed of slecht is, het wordt niet getoond. Dat Lau zich verliest naar de goede kant is wat logischer gezien hij het als politieman met een nieuw appartement en een aankomend huwelijk toch erg goed heeft. De symboliek met het boek lag er natuurlijk wel erg dik op .
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30691996
Ik vond hem
pi_30870331
zo goed als 30 minute warning!

Public Enemy staat op het menu...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30870819
Thanx, bijna vergeten!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:47:43 #107
3767 Herald
Come get some
pi_30870939
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
zo goed als 30 minute warning!

Public Enemy staat op het menu...
thanks, waar gaat die over? Het is weer een politiethriller, maar geen idee waar het verder over gaat.
pi_30870951
quote:
Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef Herald het volgende:
Infernal affairs ook gekeken. Had al positieve verhalen erover gehoord. Grappig trouwens dat onder het MTV logo steeds Internal Affairs kwam te staan
In beschrijvingen van de film staat dat de mollen hun identiteit verliezen, alleen dat wordt haast niet getoond. Yan zegt wel dat ie niet meer weet of ie nou goed of slecht is, het wordt niet getoond. Dat Lau zich verliest naar de goede kant is wat logischer gezien hij het als politieman met een nieuw appartement en een aankomend huwelijk toch erg goed heeft. De symboliek met het boek lag er natuurlijk wel erg dik op .
je moet daarom ook 2 en 3 bekijken voordat je het echt ziet.
pi_30871541
Het is heroes amongst heroes...

wellicht dat er iets dubbel is uitgezonden, ofzo?

sorry, hoor... wist ik ook niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jordy-B op 24-09-2005 00:14:43 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30871681
Vanavond is het niet echt veel geloof ik.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30875044
Ik vond t wel vermakelijk, lekkere old-school kung fu, lekkere vechtscenes en natuurlijk de nodige portie drunken master =)
pi_31069606
Vanaaf dus wel public enemy (als t goed is)

nog een half uurtje
pi_31069685
hopelijk wel, inderdaad...

Was best 'n tegenvaller, vorige week...
pi_31075088
weheheh...

Toffe film
pi_31075112
Die kettingzaag aan t eind hè
Kicken film =)
pi_31081200
'Waarom smeert hij stront aan het moordwapen!?'

Het was weer erg leuk.

[ Bericht 3% gewijzigd door TanteMathilde op 01-10-2005 12:32:01 ]
pi_31081703
En die preek van em doorlopend.. "je kan een heel stadion vullen met mensen die ik heb afgetuigd,.."
Zulke agenten moeten we hier ook hebben
pi_31266075
Vanavond (over 'n uurtje) weer 'n Chinese vechtfilm, namelijk Iron Monkey 2 (Jie tou sha shou) wat, als ik oa IMDB mag geloven, een geinige film is... Hij komt echter niet in de buurt van deel 1 uit '93...

Heeft daarom een lage waardering gekregen... en aangezien ik toch al niet zo'n honkong vechtfilm-liefhebber ben, denk ik dat ik ga wegzappen...

Desalniettemin veel plezier gewenst...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:12:51 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31266447
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken . Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:14:45 #120
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31266505
Deel 1 vind ik erg leuk.
Aangezien ik wel erg van dat soort vechtfilms hou ga ik hem dus wel opnemen/kijken.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_31266748
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken . Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...

Want je wil zulk spul toch niet 'n beetje gaan downloaden met bittorrent, enzo
pi_31268612
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Public Enemy heb ik een goeie maand terug gekocht bij de FreeRecordShop. Kost-ie een tientje Of je koopt er nog 2 bij uit de AsiaMania serie en betaald 25 euri

Ik was trouwens van de week pas in de gelegenheid om de dvd te bekijken...
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:

Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_31269126
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef RRRobert het volgende:
Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.
tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...

Staan er nog behoorlijke extra's op de DVD's?
pi_31298713
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...
Als je de films netjes wil voorzien van subs, chapters, een netjes in kleur geprint hoesje... Dan vind ik ¤ 8,33 (per drie besteld) of soms voor nog minder niet veel geld nee.
quote:
Staan er nog behoorlijke extra's op de DVD's?
Jaaah! Franstalige ondertiteling èn nasinchronisatie. Voor de liefhebber
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
  zondag 9 oktober 2005 @ 04:29:47 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31301726
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...

Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijn

Thanks voor de link naar de FRS, net Public Enemy en Internal Affairs daar besteld .

[ Bericht 11% gewijzigd door MMaRsu op 09-10-2005 04:40:09 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_31444534
Over twee uurtjes is de nieuwe MTV Asian: Beyond Hypothermia (Sip si 32 doe, 1996)
Een actiefilm over een hitwoman die betaald wordt om in Hong Kong de misdaadtop 'n kopje kleiner te maken.
pi_31447698
nog 'n kwartiertje...
pi_31448038
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 04:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijn

Thanks voor de link naar de FRS, net Public Enemy en Internal Affairs daar besteld .
Tsss, die dvd's kan je overal kopen en jij gaat ze bestellen? Trouwens, koop dan gelijk de hele trilogie van IA. Dit is voor China wat de Godfather voor Amerika was.
pi_31451547
Redelijke film, en eentje die slecht eindigt; pluspunt!
pi_31451573
Ik vond 'm wel tof...
pi_31451631
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door trancethrust op 15-10-2005 12:25:44 ]
pi_31452797
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:47 schreef trancethrust het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 34% gewijzigd door Jordy-B op 15-10-2005 01:01:44 ]
pi_31453072
Wel zuur dat de noedelgast ook dood moest. Hij was wel kewl. Die aanrijding met de bus was ook wel erg zeg. En die bus reed nog is gewoon door ook.
Wel leuk dat er Koreaans en Kantonees door elkaar wordt gesproken.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:52:50 #134
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31453450
Zeg mensen, wel eens van spoilers gehoord.
SPOILER
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_31453689
nja... excuus...
pi_31458978
Idd excuus.. maar je weet nog niks over de aanleidingen gelukkig
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:24:42 #137
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31528519
Beyond Hypothermia is idd een hele geslaagde film.
Lekker bloederig en dat romantisch subplotje was gelukkig niet zoetsappig.
IMDb Vote History
pi_31611469
Voor vanavond staat PTU op de planning...

Een lekker grauwe, Chinese politie-actiefilm.
pi_31613376
pietsie meer dan ten minute warning.
pi_31617629
geinige film, maar wat 'n zenuwlijermuziek...
pi_31629159
Nou inderdaad, muziek was niet. Maar ik vond het in het begin nog best verwarrend met al die verschillend poltie teams. En wat ik ook niet snap is dat slaan van die gast die zijn tatoage moest weg wrijven.

Maar was dit nu een komedie of niet? Ik denk het wel gelet op dat ventje op die fiets die keurig al die auto's leegrooft. Of is dat slaan dan ook grappig? (bedoeld)
pi_31629276
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En wat ik ook niet snap is dat slaan van die gast die zijn tatoage moest weg wrijven.
Dat was volgens mij om die gozer zijn neef te laten bellen wat hij nie van plan was, eerst moest ie vrijven. En ging ie slaan, toen hij ging bellen en er niet werd opgenomen bleef hij doorslaan. Belde ie weer, voicemaïl, "hij belt terug", stopte die agent ff (volgens mij) en ging weer verder. Toen belde meneer weer en kreeg hij die politieman aan de telefoon, toen stopte hij pas met slaan.

Tenminste zo herrinner ik me het Heb neit echt op zitten letten.
pi_31630680
SPOILER
Die namen in die film...
pi_31765782
Zometeen (met iets meer dan tien minuutjes) is als het goed de film Uninvited (4 Inyong shiktak) te zien... Dit is een psychologische triller.
pi_31770209
brrr...
pi_31772765
Was ie eng?
pi_31772837
neuh, niet echt... maar hij was wel beklemmend, vond ik.
pi_31772978
Oh, toch wel weer jammer dak em heb gemist dan
pi_31773014
morgen om middernacht is de herhaling.
pi_31972574
Zometeen komt Cure... Een misdaadfilm/thriller over een detective en psychiater die onderzoek doen naar een reeks gewelddadige moorden waarbij de slachtoffers een kruis in hun nek gekerfd hebben.

straks om 21.30 komt trouwens op TMF de serie Cowboy Bebop. Japans gesproken (als het goed is).
Cowboy Bebop staat bekend als één van de beste animéseries (animé = japanse tekenfilm).
pi_31973845
Yo! thanks for the reminder

Fok, the personal tv-guide
pi_31978539
dat einde...
pi_31978835
Fucking creepy film.. maarja dat einde hè
SPOILER
pi_31979674
SPOILER
pi_31979888
Meen je dat nou? Nu snap ik er echt geen reet meer van haha.. ik ga wel slapen, ms vat ik t morgenvroeg wel
pi_32205891
Gisteravond was het dus een uurtje later...

Vanavond om 00:00 is de herhaling van Pulse

Wanneer een computerhacker dood in zijn appartement wordt aangetroffen, gaan zijn vrienden op zoek naar aanwijzingen. Zij vinden een grote, zwarte vlek op een van de muren in zijn flat en een mysterieuze diskette. Wanneer ze de diskette in een computer stoppen, zetten ze een virus in werking dat beelden van een webcam laat zien op een groot aantal computers. De beelden tonen eenzame schimmige figuren in lege, desolate ruimtes. Gaandeweg komen de vrienden erachter dat deze digitale schimmen geestesverschijningen zijn, eenzame zielen die alleen voortleven op de beeldschermen van computergebruikers.

Na verloop van tijd beginnen de geesten via lekken in de computers terug te keren in de werkelijkheid. Aanvankelijk nog langzaam, maar daarna steeds sneller en steeds massaler. In deze variant op het tiener-en-horrorgenre is de moderne techniek niet alleen een rechtstreekse bedreiging, maar ook een onlosmakelijk onderdeel van de leegte van het moderne leven. De eenzame zielen achter hun beeldschermen zijn in meerdere opzichten het spiegelbeeld van de eenzame geesten in hun machines.

Lijkt me 'n fijne griezelfilm...
pi_32206161
pff jezzoes heb ik daar naar gekeken gisteren. Ik snap niet dat ze iedere keer van die of te brute over the top het zet er niet uit actiefilms draaien of
ik gooi geen muziek, geen vaart, ruis op de achtergrond, ojee een schaduw horror film opzetten.

Shaolin soccer is leuk, een standaard zwaardfilm met wat magie en martial art stances en een keizer erin ook goed te doen.

Maar al die pistolen en mislukte horror...
pi_32210708
Er zijn nooit genoeg pistolen in films en de actie is nooit ver genoeg over the top
pi_32221853
Ik zit hem nu te kijken, lekker sfeertje .......die van vorige week vond ik ook erg veel sfeer hebben.....zat met m'n moeder te kijken, die begreep er echt geen kont van
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_32385631
The Tesseract begint nu...
pi_32385688
Da's dus veel te laat... stelletje prutsers... En op de teletekst staat het niet eens aangegeven...

Wat is daar toch aan de hand... Op TMF werd Cowboy Bebop (Japanse Animatie) ook al niet uitgezonden...
pi_32394592
Het zijn gewoon paupers. Maar t was wel een vette film; leek op pulp fiction, maar dan asian style. Goed verhaal ook vonnik
pi_32770549
SPOILER
pi_33145021
Strakssss weer mtv asian;
Three
pi_33146239
Vanavond non-stop Asian Screen van 22:00 uur tot 06:00 uur.
pi_33146675
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef chibibo het volgende:
Vanavond non-stop Asian Screen van 22:00 uur tot 06:00 uur.
Zitten er nog aanraders tussen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 16 december 2005 @ 22:16:51 #167
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_33146812
Ik ga denk ik Shiri en Tube kijken.
Sword in the Moon heb ik al in de bioscoop gezien.
IMDb Vote History
pi_33149641
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er nog aanraders tussen?
Ik weet niet welke films worden vertoond. Volgens mij zit Tube er tussen, dus waarschijnlijk zijn het allemaal films die al eerder zijn uitgezonden.
pi_33151193
Shiri is echt goed btw! cker kijken
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:50:30 #170
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_34037409
Casshern daarnet gezien. Wow.. als je van Final Fantasy The Spirits Within en Advent Children houdt, dan is dit de film voor jou. Erg anime achtig. Morgen herhaling.
Btw zouden ze taegukgi uitzenden, of is die al uitgezonden?
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_34037586
Hehe, leuke avatar
pi_34037627
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Hopey het volgende:
Casshern daarnet gezien. Wow.. als je van Final Fantasy The Spirits Within en Advent Children houdt, dan is dit de film voor jou. Erg anime achtig. Morgen herhaling.
Btw zouden ze taegukgi uitzenden, of is die al uitgezonden?
Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.
Boy o boy, what een rollercoaster. Ik heb ongeveer 5 verschillende thema's langs zien komen, van waarom is er oorlog, waar is het goed voor, enz.

Voor mijn ervaring was het een hele diepe film en zeker geen lichte kost voor de gem. kijker.
Al met al, moeilijk te zeggen. Eerste indruk was dat het mij met een bek vol met tanden liet zitten in mijn stoel.
なんだっけ
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:02:30 #173
6290 Dr_Crouton
pi_34037731
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Hopey het volgende:
Hoe laat ongeveer wordt de herhaling uitgezonden?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:27:12 #174
3767 Herald
Come get some
pi_34038322
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe laat ongeveer wordt de herhaling uitgezonden?
omstreeks 24:00

ik snapte geen drol van die film
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:32:44 #175
6290 Dr_Crouton
pi_34038456
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Herald het volgende:

[..]

omstreeks 24:00

ik snapte geen drol van die film
Je moet het ook nog een keer kijken.
pi_34038497
なんだっけ
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:40:17 #177
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34040894
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.
Boy o boy, what een rollercoaster. Ik heb ongeveer 5 verschillende thema's langs zien komen, van waarom is er oorlog, waar is het goed voor, enz.

Voor mijn ervaring was het een hele diepe film en zeker geen lichte kost voor de gem. kijker.
Al met al, moeilijk te zeggen. Eerste indruk was dat het mij met een bek vol met tanden liet zitten in mijn stoel.
Same here,
erg aparte film, zeer indrukwekkend aan de ene kant eigenlijk.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:01:09 #178
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34042930
ooit heel lang geleden was er een Casshern topic

aangemaakt door mij of een van mijn klonen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_34044132
Casshern is erg goed ja. Al vind ik dat de boodschap oorlog is niet goed wel door je strot geramt word.

Die vrouw die de professor komt halen die dat armor maakt, krijgt dat zwaard dwars door zich heen. Wie is die vrouw? Aan imdb had ik niet echt veel.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:43:05 #180
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_34044161
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 00:04 schreef El_Rolando het volgende:
Na het zien van Battle Royale ben ik benieuwd naar Battle Royale 2.
Big ass tegenvaller man..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_34050348
Het is geen film als het eerste deel, maar ik vond hem wel tof eigenlijk...
pi_34061654
Voor de mensen met digitale TV: vanavond om elf uur komt Ping Pong op BBC4...
pi_34070981
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef truSteh het volgende:
Casshern is erg goed ja. Al vind ik dat de boodschap oorlog is niet goed wel door je strot geramt word.

Die vrouw die de professor komt halen die dat armor maakt, krijgt dat zwaard dwars door zich heen. Wie is die vrouw? Aan imdb had ik niet echt veel.

Van IMDB en Google heb ik voor U Mayumi Sada, een Jpop singer
なんだっけ
pi_34071139
Ah, ik herkende haar van de serie Hana Yori Dango, een komische JDorama waarin ze een belangrijke bijrol heeft...

(voor de geïnteresseerden: de fansub van deze serie is verzorgd door SARS Fansubs)

[ Bericht 6% gewijzigd door Jordy-B op 15-01-2006 01:42:22 ]
pi_34074755
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, ik herkende haar van de serie Hana Yori Dango, een komische JDorama waarin ze een belangrijke bijrol heeft...

(voor de geïnteresseerden: de fansub van deze serie is verzorgd door SARS Fansubs)
Let wel dat die versies HD-TV zijn en dus een flinke pc vereisen
なんだっけ
pi_34079914
neuh, zijn gewoon AVI-bestandjes zonder gekke codecs... Dat HDTV slaat meer op het schermformaat dunkt me...
pi_34095821
Nee, slaat niet op het formaat. Tegenwoordig worden alle JP/KR tv geript van HDTV qualiteit. HDTV is erg populair in landen als Zuid-Korea en Japan.
Ze worden gewoon geript binnen de dvdformaten wat betreft the height and weight. Dus erg handig om op een divx speler te bekijken. Wat wel meer geheugen vereist is de laatste mp4 codec. Maar gelukkig wordt het in de tv/movie scene nog niet als standaard gebruikt.
pi_34096111
Ik kon ze in ieder geval zonder problemen afspelen... En m'n computer is niet krachtig genoeg voor HD-TV..
pi_34120955
Ben nog niks van HD-TV tegengekomen ofzo.. en ik dl toch best zat dingen die hun oorsprong aan de andere kant van de wereld hebben
Casshern vond ik echt vet trouwens, blij dat ik zaterdagnacht voor de tv was gaan hangen
pi_34124095
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef summerscent het volgende:
Nee, slaat niet op het formaat. Tegenwoordig worden alle JP/KR tv geript van HDTV qualiteit. HDTV is erg populair in landen als Zuid-Korea en Japan.
Ze worden gewoon geript binnen de dvdformaten wat betreft the height and weight. Dus erg handig om op een divx speler te bekijken. Wat wel meer geheugen vereist is de laatste mp4 codec. Maar gelukkig wordt het in de tv/movie scene nog niet als standaard gebruikt.
Het formaat (in pixels) is 704×396... 704 is een standaard breedte voor HDTV (vind je bij 480p en 480i). De hoogte is 16:9, vandaar 396 pixels hoog (Het HDTV-formaat 480p heeft 4:3-verhoudingen)

Het HDTV in de bestandsnaam kan dus prima slaan op het schermformaat...

De gebruikte codec is trouwens Xvid.
pi_34289466
Voor vanavond 23:00 staat Infernal Affairs 2 op het programma.
pi_34289510
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Voor vanavond 23:00 staat Infernal Affairs 2 op het programma.
ah, ik heb hier de trilogie van op dvd liggen, toevallig.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34289963
Nou... dan kijk je toch gewoon niet, toevallig.

pi_34290612
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Nou... dan kijk je toch gewoon niet, toevallig.

't was gewoon een opmerking
ik heb hier nog 5 films liggen die ik meot kijken, dus ging 'm sowieso niet kijken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 20 januari 2006 @ 22:18:51 #195
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_34293696
Deel 1 word uitgezonden toch?
pi_34299213
deel twee was 't dus... (deel 1 is vorig seizoen al geweest)

En hij was tof...
pi_35557089
typ
pi_36343050
Straks (11u) sword in the moon (Cheongpung myeongwol)

Veel knokken als t goed is
  zaterdag 25 maart 2006 @ 00:53:09 #200
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36345675
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef trancethrust het volgende:
Straks (11u) sword in the moon (Cheongpung myeongwol)

Veel knokken als t goed is
und hoe was ie?
pi_36346021
Wel leuk, veel meer verhaal dan ik had verwacht (wat niet slecht is ofc, integendeel)

pijnlijke avatar trouwens
  zaterdag 25 maart 2006 @ 02:17:07 #202
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36346805
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef trancethrust het volgende:
Wel leuk, veel meer verhaal dan ik had verwacht (wat niet slecht is ofc, integendeel)

pijnlijke avatar trouwens
oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..
Jah die is pijnlijk he... My Sassy Girl.. als je nog niet gezien hebt... must see
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')