thanks, waar gaat die over? Het is weer een politiethriller, maar geen idee waar het verder over gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
zo goed als 30 minute warning!
Public Enemy staat op het menu...
je moet daarom ook 2 en 3 bekijken voordat je het echt ziet.quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef Herald het volgende:
Infernal affairs ook gekeken. Had al positieve verhalen erover gehoord. Grappig trouwens dat onder het MTV logo steeds Internal Affairs kwam te staan
In beschrijvingen van de film staat dat de mollen hun identiteit verliezen, alleen dat wordt haast niet getoond. Yan zegt wel dat ie niet meer weet of ie nou goed of slecht is, het wordt niet getoond. Dat Lau zich verliest naar de goede kant is wat logischer gezien hij het als politieman met een nieuw appartement en een aankomend huwelijk toch erg goed heeft. De symboliek met het boek lag er natuurlijk wel erg dik op .
asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken. Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
Public Enemy heb ik een goeie maand terug gekocht bij de FreeRecordShop. Kost-ie een tientje Of je koopt er nog 2 bij uit de AsiaMania serie en betaald 25 euriquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken. Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
Want je wil zulk spul toch niet 'n beetje gaan downloaden met bittorrent, enzo![]()
tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef RRRobert het volgende:
Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.
Als je de films netjes wil voorzien van subs, chapters, een netjes in kleur geprint hoesje... Dan vind ik ¤ 8,33 (per drie besteld) of soms voor nog minder niet veel geld nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...
Jaaah! Franstalige ondertiteling èn nasinchronisatie. Voor de liefhebberquote:Staan er nog behoorlijke extra's op de DVD's?
Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...
Want je wil zulk spul toch niet 'n beetje gaan downloaden met bittorrent, enzo![]()
Tsss, die dvd's kan je overal kopen en jij gaat ze bestellen? Trouwens, koop dan gelijk de hele trilogie van IA. Dit is voor China wat de Godfather voor Amerika was.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijn
Thanks voor de link naar de FRS, net Public Enemy en Internal Affairs daar besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door trancethrust op 15-10-2005 12:25:44 ]More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:47 schreef trancethrust het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Jordy-B op 15-10-2005 01:01:44 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Dat was volgens mij om die gozer zijn neef te laten bellen wat hij nie van plan was, eerst moest ie vrijven. En ging ie slaan, toen hij ging bellen en er niet werd opgenomen bleef hij doorslaan. Belde ie weer, voicemaïl, "hij belt terug", stopte die agent ff (volgens mij) en ging weer verder. Toen belde meneer weer en kreeg hij die politieman aan de telefoon, toen stopte hij pas met slaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En wat ik ook niet snap is dat slaan van die gast die zijn tatoage moest weg wrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die namen in die film...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
Zitten er nog aanraders tussen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef chibibo het volgende:
Vanavond non-stop Asian Screen van 22:00 uur tot 06:00 uur.
Ik weet niet welke films worden vertoond.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er nog aanraders tussen?
Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Hopey het volgende:
Casshern daarnet gezien. Wow.. als je van Final Fantasy The Spirits Within en Advent Children houdt, dan is dit de film voor jou. Erg anime achtig. Morgen herhaling.
Btw zouden ze taegukgi uitzenden, of is die al uitgezonden?
Hoe laat ongeveer wordt de herhaling uitgezonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef Hopey het volgende:
Casshern daarnet gezien. Wow.. als je van Final Fantasy The Spirits Within en Advent Children houdt, dan is dit de film voor jou. Erg anime achtig. Morgen herhaling.
omstreeks 24:00quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hoe laat ongeveer wordt de herhaling uitgezonden?
Je moet het ook nog een keer kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Herald het volgende:
[..]
omstreeks 24:00
ik snapte geen drol van die film
Same here,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zonder enige kennis waar de film over ging, ben ik gewoon gaan kijken. Volume op max. en gaan met die banaan.
Boy o boy, what een rollercoaster. Ik heb ongeveer 5 verschillende thema's langs zien komen, van waarom is er oorlog, waar is het goed voor, enz.
Voor mijn ervaring was het een hele diepe film en zeker geen lichte kost voor de gem. kijker.
Al met al, moeilijk te zeggen. Eerste indruk was dat het mij met een bek vol met tanden liet zitten in mijn stoel.![]()
Big ass tegenvaller man..quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:04 schreef El_Rolando het volgende:
Na het zien van Battle Royale ben ik benieuwd naar Battle Royale 2.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef truSteh het volgende:
Casshern is erg goed ja. Al vind ik dat de boodschap oorlog is niet goed wel door je strot geramt word.
Die vrouw die de professor komt halen die dat armor maakt, krijgt dat zwaard dwars door zich heen. Wie is die vrouw? Aan imdb had ik niet echt veel.
Let wel dat die versies HD-TV zijn en dus een flinke pc vereisenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ah, ik herkende haar van de serie Hana Yori Dango, een komische JDorama waarin ze een belangrijke bijrol heeft...
(voor de geïnteresseerden: de fansub van deze serie is verzorgd door SARS Fansubs)
Het formaat (in pixels) is 704×396... 704 is een standaard breedte voor HDTV (vind je bij 480p en 480i). De hoogte is 16:9, vandaar 396 pixels hoog (Het HDTV-formaat 480p heeft 4:3-verhoudingen)quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef summerscent het volgende:
Nee, slaat niet op het formaat. Tegenwoordig worden alle JP/KR tv geript van HDTV qualiteit. HDTV is erg populair in landen als Zuid-Korea en Japan.
Ze worden gewoon geript binnen de dvdformaten wat betreft the height and weight. Dus erg handig om op een divx speler te bekijken. Wat wel meer geheugen vereist is de laatste mp4 codec. Maar gelukkig wordt het in de tv/movie scene nog niet als standaard gebruikt.
ah, ik heb hier de trilogie van op dvd liggen, toevallig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
Voor vanavond 23:00 staat Infernal Affairs 2 op het programma.
't was gewoon een opmerkingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
Nou... dan kijk je toch gewoon niet, toevallig.![]()
und hoe was ie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef trancethrust het volgende:
Straks (11u) sword in the moon (Cheongpung myeongwol)
Veel knokken als t goed is
oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef trancethrust het volgende:
Wel leuk, veel meer verhaal dan ik had verwacht (wat niet slecht is ofc, integendeel)
pijnlijke avatar trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |