abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30679244
'k kom er net pas achter dat Azumi gespeeld wordt dor Aya Ueto..

Een Japans tienersterretje die voornamelijk haar brood heeft verdiend met schattig zijn... Schattig rondhuppelen en zingen, schattig gore cupnoodels naar binnen werken en schattig op de foto staan:

Wat moet dat een cultuurschok geweest zijn voor die Japanners...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:43:24 #102
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30681545
Cup Noodles

En dan niet van die Europese meuk...

Laat ik Infernal Affiars nog maar eens zien.
The Internets, I needs it..
  zondag 18 september 2005 @ 02:03:13 #103
3767 Herald
Come get some
pi_30686177
Infernal affairs ook gekeken. Had al positieve verhalen erover gehoord. Grappig trouwens dat onder het MTV logo steeds Internal Affairs kwam te staan
In beschrijvingen van de film staat dat de mollen hun identiteit verliezen, alleen dat wordt haast niet getoond. Yan zegt wel dat ie niet meer weet of ie nou goed of slecht is, het wordt niet getoond. Dat Lau zich verliest naar de goede kant is wat logischer gezien hij het als politieman met een nieuw appartement en een aankomend huwelijk toch erg goed heeft. De symboliek met het boek lag er natuurlijk wel erg dik op .
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30691996
Ik vond hem
pi_30870331
zo goed als 30 minute warning!

Public Enemy staat op het menu...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30870819
Thanx, bijna vergeten!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:47:43 #107
3767 Herald
Come get some
pi_30870939
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
zo goed als 30 minute warning!

Public Enemy staat op het menu...
thanks, waar gaat die over? Het is weer een politiethriller, maar geen idee waar het verder over gaat.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30870951
quote:
Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef Herald het volgende:
Infernal affairs ook gekeken. Had al positieve verhalen erover gehoord. Grappig trouwens dat onder het MTV logo steeds Internal Affairs kwam te staan
In beschrijvingen van de film staat dat de mollen hun identiteit verliezen, alleen dat wordt haast niet getoond. Yan zegt wel dat ie niet meer weet of ie nou goed of slecht is, het wordt niet getoond. Dat Lau zich verliest naar de goede kant is wat logischer gezien hij het als politieman met een nieuw appartement en een aankomend huwelijk toch erg goed heeft. De symboliek met het boek lag er natuurlijk wel erg dik op .
je moet daarom ook 2 en 3 bekijken voordat je het echt ziet.
pi_30871541
Het is heroes amongst heroes...

wellicht dat er iets dubbel is uitgezonden, ofzo?

sorry, hoor... wist ik ook niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door Jordy-B op 24-09-2005 00:14:43 ]
pi_30871681
Vanavond is het niet echt veel geloof ik.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30875044
Ik vond t wel vermakelijk, lekkere old-school kung fu, lekkere vechtscenes en natuurlijk de nodige portie drunken master =)
pi_31069606
Vanaaf dus wel public enemy (als t goed is)

nog een half uurtje
pi_31069685
hopelijk wel, inderdaad...

Was best 'n tegenvaller, vorige week...
pi_31075088
weheheh...

Toffe film
pi_31075112
Die kettingzaag aan t eind hè
Kicken film =)
pi_31081200
'Waarom smeert hij stront aan het moordwapen!?'

Het was weer erg leuk.

[ Bericht 3% gewijzigd door TanteMathilde op 01-10-2005 12:32:01 ]
pi_31081703
En die preek van em doorlopend.. "je kan een heel stadion vullen met mensen die ik heb afgetuigd,.."
Zulke agenten moeten we hier ook hebben
pi_31266075
Vanavond (over 'n uurtje) weer 'n Chinese vechtfilm, namelijk Iron Monkey 2 (Jie tou sha shou) wat, als ik oa IMDB mag geloven, een geinige film is... Hij komt echter niet in de buurt van deel 1 uit '93...

Heeft daarom een lage waardering gekregen... en aangezien ik toch al niet zo'n honkong vechtfilm-liefhebber ben, denk ik dat ik ga wegzappen...

Desalniettemin veel plezier gewenst...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:12:51 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31266447
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken . Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:14:45 #120
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31266505
Deel 1 vind ik erg leuk.
Aangezien ik wel erg van dat soort vechtfilms hou ga ik hem dus wel opnemen/kijken.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_31266748
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Dank voor de update Jordy-B, ga misschien wel ff kijken . Is Public Enemy nog ergens euh te koop ofzo?
asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...

Want je wil zulk spul toch niet 'n beetje gaan downloaden met bittorrent, enzo
pi_31268612
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Public Enemy heb ik een goeie maand terug gekocht bij de FreeRecordShop. Kost-ie een tientje Of je koopt er nog 2 bij uit de AsiaMania serie en betaald 25 euri

Ik was trouwens van de week pas in de gelegenheid om de dvd te bekijken...
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:

Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_31269126
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef RRRobert het volgende:
Gezien die prijzen is het de moeite van het downloaden, converteren en branden niet waard, nee.
tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...

Staan er nog behoorlijke extra's op de DVD's?
pi_31298713
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

tenzij je je pc van stroom moet voorzien door met je hometrainer een dynamo aan te drijven, is het geen moeite. En 'n DVD'tje kost vijftig cent...
Als je de films netjes wil voorzien van subs, chapters, een netjes in kleur geprint hoesje... Dan vind ik ¤ 8,33 (per drie besteld) of soms voor nog minder niet veel geld nee.
quote:
Staan er nog behoorlijke extra's op de DVD's?
Jaaah! Franstalige ondertiteling èn nasinchronisatie. Voor de liefhebber
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
  zondag 9 oktober 2005 @ 04:29:47 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31301726
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

asian screen wordt mogelijk gemaakt door Asia Mania, die de op MTV getoonde films (en meer) in Nederland uitbrengt op DVD... Deze kan je vinden bij de FRS...

Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijn

Thanks voor de link naar de FRS, net Public Enemy en Internal Affairs daar besteld .

[ Bericht 11% gewijzigd door MMaRsu op 09-10-2005 04:40:09 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_31444534
Over twee uurtjes is de nieuwe MTV Asian: Beyond Hypothermia (Sip si 32 doe, 1996)
Een actiefilm over een hitwoman die betaald wordt om in Hong Kong de misdaadtop 'n kopje kleiner te maken.
pi_31447698
nog 'n kwartiertje...
pi_31448038
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 04:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee liever niet als ze ook bij de FRS te halen zijn

Thanks voor de link naar de FRS, net Public Enemy en Internal Affairs daar besteld .
Tsss, die dvd's kan je overal kopen en jij gaat ze bestellen? Trouwens, koop dan gelijk de hele trilogie van IA. Dit is voor China wat de Godfather voor Amerika was.
pi_31451547
Redelijke film, en eentje die slecht eindigt; pluspunt!
pi_31451573
Ik vond 'm wel tof...
pi_31451631
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door trancethrust op 15-10-2005 12:25:44 ]
pi_31452797
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 23:47 schreef trancethrust het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 34% gewijzigd door Jordy-B op 15-10-2005 01:01:44 ]
pi_31453072
Wel zuur dat de noedelgast ook dood moest. Hij was wel kewl. Die aanrijding met de bus was ook wel erg zeg. En die bus reed nog is gewoon door ook.
Wel leuk dat er Koreaans en Kantonees door elkaar wordt gesproken.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:52:50 #134
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31453450
Zeg mensen, wel eens van spoilers gehoord.
SPOILER
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_31453689
nja... excuus...
pi_31458978
Idd excuus.. maar je weet nog niks over de aanleidingen gelukkig
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:24:42 #137
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_31528519
Beyond Hypothermia is idd een hele geslaagde film.
Lekker bloederig en dat romantisch subplotje was gelukkig niet zoetsappig.
IMDb Vote History
pi_31611469
Voor vanavond staat PTU op de planning...

Een lekker grauwe, Chinese politie-actiefilm.
pi_31613376
pietsie meer dan ten minute warning.
pi_31617629
geinige film, maar wat 'n zenuwlijermuziek...
pi_31629159
Nou inderdaad, muziek was niet. Maar ik vond het in het begin nog best verwarrend met al die verschillend poltie teams. En wat ik ook niet snap is dat slaan van die gast die zijn tatoage moest weg wrijven.

Maar was dit nu een komedie of niet? Ik denk het wel gelet op dat ventje op die fiets die keurig al die auto's leegrooft. Of is dat slaan dan ook grappig? (bedoeld)
pi_31629276
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En wat ik ook niet snap is dat slaan van die gast die zijn tatoage moest weg wrijven.
Dat was volgens mij om die gozer zijn neef te laten bellen wat hij nie van plan was, eerst moest ie vrijven. En ging ie slaan, toen hij ging bellen en er niet werd opgenomen bleef hij doorslaan. Belde ie weer, voicemaïl, "hij belt terug", stopte die agent ff (volgens mij) en ging weer verder. Toen belde meneer weer en kreeg hij die politieman aan de telefoon, toen stopte hij pas met slaan.

Tenminste zo herrinner ik me het Heb neit echt op zitten letten.
pi_31630680
SPOILER
Die namen in die film...
pi_31765782
Zometeen (met iets meer dan tien minuutjes) is als het goed de film Uninvited (4 Inyong shiktak) te zien... Dit is een psychologische triller.
pi_31770209
brrr...
pi_31772765
Was ie eng?
pi_31772837
neuh, niet echt... maar hij was wel beklemmend, vond ik.
pi_31772978
Oh, toch wel weer jammer dak em heb gemist dan
pi_31773014
morgen om middernacht is de herhaling.
pi_31972574
Zometeen komt Cure... Een misdaadfilm/thriller over een detective en psychiater die onderzoek doen naar een reeks gewelddadige moorden waarbij de slachtoffers een kruis in hun nek gekerfd hebben.

straks om 21.30 komt trouwens op TMF de serie Cowboy Bebop. Japans gesproken (als het goed is).
Cowboy Bebop staat bekend als één van de beste animéseries (animé = japanse tekenfilm).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')