oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef trancethrust het volgende:
Wel leuk, veel meer verhaal dan ik had verwacht (wat niet slecht is ofc, integendeel)
pijnlijke avatar trouwens
Net de eerste helft gezien, echt prachtige film! Erg leuk meisjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef Hopey het volgende:
[..]
oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..
Jah die is pijnlijk he... My Sassy Girl.. als je nog niet gezien hebt... must see![]()
![]()
100 Days With mr. Arrogant is inderdaad ontzettend grappig... En de hoofdpersoon is echt een geweldige tomboy, dus de knalt zo lekker de beuk erin...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Hopey het volgende:
Ow welke ik je kan aanraden, is my love ssgagaji, 100 days with mr arrogant. Die is wel leuk![]()
![]()
Verfilmen naar Hollywood maatstaven? Dat moet niet al te moeilijk zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Hopey het volgende:
Wist je dat ze al heel lang plannen om MSG te verfilmen naar Hollywood maatstaven?
Echt..![]()
![]()
Yah, Cantonees is iequote:Nee, So Close ken ik niet. Zat even te kijken.. volgens mij is het een cantonese film.. ik zal er eens naar uit kijken.Kickass girls zijn natuurlijk altijd leuk
Ow welke ik je kan aanraden, is my love ssgagaji, 100 days with mr arrogant. Die is wel leuk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Verfilmen naar Hollywood maatstaven? Dat moet niet al te moeilijk zijn
Verhaal even versimpelen omdat het anders te ingewikkeld is, wat 'romantische scenes' a la hollywood (), en Jennifer Lopez in de hoofdrol. Wordt wat! Ik zou dr gelijk mee beginnen
![]()
Dr staat trouwens al wat op imdb, als announced. Plot outline: A man is wooed, groomed, and ultimately dumped by a complicated, elusive woman. Zelfs de outline is al redelijk doorelkaar geschud dus![]()
[..]
Yah, Cantonees is ieAzumi (Japans) heeft ook een kickass meisje btw =) Kom je zelf uit Korea trouwens? Kga 100 days iig ook maar gelijk checken dan hehe, volgens mij heb je wel goede smaak (en Bepop laat zich ook al positief uit
). Heb je nog meer film tips misschien?
![]()
Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.quote:Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Yup.. vooral met een Indiaanse regisueuse, oh please ik hoop zo dat het geen Bollywood achtige film wordt, ala bride and prejudice![]()
Ah Azumi moet ik nog steeds zien. Ik schaf ooit nog wel de dvd aan.
Hehe, nee hoor ik ben geen Koreanse. Zou wel leuk zijn, dan had ik familie daar en kon ik bezoek.. of zoiets![]()
Aanraders.. uhm.. jah! Windstruck! Die moet je zien! Zie je de ooh zo leuke Ji-Hyun weerHet vormt de prequel tot My Sassy Girl. En bevat lekker veel melodrama. Je ziet dan ook Gyun-Woo in die film dan
Ow en 1 van de laatste films die ik had gezien was 'Sad Movie' die is ook een aanrader. Niet echt een romcom, maar meer een romantische drama film.
En anderen.. My Boss My Hero en My Wife is a Gangster die zijn ook leuk. Een beetje de spot drijven met de maffia
Ik moest huilen bij Sad Movie, dat einde.. was zooo zieligquote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.
Andere aanraders, die meer romantisch en/of drama zijn: Marathon, A moment to remember, You're My Sunshine en natuurlijk Failan.
Aaah.. kan ik niet gewoon een keer je hele filmcollectie lenen?quote:Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Hopey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Yup.. vooral met een Indiaanse regisueuse, oh please ik hoop zo dat het geen Bollywood achtige film wordt, ala bride and prejudice![]()
Ah Azumi moet ik nog steeds zien. Ik schaf ooit nog wel de dvd aan.
Hehe, nee hoor ik ben geen Koreanse. Zou wel leuk zijn, dan had ik familie daar en kon ik bezoek.. of zoiets![]()
Aanraders.. uhm.. jah! Windstruck! Die moet je zien! Zie je de ooh zo leuke Ji-Hyun weerHet vormt de prequel tot My Sassy Girl. En bevat lekker veel melodrama. Je ziet dan ook Gyun-Woo in die film dan
Ow en 1 van de laatste films die ik had gezien was 'Sad Movie' die is ook een aanrader. Niet echt een romcom, maar meer een romantische drama film.
En anderen.. My Boss My Hero en My Wife is a Gangster die zijn ook leuk. Een beetje de spot drijven met de maffia
Okeej, die komen ook op t verlanglijstje ;P Thanks!quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.
Andere aanraders, die meer romantisch en/of drama zijn: Marathon, A moment to remember, You're My Sunshine en natuurlijk Failan.
Hehe van mij mag je :pquote:Op zondag 9 april 2006 22:17 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Aaah.. kan ik niet gewoon een keer je hele filmcollectie lenen?
Hoe ben je trouwens terecht gekomen bij deze soort films? Je hoort echt heel weinig erover in NL jammer genoeg..
Inderdaad, erg vanzelfsprekend zijn die films niet. Ehehhe.. je komt ze maar halenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef trancethrust het volgende:
Jah dat zeker, AsianScreen is ook een voorbeeld van populariteitMaar toch, als je er niet naar zoekt zie je er weinig van.. Maarre, ik krijg dus binnenkort een paar films door de bus ofzo?
=)
Gheheh.. Adres?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef Hopey het volgende:
[..]
Inderdaad, erg vanzelfsprekend zijn die films niet. Ehehhe.. je komt ze maar halen![]()
![]()
hoe komt het dat je niet meer in het anime tpoic post?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef Hopey het volgende:
Vanavond Initial D. Ik geloof dat het de anime versie is, volgens tvgids. Maar weet niet zeker. Zou ook de live action movie kunnen zijn.
Heeft MTV Asia al wel eens eerder een anime film uitgezonden?
Anyway was vergeten dat vorige Shutter op MTV Asian was. Jammer.. leek me tof, iemand die hem gezien heeft?
Je stonk te ergquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoe komt het dat je niet meer in het anime tpoic post?
Ik was van de zomer in buitenland en kon weinig anime kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoe komt het dat je niet meer in het anime tpoic post?
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:55 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik was van de zomer in buitenland en kon weinig anime kijkenNu ik weer terug ben moet ik massa's weer inhalen. Plus, de topic loopt erg snel.. kan 't niet zo goed meer bij houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |