abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36346021
Wel leuk, veel meer verhaal dan ik had verwacht (wat niet slecht is ofc, integendeel)

pijnlijke avatar trouwens
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 25 maart 2006 @ 02:17:07 #202
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36346805
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 01:11 schreef trancethrust het volgende:
Wel leuk, veel meer verhaal dan ik had verwacht (wat niet slecht is ofc, integendeel)

pijnlijke avatar trouwens
oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..
Jah die is pijnlijk he... My Sassy Girl.. als je nog niet gezien hebt... must see
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_36355817
Ik ga em gelijk bemachtigen
pi_36539313
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef Hopey het volgende:

[..]

oow misschien dat ik hem morgen dan ga kijken..
Jah die is pijnlijk he... My Sassy Girl.. als je nog niet gezien hebt... must see
Net de eerste helft gezien, echt prachtige film! Erg leuk meisje
Vond je sword in the moon nog wat?
pi_36543208
Oooh dat einde, wat een meesterlijke film!! =)

My Sassy Girl
  vrijdag 7 april 2006 @ 01:03:22 #206
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36727634
Hij's leuk he! hij's leuk he!!!
Echt 1 van me favo films
Ik had sword in the moon niet gezien.. was vergeten.. shame on me
pi_36728098
Oooh slecht!
Nja hij's toch niet zo goed als my sassy girl =) Ken je so close trouwens? Die vinnik ook echt een mooie film
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:12:48 #208
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36734395
Wist je dat ze al heel lang plannen om MSG te verfilmen naar Hollywood maatstaven?
Echt..
Nee, So Close ken ik niet. Zat even te kijken.. volgens mij is het een cantonese film.. ik zal er eens naar uit kijken. Kickass girls zijn natuurlijk altijd leuk
Ow welke ik je kan aanraden, is my love ssgagaji, 100 days with mr arrogant. Die is wel leuk
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:09:39 #209
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_36735911
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Hopey het volgende:
Ow welke ik je kan aanraden, is my love ssgagaji, 100 days with mr arrogant. Die is wel leuk
100 Days With mr. Arrogant is inderdaad ontzettend grappig... En de hoofdpersoon is echt een geweldige tomboy, dus de knalt zo lekker de beuk erin...

Geweldige film (al is 'ie weinig vernieuwend.)
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_36754357
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:12 schreef Hopey het volgende:
Wist je dat ze al heel lang plannen om MSG te verfilmen naar Hollywood maatstaven?
Echt..
Verfilmen naar Hollywood maatstaven? Dat moet niet al te moeilijk zijn
Verhaal even versimpelen omdat het anders te ingewikkeld is, wat 'romantische scenes' a la hollywood ( ), en Jennifer Lopez in de hoofdrol. Wordt wat! Ik zou dr gelijk mee beginnen

Dr staat trouwens al wat op imdb, als announced. Plot outline: A man is wooed, groomed, and ultimately dumped by a complicated, elusive woman. Zelfs de outline is al redelijk doorelkaar geschud dus
quote:
Nee, So Close ken ik niet. Zat even te kijken.. volgens mij is het een cantonese film.. ik zal er eens naar uit kijken. Kickass girls zijn natuurlijk altijd leuk
Yah, Cantonees is ie Azumi (Japans) heeft ook een kickass meisje btw =) Kom je zelf uit Korea trouwens? Kga 100 days iig ook maar gelijk checken dan hehe, volgens mij heb je wel goede smaak (en Bepop laat zich ook al positief uit ). Heb je nog meer film tips misschien?
  zondag 9 april 2006 @ 12:23:29 #211
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36788300
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Verfilmen naar Hollywood maatstaven? Dat moet niet al te moeilijk zijn
Verhaal even versimpelen omdat het anders te ingewikkeld is, wat 'romantische scenes' a la hollywood ( ), en Jennifer Lopez in de hoofdrol. Wordt wat! Ik zou dr gelijk mee beginnen

Dr staat trouwens al wat op imdb, als announced. Plot outline: A man is wooed, groomed, and ultimately dumped by a complicated, elusive woman. Zelfs de outline is al redelijk doorelkaar geschud dus
[..]

Yah, Cantonees is ie Azumi (Japans) heeft ook een kickass meisje btw =) Kom je zelf uit Korea trouwens? Kga 100 days iig ook maar gelijk checken dan hehe, volgens mij heb je wel goede smaak (en Bepop laat zich ook al positief uit ). Heb je nog meer film tips misschien?

Yup.. vooral met een Indiaanse regisueuse, oh please ik hoop zo dat het geen Bollywood achtige film wordt, ala bride and prejudice

Ah Azumi moet ik nog steeds zien. Ik schaf ooit nog wel de dvd aan.
Hehe, nee hoor ik ben geen Koreanse. Zou wel leuk zijn, dan had ik familie daar en kon ik bezoek.. of zoiets
Aanraders.. uhm.. jah! Windstruck! Die moet je zien! Zie je de ooh zo leuke Ji-Hyun weer Het vormt de prequel tot My Sassy Girl. En bevat lekker veel melodrama. Je ziet dan ook Gyun-Woo in die film dan
Ow en 1 van de laatste films die ik had gezien was 'Sad Movie' die is ook een aanrader. Niet echt een romcom, maar meer een romantische drama film.
En anderen.. My Boss My Hero en My Wife is a Gangster die zijn ook leuk. Een beetje de spot drijven met de maffia
  zondag 9 april 2006 @ 15:11:48 #212
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36792826
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Hopey het volgende:

[..]

Yup.. vooral met een Indiaanse regisueuse, oh please ik hoop zo dat het geen Bollywood achtige film wordt, ala bride and prejudice

Hehe, nee hoor ik ben geen Koreanse. Zou wel leuk zijn, dan had ik familie daar en kon ik bezoek.. of zoiets
Aanraders.. uhm.. jah! Windstruck! Die moet je zien! Zie je de ooh zo leuke Ji-Hyun weer Het vormt de prequel tot My Sassy Girl. En bevat lekker veel melodrama. Je ziet dan ook Gyun-Woo in die film dan
Ow en 1 van de laatste films die ik had gezien was 'Sad Movie' die is ook een aanrader. Niet echt een romcom, maar meer een romantische drama film.
En anderen.. My Boss My Hero en My Wife is a Gangster die zijn ook leuk. Een beetje de spot drijven met de maffia
Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.
Andere aanraders, die meer romantisch en/of drama zijn: Marathon, A moment to remember, You're My Sunshine en natuurlijk Failan.
  zondag 9 april 2006 @ 15:31:21 #213
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36793433
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Sad Movie is inderdaad ook erg leuk en ook wel een beetje een romcom. Verder zijn Il Mare, Christmas in August, Don't Believe Her, Keulraesik (die is van dezelfde regisseur als Windstruck en My Sassy Girl) in het romcom genre ook aanraders.
Andere aanraders, die meer romantisch en/of drama zijn: Marathon, A moment to remember, You're My Sunshine en natuurlijk Failan.
Ik moest huilen bij Sad Movie, dat einde.. was zooo zielig
pi_36806642
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:23 schreef Hopey het volgende:

[..]

Aaah.. kan ik niet gewoon een keer je hele filmcollectie lenen?
Hoe ben je trouwens terecht gekomen bij deze soort films? Je hoort echt heel weinig erover in NL jammer genoeg..
pi_36806668
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Okeej, die komen ook op t verlanglijstje ;P Thanks!
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:33:43 #216
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36851868
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:17 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Aaah.. kan ik niet gewoon een keer je hele filmcollectie lenen?
Hoe ben je trouwens terecht gekomen bij deze soort films? Je hoort echt heel weinig erover in NL jammer genoeg..
Hehe van mij mag je :p
Erm.. de Koreaanse films via een vriend van me die My Sassy Girl dus een keer aangeschaft en sindsdien had ik zoiets van hmm dat smaakt naar meer!
Maar daarvoor keek ik al naar films als Crouching Tiger Hidden Dragon en veel Jackie Chan e.a. movies. Voornamelijk Chinese films dus.
Naja het wordt populairder dat merk ik wel. Mensen zien toch wel in dat de Aziatische films erg goed zijn. En imo ze zijn nog wat orgineler dan de hollywoodfilms. Er worden ook nog eens remakes gemaakt.. De Japanse horrors en bv the Departed. En ook de filmfestival als cinemasia van afgelopen week wordt geloof ik wel goed bezocht. Zelf in de FRS vind je een aanbod van asian films.. moet je nagaan
pi_36866813
Jah dat zeker, AsianScreen is ook een voorbeeld van populariteit Maar toch, als je er niet naar zoekt zie je er weinig van.. Maarre, ik krijg dus binnenkort een paar films door de bus ofzo? =)
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:00:28 #218
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_36988384
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:37 schreef trancethrust het volgende:
Jah dat zeker, AsianScreen is ook een voorbeeld van populariteit Maar toch, als je er niet naar zoekt zie je er weinig van.. Maarre, ik krijg dus binnenkort een paar films door de bus ofzo? =)
Inderdaad, erg vanzelfsprekend zijn die films niet. Ehehhe.. je komt ze maar halen
pi_36988867
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef Hopey het volgende:

[..]

Inderdaad, erg vanzelfsprekend zijn die films niet. Ehehhe.. je komt ze maar halen
Gheheh.. Adres?
  woensdag 19 april 2006 @ 13:22:58 #220
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_37093324
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:16 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Gheheh.. Adres?
Haha.. euh.. PM me maar ofzo.. hahaha
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:31:00 #221
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42058744
Vanavond Initial D. Ik geloof dat het de anime versie is, volgens tvgids. Maar weet niet zeker. Zou ook de live action movie kunnen zijn.
Heeft MTV Asia al wel eens eerder een anime film uitgezonden?
Anyway was vergeten dat vorige Shutter op MTV Asian was. Jammer.. leek me tof, iemand die hem gezien heeft?
pi_42066865
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef Hopey het volgende:
Vanavond Initial D. Ik geloof dat het de anime versie is, volgens tvgids. Maar weet niet zeker. Zou ook de live action movie kunnen zijn.
Heeft MTV Asia al wel eens eerder een anime film uitgezonden?
Anyway was vergeten dat vorige Shutter op MTV Asian was. Jammer.. leek me tof, iemand die hem gezien heeft?
hoe komt het dat je niet meer in het anime tpoic post?
pi_42067621
Initial D was echt een vermakelijk film

en op het einde niet slap romantisch afsluiten. Vrouwke was een hoer, jammer had ze maar eerlijk moeten zijn

ff kijken of die ene euh fast furious film ergenst euh te koop is
pi_42069849
gister was ZOOOooo relaxte film asian screen... werd wel laat jammergenoeg..

lekker mte de AE86 enz.. DRIFTEE
Back to the 70's
pi_42071846
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Je stonk te erg
  zaterdag 23 september 2006 @ 12:55:15 #226
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_42073707
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik was van de zomer in buitenland en kon weinig anime kijken Nu ik weer terug ben moet ik massa's weer inhalen. Plus, de topic loopt erg snel.. kan 't niet zo goed meer bij houden
pi_42073798
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:55 schreef Hopey het volgende:

[..]

Ik was van de zomer in buitenland en kon weinig anime kijken Nu ik weer terug ben moet ik massa's weer inhalen. Plus, de topic loopt erg snel.. kan 't niet zo goed meer bij houden
Dat kan ook natuurlijk
pi_42073856
Wat is tokyo drift trouwens een bagger film

met een lelijke snol die knap probeert te zijn en teveel make up draag een 18jarige die 30 lijkt en totaal geen sfeer.
pi_42083977
MTV Asian is weer terug?
pi_42237511
Vandaag is het vrijdag herinnerde ik me net en als zodanig is er dan weer een avondje MTV Asian, vandaag met de film Jin Roh, een animatiefilm (thriller). Film begint 23.10 en eindigt 01.00 ( ). Maar goed, ben benieuwd
pi_42249937
Prachtig verhaal
pi_42646820
Vanaaf:

MTV Asian Screen : Memories Of Murder (Een 8.0 op imdb)
Vrijdag 13 oktober @ 23.10 uur

Een waargebeurd verhaal… Tussen 1986 en 1991 worden in een klein stadje buiten Seoul tien vrouwen verkracht en vermoord.

De eerste seriemoordenaar uit de Zuid-Koreeanse geschiedenis is een feit… Rond deze nog altijd onopgeloste misdaden maakte Bong Joon-Ho de politiethriller Memories of Murder.

Bongs aandacht richt zich niet zozeer op de moordenaar, als wel op de mannen die hem moeten pakken. De lokale agenten proberen op even onorthodoxe als afkeurenswaardige wijze bekentenissen te ontlokken aan verdachten. De film zet de kijker voortdurend op het verkeerde been. De personages zijn allemaal antihelden, machteloos door de context van hun speurwerk: het dictatoriale militaire Zuid Korea van de jaren tachtig waar onderdrukking een vast gegeven is en dat vastzit in het idee van de Koude Oorlog. Het resultaat is een drama met een ontroerende en schokkende ondertoon, maar bovenal is de film grappig en spannend.

Ctrl+C/V'd van MTV.nl
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:16:54 #233
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_42647163
Dat is zeker een aanradertje.
  † In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:22:14 #234
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_42647365
Ik zal 't nog eens proberen, viel me de vorige keer tegen na alle jubelverhalen.
Sheridana +1
pi_42648897
prachtige film! je moet echter wel van zwarte humor houden.
pi_43218535
Over een half uurtje, Musa the Warrior =)

http://www.imdb.com/title/tt0275083/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')