Rocco op zoek.Afwachten op foto's, en een live radio uitzending.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:09 schreef Viperdesign het volgende:
Gooi er maar een slot op. Volgende deel mag Ryan3 zelf openen..
History
# Deel I
# Deel II
# Deel III
# Deel IV
# Deel V
# Deel VI
# Deel VII
# Deel VIII
# Deel IX
# Deel X
# Deel XI
# Deel XII
# Deel XIII
Notes
Post van Nolius over de locatie. Nolius heeft dit echter in de uitzending van FOK! Radio, gisteren, ontkend.
Klopt de EXIF data van de camera wel?
Vroegtijdige analyse (2)
Opmerking van Angel_of_Dth
Bagger?
Opmerkelijke post van Nolius. Alles voor FOK! Radio?
FOK! Radio - Fragment 1
FOK! Radio - Fragment 2
FOK! Radio - Fragment 3
FOK! Radio - Martijn (2)
Opvallende uitspraak van Martijn
Die staan die Rocco nu op te wachten en zorgen ervoor dat hij niet kan bellenquote:Op donderdag 7 april 2005 16:13 schreef McKillem het volgende:
Ik zie hetzelfde al weer gebeuren als stali en ryan
dacht al dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:14 schreef Tomaz het volgende:
Pff, fok! is traag...
kan ookquote:Op donderdag 7 april 2005 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die staan die Rocco nu op te wachten en zorgen ervoor dat hij niet kan bellen
Ze wist niet wat het was in romeinse cijfers.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef WebJaap het volgende:
Dit moet toch deel XIV (14, maar XIV staat toch vele malen mooier...) zijn... (of kan ik geen romeinse becijfering)
Liever nuquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven
Dat waren Ryan3 en Stali aanvankelijk ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef alsem het volgende:
dat rocco een kwartier telaat is..
oke het is dus allemaal gewoon nepquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven, maar ik vind het even leuk hoe sommige mensen ineens 'alles weten' zonder eerst goed navraag te doen
En Rocco horen we niet, wat die lui van die radio hebben de mogelijkheid niet om hem op de radio te laten horen.
Waar baseer je dat op, Nolius? Het zou natuurlijk een ordinaire PR-truc van een Fok! user kunnen zijn (de RFR DJ = verfijnt Fok! user), maar voor het stationsimago kan het vernietigend zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
En Rocco horen we niet, wat die lui van die radio hebben de mogelijkheid niet om hem op de radio te laten horen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
plaats delict
en olliequote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat waren Ryan3 en Stali aanvankelijk ook.
Alleen werden het bij hen vervolgens uren en zelfs dagen.
Was al opgemerkt.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Opvallend detail trouwens; zeiden Ryan3 en Stali niet dat ze 40 minuten het bos in moesten lopen? In Bergen op Zoom? Vreemd dat ze dan nog zo'n haarfijn telefonisch contact met Martijn gehad hebben,
Wil je nu zeggen dat jullie alleen die mogelijk heid hebben?En dat daarom iedereen maar bij jullie in moet tunen?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven, maar ik vind het even leuk hoe sommige mensen ineens 'alles weten' zonder eerst goed navraag te doen
Tuurlijk, kun jij ook 'zeggen'quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Serieus nolius? Maar ze kunnen toch wel doorgeven wat hij zegt..
wehehequote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef vlad het volgende:
@Qwea: als ik jou was zou ik rectificatie eisen van die gast.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
de onthulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
de onthulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee!!! dat meen je niet!!! *voelt zijn hart breken*
![]()
Vooral dat 'zonder eerst goed navraag te doen' maakt deze post hilarischquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
Weet jij op dit moment nu meer dan er al gepost is ?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:22 schreef Nolius het volgende:
de onthulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trouwens, ik ga in mn broek zeiken als die rocco ons allemaal in de zeik neemt.En ook niks meer van zich laat horen-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]Dat is mijn sig slimmerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Fok-Radio met Joris Peeters en gasten. Het gaat om een special rond een man in een bos enz enz. het is een groot raadsel maar in ieder geval voor www.fok.nl maakt(te) Joris vandaag een hele gave radiouitzending in de middag. Iedereen die luisterd/ heeft geluisterd kunnen we hopelijk in de toekomst vaker blij maken omdat er gekeken word om elke week een vaste live-show te gaan presenteren op RisingFlowRadio ism FOK (www.fok.nl)
Hier zul je uiteraard op deze site meer over horen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qwea is niet mannelijk, maar vrouwelijk.Zo beter?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
jah, das tenminste duidelijkquote:Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]Qwea is niet mannelijk, maar vrouwelijk.Zo beter?
misschien hebben ze aan dat goedje gezopen waar al die planten van dood zijn gegaan dat met die hoge zuurgraad......quote:Op donderdag 7 april 2005 16:31 schreef juiced het volgende:
En ik ben natuurlijk ook benieuwd waar die 2 figuren dan zijn. Het heeft in ieder geval niks met ons te maken, dat kan ik jullie wel zeggen. Klinkt vrij ernstig in ieder geval...politie weet ervan enzo..van dat soort dingen...
Nee, hij claimt nu ineens dattie het nummer van rocco niet heeft.. Terwijl hij eerder beweerde van wel..quote:Op donderdag 7 april 2005 16:30 schreef Star-Lips het volgende:
kan ie zelf rocco nie ff gaan bellen ofzo! jemig!
slimmerikquote:
Iedereen die dat bos in gaat is daarna spoorloosquote:Op donderdag 7 april 2005 16:32 schreef RedBitch het volgende:
vraag me af wie de volgende wordt die "kwijtraakt" in dit verhaaltje....
Is zo wel heeeel langdradig.
quote:
Platleggen die kutzooi!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, hij claimt nu ineens dattie het nummer van rocco niet heeft.. Terwijl hij eerder beweerde van wel..
Hele uitzendig is 1 grote hoax!
Bermuda triangle...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:35 schreef Star-Lips het volgende:
[..]
Iedereen die dat bos in gaat is daarna spoorloos![]()
Net als die fantasie verhalen van vroeger.. boten die verdwenen op zee![]()
De volgende wat? De volgende hoaxer?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:36 schreef RedBitch het volgende:
welja, Viper gaat er nu naar toe, dat is dus de volgende....
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef WebJaap het volgende:
volgensmij lachen stali en ryan nu de bilnaad uit hun string
Maar dat vindt niet plaats in Nederland, aldus de site van de Gasunie.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef juiced het volgende:
Ik wil nog even reageren op de mensen die beweren dat het "gas" niet vloeibaar kan zijn. En dat dan al helemaal niet door kuntstof leidingen van 10 cm doorsnede zou kunnen gaan.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het allemaal het geval is. De druk van de aarde bezorgd genoeg druk om dat allemaal prima door kuntstof leidingen te vervoeren.
Moet ik nog wat verdedigen?
Bewijs maar dat je daar werkt... Wellicht heb je een badge of iets...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef juiced het volgende:
Ik wil nog even reageren op de mensen die beweren dat het "gas" niet vloeibaar kan zijn. En dat dan al helemaal niet door kuntstof leidingen van 10 cm doorsnede zou kunnen gaan.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het allemaal het geval is. De druk van de aarde bezorgd genoeg druk om dat allemaal prima door kuntstof leidingen te vervoeren.
LOLquote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef juiced het volgende:
Flikker op, je bent toch geen jehova.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:38 schreef djayzz het volgende:
juist, en wie er nu nog gelooft dat dit echt is, is echt debiel
srry hoor, maar onder het mom van vrije meningsuitingquote:Op donderdag 7 april 2005 16:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Flikker op, je bent toch geen jehova.
Als wij willen geloven dat het echt is laat je ons dat toch gewoon lekker doen.
Iedere boerenlul kan dat googlen, als ik je zou vertellen wat het is zou ik niet geloofwaardiger overkomen. Ik bespaar me de moeite. En zeker, iedereen kan zeggen datie daar werkt. Ik werk er en ik zeg dat ik daar werk. Het is overigens op dit moment niet het enige project waar ik mee bezig ben. Ik kom er regelmatig langs voor de werkzaamheden die ik daar dan moet uitvoeren.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
LOL
vertel maar eens wat een pseudo en een gos is. Je lult gewoon uit je nek iedereen kan wel zeggen dat ie daar werkt.
laat plastic het gas niet door?? want ballonnen van helium lopen uiteindelijk ook leeg..quote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef juiced het volgende:
In een blauw pak, gereden door een wit busje zonder reclametekst?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:46 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig langs voor de werkzaamheden die ik daar dan moet uitvoeren.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:46 schreef juiced het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan dat googlen, als ik je zou vertellen wat het is zou ik niet geloofwaardiger overkomen. Ik bespaar me de moeite. En zeker, iedereen kan zeggen datie daar werkt. Ik werk er en ik zeg dat ik daar werk. Het is overigens op dit moment niet het enige project waar ik mee bezig ben. Ik kom er regelmatig langs voor de werkzaamheden die ik daar dan moet uitvoeren.
En bier te drinkenquote:Op donderdag 7 april 2005 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze hoax begon leuk, maar hij holt hard achteruit in kwaliteit.
Nu nóg iemand weg, Viper gaat straks kijken, die zal ook wel verdwijnen.
Die open plek is gewoon een picknickplaats en daar zitten ze nu allemaal lekker te barbecuen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die open plek is gewoon een picknickplaats en daar zitten ze nu allemaal lekker te barbecuen.
Is vast een geheime Fok-meeting...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze hoax begon leuk, maar hij holt hard achteruit in kwaliteit.
Nu nóg iemand weg, Viper gaat straks kijken, die zal ook wel verdwijnen.
Ja pff, ga NWS verblijden met die onzinquote:Op donderdag 7 april 2005 16:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
srry hoor, maar onder het mom van vrije meningsuiting![]()
Waar is het dan.. dat is echt geen staatsgeheim hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 16:46 schreef juiced het volgende:
[..]
Iedere boerenlul kan dat googlen, als ik je zou vertellen wat het is zou ik niet geloofwaardiger overkomen. Ik bespaar me de moeite. En zeker, iedereen kan zeggen datie daar werkt. Ik werk er en ik zeg dat ik daar werk. Het is overigens op dit moment niet het enige project waar ik mee bezig ben. Ik kom er regelmatig langs voor de werkzaamheden die ik daar dan moet uitvoeren.
En jahoor, ik geef je alle informatie die je maar wilt hebben. Ohnee, toch niet.![]()
Ik niet, maar die staan daar wel ja. En die zijn natuurlijk ook gesignaleerd ja. Oh mên, "er is ook een wit busje zonder reclametekst gesignaleerd!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
In een blauw pak, gereden door een wit busje zonder reclametekst?![]()
Lees even alle topics door voordat je gaat reageren.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:51 schreef ook_gek het volgende:
ik mag toch hopen dat er niet mensen zijn die dit verhaal ECHT geloven he![]()
... En nu?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Nou.. deze tijdelijke leidingen liggen toch boven de grond?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef juiced het volgende:
De druk van de aarde bezorgd genoeg druk om dat allemaal prima door kuntstof leidingen te vervoeren.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou.. deze tijdelijke leidingen liggen toch boven de grond?
ok, als je zo stoer bent om daar wel eens te werken. Noem dan eens wat aanvullende informatie. Een aansluitnummer, straat die in de buurt is, gos die in de buurt is.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik niet, maar die staan daar wel ja. En die zijn natuurlijk ook gesignaleerd ja. Oh mên, "er is ook een wit busje zonder reclametekst gesignaleerd!!!![]()
". Volgens mij bestaan er ook rode busjes zonder reclame tekst. Spannend!
Weet je wat ik denk? Dat je jezelf heel makkelijk op de kast laat jagen...quote:
Het verhaal en de gebeurtenissen van Ryan3 en Stali is in ieder geval zeer goed onderbouwd met tekst, uitleg en plaatjes. Lees alle topics maar eens door.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:51 schreef ook_gek het volgende:
heb ik gedaan en er zijn gewoon mensen die het gelovenquote:Op donderdag 7 april 2005 16:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Lees even alle topics door voordat je gaat reageren.
Thanks
oke stel he. Stel nou dat het ECHT waar is. Dan denk ik wel dat het in het nieuws zou komen denk je niet?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het verhaal en de gebeurtenissen van Ryan3 en Stali is in ieder geval zeer goed onderbouwd met tekst, uitleg en plaatjes. Lees alle topics maar eens door.
We moeten het nog even in het midden laten van wat er werkelijk is gebeurt totdat wij iets vernemen.
Oeeeh...ik heb een stoere baan!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ok, als je zo stoer bent om daar wel eens te werken. Noem dan eens wat aanvullende informatie. Een aansluitnummer, straat die in de buurt is, gos die in de buurt is.
Of minstens het bedrijf waar jij voor werkt.
Doeiquote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef Tha_T het volgende:
Ok ik hou op met dit topic te volgen. Mogen wij dat onbekende kut-internetstream ding bedanken voor het om zeep helpen van een leuke grap? Bij deze
Ik denk van wel. Op de foto's waren duidelijk BOVENGRONDSE pijpen te zijn die tijdelijk zijn aangelegd. Volgens jouw eerdere posts loopt er gas door deze pijpen, dus ja, ik denk dat je uit je nek kletstquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:03 schreef juiced het volgende:
[..]
Oeeeh...ik heb een stoere baan!![]()
Zo stoer dat ik je geen aanvullende informatie kan/mag geven.
Wat doet het ertoe dat ik daar werk. Dat stelt geen reet voor. Wat wel spannend is, is waar die 2 mensen zijn gebleven..?
Ja, hij werkt ook onder een bijsterend stoer motto:quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
Die nep 'Dj' is gewoon een fokker (vriendje van Rocco en viper? ofzo) die zijn luistercijfers wil ophogen.. en dat doet ie op deze manier
Iemand anders die nog van de 'verdwijning' wil profiteren??
op mijn fotoboek zal ik nieuwe informatie publicerenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
Die nep 'Dj' is gewoon een fokker (vriendje van Rocco en viper? ofzo) die zijn luistercijfers wil ophogen.. en dat doet ie op deze manier
Whehe dik ge-owntquote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, hij werkt ook onder een bijsterend stoer motto:
(17:02:45) <D_K> reul|radio flikker anders ff op met je kutradio
(17:03:24) <reul|radio> D_K, jij luistert ernaar, niet ik.
Ik zat te denken om een bierkraam neer te zetten bij de ingang van dat bos! met koek en sopie enzo...voorstanders?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
bierquote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een bierkraam neer te zetten bij de ingang van dat bos! met koek en sopie enzo...voorstanders?
Maak het dan gelijk nog spannender en leg er wat lijken neer.. entree ¤ 20 en natuurlijk flink wat geld vragen voor de koek, sopie.. en bierquote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een bierkraam neer te zetten bij de ingang van dat bos! met koek en sopie enzo...voorstanders?
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
oke juiced, bij deze gelooft niemand je meer...
En een internetstreampje van RFR op de achtergrond?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Door nieuwe bos attractiequote:Op donderdag 7 april 2005 17:15 schreef WebJaap het volgende:
Toerisme in Bergen Op Zoom en omgeving verdrievoudigd
Neee want dan blijven mensen juist weer wegquote:Op donderdag 7 april 2005 17:15 schreef bigone het volgende:
[..]
En een internetstreampje van RFR op de achtergrond?
Snert, lekkerquote:Op donderdag 7 april 2005 17:19 schreef RedBitch het volgende:
Kzal alvast een pot snert koken voor het toeristenkraampje, het wordt van het weekend niet zo`n best weer.
ga ik van die hoofdparaplu'tjes verkopenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:19 schreef RedBitch het volgende:
Kzal alvast een pot snert koken voor het toeristenkraampje, het wordt van het weekend niet zo`n best weer.
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef djayzz het volgende:
Heb ik f*cking anderhalf uur lang naar die shit muziek zitten luisteren voor niks:s
vreemd hé die jock leest ook FOK en heeft gezien dat ik (en nog meer d8 ik) hem nep noem.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Choices het volgende:
de Jock klonk wel telleurgesteld.. denk je dat het een grap is?
Radioshow stelde niets voor. Gewoon promotie, mijn inziens.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Billengezicht het volgende:
Als dit een grap is (waar het ook wel op lijkt , met al die aandacht , show, radio bla bla), dan is het wel heel erg onsmakelijk..
In Limburg een jongen vermist, en word dood gevonden, en op dezelfde dag komt er zon nieuwsbericht...
Echt leuk is dat.
Werk alleen. Geen zorgen.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
(vriendje van Rocco en viper? ofzo
Stelletje kinderen.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:26 schreef Star-Lips het volgende:
[..]
vreemd hé die jock leest ook FOK en heeft gezien dat ik (en nog meer d8 ik) hem nep noem.
Zou ik ook teleurgesteld zijn![]()
nee ik denk dat het heel echt is. Man ik ga kapot van de spanning. SBS6 moet gebeld worden en de wereld omroep moet ook gebeld wordenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Choices het volgende:
de Jock klonk wel telleurgesteld.. denk je dat het een grap is?
/quote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef Tha_T het volgende:
Ok ik hou op met dit topic te volgen. Mogen wij dat onbekende kut-internetstream ding bedanken voor het om zeep helpen van een leuke grap? Bij deze
Als er niets veranderd dan wil ik tenminste morgen even een kijkje gaan nemen. En nee, ik verdwijn niet.quote:
Hart van nederlandquote:Op donderdag 7 april 2005 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik denk dat het heel echt is. Man ik ga kapot van de spanning. SBS6 moet gebeld worden en de wereld omroep moet ook gebeld worden
Dan hebben we wel hun echte namen nodig, of weet je niet dat je als je een ontvoerder rechtstreeks aan probeert te spreken je zo vaak als mogelijk de naam van het slachtoffer moet benadrukken.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik denk dat het heel echt is. Man ik ga kapot van de spanning. SBS6 moet gebeld worden en de wereld omroep moet ook gebeld worden
Dat weet je nietquote:Op donderdag 7 april 2005 17:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Als er niets veranderd dan wil ik tenminste morgen even een kijkje gaan nemen. En nee, ik verdwijn niet.
Verdwijn je ook dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Als er niets veranderd dan wil ik tenminste morgen even een kijkje gaan nemen. En nee, ik verdwijn niet.
Stel je niet aan... Dit was al veel langer aan de gang dan die gozer die vermist werd...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Billengezicht het volgende:
Als dit een grap is (waar het ook wel op lijkt , met al die aandacht , show, radio bla bla), dan is het wel heel erg onsmakelijk..
In Limburg een jongen vermist, en word dood gevonden, en op dezelfde dag komt er zon nieuwsbericht...
Echt leuk is dat.
Neem een klosje naaigaren mee !quote:Op donderdag 7 april 2005 17:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger dat Rocco figuur af te wachten. Buiten dat heb ik geen zin om door het donker te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:38 schreef Rolfxx het volgende:
Kdacht btw dat je vandaag zou gaan?
heb geen ervaringen met ontvoeringenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan hebben we wel hun echte namen nodig, of weet je niet dat je als je een ontvoerder rechtstreeks aan probeert te spreken je zo vaak als mogelijk de naam van het slachtoffer moet benadrukken.
En als het draad op is mag ik niet meer verder ?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:39 schreef Mirage het volgende:
Het uiteinde bind je om een boom aan het begin van het bos.. vanaf daar ga je wandelen met je klosje.
Ik neem ook nog wel een klosje mee danquote:Op donderdag 7 april 2005 17:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En als het draad op is mag ik niet meer verder ?
Kunnen we nog verder!quote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem ook nog wel een klosje mee dan.
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
bwahaha, en toen werdt er echt een onderzoek ingesteld![]()
kosten/gevolgen/problemen zullen vast voor de grappemakers zelf zijn
tot zover mijn bijdrage![]()
Het is een grapquote:Op donderdag 7 april 2005 17:47 schreef DJKoster het volgende:
Korte samenvatting:
waarschijnlijk ben je dan al de klosquote:Op donderdag 7 april 2005 17:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En als het draad op is mag ik niet meer verder ?
SSST jij bent ook vermist. Speel het spelletje nou even meequote:
Exacte lokatie is Mattemburch.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:47 schreef Boccaccio het volgende:
Ik moet toegeven dat ik niet alle! Topics heb gelezen, maar hebben we al een wat exactere locatie van die bouwput? En zouden er vrijwilligers zijn (Mocht er vanavond nog niks bekend worden) om vanavond daar naar toe te gaan..?
ach ja boeie......quote:Op donderdag 7 april 2005 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]nu word de grap nog beter als er grote kosten gemaakt worden
![]()
jij gelooft er echt in he. Wat lief zeg. Als jij boodschappen gaat doen kom je dan ook kleinduimpje, de zeven dwergen en pinokio tegen?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit topic voegt echt niets meer toe. Alleen nog maar flauwe grappen. Ondertussen zijn Rocco, Ryan3 en Stali nog steeds kwijt.
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:55 schreef Viperdesign het volgende:
Flikker dit topic gewoon op slot. Zodra er écht iets te melden is wordt er wel weer een topic geopend.
Ik mis iets ?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:46 schreef ThaFreak het volgende:
bwahaha, en toen werdt er echt een onderzoek ingesteld![]()
kosten/gevolgen/problemen zullen vast voor de grappemakers zelf zijn
tot zover mijn bijdrage![]()
goed idee, dit is toch niet boeiend meer...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:55 schreef Viperdesign het volgende:
Flikker dit topic gewoon op slot. Zodra er écht iets te melden is wordt er wel weer een topic geopend.
Nou. Nee.quote:
Ze zeggen in de buurt van Mattemburgh, alleen of dat klopt....?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef FordXRRS het volgende:
Hey Viper, wat is nou de exacte locatie...?
jij bent anders ook zo'n mongool die nog steeds post.Zeik niet of tief opquote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou. Nee.
Ik wacht op een ontknoping en dat komt niet zolang allemaal mongolen die topic lopende houden, want dan wrijven Ryan3 en Stali helemaal in hun handen.
Het gaat me er om dat er drie personen weg zijn. Ik zeg niet dat ze dood/ontvoerd zijn (integendeel), maar dit duurt gewoon te lang.
Daag.![]()
Vriendelijkheid alom...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
allemaal mongolen die topic lopende houden...
Ja, echt, ik ookquote:
Dat moet je aan Juiced vragen, die werkt erquote:Op donderdag 7 april 2005 18:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ze zeggen in de buurt van Mattemburgh, alleen of dat klopt....?
Ja, en ik ben de nieuwe paus.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:02 schreef HassieBassie het volgende:
Dat moet je aan Juiced vragen, die werkt er
Op de een of andere manier wil ik dat toch echt van Stali of Ryan horenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:01 schreef Mirage het volgende:
Ze leven nog !
Ik heb zojuist een email van de ontvoerders gekregen.
Zoals je kan zien was in ieder geval ollie gisteren nog ongedeerd.
[afbeelding]
Eisen werden op dit punt nog niet gesteld.
Ehhh... no shitquote:Op donderdag 7 april 2005 18:01 schreef Mirage het volgende:
Ze leven nog !
Ik heb zojuist een email van de ontvoerders gekregen.
Zoals je kan zien was in ieder geval ollie gisteren nog ongedeerd.
[afbeelding]
Eisen werden op dit punt nog niet gesteld.
BEDANKT FUR DIE BLUMENquote:Op donderdag 7 april 2005 18:03 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, en ik ben de nieuwe paus.
Daarom heb ik het ook al aangepast. Dat was niet lief van me.quote:
quote:
Ik doe niet aan topic reportsquote:Op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef Viperdesign het volgende:
Qwea? Het is jouw topic...
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/686614
Sluiten die handel. We lullen wel verder op IRC.
Of we praten er helemaal niet meer over en laten Ryan3 en Stali in hun eigen gecreëerde sop gaar koken...quote:Op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef Viperdesign het volgende:
Sluiten die handel. We lullen wel verder op IRC.
Mag Rocco daar ook bij gepropt worden dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Of we praten er helemaal niet meer over en laten Ryan3 en Stali in hun eigen gecreëerde sop gaar koken...
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Qwea, ik probeer hier nog een beetje niveau in het topic te pompen.
Vertelquote:Op donderdag 7 april 2005 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet aan topic reportsik heb zo mn andere bronnen
Namens alle mensen die dit topic volgen dank ik u hartelijk voor uw medeleven.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:11 schreef Gelderland het volgende:
echt sneu om te zien dat mensen er nog steeds (druk) mee bezig zijn![]()
![]()
begin dan maar alvastquote:Op donderdag 7 april 2005 18:12 schreef Qwea het volgende:
overigens, ik zeik in mn broek als dr een lamlul is die toch een volgend topic gaat openen
kssht terug naar de frontpage!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
En dan gaat dit ook dicht?
Mooi.
-1
Is dat een dare?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:12 schreef Qwea het volgende:
overigens, ik zeik in mn broek als dr een lamlul is die toch een volgend topic gaat openen
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
kssht terug naar de frontpage!
Nog nooit zoveelTruth topics in mn MyAt lijst gehad Gesloten topics in mn MyAt lijst gehad Zoveel gesloten TRU topics in mn MyAt lijst gehad
Ryan / Stali vast wel een keerquote:Op donderdag 7 april 2005 18:12 schreef Qwea het volgende:
Of een truth. Maar hoe dan ook ik zeik in mn broekquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ryan / Stali vast wel een keer
daar wil ik een foto van zienquote:Op donderdag 7 april 2005 18:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of een truth. Maar hoe dan ook ik zeik in mn broek![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:14 schreef JaWi het volgende:
Jezus. Deel 14.
En laat me raden, geen nieuws.
quote:Op donderdag 7 april 2005 18:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of wel: De politie "weet ervan" en QWEA (is een vrouw) is gebeld door de politie
Ik had ze eerst de url willen gevenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Arme politie, ze zullen ze in moeten lezen.
die heeft nooit iets te melden.iig niks zinnigsquote:Op donderdag 7 april 2005 18:16 schreef JaWi het volgende:
Wat had nolius te melden dan?
@ overijverige mod's met bangeheugen.....quote:Op donderdag 7 april 2005 18:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
Namens alle mensen die dit topic volgen dank ik u hartelijk voor uw medeleven.
marsmannetjesquote:Op donderdag 7 april 2005 17:57 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ow vertelWie zijn ze? Waar waren ze blij mee?
je mag ook gewoon zeggen dat je schizofreen bentquote:Op donderdag 7 april 2005 18:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
@ overijverige mod's met bangeheugen.....
voor alle duidelijkheid, Mirage is wél mijn vrouw en géén kloon van mij.....
ja jijquote:Op donderdag 7 april 2005 18:18 schreef Viperdesign het volgende:
Gaat er nog iemand met de coppers bellen? Voor nieuws?
Wordt er nu ook al beweerd dat wij één zijn ?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
@ overijverige mod's met bangeheugen.....
voor alle duidelijkheid, Mirage is wél mijn vrouw en géén kloon van mij.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |