Ja, hij werkt ook onder een bijsterend stoer motto:quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
Die nep 'Dj' is gewoon een fokker (vriendje van Rocco en viper? ofzo) die zijn luistercijfers wil ophogen.. en dat doet ie op deze manier
Iemand anders die nog van de 'verdwijning' wil profiteren??
op mijn fotoboek zal ik nieuwe informatie publicerenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
Die nep 'Dj' is gewoon een fokker (vriendje van Rocco en viper? ofzo) die zijn luistercijfers wil ophogen.. en dat doet ie op deze manier
Whehe dik ge-owntquote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, hij werkt ook onder een bijsterend stoer motto:
(17:02:45) <D_K> reul|radio flikker anders ff op met je kutradio
(17:03:24) <reul|radio> D_K, jij luistert ernaar, niet ik.
Ik zat te denken om een bierkraam neer te zetten bij de ingang van dat bos! met koek en sopie enzo...voorstanders?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
bierquote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een bierkraam neer te zetten bij de ingang van dat bos! met koek en sopie enzo...voorstanders?
Maak het dan gelijk nog spannender en leg er wat lijken neer.. entree ¤ 20 en natuurlijk flink wat geld vragen voor de koek, sopie.. en bierquote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een bierkraam neer te zetten bij de ingang van dat bos! met koek en sopie enzo...voorstanders?
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
oke juiced, bij deze gelooft niemand je meer...
En een internetstreampje van RFR op de achtergrond?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:10 schreef Kriebeltje het volgende:
[..]
Door nieuwe bos attractiequote:Op donderdag 7 april 2005 17:15 schreef WebJaap het volgende:
Toerisme in Bergen Op Zoom en omgeving verdrievoudigd
Neee want dan blijven mensen juist weer wegquote:Op donderdag 7 april 2005 17:15 schreef bigone het volgende:
[..]
En een internetstreampje van RFR op de achtergrond?
Snert, lekkerquote:Op donderdag 7 april 2005 17:19 schreef RedBitch het volgende:
Kzal alvast een pot snert koken voor het toeristenkraampje, het wordt van het weekend niet zo`n best weer.
ga ik van die hoofdparaplu'tjes verkopenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:19 schreef RedBitch het volgende:
Kzal alvast een pot snert koken voor het toeristenkraampje, het wordt van het weekend niet zo`n best weer.
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef djayzz het volgende:
Heb ik f*cking anderhalf uur lang naar die shit muziek zitten luisteren voor niks:s
vreemd hé die jock leest ook FOK en heeft gezien dat ik (en nog meer d8 ik) hem nep noem.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Choices het volgende:
de Jock klonk wel telleurgesteld.. denk je dat het een grap is?
Radioshow stelde niets voor. Gewoon promotie, mijn inziens.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Billengezicht het volgende:
Als dit een grap is (waar het ook wel op lijkt , met al die aandacht , show, radio bla bla), dan is het wel heel erg onsmakelijk..
In Limburg een jongen vermist, en word dood gevonden, en op dezelfde dag komt er zon nieuwsbericht...
Echt leuk is dat.
Werk alleen. Geen zorgen.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:05 schreef Star-Lips het volgende:
(vriendje van Rocco en viper? ofzo
Stelletje kinderen.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:26 schreef Star-Lips het volgende:
[..]
vreemd hé die jock leest ook FOK en heeft gezien dat ik (en nog meer d8 ik) hem nep noem.
Zou ik ook teleurgesteld zijn![]()
nee ik denk dat het heel echt is. Man ik ga kapot van de spanning. SBS6 moet gebeld worden en de wereld omroep moet ook gebeld wordenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:25 schreef Choices het volgende:
de Jock klonk wel telleurgesteld.. denk je dat het een grap is?
/quote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef Tha_T het volgende:
Ok ik hou op met dit topic te volgen. Mogen wij dat onbekende kut-internetstream ding bedanken voor het om zeep helpen van een leuke grap? Bij deze
Als er niets veranderd dan wil ik tenminste morgen even een kijkje gaan nemen. En nee, ik verdwijn niet.quote:
Hart van nederlandquote:Op donderdag 7 april 2005 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik denk dat het heel echt is. Man ik ga kapot van de spanning. SBS6 moet gebeld worden en de wereld omroep moet ook gebeld worden
Dan hebben we wel hun echte namen nodig, of weet je niet dat je als je een ontvoerder rechtstreeks aan probeert te spreken je zo vaak als mogelijk de naam van het slachtoffer moet benadrukken.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik denk dat het heel echt is. Man ik ga kapot van de spanning. SBS6 moet gebeld worden en de wereld omroep moet ook gebeld worden
Dat weet je nietquote:Op donderdag 7 april 2005 17:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Als er niets veranderd dan wil ik tenminste morgen even een kijkje gaan nemen. En nee, ik verdwijn niet.
Verdwijn je ook dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Als er niets veranderd dan wil ik tenminste morgen even een kijkje gaan nemen. En nee, ik verdwijn niet.
Stel je niet aan... Dit was al veel langer aan de gang dan die gozer die vermist werd...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Billengezicht het volgende:
Als dit een grap is (waar het ook wel op lijkt , met al die aandacht , show, radio bla bla), dan is het wel heel erg onsmakelijk..
In Limburg een jongen vermist, en word dood gevonden, en op dezelfde dag komt er zon nieuwsbericht...
Echt leuk is dat.
Neem een klosje naaigaren mee !quote:Op donderdag 7 april 2005 17:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger dat Rocco figuur af te wachten. Buiten dat heb ik geen zin om door het donker te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:38 schreef Rolfxx het volgende:
Kdacht btw dat je vandaag zou gaan?
heb geen ervaringen met ontvoeringenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan hebben we wel hun echte namen nodig, of weet je niet dat je als je een ontvoerder rechtstreeks aan probeert te spreken je zo vaak als mogelijk de naam van het slachtoffer moet benadrukken.
En als het draad op is mag ik niet meer verder ?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:39 schreef Mirage het volgende:
Het uiteinde bind je om een boom aan het begin van het bos.. vanaf daar ga je wandelen met je klosje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |