Liever nuquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven
Dat waren Ryan3 en Stali aanvankelijk ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef alsem het volgende:
dat rocco een kwartier telaat is..
oke het is dus allemaal gewoon nepquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven, maar ik vind het even leuk hoe sommige mensen ineens 'alles weten' zonder eerst goed navraag te doen
En Rocco horen we niet, wat die lui van die radio hebben de mogelijkheid niet om hem op de radio te laten horen.
Waar baseer je dat op, Nolius? Het zou natuurlijk een ordinaire PR-truc van een Fok! user kunnen zijn (de RFR DJ = verfijnt Fok! user), maar voor het stationsimago kan het vernietigend zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
En Rocco horen we niet, wat die lui van die radio hebben de mogelijkheid niet om hem op de radio te laten horen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
plaats delict
en olliequote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat waren Ryan3 en Stali aanvankelijk ook.
Alleen werden het bij hen vervolgens uren en zelfs dagen.
Was al opgemerkt.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Opvallend detail trouwens; zeiden Ryan3 en Stali niet dat ze 40 minuten het bos in moesten lopen? In Bergen op Zoom? Vreemd dat ze dan nog zo'n haarfijn telefonisch contact met Martijn gehad hebben,
Wil je nu zeggen dat jullie alleen die mogelijk heid hebben?En dat daarom iedereen maar bij jullie in moet tunen?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven, maar ik vind het even leuk hoe sommige mensen ineens 'alles weten' zonder eerst goed navraag te doen
Tuurlijk, kun jij ook 'zeggen'quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Serieus nolius? Maar ze kunnen toch wel doorgeven wat hij zegt..
wehehequote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef vlad het volgende:
@Qwea: als ik jou was zou ik rectificatie eisen van die gast.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |