Rocco op zoek.Afwachten op foto's, en een live radio uitzending.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:09 schreef Viperdesign het volgende:
Gooi er maar een slot op. Volgende deel mag Ryan3 zelf openen..
History
# Deel I
# Deel II
# Deel III
# Deel IV
# Deel V
# Deel VI
# Deel VII
# Deel VIII
# Deel IX
# Deel X
# Deel XI
# Deel XII
# Deel XIII
Notes
Post van Nolius over de locatie. Nolius heeft dit echter in de uitzending van FOK! Radio, gisteren, ontkend.
Klopt de EXIF data van de camera wel?
Vroegtijdige analyse (2)
Opmerking van Angel_of_Dth
Bagger?
Opmerkelijke post van Nolius. Alles voor FOK! Radio?
FOK! Radio - Fragment 1
FOK! Radio - Fragment 2
FOK! Radio - Fragment 3
FOK! Radio - Martijn (2)
Opvallende uitspraak van Martijn
Die staan die Rocco nu op te wachten en zorgen ervoor dat hij niet kan bellenquote:Op donderdag 7 april 2005 16:13 schreef McKillem het volgende:
Ik zie hetzelfde al weer gebeuren als stali en ryan
dacht al dat het aan mij lag...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:14 schreef Tomaz het volgende:
Pff, fok! is traag...
kan ookquote:Op donderdag 7 april 2005 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die staan die Rocco nu op te wachten en zorgen ervoor dat hij niet kan bellen
Ze wist niet wat het was in romeinse cijfers.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef WebJaap het volgende:
Dit moet toch deel XIV (14, maar XIV staat toch vele malen mooier...) zijn... (of kan ik geen romeinse becijfering)
Liever nuquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven
Dat waren Ryan3 en Stali aanvankelijk ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef alsem het volgende:
dat rocco een kwartier telaat is..
oke het is dus allemaal gewoon nepquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven, maar ik vind het even leuk hoe sommige mensen ineens 'alles weten' zonder eerst goed navraag te doen
En Rocco horen we niet, wat die lui van die radio hebben de mogelijkheid niet om hem op de radio te laten horen.
Waar baseer je dat op, Nolius? Het zou natuurlijk een ordinaire PR-truc van een Fok! user kunnen zijn (de RFR DJ = verfijnt Fok! user), maar voor het stationsimago kan het vernietigend zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
En Rocco horen we niet, wat die lui van die radio hebben de mogelijkheid niet om hem op de radio te laten horen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
plaats delict
en olliequote:Op donderdag 7 april 2005 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat waren Ryan3 en Stali aanvankelijk ook.
Alleen werden het bij hen vervolgens uren en zelfs dagen.
Was al opgemerkt.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Opvallend detail trouwens; zeiden Ryan3 en Stali niet dat ze 40 minuten het bos in moesten lopen? In Bergen op Zoom? Vreemd dat ze dan nog zo'n haarfijn telefonisch contact met Martijn gehad hebben,
Wil je nu zeggen dat jullie alleen die mogelijk heid hebben?En dat daarom iedereen maar bij jullie in moet tunen?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
ik zal straks nog even een update geven, maar ik vind het even leuk hoe sommige mensen ineens 'alles weten' zonder eerst goed navraag te doen
Tuurlijk, kun jij ook 'zeggen'quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Serieus nolius? Maar ze kunnen toch wel doorgeven wat hij zegt..
wehehequote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef vlad het volgende:
@Qwea: als ik jou was zou ik rectificatie eisen van die gast.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
de onthulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
de onthulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee!!! dat meen je niet!!! *voelt zijn hart breken*
![]()
Vooral dat 'zonder eerst goed navraag te doen' maakt deze post hilarischquote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Nolius het volgende:
Weet jij op dit moment nu meer dan er al gepost is ?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:22 schreef Nolius het volgende:
de onthulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trouwens, ik ga in mn broek zeiken als die rocco ons allemaal in de zeik neemt.En ook niks meer van zich laat horen-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]Dat is mijn sig slimmerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Fok-Radio met Joris Peeters en gasten. Het gaat om een special rond een man in een bos enz enz. het is een groot raadsel maar in ieder geval voor www.fok.nl maakt(te) Joris vandaag een hele gave radiouitzending in de middag. Iedereen die luisterd/ heeft geluisterd kunnen we hopelijk in de toekomst vaker blij maken omdat er gekeken word om elke week een vaste live-show te gaan presenteren op RisingFlowRadio ism FOK (www.fok.nl)
Hier zul je uiteraard op deze site meer over horen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qwea is niet mannelijk, maar vrouwelijk.Zo beter?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
jah, das tenminste duidelijkquote:Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]Qwea is niet mannelijk, maar vrouwelijk.Zo beter?
misschien hebben ze aan dat goedje gezopen waar al die planten van dood zijn gegaan dat met die hoge zuurgraad......quote:Op donderdag 7 april 2005 16:31 schreef juiced het volgende:
En ik ben natuurlijk ook benieuwd waar die 2 figuren dan zijn. Het heeft in ieder geval niks met ons te maken, dat kan ik jullie wel zeggen. Klinkt vrij ernstig in ieder geval...politie weet ervan enzo..van dat soort dingen...
Nee, hij claimt nu ineens dattie het nummer van rocco niet heeft.. Terwijl hij eerder beweerde van wel..quote:Op donderdag 7 april 2005 16:30 schreef Star-Lips het volgende:
kan ie zelf rocco nie ff gaan bellen ofzo! jemig!
slimmerikquote:
Iedereen die dat bos in gaat is daarna spoorloosquote:Op donderdag 7 april 2005 16:32 schreef RedBitch het volgende:
vraag me af wie de volgende wordt die "kwijtraakt" in dit verhaaltje....
Is zo wel heeeel langdradig.
quote:
Platleggen die kutzooi!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, hij claimt nu ineens dattie het nummer van rocco niet heeft.. Terwijl hij eerder beweerde van wel..
Hele uitzendig is 1 grote hoax!
Bermuda triangle...quote:Op donderdag 7 april 2005 16:35 schreef Star-Lips het volgende:
[..]
Iedereen die dat bos in gaat is daarna spoorloos![]()
Net als die fantasie verhalen van vroeger.. boten die verdwenen op zee![]()
De volgende wat? De volgende hoaxer?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:36 schreef RedBitch het volgende:
welja, Viper gaat er nu naar toe, dat is dus de volgende....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |