Plaats eens een foto en pas je me je msn dan spreken we eens afquote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef sararaats het volgende:
ik geloof dat ik me nog niet heb voorgesteld.
ik ben Sara Raats (duh) en woon in Gooreind-Wuustwezel
ik ben geboren op 13 april 1979 (Goede Vrijdag)
mijn hobby's zijn: slapen, op de computer spelen
ik sta te popelen om mijn studies verpleegkunde aan te vatten
op andere fora word ik Kuikentje genoemd omwille van mijn lengte
Sara
Hé, als je wil dat je nog serieus genomen gaat wordenquote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef sararaats het volgende:
tuurlijk heb ik tieten maar had me wel iets beleefder voorgesteld hoor
trouwens, dit is dan wel het onzin forum maar ik ga geen naaktfoto's online zetten
wat denken jullie wel?
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef sararaats het volgende:
trouwens, dit is dan wel het onzin forum maar ik ga geen naaktfoto's online zetten
wat denken jullie wel?
Je hoofd mag wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef sararaats het volgende:
wat denken jullie wel?
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hé, als je wil dat je nog serieus genomen gaat wordendan plaats je die bende. Hup, aan het werk.
Dan maken we er trio vanquote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef sararaats het volgende:
sorry mensen, ik ben lesbisch
Daar zien wij niks van op foto'squote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef sararaats het volgende:
Dat is niet erg, ik kan heel goed "overweg" met potten.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef sararaats het volgende:
Voor een pot ben je wel aardig frigide zeg.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef sararaats het volgende:
ik zet geen naaktfoto's online, stelletje viezerikken
hoiiiiquote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef sararaats het volgende:
Ik vraag ook alleen je hoofdquote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef sararaats het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2005 14:53 schreef sararaats het volgende:
nu heb je geluk hoor.
ik heb familie wonen in Zuid-Afrika.
1 tip: het Krugerpark is echt de moeite
Als je dat niet doet wordt je gebandquote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef sararaats het volgende:
wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef sararaats het volgende:
grijpt aandacht...quote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:02 schreef sararaats het volgende:
Inderdaad dus laat je tieten zien.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:04 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
Als je dat niet doet wordt je geband![]()
kom op kuikentjequote:Op donderdag 7 april 2005 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vraag ook alleen je hoofd
Maak anders een FOK! fotoboek![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:04 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
Als je dat niet doet wordt je geband![]()
Niks mis mee, neuken?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef sararaats het volgende:
ik probeer me gewoon voor te stellen en jullie maken er een orgietopic van
Sara
Fok! is ook oorspronkelijk een sexdatingsitequote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef sararaats het volgende:
Sara
We willen alleen weten hie je eruit zietquote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef sararaats het volgende:
Sara
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef sararaats het volgende:
Sara
ze is lesbisch daar heb ze ni zoveel aan dunkt mijquote:Op donderdag 7 april 2005 14:09 schreef Reloaded het volgende:
Als jij een foto post laat ik mijn bifi zien![]()
Ja, belachelijk. Kut users.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:05 schreef sararaats het volgende:
Sara
Komop! ééntje maar, alleen voor ons..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef sararaats het volgende:
wat denken jullie wel?
Ohneequote:Op donderdag 7 april 2005 14:10 schreef Stefannn het volgende:
[..]
ze is lesbisch daar heb ze ni zoveel aan dunkt mij
Dat maakt mij niets uit hoor...quote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef sararaats het volgende:
Sorry, maar ik doe het daar liever niet mee.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:12 schreef sararaats het volgende:
het is geen naaktfoto en daar zullen jullie het mee moeten doen
Gave vibrator links op die kast he.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:11 schreef sararaats het volgende:
ok, ok maar niet beginnen kwijlen hé
http://img178.exs.cx/img178/2690/hpim0437b1th.jpg
postenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:12 schreef sararaats het volgende:
het is geen naaktfoto en daar zullen jullie het mee moeten doen
zo moeilijk was het nietquote:Op donderdag 7 april 2005 14:11 schreef sararaats het volgende:
ok, ok maar niet beginnen kwijlen hé
waarom geloof ik je nietquote:Op donderdag 7 april 2005 14:16 schreef Stefannn het volgende:
leuke foto dat wel!
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss rent rondjes
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:21 schreef Falco het volgende:
Volgende reactie van sararaats wordt in de trant van:
Wat zijn jullie rare mensen! Doen jullie altijd zo?
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:23 schreef JaWi het volgende:
Je staat op de foto of je ergens tegen aan leunt, maar schijn bedriegd!!
:D :1;1111
d! !
!111
Waar in hemelsnaam zie jij een kont?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:26 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
En die kont!
Werkt met een flinke accu....quote:Op donderdag 7 april 2005 14:27 schreef Ronhui het volgende:
Trouwens, welke battarijen gaan er in godsnaam in die vibralamp?
vast!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:31 schreef nossio het volgende:
is die lavavibo ook in andere kleurtjes verkrijgbaar?
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:32 schreef sararaats het volgende:
Fotoboek van sararaats
mama heeft mijn naaktfoto's per ongeluk laten verdwijnen
Ah wat jammer nouquote:Op donderdag 7 april 2005 14:32 schreef sararaats het volgende:
uhm die foto's van die krassen misschien kun je beter niet meer hier posten dat wordt je doodquote:Op donderdag 7 april 2005 14:32 schreef sararaats het volgende:
Fotoboek van sararaats
Eens een krasser, altijd een krasser.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:35 schreef sararaats het volgende:
was een krassertje. die foto is een eeuw oud
nee en hou mijn ouders erbuiten aubquote:Op donderdag 7 april 2005 14:37 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
die benaming ook"ik als model"
dan is dit zeker je vader:
blubblubblub, ze is al weg en hou er aub over opquote:Op donderdag 7 april 2005 14:38 schreef nossio het volgende:
kutnewbees
leer is resizen en ga anders ook een krascursus volgen.
Je moeder!!!111quote:Op donderdag 7 april 2005 14:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee en hou mijn ouders erbuiten aub
Hij is wegquote:Op donderdag 7 april 2005 14:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoezo ze is al weg ben je nu haar moeder?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
blubblubblub, ze is al weg en hou er aub over op
Ze waren overdwarsquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
Kheb de krasfoto's gemist.
Ze staan op mijn netvlies gegriftquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
Bewijs!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef sararaats het volgende:
ik ben nogal plat vanboven
Heb je ze er af gesnedenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef sararaats het volgende:
nee dommerik, die krasfotoquote:Op donderdag 7 april 2005 14:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
hoezo ze is al weg ben je nu haar moeder?
Waar is dat "remember kids" plaatje als je hem nodig hebt!quote:
Post die foto nog eens? Ik ben lesbisch en ik val op krassers. Misschien zou er iets moois tussen ons kunnen ontstaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee dommerik, die krasfoto
mag ik vragen die foto met dat mes weg te halen?
ik ookquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
weggekrast?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef sararaats het volgende:
NEE !!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Post die foto nog eens? Ik ben lesbisch en ik val op krassers. Misschien zou er iets moois tussen ons kunnen ontstaan..
Sorry, maar het gaat me te ver om helemaal naar België te rijden om je daar uit te gaan staan lachen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef sararaats het volgende:
luister eens goed, ik ben niet in de stemming om online beledigd te worden
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waar is dat "remember kids" plaatje als je hem nodig hebt!
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef sararaats het volgende:
Vroeg ik me ookal af, echt stom.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef Heatseeker het volgende:
Zeg,
Waarom hou je hand steeds tegen je hoofd?
Het vriest momenteel niet dus zo zwaar zal je hoofd niet zijn nu.
Whahahahahahquote:Op donderdag 7 april 2005 14:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat me te ver om helemaal naar België te rijden om je daar uit te gaan staan lachen.
Ja, de wereld is hard als je beeldschoon bent hè..quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
ik was hier beter niet gekomen al die geile viezerikken
Ha! Daar had je lang voor nodigquote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
ik was hier beter niet gekomen
Goeie Dirkh!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat me te ver om helemaal naar België te rijden om je daar uit te gaan staan lachen.
Sja het treinverkeer in Utrecht is nogal problematisch op dit moment.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
Niet zeuren, gewoon slikken en doorgaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
Welkom op het internet.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
jij moet begrijp, als jij nieuw zijnt, is dit zo gaan..quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon slikken en doorgaan.
Of lijk ik nu op je vader?
als je gewoon tietenfoto's had gepost was er niks aan de hand geweestquote:
Waarom open je dan een topic en post je foto's?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef sararaats het volgende:
Zwart ben je ook veel aantrekkelijker.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon slikken en doorgaan.
Of lijk ik nu op je vader?
Nee dus, kuikentjequote:
Of naar USquote:Op donderdag 7 april 2005 14:54 schreef Falco het volgende:
He je kunt ook naar R&P gaan hoor!
dat neem ik voor liefquote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef sararaats het volgende:
Gezellig met Kastanova klessebessen.quote:
d.m.v geen foto's van jezelf te posten maar te googlen op "hot chicks".quote:Op donderdag 7 april 2005 14:57 schreef JaWi het volgende:
Hoe kan je nu denken dat je niet beledigd gaat worden, met zo'n uiterlijk?[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef sararaats het volgende:
riskeer ik een ban als ik geen tieten post
fine, dan wil ik helemaal weg
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef sararaats het volgende:
Eenschquote:Op donderdag 7 april 2005 14:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waarom open je dan een topic en post je foto's?
Oke, doeiiiii!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef sararaats het volgende:
tuurlijk niet dom mokkelquote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef sararaats het volgende:
In de verpakking graag, anders krassen wij onszelf!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:01 schreef nossio het volgende:
[..]
![]()
http://forum.fok.nl/user/logout
Laat u de mesjes achter bij de deur?
hey doe ff normaal joh....vuile racist!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:05 schreef sararaats het volgende:
pleur dicht
Give her that gunquote:Op donderdag 7 april 2005 15:06 schreef BobRooney het volgende:
[..]
hey doe ff normaal joh....vuile racist!
ook nog belgischquote:Op donderdag 7 april 2005 15:09 schreef sararaats het volgende:
ik bedoel dat de topic dichtgepleurd mag worden
amai zenne, wat een sfeer
Sfeer is geweldig hier! Dank je daarvoor!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:09 schreef sararaats het volgende:
ik bedoel dat de topic dichtgepleurd mag worden
amai zenne, wat een sfeer
quote:
Whahaha, Daar gewoon doorgaanquote:Op donderdag 7 april 2005 15:07 schreef sararaats het volgende:
ik probeer me serieus voor te stellen en ineens krijg ik geile manntjes achter mijn veren
nu wil ik heel beleefd vragen: zien jullie niet dat ik iemand serieus ben?
ik wil dat ik me hier goed voel en geen opgejaagd wild
Sara Raats
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:13 schreef Renesite het volgende:
Doet iemand eens ff dat irritante homedrive schermpje weg![]()
En we weten allemaal wat je gaat doen als je boos bent. Mesje aangeeft.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef sararaats het volgende:
Sara
[ Bericht 10% gewijzigd door sararaats op 07-04-2005 15:03 (ik word nu echt boos) ]
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:13 schreef Renesite het volgende:
Doet iemand eens ff dat irritante homedrive schermpje weg![]()
*fototoestel aangeeft*quote:Op donderdag 7 april 2005 15:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En we weten allemaal wat je gaat doen als je boos bent. Mesje aangeeft.
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:21 schreef onderjas het volgende:
Ik heb die foto met dat mesje niet gezien, heeft iemand hem nog ergens?
DIe heeft amdquote:Op donderdag 7 april 2005 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog allemaal bezig
waar zijn de tieten foto's
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef hallo_mensen het volgende:
Hulk Hogan
hij mot ff /Publiek weghalen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dude, je usericon zorgt voor wat probleempjes.
Tjo pisvlek, zet je avatar ff ergens waar je niet een inlogscherm krijgt, n00b.quote:
die opmerking gaven ze eerder ook alquote:Op donderdag 7 april 2005 15:29 schreef Grimm het volgende:
zo das een grote dildo op dat kastje
Uit het andere topic, haar vriendin!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:23 schreef nossio het volgende:
het worden actie foto's met haar vriendin.
Deze?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:13 schreef sararaats het volgende:
niet neuken niks niemendalle
en ik heb iets met Ingeborg Marx
Bronquote:Ingeborg Marx vrijgepleit van schuld op doping
BRUSSEL _ De Belgische gewichthefster Ingeborg Marx is vrijgepleit van doping. Dat heeft de uitvoerende raad van de Internationale Gewichtheffers Federatie (IWF) vandaag beslist. Marx wordt onschuldig geacht omdat het labo in Parijs technische fouten heeft gemaakt. Daardoor kon men geen volledige zekerheid bieden over de juistheid van de controle.
Lava lamp , voor een extre heette dimensiequote:Op donderdag 7 april 2005 15:29 schreef Grimm het volgende:
zo das een grote dildo op dat kastje
Ze heeft iets met strepen..quote:Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef hallo_mensen het volgende:
Hulk Hogan
Kraspatronen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:30 schreef Lidia het volgende:
[..]
Ze heeft iets met strepen..
Haar blouse, de gordijnen, dat gekleurde ding op de achtergrond
Moet dat niet 1989 zijn?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:53 schreef sararaats het volgende:
ik geloof dat ik me nog niet heb voorgesteld.
ik ben Sara Raats (duh) en woon in Gooreind-Wuustwezel
ik ben geboren op 13 april 1979 (Goede Vrijdag)
mijn hobby's zijn: slapen, op de computer spelen
ik sta te popelen om mijn studies verpleegkunde aan te vatten
EN IK POST GEEN NAAKTFOTO'S
Sara
Dat weet ik niet, maar die Sara nog wel hoor, althans in het FB topicquote:Op donderdag 7 april 2005 15:38 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Leeft die schoonheid nog?
Geen ideequote:Op donderdag 7 april 2005 15:38 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
als de messen la op slot zit welquote:Op donderdag 7 april 2005 15:38 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
het wil niet echt flottenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze leeft nog heb ik vernomen uit een ander topic
ik weet het goed gemaaktquote:Op donderdag 7 april 2005 15:50 schreef sararaats het volgende:
tuurlijk leef ik nog.
ik zit niet meer met messen in mijn lijf hoor
ik word alleen misselijk als ik aan mijn verknoeide topics denk
oquote:Op donderdag 7 april 2005 15:51 schreef DuchessX het volgende:
Sara Raats?
[afbeelding] [afbeelding]
http://asl.to/tantezaza
nooit een ik ben nieuw topic openenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:50 schreef sararaats het volgende:
tuurlijk leef ik nog.
ik zit niet meer met messen in mijn lijf hoor
ik word alleen misselijk als ik aan mijn verknoeide topics denk
Ah wat drinkt ze dat water tog geilquote:Op donderdag 7 april 2005 15:51 schreef DuchessX het volgende:
Sara Raats?
[afbeelding] [afbeelding]
http://asl.to/tantezaza
Dan wat?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:05 schreef sararaats het volgende:
trouwens, als jullie mensen beledigen blablabla
Ja dan wat ?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:05 schreef sararaats het volgende:
stop nu over die naaktfoto's.
Dan ga je een bistro openen met kattenvoedsel?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:05 schreef sararaats het volgende:
Als je er eentje post dan zorg ik hoogstpersoonlijk ervoor dat je voor het eind van het weekend je flamoesje heftig uitgelikt wordt door Ingeborg Marx.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:05 schreef sararaats het volgende:
jullie krijgen er geen
NOOIT
als jij er nou eerst een paar naar mij stuurt, stuur ik er een paar terug.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:05 schreef sararaats het volgende:
jullie krijgen er geen
NOOIT
Zeg zou je niet weggaan?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb maar 1 verzoek aan alle moderators:
ik heb nooit toestemming gegeven om mijn foto's hier te plaatsen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:26 schreef Havoc het volgende:
Dat klopt, post maar ff een naakt foto dan haal ik de rest weg.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:26 schreef Havoc het volgende:
Dat klopt, post maar ff een naakt foto dan haal ik de rest weg.
Van de site:quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef DuchessX het volgende:
http://www.tmf.be/index.php?page=id&profile_id=27389&PHPSESSID=SZNJDWWLBLVOVTVMTKPREINM
Je haar zit hier wel heel anders
Mogen wij dat invullen, aaaah, asjeblieft?quote:MIJN KARAKTER
geen info beschikbaar
Ze staan hier ook niet hoor, is een waanidee van je, je ziet jezelf overal terug!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb maar 1 verzoek aan alle moderators:
ik heb nooit toestemming gegeven om mijn foto's hier te plaatsen.
Nope.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
zo Havoc, dan mag je nu alle topics weghalen ook
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
Slotjes plaatsen, posts editten of verwijderen, dat gaat wel, maar alle topics weghalen, denk dat zelfs Havoc dat niet kan hoor!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
wat een mottig ranzig blond wijf zegquote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef tripack het volgende:
kijk zo kenne we haar weer![]()
![]()
http://www.cu2.nl/Modderkuikentje![]()
![]()
Jup dat kan ik wel, maar ik heb nog steeds geen tieten gezien, dus dan houdt het op hèquote:Op donderdag 7 april 2005 16:53 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Slotjes plaatsen, posts editten of verwijderen, dat gaat wel, maar alle topics weghalen, denk dat zelfs Havoc dat niet kan hoor!
om jezelf te quotequote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
ze zouden jou een ban moeten geven totdat je site wat voorsteltquote:
Is zij maar 1,49 Mquote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef DuchessX het volgende:
http://www.tmf.be/index.php?page=id&profile_id=27389&PHPSESSID=SZNJDWWLBLVOVTVMTKPREINM
Je haar zit hier wel heel anders
je doet niet andersquote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef sararaats het volgende:
dan ga ik lekker dwars liggen
als we maar tieten zien...hoe je ligt zal me aan mn anus oxiderenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef sararaats het volgende:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef requiem4adream het volgende:
wel geniaal.... amper 'n week op fok en nu al legendarisch
(kansloos maar dat doet er niet toe)
Je doet je best maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef sararaats het volgende:
je hebt wel een grote bek voor een kleine pot!!quote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef sararaats het volgende:
Havoc is een vieze pruilbakkes die kickt op naaktfoto's.
ik moet je teleurstellen, er komen geen tieten
You cant picture what ya don't have.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef sararaats het volgende:
Havoc is een vieze pruilbakkes die kickt op naaktfoto's.
ik moet je teleurstellen, er komen geen tieten
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:51 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nope.
Topics worden op Fok! niet gedelete.
Dat jij nou zo stom bent dat je jezelf hier in een halve middag onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt is niet mijn probleem.
ten vierde had je jezelf beter niet in t onzin topic voor kunnen stellenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:36 schreef sararaats het volgende:
ten eerste, ik ben niet stom en ten tweede, jullie maken van mijn topic een orgietopic
en ten derde, ik post lekker geen tieten
Waarom hij is toch goed zo ?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:06 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ze zouden jou een ban moeten geven totdat je site wat voorstelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |