Als je er eentje post dan zorg ik hoogstpersoonlijk ervoor dat je voor het eind van het weekend je flamoesje heftig uitgelikt wordt door Ingeborg Marx.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:05 schreef sararaats het volgende:
stop nu over die naaktfoto's.
jullie krijgen er geen
NOOIT
trouwens, als jullie mensen beledigen blablabla
als jij er nou eerst een paar naar mij stuurt, stuur ik er een paar terug.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:05 schreef sararaats het volgende:
stop nu over die naaktfoto's.
jullie krijgen er geen
NOOIT
Zeg zou je niet weggaan?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb maar 1 verzoek aan alle moderators:
ik heb nooit toestemming gegeven om mijn foto's hier te plaatsen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:26 schreef Havoc het volgende:
Dat klopt, post maar ff een naakt foto dan haal ik de rest weg.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:26 schreef Havoc het volgende:
Dat klopt, post maar ff een naakt foto dan haal ik de rest weg.
Van de site:quote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef DuchessX het volgende:
http://www.tmf.be/index.php?page=id&profile_id=27389&PHPSESSID=SZNJDWWLBLVOVTVMTKPREINM
Je haar zit hier wel heel anders
Mogen wij dat invullen, aaaah, asjeblieft?quote:MIJN KARAKTER
geen info beschikbaar
Ze staan hier ook niet hoor, is een waanidee van je, je ziet jezelf overal terug!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef sararaats het volgende:
ik heb maar 1 verzoek aan alle moderators:
ik heb nooit toestemming gegeven om mijn foto's hier te plaatsen.
Nope.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
zo Havoc, dan mag je nu alle topics weghalen ook
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
Slotjes plaatsen, posts editten of verwijderen, dat gaat wel, maar alle topics weghalen, denk dat zelfs Havoc dat niet kan hoor!quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
wat een mottig ranzig blond wijf zegquote:Op donderdag 7 april 2005 16:39 schreef tripack het volgende:
kijk zo kenne we haar weer![]()
![]()
http://www.cu2.nl/Modderkuikentje![]()
![]()
Jup dat kan ik wel, maar ik heb nog steeds geen tieten gezien, dus dan houdt het op hèquote:Op donderdag 7 april 2005 16:53 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Slotjes plaatsen, posts editten of verwijderen, dat gaat wel, maar alle topics weghalen, denk dat zelfs Havoc dat niet kan hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |