Whahahahahahquote:Op donderdag 7 april 2005 14:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat me te ver om helemaal naar België te rijden om je daar uit te gaan staan lachen.
Ja, de wereld is hard als je beeldschoon bent hè..quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
ik was hier beter niet gekomen al die geile viezerikken
Ha! Daar had je lang voor nodigquote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
ik was hier beter niet gekomen
Goeie Dirkh!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat me te ver om helemaal naar België te rijden om je daar uit te gaan staan lachen.
Sja het treinverkeer in Utrecht is nogal problematisch op dit moment.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
Niet zeuren, gewoon slikken en doorgaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
Welkom op het internet.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
jij moet begrijp, als jij nieuw zijnt, is dit zo gaan..quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon slikken en doorgaan.
Of lijk ik nu op je vader?
als je gewoon tietenfoto's had gepost was er niks aan de hand geweestquote:
Waarom open je dan een topic en post je foto's?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef sararaats het volgende:
luister eens goed, ik ben niet in de stemming om online beledigd te worden
Zwart ben je ook veel aantrekkelijker.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon slikken en doorgaan.
Of lijk ik nu op je vader?
Nee dus, kuikentjequote:
Of naar USquote:Op donderdag 7 april 2005 14:54 schreef Falco het volgende:
He je kunt ook naar R&P gaan hoor!
dat neem ik voor liefquote:Op donderdag 7 april 2005 14:00 schreef sararaats het volgende:
sorry mensen, ik ben lesbisch
Gezellig met Kastanova klessebessen.quote:
d.m.v geen foto's van jezelf te posten maar te googlen op "hot chicks".quote:Op donderdag 7 april 2005 14:57 schreef JaWi het volgende:
Hoe kan je nu denken dat je niet beledigd gaat worden, met zo'n uiterlijk?[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |